تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات حایر

هوم خانه نمایندگی تعمیرات حایر در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیرات لوازم خانگی حایر را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید.

کمپانی حایر یکی از کمپانی های چند ملیتی است که در چین فعالیت می کند. این برند در زمینه ی تولید لوازم الکترونیکی مصرفی و انواع لوازم خانگی فعالیت دارد. تمامی این محصولات از مواد اولیه و قطعات کاربردی ساخته شده اند و به همین جهت از کیفیت ساخت بالایی برخوردار هستند. نمایندگی تعمیرات حایر به دلیل استقبال زیاد هموطنان از این محصولات یکی از نمایندگی های فعال در تهران می باشد. تولید این محصولات با در نظر گرفتن نیاز کاربران انجام شده و به همین علت به کیفیت ساخت آنها هم توجه خاصی شده است. اما با تمام این ویژگی ها احتمال دارد که این محصولات نیز تحت تاثیر عوامل مختلفی خراب شده و یا نیاز به سرویس داشته باشند. در این موارد شما می توانید با هوم خانه که نمایندگی تعمیرات این برند در تهران می باشد تماس گرفته و از تکنسین های آن کمک بخواهید.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات حایر در تهران

هوم خانه جهت رفاه حال مشتریان هم امکان مراجعه ی حضوری را برای این عزیزان فراهم کرده و هم می توانند به صورت غیر حضوری به این مرکز مراجعه کنند. طی مراجعه ی حضوری این افراد در یک فرم مشخصات و آدرس آنها ثبت شده و کادر نمایندگی جهت انتقال دستگاه به محل نمایندگی اعزام می شوند. البته مشتریان در این حالت می توانند به صورت شخصی نیز دستگاه را به مرکز منتقل کنند. همچنین این مرکز به مراجعان محترم این اجازه را می دهد تا در صورت تمایل از نزدیک شاهد تعمیر دستگاه معیوب باشند. اما اگر متقاضیا تمایل به مراجعه ی غیر حضوری دارند می توانند با شماره تلفن های نمایندگی تعمیرات حایر تماس گرفته و سفارش تعمیر خود را ثبت کنند. پرسنل ما در کمتر از یک ساعت در محل حاضر شده و دستگاه را از شما تحویل گرفته و به محل نمایندگی انتقال می دهند. کار تعمیر دستگاه نیز همانند کار انتقال آن در کمترین زمان ممکن صورت خواهد گرفت. خدمات یاد شده موجبات رضایت مشتریان را در پی خواهد داشت.

هزینه تعمیر لوازم خانگی حایر در محل

در هوم خانه هزینه ی تعمیر لوازم خانگی  بر اساس نرخ های تعیین شده از سوی اتحادیه مشخص می‌ شود. این امر باعث می گردد تا هزینه ی تعمیرات در این مرکز بسیار منصفانه باشد. این نوع تعیین هزینه ها باعث شده تا مشتریان هیچ گونه نگرانی از بابت هزینه های ناشی از تعمیر لوازم خانگی نداشته باشند. در ضمن برای این که خدمات در نمایندگی حایر به صورت کاملاً شفاف در اختیار کاربران قرار بگیرید، هزینه ها قبل از تعمیر به اطلاع مشتریان می رسد. به عبارت دیگر تکنسین های ما در ابتدا دستگاه معیوب را عیب یابی کرده و مشکلات آن را بررسی می کنند. بعد از این کار هزینه های ناشی از تعمیر تخمین زده شده و به مشتری ارائه می شود. در این صورت اگر مشتری از این هزینه ها رضایت داشته باشد تعمیرکاران دستگاه را تعمیر خواهند کرد. گواه دیگر منصفانه بودن هزینه ها و شفاف سازی آن برای مشتریان برگه فاکتوری است که در پایان کار به مراجعه کننده داده می شود. در این فاکتور تمامی هزینه ها نوشته شده و صاحب کالا می تواند از این هزینه ها آگاهی یابد. هزینه های تعمیر در نمایندگی تعمیرات حایر طبق هزینه هایی که در این فاکتور آمده است از مشتری دریافت می شود.

چرا برای تعمیرات لوازم خانگی حایر هوم خانه را انتخاب می کنید؟

ویژگی ها و مزیت هایی که هوم خانه نسبت به سایر نمایندگی دارد می تواند دلیل اصلی مراجعه کنندگان به این مرکز باشد. دلیل افراد برای انتخاب هر تعمیرگاه و یا نمایندگی برای تعمیر دستگاه های معیوب، خدماتی است که در آن ارائه می شود. به منظور آگاهی شما عزیزان از خدمات و سرویس های این مرکز در ادامه ی مطلب چند مورد از آنها را ذکر خواهیم نمود.

  • بهره گرفتن از کادر فنی حرفه ای: نمایندگی تعمیرات حایر تکنسین های خود را از بین افرادی که دارای تجربه ی کافی بوده و همچنین تحصیل کرده می باشند انتخاب کرده است. برای این که این افراد بیشتر با چم و خم کار آشنا شوند طی یک دوره ی فشرده آنها با قطعات به کار رفته در لوازم خانگی حایر و همچنین روش های نوین تعمیر آشنا شده اند. بر همین اساس می تواند گفت که تعمیر در این مرکز به صورت تخصصی انجام شده و مشتریان از نحوه ی تعمیر لوازم خانگی خود مطمئن باشند.
  • اجتناب از تعویض قطعات: تکنسین های حاضر در نمایندگی مجاز ما در تهران اولویت کار خود را بر تعمیر قطعات معیوب گذاشته اند. با این کار هم در هزینه های ناشی از تعمیر صرفه جویی شده و هم کیفیت عملکرد دستگاه کاهش پیدا نمی کند. قطعاتی که در کارخانه برای ساخت این محصولات مورد استفاده قرار می گیرد به صورت اصل است. در نتیجه با تعمیر آنها عملکرد دستگاه به روال قبلی خود بازگشته و نتیجه ی کار نیز عالی خواهد بود.
  • استفاده از قطعات اورجینال: در بیشتر موارد به دلیل عدم توجه صاحبان لوازم خانگی، خرابی دستگاه و ایراد قطعه ی آسیب دیده جدی تر می شود. در این حالت قطعه و یا قطعات معیوب موجود در دستگاه دیگر قابلیت تعمیر ندارند. به همین علت نیز تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات حایر مجبور هستند برای تعمیر دستگاه این قطعات را تعویض نمایند. اما آن چه این مرکز را به یک نمایندگی ایده آل تبدیل کرده است، استفاده از قطعات اورجینال برای این کار می باشد. با تعویض قطعات معیوب و جایگزینی آنها با قطعات اصل و اورجینال کیفیت عملکرد دستگاه نیز کاهش نیافته و راندمان دستگاه افت پیدا نمی کند.
  • سهولت در انتقال دستگاه های معیوب به محل نمایندگی: یکی از بزرگترین مشکلاتی که صاحبان لوازم خانگی معیوب دارند انتقال دستگاه به محل نمایندگی است. این کار در مواردی که دستگاه از لوازم بزرگی مثل یخچال، یا ماشین لباسشویی و … باشد سخت تر هم خواهد بود. با توجه به این مسأله، هوم خانه کار انتقال دستگاه را خود بر عهده گرفته است. بر همین اساس کادر فنی این نمایندگی در محل حاضر شده و دستگاه را به محل نمایندگی انتقال می دهند. ارائه ی این سرویس از سوی نمایندگی باعث شده تا یکی از بزرگترین مشکلاتی که بر سر راه تعمیر دستگاه ها وجود دارد برطرف گردد.
  • ارائه کارت ضمانت نامه: یکی دیگر از خدمات این مرکز برای ارائه به مشتریان کارت ضمانت نامه ی شش ماهه می باشد. این کارت ضمانت نامه مهر تاییدی بر کیفیت عملکرد تکنسین های این مرکز بوده و نحوه ی تعمیر آنها را تضمین می کند. طبق این برگه دستگاه تعمیر شده به مدت شش ماه دارای گارانتی می باشد. در این مدت اگر به هنگام کار با آن با خرابی دوباره در همان قسمت مواجه شدید می توانید با این مرکز تماس بگیرید. در این مورد تکنسین های ما دوباره ان را به محل انتقال داده و کار تعمیر آن را به صورت رایگان انجام خواهند داد. در ضمن هزینه ی ایاب و ذهاب نیز در این صورت رایگان خواهد بود.

معرفی لوازم خانگی حایر

حایر با تولید لوازم خانگی نظیر انواع ماشین لباسشویی، انواع مایکروویو، یخچال، ساید بای ساید و فریزر و تلویزیون و … توانسته بخش بزرگی از نیازهای کاربران را پوشش دهد. این محصولات کیفیت ساخت قابل قبولی دارند. در ضمن در ساخت این محصولات از فناوری های روز استفاده شده و به علت نیز کارایی آنها در منازل مثال زدنی است. خدمات نمایندگی تعمیرات حایر، تعمیرات این محصولات را نیز در بر می گیرد. افرادی که از این محصولات در منازل خود استفاده می کنند، می توانند در صورت بروز خرابی در هر کدام از آنها با این مرکز تماس بگیرند. تعمیر لوازم خانگی حایر اعم از تعمیر مایکروفر حایر ، تعمیر ماشین لباسشویی حایر و تعمیر یخچال حایر با بالاترین درجه کیفی در این نمایندگی سبب شده تا افراد در مواجه به خرابی آنها دچار سر در گمی نشوند. همچنین این افراد می توانند از عملکرد لوازم خانگی خود بعد از تعمیر آنها نیز اطمینان داشته باشند. زیرا این محصولات به صورت تخصصی در این مراکز تعمیر شده و هیچ گونه تاثیر منفی بر عملکرد آنها نمی گذارد.

تعمیرکار حایر در تهران

هوم خانه واحدهای فنی خود را به مدرن ترین ابزارآلات و وسایل مورد نیاز برای تعمیر لوازم خانگی تجهیز کرده است. وجود تمامی قطعات موجود در لوازم خانگی حایر به صورت اورجینال در این تعمیرگاه از دیگر خصوصیات آن به شمار می رود. این ویژگی ها سبب شده تا تعمیرکاران بتوانند به تمامی وسایلی که برای تعمیر تخصصی لوازم خانگی نیاز دارند دسترسی داشته باشند. به همین جهت نیز تکنسین های حاضر در نمایندگی تعمیرات حایر دارای سرعت عمل بالایی هستند و می توانند دستگاه های شما را در کمترین زمان تعمیر نمایند. این سرعت عمل به همراه دقت بوده و باعث نمی شود تعمیرکاران از کیفیت کار خود بکاهند.

هوم خانه نمایندگی تعمیرات حایر

اگر شما هم جزء افرادی هستید که در منزل با خرابی یکی از لوازم خانگی حایر خود مواجه شده اید، توصیه‌ ی ما به شما استفاده از خدمات هوم خانه می باشد. این مرکز به عنوان نمایندگی تعمیرات حایر در تهران فعالیت دارد و می تواند بهترین سرویس ها را در اختیار متقاضیان قرار دهد. کیفیت عملکرد این نمایندگی و سابقه‌‌ی درخشان آن در طول فعالیت چند ساله ی خود به خوبی می تواند گواه این سخنان باشد.

نمایندگی تعمیرات حایر در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات حایر در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات حایر در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات حایر در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات حایر در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

5/5 - (1 امتیاز)


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست