تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات تکنو

هوم خانه نمایندگی تعمیرات تکنو در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیرات لوازم خانگی تکنو را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نمایند.

با مطالعه مقاله پیش رو اطلاعاتی در مورد نمایندگی تعمیرات تکنو کسب خواهید کرد. به ویژه اگر یکی از کاربران لوازم خانگی تکنو هستید، این مقاله به شما کمک می‌کند تا بتوانید برای تعمیرات دستگاه خود، به یکی از تعمیرگاه‌ های مجاز و مطمئن تکنو مراجعه کنید. همچنین می‌توانید اطلاعاتی در مورد هزینه تعمیرات تکنو نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات، خدماتی که در این نمایندگی ارائه می‌شود و … کسب کنید.

تکنو یکی از مشهورترین تولیدکنندگان لوازم کوچک آشپزخانه است. تولیدات این برند به ویژه در ایران از طرفداران زیادی برخوردار است. تنوع و گستردگی محصولات تکنو نیز به محبوبیت آن افزوده و عده بسیاری را مایل به خرید می‌کند. محصولات این برند از نظر جلب رضایت مشتری نیز امتیاز بالایی را به خود اختصاص داده‌اند؛ اما آنچه در مورد تمام لوازم برقی یکسان است وجود احتمال خرابی در آن‌‌‌‌‌‌‌‌ها است. احتمال دارد وسیله برقی شما در طی سال‌های عمر خود، به دلایل مختلف دچار مشکلاتی شود. مسلماً پس از اولین مشکل ایجاد شده برای دستگاه، تصمیم شما تعویض آن نخواهد بود. در این صورت به دنبال نمایندگی تعمیرات Tecno ، برای تعمیر آن هستید.

به ویژه در کلان‌شهر تهران، تعمیرگاه‌ های متعددی برای تعمیرات لوازم خانگی در سطح شهر شکل‌گرفته‌ اند؛ اما برای تعمیرات صحیح و اصولی بهتر است، تعمیرات تکنو را به تعمیرگاه مجاز آن بسپارید. ما مجموعه هوم خانه را به عنوان نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی تکنو در تهران به شما معرفی می‌کنیم. تماس با این مجموعه از مزایا زیادی برخوردار است. ازجمله گارانتی کتبی که هوم خانه پس از تعمیرات تکنو به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

برای استفاده از خدمات نمایندگی تعمیر تکنو در تهران می‌توانید با هر یک از شماره تلفن‌ های مندرج در پایین صفحه تماس بگیرید.

چرا برای تعمیرات لوازم خانگی تکنو هوم خانه را انتخاب کنیم؟

مسلماً همگی ما مایل هستیم تعمیرات تکنو را به جایی بسپاریم که بتواند کار تعمیر را به بهترین نحو انجام دهد؛ اما انجام صحیح و اصولی تعمیرات لوازم مربوط به هر برند مستلزم داشتن ویژگی‌ هایی است.

علاوه بر سابقه و تجربه تعمیرکار تکنو، این مرکز به منظور راحتی مشتریان و کمک به آنان برای ذخیره زمانشان، خدمات تعمیر لوازم خانگی تکنو را در محل ارائه می‌دهد. به این صورت که بجای مراجعه شما به تعمیرگاه، تکنسین مربوط به محل مراجعه کرده، با ارائه رسید دستگاه را تحویل می‌گیرد و در روز بعد تعمیر شده درب منزل تحویل می‌دهد.

مجموعه هوم خانه برای تعمیرات تکنو، گارانتی کتبی خدمات به مشتری ارائه می‌دهد. همچنین همشهریان تهرانی می‌توانند برای نظارت بر روند تعمیرات، به آدرس کارگاه مجهز هوم خانه مراجعه کنند. مجموعه هوم خانه خدمات نمایندگی تعمیر تکنو را با کیفیت بسیار و با استفاده از قطعات اصلی و مرغوب، با قیمتی بسیار به‌ صرفه ارائه می‌دهد.

شما می‌توانید با تماس با مجموعه هوم خانه از مشاوره‌های تلفنی رایگان این مرکز نیز استفاده کنید. در بسیاری از موارد مشکلات مربوط به دستگاه در اثر عدم آشنایی با طرز صحیح استفاده یا دلایل بسیار ساده دیگر به وجود می‌آیند. کارشناسان این مجموعه می‌توانند با ارائه توصیه‌ هایی به شما کمک کنند تا مشکلات کوچک دستگاه را خودتان در منزل برطرف کنید.

هزینه تعمیر در نمایندگی تعمیرات تکنو

یکی از عوامل مهمی که در انتخاب یک نمایندگی برای انجام تعمیرات تکنو تأثیرگذار است، هزینه تعمیرات در آن مرکز است. هزینه تعمیر یک دستگاه شامل دستمزد تعمیرکار تکنو و قیمت قطعاتی است که جایگزین قطعات خراب می‌شوند. قیمت قطعات تعویضی در بازار مشخص است و دستمزد تعمیرکار نیز بر اساس تعرفه‌ای مشخص دریافت می‌شود. مسلماً قیمت قطعات و دستمزد تعمیرات در مورد لوازم کوچک برقی چندان بالا نیستند. هزینه تعمیر لوازم خانگی تکنو، بر اساس نوع و ایراد آن متفاوت است. برای اطلاع از هزینه تعمیرات می‌توانید با نمایندگی تعمیرات تکنو در تهران تماس بگیرید و با طرح مشکل، علت ایجاد ایراد دستگاه و همچنین هزینه تعمیرات آن را از کارشناسان این مرکز بپرسید. همچنین برای حل مشکلات جزئی و کوچک دستگاه مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید.

نحوه ارائه خدمات در هوم خانه، نمایندگی تعمیرات تکنو در تهران

پس از تماس با کارشناسان تعمیرات لوازم خانگی تکنو و شرح مشکل، در صورتی که کارشناسان مربوط تشخیص دهند که مشکل دستگاه شما جزئی و قابل‌حل است، با ارائه توصیه‌ ها و راهنمایی‌ هایی به شما کمک می‌کنند تا مشکلات کوچک و جزئی دستگاه را برطرف کنید. در غیر این صورت کارشناسان و تعمیرکاران مجموعه هوم خانه در اسرع وقت و در کمترین فاصله زمانی از نزدیک‌ ترین نمایندگی Tecno به محل اعزام می‌شوند. سپس با ارائه رسید کتبی دستگاه شما را تحویل گرفته و پس از حل مشکل دستگاه، آن را در روز بعد به همراه فاکتور و ضمانت‌ نامه درب منزل به شما تحویل خواهند داد.

همشهریان عزیز تهرانی می‌توانند برای تعمیرات لوازم خانگی کوچک به هوم خانه نمایندگی تعمیر آب‌ میوه‌ گیری , تعمیر چرخ‌ گوشت , تعمیر چای‌ ساز , تعمیر بخار شو , تعمیر جارو شارژی تکنو , تعمیر جاروبرقی تکنو , تعمیر ماکروفر تکنو , تعمیر سرخ‌ کن و … یا مشاهده تعمیرات هر یک از این وسایل به صورت حضوری به آدرس کارگاه مجهز هوم خانه (نمایندگی تعمیرات تکنو)، واقع در میدان فاطمی، خیابان چهلستون، بین چهارم و ششم پلاک 46 مراجعه نمایند.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات تکنو

برای تماس با مجموعه هوم خانه نمایندگی تعمیرات تکنو در تهران کافیست با یکی از شماره تلفن‌ های مندرج در پایین صفحه تماس بگیرید یا ایراد دستگاه خود در قسمت دیدگاه را بیان کنید. کارشناسان این مجموعه پس از طرح موضوع و فهمیدن ایراد دستگاه شما، قبل از هر چیز تلاش می‌کنند تا با ارائه توصیه‌ هایی شما را در حل مشکلات کوچک دستگاه یاری کنند. اگر ایراد دستگاه شما با این توصیه‌ ها حل نشد، تکنسین مربوط را برای تحویل دستگاه، در کوتاه‌ ترین زمان به محل اعزام خواهند شد.

خدمات تعمیر لوازم خانگی تکنو در هوم خانه، همراه با گارانتی کتبی به مشتری ارائه می‌شود؛ یعنی در صورتی که دستگاه شما پس از تعمیرات مجدداً دچار مشکل شود، این مجموعه بدون دریافت هزینه اضافی آن را تعمیر می‌نماید. ارائه گارانتی نشان از اطمینان هوم خانه، از کیفیت خدمات خود دارد.

تاریخچه نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی تکنو

این شرکت یکی از قدیمی‌ ترین برند های تولید کننده لوازم خرد آشپزخانه است. قدمت آن به حدود 30 سال پیش برمی‌گردد و بیش از 200 نماینده فعال در سطح کشور دارد. تنوع محصولات این برند و قیمت مناسب موجب شده تا تقاضا برای خرید آن افزایش یابد. با افزایش تقاضا و خرید، خدمات پس از فروش نیز باید تقویت شوند. به همین علت است که نمایندگی تکنو در سراسر کشور به وجود آمده است. مجموعه هوم خانه یکی از نمایندگی‌ های تعمیرات تکنو است که از دیرباز تاکنون در زمینه تعمیرات این برند فعالیت دارد. این مجموعه همگام با به‌ روز شدن لوازم تولیدی این برند، در تلاش است تا با به بروز کردن دانش متخصصان خود بتواند خدمات بهتری را به مشتری ارائه دهد.

نمایندگی تعمیرات تکنو در تهران

برای تعمیرات هر وسیله‌ ای از هر برندی باید به نمایندگی تعمیرات همان برند مراجعه شود. برای مثال، اگر چه کارایی دو چای‌ ساز از دو برند مختلف تقریباً یکسان است، اما هر یک ویژگی‌ های داخلی منحصر به‌ فرد خود را دارند. به همین علت اگر برای تعمیر لوازم خانگی تکنو از متخصصان این برند کمک بخواهید به دلیل آشنایی بیشتر آن‌‌‌‌‌‌‌‌ ها با مشکلات و معایب دستگاه، بهتر می‌توانند به شما کمک کنند. مجموعه هوم خانه نمایندگی تعمیرات تکنو در تهران است. این مجموعه به صورت تخصصی در زمینه تعمیرات تکنو فعال است. شما می‌توانید با تماس با شماره تلفن‌ های این مجموعه با تعمیرکار تکنو به صورت مستقیم صحبت کنید. این متخصصان تا حد امکان شما را برای برطرف کردن مشکل دستگاه راهنمایی می‌کنند.

به دلیل اینکه تعمیرکاران این مجموعه متخصص در زمینه تعمیرات لوازم خانگی تکنو هستند، می‌توانند تعمیرات دستگاه را در زمانی کوتاه و به صورت کاملاً صحیح و اصولی انجام دهند. به‌گونه‌ ای که دستگاه شما تا مدت‌ها پس از تعمیر نیز بدون نقص کار کند. البته استفاده از قطعات مرغوب و باکیفیت نیز در افزایش عمر مفید دستگاه پس از تعمیر بی‌ تأثیر نخواهد بود.

معرفی محصولات تکنو

مجموعه هوم خانه، نمایندگی تعمیرات تکنو در تهران و ارائه‌ دهنده کلیه خدمات مربوط به تعمیرات محصولات این شرکت، اعم از تعمیر مایکروویو تکنو، تعمیرات قهوه ساز تکنو، چای ساز تکنو، تعمیرگوشت کوب برقی تکنو، سرویس و تعمیر اسپرسوساز تکنو، تعمیرات آون توستر تکنو، تعمیر اسپرسو ساز تکنو، تعمیر پلوپز تکنو، تعمیر آب میوه گیری تکنو، تعمیرات چرخ گوشت تکنو، تعمیر بخارشو تکنو و … همگی در این مجموعه قابل انجام است. برای اطلاع از ایراد دستگاه، هزینه تعمیر و حتی راه‌ کارهایی برای رفع مشکل آن، کافیست با شماره تلفن‌ های هوم خانه تماس بگیرید یا سؤال خود را در قسمت دیدگاه واقع در قسمت انتهایی این صفحه بنویسید تا کارشناسان تعمیر تکنو به صورت آنلاین به آن پاسخ دهند.

سرویس و تعمیر لوازم خانگی تکنو با قطعات فابریک و اصلی

همان‌طور که پیش از این نیز به این نکته اشاره شد، بخش زیادی از فرآیند تعمیرات به نوع و کیفیت قطعات جایگزین در دستگاه بستگی دارد. کارایی تمام دستگاه‌ های مشابه یکسان است اما آنچه یک دستگاه را نسبت به دستگاه دیگر متمایز می‌کند. قطعات بکار رفته در آن است؛ بنابراین در هنگام تعمیر باید با قطعه اصلی و کاملاً مشابه جایگزین شود تا بتواند کار قطعه تعویضی را به درستی انجام دهد. مجموعه هوم خانه به منظور افزایش کیفیت خدمات و رضایت‌ مندی مشتری و همچنین جلوگیری از خرابی زود هنگام کالا پس از تعمیر، برای تعمیرات لوازم خانگی تکنو، از قطعات فابریک و اورجینال استفاده می‌کند. درنهایت بهتر است تعمیرات تکنو را به نمایندگی‌های مجاز آن بسپارید تا با تعمیر صحیح و اصولی دستگاه، از خرابی زودهنگام آن جلوگیری کنند. استفاده از قطعات اصلی و باکیفیت نیز در دوام دستگاه پس از تعمیر و چگونگی کارایی آن نقش به سزایی دارد.

هوم خانه نمایندگی تعمیرات تکنو

مجموعه هوم خانه نمایندگی تعمیرات تکنو در تهران است. این مجموعه علاوه بر ارائه خدمات با کیفیت و استفاده از قطعات مرغوب، کلیه خدمات تعمیر تکنو را گارانتی می‌کند. گارانتی خدمات به معنی اطمینان خاطر این مجموعه از کیفیت کار خود است. شما می‌توانید با تماس با مجموعه هوم خانه از مشاوره‌ های تلفنی رایگان کارشناسان تعمیر تکنو استفاده کنید. در بسیاری از موارد ایراد دستگاه با توصیه کارشناسان این مرکز برطرف شده است. در صورت نیاز به تعمیرات حضوری این مجموعه تکنسین مربوط را در کوتاه‌ ترین زمان برای تحویل کالا اعزام می‌کند و دستگاه شما را روز بعد تعمیر شده به همراه ضمانت‌ نامه و فاکتور درب منزل تحویل می‌دهد. برای استفاده از خدمات هوم‌ خانه کافیست تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیرات تکنو در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات تکنو در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات تکنو در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات تکنو در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات تکنو در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

4/5 - (4 امتیاز)


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

3 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
avatar
سائره 25 آبان 1401

سلام وقت بخیر . من ماکروفر تکنو ۳۴۲ گرفتم اصلا پخت کیک نداره داخل دفترچه رهنما چیزی نوشته نشده لطفا راهنمایی کنید

پاسخ دادن
    avatar
    homekhane3 25 آبان 1401

    سلام. به احتمال زیاد ماکروفر شما قابلیت پخت کیک و گریل را ندارد.

    پاسخ دادن
avatar
رضا 09 آذر 1402

سلام وقت بخیر خسته نباشید من یه قطعه کوچک درون خرد کن گوشت کوب برقی تکنوم گم شده از کجا میتونم تهیش کنم؟؟

پاسخ دادن