تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات تکا

هوم خانه نمایندگی تعمیرات تکا در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیرات لوازم خانگی تکا را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید.

یکی از بزرگترین برندهای آلمانی حاضر در عرصه ی تولید لوازم خانگی برند تکا می باشد. این برند دارای سابقه‌ای بیش از 90 ساله است و طی این سال ها توانسته خود را جزو برندهای برتر نگه دارد. تولیدات این برند دارای کیفیت ساخت عالی است و به همین علت از طول عمر بالایی نیز برخوردار می باشند. این برند با بهره گیری از طراحان و مهندسین متخصص و فناوری های روز دنیا محصولاتی کارآمد تولید کرده است. لوازم خانگی این برند می توانند به خوبی پاسخگوی نیاز کاربران باشند. کیفیت بالای این محصولات به این معنا نیست که این محصولات هیچ زمانی خراب نمی شوند. اما نمایندگی تعمیرات تکا با ارائه خدمات تعمیراتی خود می تواند آنها را به بهترین شکل ممکن و در کمترین زمان تعمیر نماید. هوم خانه که به عنوان نمایندگی تعمیرات این برند در تهران فعالیت دارد بهترین گزینه برای تعمیر این محصولات می باشد.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات تکا در تهران

افرادی که به دنبال یک نمایندگی معتبر برای تعمیر لوازم خانگی خود با برند تکا هستند می توانند هم به صورت حضوری و هم غیر حضوری با هوم خانه در تماس باشند. این مرکز به دلیل این که در بیشتر منطقه های تهران دارای نمایندگی است، افراد می توانند به راحتی به آنها مراجعه کنند. کسانی که تمایل به مراجعه ی حضوری دارند می توانند دستگاه های معیوب را به صورت شخصی به محل نمایندگی تکا انتقال دهند. یا این که به صورت حضوری مراجعه کرده و فرم مخصوص را پر کنند. تکنسین های ما در اسرع وقت به محل یاد شده اعزام شده و دستگاه را به محل نمایندگی انتقال می دهند. البته افراد می توانند با شماره تلفن های این مرکز تماس حاصل کرده و سفارش خود را ثبت نمایند. در این صورت نیز کادر این مرکز در کمتر از یک ساعت در محل حاضر شده و دستگاه را از شما تحویل می گیرند.

هزینه تعمیر لوازم خانگی تکا در محل

نمایندگی تعمیرات تکا هزینه های تعیر لوازم خانگی را بر اساس نرخ هایی که از سوی اتحادیه و نهادهای نظارتی اعلام می شود، تعیین می کند. این امر باعث شده تا هزینه های تعمیر در این نمایندگی نسبت به سایر مراکز کاهش پیدا نماید. هنگامی که فردی برای تعمیر دستگاه معیوب خود به این نمانیدگی مراجعه می کنند، تکنسین های ما در اولین مرحله دستگاه را بررسی می کنند. طی این بررسی ها دستگاه عیب یابی شده و قطعه و یا قطعات معیوب آن شناسایی می شوند. طبق این بررسی ها میزان هزینه های ناشی از تعمیر به صورت تخمینی محاسبه شده و صاحب کالا از آن آگاه می شود. در صورتی که وی از این هزینه ها رضایت داشته باشد تکنسین ها اقدام به تعمیر دستگاه خواهند نمود. در ضمن تمامی هزینه های تعمیر در یک برگه فاکتور به اطلاع مشتری می رسد. این برگه در پایان کار و به هنگام تحویل دستگاه به مشتری ارائه می شود. سیاست شفاف سازی هزینه ها برای مشتریان باعث شده تا هوم خانه یکی از مورد اعتمادترین مراکز تعمیر در تهران باشد.

چرا برای تعمیرات لوازم خانگی تکا هوم خانه را انتخاب کنیم؟

انتخاب نمایندگی برای تعمیر لوازم خانگی تاثیر زیادی در نحوه ی تعمیر و کیفیت تعمیر خواهد داشت. به همین علت افراد ابتدا به سوابق و ویژگی های این مرکز توجه کرده و سپس اقدام به انتخاب می کنند. برای این که شما هم از انتخاب هوم خانه به عنوان نمایندگی تعمیرات تکا مطمئن شوید در ادامه ویژگی های این مرکز را توضیح خواهیم داد.

  • استفاده از تکنسین های باتجربه: وجود تکنسین های با تجربه و وارد به کار می تواند در تعمیر دستگاه ها به صورت تخصصی تاثیر گذار باشد. این تعمیرکاران با استفاده از تجربات خود و همچنین روش های نوین تعمیر قادرند دستگاه های معیوب را به محض دیدن عیب یابی کنند. در ضمن به دلیل آشنایی کامل این افراد با قطعات به کار رفته در ساختمان دستگاه ها، تعمیر این محصولات با دقت بالایی انجام می گیرد.
  • اهمیت به تعمیر قطعات معویب: بعد از مشخص شدن قطعات معیوب در لوازم خانگی، تعمیرکاران ما اقدام به تعمیر این قطعات می کنند. آنها به هیچ عنوان اقدام به تعویض قطعه ی معیوب نخواهند کرد. زیرا ممکن است با تعمیر این قطعه دستگاه درست شده و مثل سابق کار کند. در حالی که این امر علاوه بر تاثیر مثبت بر کیفیت عملکرد دستگاه در کاهش هزینه های تعمیر نیز موثر می باشد.
  • تعویض قطعات با استفاده از قطعات اصل: در مواردی که قطعه و یا قطعات معیوب موجود در دستگاه به هیچ عنوان قابل تعمیر نباشند تکنسین ها اقدام به تعویض قطعات می کنند. با توجه به این که یکی از اهداف نمایندگی تعمیرات تکا حفظ کیفیت و عملکرد دستگاه ها می باشد، در تعویض این قطعات از قطعات اصل و اورجینال استفاده خواهد شد. بهره گیری از این قطعات کیفیت عملکرد دستگاه را تحت تاثیر قرار داده و از افت آن پیشگیری می کند.
  • انتقال دستگاه به وسیله ی کادر نمایندگی: در شهر تهران انتقال دستگاه به محل نمایندیگ به دلیل مشکلات حمل و نقل شهری، کاری بسیار دشوار می باشد. این موضوع در مواردی که دستگاه معیوب جزء دستگاه های بزرگ باشد حادتر شده و هزینه های را نیز بالاتر می برد. اما این مشکل در هوم خانه برای همیشه رفع شده است. به این صورت که این مرکز کار انتقال دستگاه را خود بر عهده گرفته و آن را به وسیله ی کادر خود انجام می دهد. هنگامی که کادر این مرکز به آدرس گفته شده مراجعه می کنند دستگاه معیوب را از صاحب آن تحویل گرفته و به محل نمایندگی انتقال می دهند.
  • ارائه ی کارت گارانتی: یکی از دغدغه های مشتریان برای تعمیر دستگاه های معیوب خود خرابی دوباره ی آنها می باشد. اما نگران این موضوع نباشید. اگر برای تعمیر هر یک از لوازم خانگی معیوب خود از برند تکا به نمایندگی تعمیرات تکا مراجعه کنید، در پایان کار یک برگه ضمانت نامه نیز به شما ارائه می شود. به دلیل این که این مرکز از کار و کیفیت تعمیر تکنسین های خود مطمئن است کالاهای تعمیر شده را به مدت شش ماه ضمانت می کند. در طول این شش ماه اگر دستگاه در همان قطعه و محل خرابی دوباره دچار مشکل شد شما می توانید به این مرکز مراجعه نمایید. در این مراجعه تمامی خدمات به صورت رایگان در اختیار شما قرار گرفته و دستگاه تعمیر خواهد شد.
  • ارائه فاکتور هزینه ها: از آن جایی که هوم خانه می خواهد اعتماد مشتریان را به خود جلب نماید تمامی هزینه ها را برای مراجعه کنندگان شفاف سازی می کند. در همین راستا در پایان کار تعمیر و به هنگام تحویل آن به مشتری یک فاکتور به وی ارائه می گردد. در این فاکتور تمامی هزینه ها به صورت جزء به جزء نوشته شده و هزینه های تعمیر بر اساس آن از وی گرفته می شود.

معرفی لوازم خانگی تکا

بیشتر محصولات و لوزام خانگی تولید شده در این کمپانی به صورت توکار هستند و این وجه تمایز آنها می باشد. این برند لوازم خانگی از جمله اجاق گاز، فر برقی، گازهای رومیزی، ماشین ظرفشویی های توکار، ماشین لباسشویی های توکار و مایکروویو های توکار را تولید می نماید. این محصولات از کیفیت ساخت فوق العاده ای برخوردار هستند و طول عمر بالایی نیز دارند. به هنگام مواجهه با خرابی در این محصولات می توانید از خدمات و سرویس های نمایندگی تعمیرات تکا بهرمند شوید. با تعمیر آنها در این نمایندگی مطمئن باشید که به هیچ عنوان از کیفیت کارکرد آنها کاسته نمی شود. امروزه بدون در دسترس بودن هر کدام از لوازم خانگی کارهای منزل نظیر آشپزی و … دچار اختلال می شود بنابراین باید هر چه سریعتر آنها را تعمیر کنید. با تعمیر این محصولات اعم از تعمیر مایکروفر تکا در این مرکز شما می توانید در کمترین زمان این دستگاه را به صورت تعمیر شده در اختیار داشته و در منزل دچار مشکل نشوید.

تعمیرکار تکا در تهران

ارائه خدمات بی عیب و نقص نیازمند تجهیزات و امکانات مناسب می باشد. به همین جهت نیز نمایندگی تعمیرات تکا در تهران تعمیرگاه های خود نظیر تعمیرگاه لوازم خانگی تکا را به تمامی این امکانات تجهیز کرده است. این تعمیرگاه جزء مجهزترین و مدرن ترین تعمیرگاه ها می باشد. هوم خانه تمامی واحدهای فنی خود را به روز کرده تا تعمیرکاران به هنگام کار در آنها با هیچ کمبودی مواجه نباشند. در تعمیرگاه تکا در تهران تمامی ابزارآلات و تجهیزات مدرن فراهم شده است تا تعمیر دستگاه ها با استفاده از تازه ترین روش های تعمیر ممکن باشد. در ضمن در این واحدها تمامی قطعاتی که در ساختمان لوازم خانگی تکا به کار رفته است به صورا اورجینال موجود می باشد. وجود این قطعات موجب شده تا در صورت نیاز به تعویض هر کدام از این قطعات تعمیرکار بتواند از آنها استفاده نماید.

هوم خانه نمایندگی تعمیرات تکا

شما می توانید با مراجعه به هوم خانه لوازم خانگی تکای خود را به مطمئن ترین روش تعمیر نمایید. تعمیر در کمترین زمان و با کمترین هزینه ها موجب می گردد تا از کیفیت خدمات و عملکرد تکنسین های این مرکز رضایت داشته باشید. نمایندگی تعمیرات تکا به صورت 24 ساعته آماده ی ارائه خدمات تعمیرات لوازم خانگی به شما مشتریان عزیز می باشد.

نمایندگی تعمیرات تکا در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات تکا در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات تکا در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات تکا در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات تکا در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

3/5 - (3 امتیاز)


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست