تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات بلک اند دکر

هوم خانه نمایندگی تعمیرات بلک اند دکر در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیرات لوازم خانگی بلک اند دکر را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نمایند.

محتوا این مقاله در رابطه با نمایندگی تعمیرات بلک اند دکر است. با استفاده از این مقاله می‌توانید با ویژگی‌های یک تعمیرگاه مجاز، هزینه تعمیرات بلک اند دکر تاریخچه آن و … آشنا شوید. از محصولات بلک اند دکر می‌توان به ساندویچ ساز، جارو شارژی، کمپرسور، مخلوط‌ کن، اتو بخار سشوار، چرخ گوشت، فن هیتر و … اشاره کرد. شما ممکن است به تناسب نیاز خود هر یک از این محصولات را تهیه‌ کرده و از آن‌‌‌‌‌‌‌‌ ها استفاده کنید؛ اما آنچه در مورد تمام لوازم برقی مشترک است، وجود احتمال خرابی در آن‌‌‌‌‌‌‌‌ هاست. نمی‌توان با تکیه‌ بر کیفیت یک محصول احتمال خراب شدن آن را صفر در نظر گرفت؛ زیرا حتی باکیفیت‌ ترین لوازم خانگی نیز ممکن است به دلایل مختلف خراب شوند.

اما برای تعمیرات لوازم خانگی بلک اند دکر، باید به کجا مراجعه کرد؟ مطمئناً ما باید تعمیرات این محصولات را به یک نمایندگی مطمئن بسپاریم تا با ارائه خدمات اصولی بتواند عمر مفید دستگاه را پس از تعمیر تضمین کند.

ما مجموعه هوم خانه را به عنوان نمایندگی تعمیرات بلک اند دکر در تهران به شما معرفی می‌کنیم. این مجموعه خدماتی همچون، ارائه مشاوره تلفنی به مشتری، تحویل کالا درب منزل، ارائه گارانتی کتبی و … را به منظور راحتی مشتریان خود ارائه می‌دهد. شما می‌توانید با تماس با هر یک از شماره تلفن‌ های هوم خانه، با تعمیرکار بلک اند دکر در مورد ایراد دستگاه خود صحبت کرده و برای تعمیرات آن از این متخصصان مشاوره دریافت کنید.

چرا برای تعمیرات لوازم خانگی بلک اند دکر هوم خانه را انتخاب کنیم؟

مجموعه هوم خانه باید دارای ویژگی‌هایی باشد که مورد پسند مشتری قرار بگیرد و آن را برای تعمیرات لوازم خانگی بلک اند دکر انتخاب کند. این مجموعه، همواره رضایت مشتریان و سلامت کالا را سرلوحه کار خود قرار می‌دهد و شرایط را برای رسیدن به این دو هدف مهیا می‌سازد.

این مجموعه برای تعمیرات بلک اند دکر از ماهر‌ترین و باتجربه‌ترین تعمیرکاران این برند استفاده می‌کند. این تعمیرکاران با تسلطی که بر جزییات و عیوب دستگاه دارند به سرعت عیب آن را تشخیص داده و آن را به بهترین نحو تعمیر خواهد کرد. این مرکز مدت زیادی است که با کسب تمامی مجوزهای لازم به عنوان نمایندگی تعمیرات بلک اند دکر در تهران در حال فعالیت است. داشتن مجوزهای رسمی نماد اعتماد به یک تعمیرگاه است.

هزینه تعمیرات در این مجموعه بسیار مقرون به‌صرفه است و بر اساس تعرفه مشخص دریافت می‌شود. هوم خانه همچنین به منظور راحتی حال مشتریان، به ویژه مشتریان پرمشغله، امکان ارائه خدمات تعمیر بلک اند دکر در محل را فراهم کرده است. به این صورت که تکنسین مربوط در اسرع وقت برای تحویل کالا به درب منزل مراجعه کرده و پس از دریافت آن، دستگاه شما را در روز بعد تعمیر شده درب منزل تحویل می‌دهد؛ یعنی دیگر نیازی نیست برای تعمیرات لوازم کوچک آشپزخانه از منزل خارج‌ شده، وقت خود را تلف کنید. تمامی خدمات این مجموعه به همراه گارانتی کتبی به مشتری ارائه می‌شود.

علاوه بر خدمات فوق، شما می‌توانید با تماس با هر یک از شماره تلفن‌ های هوم خانه با تعمیرکار بلک اند دکر صحبت کرده و برای رفع ایرادات ساده دستگاه از آن‌‌‌‌‌‌‌‌ ها مشاوره دریافت کنید. خدمات این مجموعه با کمترین هزینه و بهترین کیفیت به مشتریان ارائه می‌شود.

هزینه تعمیر در نمایندگی تعمیرات بلک اند دکر

هزینه تعمیرات بلک اند دکر همواره یکی از پرسش‌های مهم کاربران در هنگام خرابی دستگاه است. مسلماً اگر می‌خواستیم هزینه زیادی را برای تعمیرات بپردازیم، تعویض را به تعمیر ترجیح می‌دادیم؛ اما آنچه ما را به تعمیرات لوازم خانگی بلک اند دکر ترغیب می‌کند هزینه کم تعمیرات است؛ بنابراین نمایندگی تعمیرات Black and Decker علاوه بر خدمات باکیفیت باید از قیمت مناسبی نیز برخوردار باشد.

مجموعه هوم خانه هزینه تعمیرات را بر اساس تعرفه مشخصی دریافت می‌کند. در این تعرفه مشخص دستمزد تعمیرکار بر اساس نوع دستگاه و علت خرابی آن تعیین شده است و هزینه قطعات تعویضی نیز مشخص هستند. این تعرفه مشخص تعمیرات هزینه‌ ای بسیار کم و مقرون به‌صرفه است که تمامی نمایندگی‌ های مجاز موظف به دریافت هزینه بر اساس آن هستند. شما می‌توانید برای اطلاع از هزینه تعمیرات بلک اند دکر با شماره تلفن‌های این مجموعه تماس بگیرید.

نحوه ارائه خدمات در هوم خانه، نمایندگی تعمیرات بلک اند دکر در تهران

پس از تماس با کارشناسان تعمیرات لوازم خانگی بلک اند دکر و شرح مشکل، در صورتی که کارشناسان مربوط تشخیص دهند که مشکل دستگاه شما جزئی و قابل‌حل است، با ارائه توصیه‌ ها و راهنمایی‌ هایی به شما کمک می‌کنند تا مشکلات کوچک و جزئی دستگاه را برطرف کنید. در غیر این صورت کارشناسان و تعمیرکاران مجموعه هوم خانه در اسرع وقت و در کمترین فاصله زمانی از نزدیک‌ترین نمایندگی به محل اعزام می‌شوند. سپس با ارائه رسید کتبی دستگاه شما را تحویل گرفته و پس از حل مشکل دستگاه، آن را در روز بعد به همراه فاکتور و ضمانت‌نامه درب منزل به شما تحویل خواهند داد.

همشهریان عزیز تهرانی می‌توانند برای تعمیرات لوازم خانگی کوچک مانند آب‌ میوه‌ گیری، چرخ‌ گوشت، چای‌ ساز، بخارشو، جارو شارژی، جاروبرقی، ماکروفر، سرخ‌کن و … یا مشاهده تعمیرات هر یک از این وسایل به صورت حضوری به آدرس کارگاه مجهز هوم خانه (نمایندگی تعمیرات بلک اند دکر)، واقع در میدان فاطمی، خیابان چهلستون، بین چهارم و ششم پلاک 46 مراجعه نمایند.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات بلک اند دکر

برای تماس با نمایندگی تعمیرات بلک اند دکر در تهران می‌توانید از هر یک از شماره تلفن‌ های مندرج در انتهای همین صفحه استفاده کنید. همچنین می‌توانید در قسمت دیدگاه، ایراد دستگاه خود را بنویسید تا کارشناسان هوم خانه به صورت آنلاین به شما پاسخ دهند. در هردوی این روش‌ ها پس از صحبت با تعمیرکار بلک اند دکر و شرح مشکل، این کارشناسان تا جایی که مقدور باشد شما را برای حل ایراد به وجود آمده در دستگاه یاری می‌کنند.

تاریخچه نمایندگی تعمیرات بلک اند دکر

این شرکت تولیدات خود را با تولید لوازم الکتریکی و لوازم جانبی آغاز کرد. سپس در زمینه تولید لوازم خانگی برقی نیز شروع به فعالیت کرد. تاریخچه، نمایندگی تعمیرات Black & Decker را می‌توان به آغاز تولید محصولات این برند در کانادا نسبت داد. با آغاز تولید این لوازم، ایجاد نمایندگی تعمیرات و خدمات پس از فروش نیز ضرورت یافت. به‌گونه‌ای که امروزه در تمامی کشورهای مصرف‌کننده، نمایندگی تعمیرات بلک اند دکر برای ارائه خدمات وجود دارد.

نمایندگی تعمیرات بلک اند دکر در تهران

شلوغی تهران، ترافیک و … موجب می‌شود، افرادی که در این شهر زندگی می‌کنند، همواره با کمبود وقت مواجه باشند. به همین علت مراکز خدماتی مانند نمایندگی Black & Decker باید، برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان تدابیری را اندیشیده باشد. مجموعه هوم خانه، به منظور راحتی مشتریان و جلوگیری از اتلاف وقت آن‌‌‌‌‌‌‌‌ ها امکان ارائه خدمات تعمیرات بلک اند دکر در محل و منزل را فراهم کرده است. به این صورت که دیگر نیازی نیست مشتری برای تحویل کالا به تعمیرگاه مراجعه کند، بلکه تکنسین مربوط از نزدیک‌ترین نمایندگی به محل مراجعه خواهد کرد. البته امکان تحویل حضوری کالا در تعمیرگاه مجهز هوم خانه نیز وجود دارد.

معرفی محصولات بلک اند دکر

این مجموعه نمایندگی بلک اند دکر در تهران است. کلیه خدمات مربوط به تمامی لوازم خانگی تولید این برند در مجموعه هوم خانه قابل‌ ارائه است. کافیست تماس بگیرید تا علاوه بر مشورت با تعمیرکار بلک‌ اند دکر، از خدمات حضوری و سایر مزایای ارتباط با این مرکز استفاده کنید. خدمات قابل‌ ارائه در این مجموعه شامل:

  • تعمیر آبمیوه گیری بلک اند دکر
  • تعمیرات ساندویچ ساز بلک اند دکر
  • تعمیرات چای ساز بلک اند دکر
  • تعمیر جارو شارژی بلک اند دکر
  • تعمیر اتو بخار بلک اند دکر
  • تعمیرات چرخ گوشت بلک اند دکر و …

سرویس و تعمیر لوازم خانگی بلک اند دکر با قطعات فابریک و اورجینال

قطعات بکار رفته در تعمیرات بلک اند دکر، به‌ اندازه مهارت تعمیرکار و نحوه تعمیر دستگاه مؤثر هستند. بکار گرفتن قطعات اورجینال و باکیفیت در تعمیرات، موجب افزایش طول عمر مفید دستگاه پس از تعمیر خواهد شد. نمایندگی تعمیرات بلک اند دکر در تلاش است، با استفاده از قطعات اصلی در هنگام تعمیرات، طول عمر آن پس از تعمیر را تضمین کند.

درنهایت توصیه می‌شود برای تعمیرات لوازم خانگی از نمایندگی‌های مجاز تعمیرات استفاده کنید تا علاوه بر دریافت خدمات بهتر و سریع‌تر، از گارانتی و قیمت مناسب این خدمات نیز استفاده کنید. مجموعه هوم خانه، نمایندگی تعمیرات بلک اند دکر در تهران و ارائه‌دهنده کلیه خدمات مربوط به تعمیر این برند است. برای استفاده از خدمات این مجموعه کافیست تماس بگیرید یا نظر خود را در قسمت دیدگاه بنویسید.

هوم خانه نمایندگی تعمیرات بلک اند دکر

اگر به دنبال نمایندگی تعمیرات بلک اند دکر در تهران هستید که تمام مشکلات دستگاهتان را به این نمایندگی بسپارید پیشنهاد می کنیم هوم خانه را انتخاب نمایید. شما به صورت حضوری می توانید به آدرس میدان فاطمی خیابان چهل ستون بین چهارم و ششم پلاک 46 مراجعه کنید و یا با شماره های این نمایندگی تماس بگیرید و با مشورت با کارشناسان برای حل کردن مشکل دستگاهتان اقدام نمایید.

نمایندگی تعمیرات بلک اند دکر در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات بلک اند دکر در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات بلک اند دکر در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات بلک اند دکر در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات بلک اند دکر در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

27 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
avatar
نصیرپور 28 آذر 1399

سلام.من یک چرخ گوشت بلک اند دکر دارم.به اندازه یک دقیقه کار کرد بعد خاموش کردم ۵ دقیقه بعد دوباره روشن کردم بعد ۲۰ ثانیه خاموش شد.تعمیرکار میگه که موتورش سوخته و دیگه پیدا نمیشه.مدلش fm1700 هست

پاسخ دادن
    avatar
    تیم هوم خانه 21 فروردین 1400

    سلام، موتور موجود است. برای استفاده از خدمات با شماره 58941-021 تماس حاصل نمایید.

    پاسخ دادن
avatar
شمس 09 اسفند 1399

درود فراوان ، جسارتن بورد چرخ گوشت بلک اندیکر رو چطور میتونم بخرم؟؟؟

پاسخ دادن
avatar
مرضیه 01 اردیبهشت 1400

سلام من قهوه سازم قوریش شکسته خیلی یادگاری بودش. از کجا میتونم تهیه کنم؟ قدیمیه DCM55

پاسخ دادن
avatar
shayan 24 خرداد 1400

سلام تیغه آسیاب در غذا ساز بلک اند دکر من کند است و خوب آسیاب نمیکندآیا تیغه قابل تعویض است؟

پاسخ دادن
    avatar
    تیم هوم خانه 05 تیر 1400

    سلام بله؛ برای تهیه میتونید به سایت آی پی یدک مراجعه کنید.

    پاسخ دادن
avatar
علی 09 مرداد 1400

سلام . من شدیدا دنبال پیاله پلاستیکی خرد کن بلک اند دکر هستم مدل fx300 هیچ جا پیدا نمیکنم .

پاسخ دادن
    avatar
    تیم هوم خانه 10 مرداد 1400

    سلام، به وبسایت آی پی یدک مراجعه کنید.

    پاسخ دادن
avatar
سعیدی 15 مرداد 1400

سلام من یه اتو مدل بلک اند دکر دارم کفیش خراب شده خواستم ببینم شما کفیشو دارید؟

پاسخ دادن
    avatar
    تیم هوم خانه 17 مرداد 1400

    سام وقتتون بخیر، برای خرید قطعات به آی پی یدک مراجعه کنید.

    پاسخ دادن
avatar
گودرزی 14 آذر 1400

با سلام. من یه چرخ گوشت بلک انددکر دارم ، یکبار فقط استفاده کردم و گویا چرخ دنده ش شکسته شده و قابل استفاده نیست. ممنون میشم راهنمایی بفرمائید. تشکر

پاسخ دادن
    avatar
    تیم هوم خانه 16 آذر 1400

    سلام فقط باید چرخ دنده عوض بشه، با شماره 02158941 تماس بگیرید و هماهنگ کنید.

    پاسخ دادن
avatar
تاکی 04 دی 1400

سلام وقت بخیر متاسفانه دستگاه غذاساز من غیر قابل استفاده شده چون به اشتباه قطعه‌ای که زیر تیغه غذاساز قرار دارد و تیغه بر روی آن قرار میگیرد دور انداخته شده میخواستم بدونم از کجا میتونم این قطعه رو گیر بیارم؟

پاسخ دادن
avatar
فریده 25 دی 1400

سلام من یه جارو شارژی دارم چندسال کارنکرده باتریش خرابه باتری دارین فابریک

پاسخ دادن
    avatar
    تیم هوم خانه 21 بهمن 1400

    سلام. برای کسب اطلاعات بیش تر با شماره 02158941 تماس بگیرید تا تکنسین های مربوطه به شما کمک کنند.

    پاسخ دادن
avatar
ف 03 اسفند 1400

سلام من یه بخار شو بلک انددیکر مدل vsc18 خریدم موقع استفاده یهو از مخزن و داخل دستگاه بخار زد بیرون فک کردم الان میترکه چیکار باید بکنم

پاسخ دادن
    avatar
    تیم هوم خانه 05 اسفند 1400

    سلام. باید دستگاه به طور کامل باز بشه تا بخش های داخلی مورد بررسی قرار بگیره. چون امکان داره که اجزای داخلی اتصالی کرده باشن.

    پاسخ دادن
avatar
عربیان 17 فروردین 1401

سلام روزتون بخیر. من یه اتو بلک اند دکر دارم که وقتی داخل مخزن آب میریزم و به صورت عمودی قرار میدم شروع میکنه به جرقه زدن. آیا قابل تعمیرهست؟

پاسخ دادن
    avatar
    تیم هوم خانه 20 فروردین 1401

    سلام. بله قابل تعمیره. قطعا به دلیل وجود اتصالی، جرقه میزنه.

    پاسخ دادن
avatar
خانم فریری 23 خرداد 1401

سلام ببخشید من شهرسنندج هستم ابمیوه گیریم قطعه میخواد نمیدونم چکار کنم قسمتی که هویج وسیب اب میکنی کلا خراب شده رویی حرارت بود سوخت

پاسخ دادن
    avatar
    تیم هوم خانه 26 خرداد 1401

    سلام. لطفا به سایت آی پی یدک مراجعه کنید.

    پاسخ دادن
avatar
آبکار 15 دی 1401

سلام توستر(فربرقی) بلک اندکر دارم دو تا المنت بالاش روشن نمیشه

پاسخ دادن
    avatar
    homekhane3 20 دی 1401

    سلام. المنت توستر دچار قطعی شده است و باید تعمیر شود.

    پاسخ دادن
    avatar
    مجید رافع 14 اردیبهشت 1402

    سلام توستر بلاک اندکر دارم که توری های درون آن کج شده است. منزلم خیابان یوسف آباد است آیا امکان تعمیر هست؟ ممنون

    پاسخ دادن
      avatar
      homekhane3 14 اردیبهشت 1402

      درود، خیر قابل تعمیر نبوده و باید تعویض شود.

      پاسخ دادن
avatar
مهران 03 دی 1402

سلام، من یک دستگاه دریل بلک انددکر قدیمی دارم. مدل قدیمی شاید حدود 35سال پیش. ممنون می‌شم بفرمایید برای تعمیر باید به کجا مراجعه کنم. با تشکر از شما

پاسخ دادن
    avatar
    homekhane3 04 دی 1402

    درود، با شماره 02158941 تماس حاصل نمایید.

    پاسخ دادن