تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات برفاب

هوم خانه نمایندگی تعمیرات برفاب در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیرات لوازم خانگی برفاب را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید.

برند برفاب از جمله برندهای ایرانی باکیفیت است که در سال 1369 تاسیس شده است. این برند به نام وطنی با تولید لوازم خانگی و کولر و ماشین آلات صنعتی باکیفیت توانسته است بخش عمده ی بازار در ایران و کشورهای همسایه را به دست گیرد. برفاب با بهره گیری از کادری حرفه ای و مهندسین با تجربه محصولات خود را بر اساس آخرین فناوری های روز طراحی و تولید کرده است. این ویژگی ها سبب شده تا برند برفاب در بازار این لوازم حرفی برای گفتن داشته باشد. کیفیت و طول عمر بالای این محصولات سبب محبوبیت آن در بین مصرف کنندگان شده و فروش آنها را بالا برده است. هوم خانه به عنوان نمایندگی تعمیرات برفاب در تهران آماده است تا خدمات پس از فروش این برند را در اختیار شما عزیزان قرار دهد. با استفاده از خدمات این مرکز می‌ توانید دستگاه معیوب را در کمترین زمان تعمیر نمایید.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات برفاب در تهران

هوم خانه در اکثر نقاط شهر تهران دارای نمایندگی های فعال می باشد. این امر امکان دسترسی آسان و سریع به این مرکز را برای متقاضیان فراهم آورده است. در ضمن شما می توانید در صورت نیاز با شماره تلفن های این نمایندگی تماس حاصل فرمایید. بعد از برقراری تماس می توانید آدرس و مشخصات کامل خود را ذکر کرده و سفارش خود را برای تعمیر دستگاه معیوب ثبت نمایید. تکنسین های ما در مدت زمانی کمتر از یک ساعت در محل مورد نظر حاظر شده و دستگاه را از شما تحویل می گیرند. به این ترتیب کار انتقال دستگاه به محل نمایندگی نیز بر عهده ی کادر این نمایندگی بوده که این امر کار شما را راحت می کند. این سرویس علاوه بر رفاه حال شما موجب کاهش هزینه ها نیز می شود. دومین راه ارتباط با نمایندگی تعمیرات برفاب، مراجعه به صورت حضوری می باشد. در این روش شما می توانید دستگاه را به صورت شخصی به محل نمایندگی انتقال داده و در صورت تمایل شاهد نحوه ی تعمیر آن باشید.

هزینه تعمیر لوازم خانگی برفاب در محل

هزینه های تعمیر لوازم خانگی برفاب در هوم خانه بسیار منصفانه می باشد. این مرکز نرخ تعمیر دستگاه ها را بر اساس آنچه از سوی نهادهای نظارتی و اتحادیه مشخص می شود، تعیین می کند. این موضوع سبب می گردد تا هزینه های تعمیر کاهش یافته و تعمیر دستگاه های معیوب در این مرکز مقرون به صرفه باشد. به هنگام مراجعه به نمایندگی برفاب تکنسین های آن در اولین مرحله دستگاه معیوب را مورد بررسی قرار داده و آن را عیب یابی می کنند. طی این روند نوع خرابی و محل آن تعیین شده و قطعه و یا قطعات معیوب نیز مشخص می‌ گردند. سپس هزینه های ناشی از تعمیر و یا تعویض قطعات به صورت تخمینی محاسبه شده و به اطلاع صاحب کالا می رسد. در صورتی که وی از این هزینه ها رضایت داشته باشد تعمیرکاران ما اقدام به تعمیر دستگاه خواهند کرد. نمایندگی تعمیرات برفاب در تهران با در نظر گرفتن این سیاست، هزینه های ناشی از تعمیر را برای کاربران شفاف کرده و رضایت آنها را جلب نموده است. البته این هزینه ها در فاکتوری که در پایان کار و به هنگام تحویل کالا به مشتری ارائه می شود نیز به صورت کامل نوشته شده و صاحب کالا می‌ تواند با استفاده از آن از ریز این هزینه ها باخبر شود.

چرا برای تعمیرات لوازم خانگی برفاب هوم خانه را انتخاب کنیم؟

هوم خانه بر اساس اهداف مدیران این شرکت خدمات و سرویس های منحصر به فردی به متقاضیان ارائه می دهد. این ویژگی و مزیت ها باعث شده در طول این سال ها این نمایندگی به نامی نیک در این عرصه تبدیل شود. از جمله ی این ویژگی ها می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • استفاده از تکنسین های مجرب: نمایندگی تعمیرات برفاب در تهران کادر خود را از بین افرادی دانش آموخته و خلاق انتخاب کرده است. این تکنسین ها دارای تجربه ی کافی بوده و به همین علت با چم و خم کار آشنایی کافی دارند. در ضمن به منظور آشنایی بیشتر این افراد با قطعات موجود در ساختمان دستگاه ها و روش های نوین تعمیر برای آنها دوره های فشرده ای برگزار شده است. به همین جهت تعمیر لوازم خانگی در این مرکز به صورت تخصصی انجام می گیرد.
  • استفاده از قطعات اصل و اورجینال: در این مرکز به منظور پیش گیری از افت کیفیت دستگاه و عملکرد آن در صورت نیاز به تعویض قطعات، از قطعات اصل استفاده می شود. این امر سبب می گردد تا دستگاه طبق روال سابق کار کند و راندمان آن کاهش پیدا نکند. این در حالی است که در تعمیرگاه های عمومی از قطعات تقلبی استفاده می شود. استفاده از قطعات تقلبی موجب می گردد تا علاوه بر این که کیفیت کار دستگاه کاهش پیدا کند، دستگاه بعد از مدت زمان کمی دوباره خراب شود. این موضوع هزینه تعمیر را برای صاحب کالا دو چندان می کند.
  • اولویت تعمیر قطعات بر تعویض آنها: در نمایندگی تعمیرات برفاب در روند تعمیر لوازم خانگی اولویت با تعمیر قطعات می باشد. این امر باعث می شود تا هم کیفیت دستگاه کاهش پیدا نکند هم راندمان آن دچار افت نشود. در این روش هزینه های تعمیر نیز به صورت قابل ملاحظه ای کاهش پیدا می کند. اما در مواردی که قطعه ی معیوب به هیچ عنوان قابل تعمیر نباشد و نیاز به تعویض آن وجود داشته باشد تکنسین های ما آن را تعویض خواهند کرد.
  • ارائه ی کارت گارانتی: با توجه به این که این مرکز به کار تکنسین های خود اعتماد دارد برای دستگاه های تعمیر شده کارت گارانتی نیز ارائه می کند. این کارت در پایان کار تعمیر و به هنگام تحویل دستگاه به صاحب آن به وی داده می شود. طبق این گارانتی عملکرد دستگاه به مدت شش ماه ضمانت می شود. در صورتی که دستگاه طی این مدت زمان در همان قطعه ی تعمیر و یا تعویض شده دچار مشکل شد، شما می توانید از خدمات این کارت گارانتی استفاده کنید. در این حالت تعمیر دوباره ی دستگاه به صورت رایگان خواهد بود. ایاب و ذهاب تکنسین ها نیز در این مدت زمان به صورت رایگان می باشد.
  • تعمیر در کمترین زمان: نیاز شما به لوازم خانگی در منزل برای تکنسین های ما کاملاً محرز است. این موضوع سبب شده تا تعمیرکاران ما نسبت به تعمیر هر چه سریعتر این دستگاه اقدام نمایند. به همین علت نیز بعد از مراجعه ی شما به صورت غیر حضوری در کمتر از یک ساعت در محل حاضر شده و دستگاه را برای تعمیر به نمایندگی انتقال می دهند. در مواردی که مراجعه کننده به صورت حضوری مراجعه نماید، تعمیرکاران در اسرع وقت دستگاه را عیب یابی و نسبت به تعمیر آن اقدام می کنند.

معرفی لوازم خانگی برفاب

محصولات برند برفاب شامل طیف وسیعی از دستگاه ها می باشد که تعدادی از آنها در زمینه ی لوازم خانگی بوده و خدمات هوم خانه شامل آنها می شود. از جمله ی این دستگاه ها می توان به مواردی چون انواع یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، فریز، اجاق گاز اشاره نمود. این دستگاه ها دارای کیفیت ساخت بی نظیری هستند و طول عمر بالایی دارندو در ساخت این محصولات تمامی نیازهای روز کاربران در نظر گرفته شده و طراحی آنها به وجه به این نیازها انجام شده است. قابلیت های موجود در هر کدام از این محصولات به خوبی می تواند پاسخ گوی نیاز کاربران باشد. در صورتی که با خرابی و یا ایراد در هر کدام از این دستگاه ها مواجه شدید می توانید از خدمات نمایندگی تعمیرات برفاب بهره بگیرید. تعمیر دستگاه ها در این مرکز به صورت تخصصی انجام شده و کیفیت عملکرد آنها به هیچ عنوان کاهش پیدا نمی کند.

تعمیرکار برفاب در تهران

تعمیرگاه برفاب در این نمایندگی یکی از مجهزترین تعمیرگاه ها و واحدهای فنی می باشد. در این تعمیرگاه تمامی ابزارآلات و تجهیزات برای تعمیر دستگاه ها با استفاده از روش های نوین فراهم شده است. به همین جهت نیز دست تعمیرکار باز بوده و می تواند دستگاه را به صورت تخصصی در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت تعمیر کند. در ضمن در تعمیرگاه برفاب تمامی قطعات به کار رفته در ساختمان هر کدام از لوازم خانگی این برند به صورت اورجینال موجود می باشد. تعمیرکاران ما در صورت نیاز به تعویض قطعه ی معیوب از این قطعات استفاده کرده و تعمیر یخچال برفاب را انجام می دهند. بر همین اساس نیز کیفیت کار و راندمان دستگاه ها دچار افت نمی شود.

هوم خانه نمایندگی تعمیرات برفاب

اگر یکی از لوازم خانگی تان دچار خرابی شده است و به دنیال یک نمایندگی معتبر برای تعمیر آن می گردید هوم خانه بهترین گزینه است. این مرکز به عنوان نمایندگی تعمیرات برفاب در تهران به صورت 24 ساعته آماده است تا دستگاه های معیوب شما را تعمیر نماید. این شرکت با در نظر گرفتن خدماتی درجه یک توانسته در طول چندین سال فعالیت خود رضایت مشتریان را جلب نماید. با مراجعه به این مرکز شما قادر خواهید بود هر کدام از لوازم خانگی معیوب خود را به صورت تخصصی تعمیر نمایید. تعمیر در کمترین زمان و با کمترین هزینه ها دیگر خدمتی است که در اختیار مراجعه کنندگان قرار داده می شود.

نمایندگی تعمیرات برفاب در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات برفاب در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات برفاب در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات برفاب در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات برفاب در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست