تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات براون

هوم خانه نمایندگی تعمیرات براون در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیرات لوازم خانگی براون را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نمایند.

شرکت براون در سال 1921 در کشور آلمان تاسیس شده است و زمینه‌ ی فعالیت آن در حوزه‌ ی تولید محصولاتی از قبیل انواع لوازم خانگی، شخصی و بهداشتی می باشد. اگر از مصرف کنندگان لوازم این برند هستید، هم از کیفیت محصولات آن به خوبی باخبرید و هم از این موضوع که این برند در رابطه با خدمات پس از فروش نیز فعالیت های گسترده ای انجام می دهد، آگاهید. به همین علت نمایندگی تعمیرات براون دارای تعداد زیادی است. این نمایندگی ها وظیفه دارند تا با خدمات و سرویس هایی که به متقاضیان ارائه می کنند، دستگاه های معیوب از این برند را به بهترین شکل ممکن تعمیر کرده و در اختیار کاربران عزیز قرار دهند.

هوم خانه که نمایندگی تعمیرات براون در تهران را دارد می تواند با استفاده از متدهای پیشرفته ی تعمیر دستگاه ها و ارائه ی خدمات در عالی ترین سطوح همواره در تعمیر دستگاه های معیوبتان با برند براون در کنار شما باشد. این نمایندگی برای تعمیر دستگاه ها از تکنسین هایی با تجربه ی بالا استفاده کرده و با بهره گیری از قطعات اصل در هنگام نیاز به تعویض قطعات دستگاه می تواند کیفیت تعمیرات خود را تضمین نماید. ارائه ی کارت گارانتی پس از تعمیر کالا می تواند مهر تاییدی بر عملکرد صادقانه و اصولی این مرکز باشد. در این مقاله درباره ی این نمایندگی (هوم خانه) اطلاعاتی را در اختیار شما قرار خواهیم داد تا در صورت نیاز به راحتی بتوانید با این محل و تکنسین های آن در ارتباط باشید.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات براون در تهران

اگر جزء شهروندانی تهرانی باشید، به راحتی می توانید با نمایندگی تعمیرات براون در تهران تماس حاصل کرده و دستگاه خود را با استفاده از خدمات این مرکز تعمیر نمایید. نحوه ی تماس با هوم خانه به دو صورت امکان پذیر می باشد. روش اول این است که خودتان به صورت حضوری به این مرکز مراجعه کرده و دستگاه خود را در اختیار تکنسین های آن قرار دهید. در این روش می توانید از نزدیک شاهد تعمیر دستگاه خود بوده و آن را در کمترین زمان و به صورت تعمیر شده تحویل بگیرید. روش دوم هم به این صورت می‌ باشد که با شماره تلفن های این نمایندگی تماس بگیرید و آدرس و نام و نشانی خود به صورت کامل ثبت نمایید. با این کار تعمیرکاران ما در کمترین زمان به محل شما اعزام خواهند شد و دستگاه معیوب را از شما تحویل خواهند گرفت. با انتقال دستگاه به محل نمایندگی، دستگاه به صورت تخصصی مورد بررسی قرار گرفته و بعد از تشخیص نوع و محل خرابی اقدام به تعمیر آن خواهد شد.

برای تحویل دستگاه تعمیر شده نیز نمایندگی تعمیرات براون می تواند آن را به آدرس ثبت شده توسط شما مراجعه کرده و دستگاه را تحویل دهد. همچنین خودتان نیز به صورت شخصی می توانید به محل نمایندگی مراجعه کنید و دستگاه خود را تحویل بگیرید.

هزینه تعمیرات لوازم خانگی براون در محل

در نمایندگی تعمیرات براون نرخ تعمیر متناسب با نرخ های تعیین شده از سوی اتحادیه مشخص می شود و به همین علت کاملاً منصفانه است و هیچ هزینه ی اضافی نیز دریافت نمی گردد. یکی از بهترین سرویس هایی که این نمایندگی برای مراجعه کنندگان در نظر گرفته است، این است که در هنگام مراجعه ی متقاضی برای دریافت سرویس، تمامی هزینه ها برای وی شفاف سازی می شود تا بعد از اتمام کار تعمیر از صاحب کالا دریافت گردد. در صورت رضایت مشتری از این هزینه ها تکنسین ها به محل اعزام شده و دستگاه را دریافت کرده و اقدام به تعمیر دستگاه معیوب می کنند. به هنگام تحویل کالا به صاحب آن یک فاکتور از طرف این شرکت به وی داده می شود که تمام هزینه های تعمیر در آن با دقت لحاظ شده است.

چرا برای تعمیرات لوازم خانگی براون هوم خانه را انتخاب کنیم؟

هوم خانه، تمامی تکنسین ها و کارشناسان خود را از میان افراد خلاق و دارای استعداد و همچنین دانش آموخته و ماهر انتخاب کرده است. این مرکز کارکنان واحد تعمیر خود را از به روزترین متدهای تعمیر آگاه کرده است تا در تعمیر هر گونه از لوازم خانگی مشکلی وجود نداشته باشد. سرعت عمل و حرفه ای بودن این تعمیرکاران سبب شده تا دستگاه های معیوب در نمایندگی براون در کمترین زمان و با دقت بالا تعمیر شوند. همچنین تعمیرکاران حاظر در این نمایندگی در صورت نیاز به تعویض هر کدام از قطعات موجود در دستگاه از قطعات اصل و فابریک استفاده می کند تا دستگاه همانند قبل دارای راندمان بالا و کیفیت عملکرد قابل قبولی باشد.

از دیگر ویژگی های نمایندگی تعمیرات براون در تهران می توان به ارائه ی کارت ضمانت نامه شش ماهه از سوی این شرکت به صاحبان دستگاه ها اشاره کرد. در طول این شش ماه اگر در همان قسمت از دستگاه خرابی دوباره ای ایجاد گردد این نمایندگی ملزم به تعمیر دوباره ی آن به صورت رایگان خواهد بود. در ضمن طول این شش ماه ضمانت، هزینه های ایاب و ذهاب نیز رایگان است. انتقال دستگاه توسط تعمیرکاران به محل نمایندگی نیز دیگر مزیت استفاده از خدمات این مرکز می باشد که مشکلات صاحب کالا را در این رابطه به صورت کامل از بین برده است. این نمایندگی با تجربه ی چندین ساله ی خود در زمینه تعمیرات و نصب و راه اندازی لوازم خانگی به صورت تخصصی توانسته است رضایت حداکثری متقاضیان را جلب نماید.

معرفی لوازم خانگی براون

  • آبمیوه گیری براون: آبمیوه گیری براون با کیفیتی و قابلیت هایی که دارد می تواند در هر خانه ای مورد استفاده قرار بگیرد. این محصول یکی از دستگاه هایی است که در صورت نیاز به تعمیر می توانید در اختیار تعمیرکاران نمایندگی تعمیر آبمیوه گیری براون قرار دهید.
  • گوشت کوب براون: گوشت کوب براون به دلیل کاربرد زیادی که در آشپزخانه ها دارد می تواند در اثر استفاده ی مداوم خراب شده و یا آسیب ببیند. اگر قصد تعمیر این دستگاه را دارید می توانید بر روی توانایی های تکنسین ها ما حساب باز کنید. این مرکز به تعمیر در کمترین زمان می تواند به خوبی دستگاه شما را تعمیر نموده و در اختیار شما قرار دهد.
  • غذاساز براون: غذاساز براون دارای قابلیت های متنوعی می باشد که باعث شده تا امروزه در اکثر خانه ها از آن استفاده شود. این محصول ممکن است خراب شده و نیاز به تعمیر داشته باشد که در این صورت بهتر است از سپردن آن به دست تعمیرکاران عمومی خودداری کرده و آن را در اختیار تعمیرکاران حاضر در نمایندگی تعمیرات براون قرار دهید.
  • آب مرکبات گیری براون: یکی دیگر از محصولات شرکت براون که می توانید برای تعمیر آن به این مرکز مراجعه کنید، آب مرکبات گیری است. این مرکز به صورت تخصصی دستگاه معیوب شما را مورد بررسی قرار داده و با استفاده از قطعات اصل و فابریک می تواند اقدام به تعمیر آن نماید.
  • مخلوط کن براون: ممکن است حین استفاده از دستگاه مخلوط کن براون خود متوجه شوید که دستگاهتان با خرابی و یا ایراداتی مواجه شده است. در این مواقع بهترین کار کمک گرفتن از نمایندگی تعمیرات براون می باشد. این مرکز با تعمیر دستگاه های معیوب با استفاده از روش های جدید می تواند کیفیت تعمیر و عملکرد دستگاه شما را تضمین نماید.
  • توستر براون: یکی دیگر از خدماتی که این مرکز در اختیار متقاضیان قرار داده است، تعمیر دستگاه های توستر با برند براون می باشد. این نمایندگی با جمع آوری یک تیم تخصصی توانسته است تا بهترین خدمات و سرویس ها را به مراجعه کنندگان گرامی ارائه داده و رضایت آنها را جلب نماید.
  • چرخ گوشت براون: چرخ گوشت براون یکی از باکیفیت ترین محصولات این برند است که به دلیل فشار زیادی که هنگام کار متحمل می شود، احتمال دارد با خرابی مواجه شود. شما می توانید در این موارد به هوم خانه مراجعه کرده و با استفاده از سرویس های آن دستگاه معیوب خود را به شکل تخصصی تعمیر نمایید.
  • اتو بخار براون: اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که با خرابی در اتو بخار خود مواجه شده اید، پیشنهاد ما به شما کمک گرفتن از تعمیرکاران حاضر در نمایندگی تعمیرات براون است. این تعمیرکاران با دانش فنی بالایی که دارند می توانند دستگاه معیوب شما را به صورت تخصصی مورد بررسی قرار داده و تعمیر نمایند.
  • کتری برقی براون: در صورتی بروز خرابی و ایراد در کتری برقی خود از برند براون دیگر نگران تعمیر آن نباشید. شما می توانید با تکیه بر سابقه ای که نمایندگی ما در تهران دارد، دستگاه معیوب خود را با کمترین هزینه و به ساده ترین شکل ممکن تعمیر کرده و در اختیار داشته باشید.
  • بخارپز براون: بخارپز براون یکی از محصولات با کارایی و دوام بالای تولید شده در این شرکت است. اما این دستگاه می تواند تحت تاثیر هر علتی خراب شود و یا به کل کار نکند. در این صورت باید هر چه سریع تر نسبت به تعمیر آن اقدام کرد. بهترین گزینه برای تعمیرات این دستگاه نمایندگی تعمیرات براون است. این مرکز با بهره گیری از تیم تخصصی خود می تواند دستگاه معیوب شما را با مناسب ترین قیمت ها و همچنین در کمترین زمان تعمیر کرده و تحویل شما دهد.

هوم خانه نمایندگی تعمیرات براون

در صورتی که برای تعمیر هر کدام از لوازم خانگی خود از برند براون به دنبال یک نمایندگی مجاز در تهران هستید، پیشنهاد ما به شما مراجعه به هوم خانه نمایندگی تعمیرات براون است. این مرکز با بهره گیری از کادری مجرب و تعمیر دستگاه های معیوب در کمترین زمان و با مناسب ترین قیمت ها به صورت 24 ساعته آماده ارائه ی خدمات به متقاضیان در سطح شهر تهران می باشد. شما می توانید با مراجعه به این مرکز از نحوه و نوع تعمیر دستگاه های خود مطمئن باشید.

نمایندگی تعمیرات براون در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات براون در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات براون در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات براون در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات براون در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

3.3/5 - (13 امتیاز)


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست