تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات آرچلیک

هوم خانه نمایندگی تعمیرات آرچلیک در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیرات لوازم خانگی آرچلیک را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نمایند.

شرکت آرچلیک یکی از شرکت‌های بزرگ لوازم خانگی محسوب می‌شود که تلویزیون، ماشین لباسشویی، ظرفشویی، یخچال، جاروبرقی، کولر و لپ‌ تاپ را تولید و به فروش می‌رساند. این شرکت در میان افراد طرفداران زیادی دارد و در زمینه‌ های مختلفی انواع لوازم خانگی الکترونیکی را تولید کرده که با داشتن نیروهای متخصص در پیش بردن محصولات خود فعالیت دارد. هوم خانه به عنوان نمایندگی تعمیرات آرچلیک سال های زیادی است که به این برند خدمات و سرویس‌ های لازم را ارائه می‌ دهد و بهترین تکنسین‌ های روز را در این مرکز جمع‌ آوری کرده تا با کیفیت‌ ترین خدمات و سرویس را در اختیار شما قرار دهد. اگر لوازم خانگی آرچلیک شما دچار هرگونه مشکل و ایرادی شده است می‌توانید به هوم خانه به عنوان نمایندگی تعمیرات این شرکت تماس بگیرید تا بتوانید با راهنمایی‌های لازم مشکلات ساده دستگاه خود را حل کرده و اگر لازم بود تعمیرکار مجربی را برای تعمیر وسیله شما اعزام کند. خدمات نمایندگی تعمیرات آرچلیک شامل تعمیرآبمیوه گیری آرچلیک، تعمیر پلو پز آرچلیک، تعمیر جاروبرقی آرچلیک، تعمیر سرخ کن آرچلیک، تعمیر زودپز آرچلیک، تعمیرچرخ گوشت آرچلیک، تعمیراتو بخار آرچلیک و … می باشد.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات آرچلیک در تهران

اگر شما هم جزء شهروندان تهرانی باشید می توانید با نمایندگی تعمیرات آرچلیک در هوم خانه تماس گرفته و دستگاه آرچلیک خود را با استفاده از خدمات این مرکز تعمیر نمایید. نحوه ی تماس با هوم خانه به دو صورت امان پذیر می باشد. روش اول این است که خودتان به صورت حضوری به این مرکز مراجعه کرده و دستگاه خود را در اختیار تکنسین های آن قرار دهید. در این روش می توانید از نزدیک شاهد تعمیر دستگاه خود بوده و آن را در کمترین زمان و به صورت تعمیر شده تحویل بگیرید. روش دوم هم به این صورت می‌ باشد که با شماره تلفن های این نمایندگی تماس بگیرید و آدرس و نام و نشانی خود به صورت کامل ثبت نمایید. با این کار تعمیرکاران ما در کمترین زمان به محل شما اعزام خواهند شد و دستگاه معیوب را از شما تحویل خواهند گرفت. با انتقال دستگاه به محل نمایندگی تعمیرات ارچلیک دستگاه به صورت تخصصی مورد بررسی قرار گرفته و بعد از تشخیص نوع و محل خرابی اقدام به تعمیر آن خواهد شد.

برای تحویل دستگاه تعمیر شده نیز نمایندگی تعمیرات آرچلیک می تواند آن را به آدرس ثبت شده ارسال کرده و دستگاه را تحویل دهد. همچنین خودتان نیز به صورت شخصی می توانید به محل نمایندگی مراجعه کنید و دستگاه خود را تحویل بگیرید.

هزینه تعمیر لوازم خانگی آرچلیک در محل

تعمیرات لوازم خانگی آرچلیک شما با کمترین مبلغ انجام می شود. صرفه جویی در هزینه یکی از امتیازاتی ست که نمایندگی تعمیرات آرچلیک برایتان به ارمغان می آورد. هزینه تعمیرات بر اساس نرخ نامه مصوب اتحادیه تعیین خواهد شد. جهت کسب اطلاعات بیشتر از نرخ نامه به سایت نمایندگی آرچلیک مراجعه کنید. کلیه نرخ ها با استناد به نرخ مصوب اتحادیه به معرض نمایش گذاشته شده است. امکان مقایسه نرخ ها با دیگر مراکز تعمیر برایتان وجود دارد.

چرا برای تعمیرات آرچلیک هوم خانه را انتخاب کنیم؟

نمایندگی تعمیرات آرچلیک برای رضایتمندی مشتریان بهترین خدمات را با مناسب ترین قیمت ارائه می‌دهد. همچنین دیگر برای حمل و نقل و تعمیر لوازم خود و احتمال اینکه در مسیر تعمیرگاه یا نمایندگی لوازم خانگی شما آسیب ببیند نگران نباشید. این نمایندگی سرویس کار را به منزل و محل مورد نظر شما ارسال می‌کند. اگر دستگاه آرچلیک شما مجدداً همان مشکلی را پیدا کند که شما قبلاً برای برطرف کردن آن با تعمیرگاه تماس گرفتید و از خدمات 6 ماه نگذشته طبق گارانتی عیب دستگاه شما را رفع و تعمیر می‌کند. به این نکته توجه داشته باشید که زمان خدمات توسط شما تعیین می‌شود. پس از اینکه برای تعمیر با نمایندگی تعمیرات آرچلیک تماس گرفتید در سریعترین زمان ممکن تعمیرکار نمایندگی با شما تماس می‌گیرد و بعد از هماهنگی برای ارائه خدمات در محل حاضر خواهد شد.

همچنین یکی دیگر از مزایای نمایندگی تعمیرات آرچلیک تعمیر در سریع ترین زمان می باشد. با توجه به نوع خرابی که لوازم خانگی آرچلیک شما مدت زمان تعمیر آن تعیین می‌شود؛ اما این نمایندگی و مرکز خدمات پس از فروش با شعبه‌هایی که در تمام نقاط دارد ضمانت اینکه دستگاه شما در کوتاه ترین زمان ممکن تعمیر کند را خواهد داد.

تعمیرات لوازم خانگی آرچلیک

هوم خانه در نمایندگی تعمیرات و سرویس لوازم خانگی آرچلیک به جای اینکه قطعات را تعویض کند آن‌ها را با بهترین کیفیت تعمیر می‌کند و متخصصان هوم خانه برای اینکه به این مرحله برسند دوره‌ها و آموزش‌های تخصصی فراوانی را در این زمینه دیده‌اند. شما می‌توانید در صورت رخ دادن هرگونه مشکلی در لوازم خانگی آرچلیک خود با نمایندگی هوم خانه تماس بگیرید و از مشکل دستگاه آرچلیک خود مطلع شده و راهنمایی‌ های لازم را دریافت کنید و در صورتی که مشاوران ما قادر نبودند که با راهنمایی‌های تلفنی مشکلی که در دستگاه شما ایجاد شده را رفع کنند خیلی سریع درخواست شما را ثبت خواهند کرد و از نزدیک‌ترین تکنسینی که به محل سکونت شما نزدیک می‌باشد می‌خواهد که با شما تماس بگیرد و پس از اینکه زمان مراجعه توسط شما هماهنگ شد به محل سکونت شما مراجعه خواهد کرد.

این نمایندگی خدماتی را که ارائه می‌دهد را به صورت کتبی 6 ماه ضمانت می‌کند تا نگران خرابی لوازم خانگی آرچلیک خود نباشید و در طول دوره ضمانت شش ماهه نیازی نیست که هزینه‌ های اضافی را پرداخت کنید. تمام تکنسین‌ های هوم خانه در روز و ساعتی که شما می‌خواهید اعزام خواهند شد؛ قطعاتی را که در تعمیرات لوازم خانگی شما مورد استفاده قرار می‌گیرد کاملاً اورجینال و شرکتی می‌باشند. تعمیرکاران هوم خانه در طول سال دوره‌ها و کارگاه‌ های آموزش تعمیرات لوازم خانگی آرچلیک را دیده‌اند و به همین دلیل تعمیرگاه هوم خانه نمایندگی تعمیرات آرچلیک از سایر نمایندگی‌ ها متمایز می‌باشد.

معرفی لوازم خانگی آرچلیک

نمایندگی تعمیرات آرچلیک تمامی محصولات این برند را تعمیر کرده و خدماتش را در اختیار تمامی مشتریانش قرار می دهد. این خدمات شامل تعمیر یخچال آرچلیک , تعمیر آبمیوه گیری آرچلیک , تعمیر ظرفشویی آرچلیک , تعمیر لباسشویی آرچلیک , تعمیر پلوپز آرچلیک، تعمیر اسپرسو ساز آرچلیک , تعمیر جاروبرقی آرچلیک , تعمیر جاروشارژی آرچلیک , تعمیر بخارشوی آرچلیک , تعمیر ماشین لباسشویی آرچلیک , تعمیر زودپز آرچلیک , تعمیر مایکروفر آرچلیک , تعمیر چرخ گوشت آرچلیک , تعمیر اتو بخار آرچلیک , تعمیر قهوه ساز آرچلیک می باشد.

هوم خانه نمایندگی تعمیرات آرچلیک

نمایندگی تعمیرات آرچلیک در هوم خانه با دارا بودن کادری مجرب و با تجربه و همچنین برخورداری از دانش به روز و فناوری جدی، در بازه زمانی کوتاهی قادر به تعمیر لوازم خانگی شما خواهد بود. به خاطر داشته باشید، پیش از هر اقدامی، می توانید از مشاوره رایگان استفاده کرده و سپس درخواست تعمیر خود را ثبت نمایید. با وجود گستردگی تهران، در بخش های مختلف این شهر پر جمعیت، نمایندگی های فعالی حضور دارند که به صورت تمام وقت حتی در ساعات خاموشی شهر، مشغول به فعالیت هستند.

نمایندگی تعمیرات آرچلیک در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات آرچلیک در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات آرچلیک در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات آرچلیک در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات آرچلیک در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست