تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات آردل

هوم خانه نمایندگی تعمیرات آردل در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیرات لوازم خانگی آردل را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید.

شرکت آردل تولید کننده لوازم خانگی با سابقه ای بیش از نیم قرن در زمینه تولید محصولات گاز سوز مانند اجاق گاز، فر و نیز هود و سینک فعالیت می کند. محصولات آردل با کیفیتی مناسب و قابل قبول توانسته است اعتماد خریداران را جلب و آنان را به خرید کالای باکیفیت داخلی ترغیب نماید. کیفیت همواره فاکتور مهمی در تولید تمامی محصولات این برند بوده و هست؛ اما کیفیت بالا به معنای تضمین مادام العمری یک محصول نیست و دیر یا زود امکان بروز ایراد و خرابی در لوازم خانگی، در هر برند و کیفیتی وجود دارد. اما شناخت یک تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی معتبر و خوب می تواند تمام نگرانی های شما را از بابت تعمیر لوازم خانگی رفع نماید. هوم خانه نمایندگی تعمیرات آردل با دارا بودن شعب متعدد در تهران به صورت شبانه روزی آماده ی ارائه خدمات تعمیر لوازم خانگی به شهروندان عزیز تهرانی می باشد.

تعدد شعبات به ما این امکان را می دهد تا با پوشش دهی سراسری در تهران سرعت خدمات رسانی را افزایش داده، در کوتاه ترین زمان ممکن با سرویس های تعمیرکار در محل به پاسخ دهی به نیازهای همشهریان عزیز پرداخته رضایت آنان را جلب نماییم.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات آردل در تهران

خرابی لوازم خانگی مخصوصا لوازمی که بسیار کاربردی و حیاتی هستند می تواند مشکلات فراوانی را برای اعضای خانواده به وجود آورد. در این حالت اولویت اصلی، تماس با یک تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی است تا بتوان در اسرع وقت، مقدمات تعمیر و رفع عیوب دستگاه را فراهم کرد. هرچه امکان تماس و برقراری ارتباط با تعمیرگاه سریع تر و آسان تر باشد بهتر است. نمایندگی تعمیرات آردل تلاش کرده تا این امکان را برای شما فراهم کند تا بسته به نوع نیاز شما با مراجعه ی حضوری و یا غیر حضوری از خدمات این نمایندگی بهره مند شوید.

در صورتی که هر یک از لوازم خانگی برند آردل شما دچار مشکل و ایراد شده باشد در صورت تمایل و امکان حمل دستگاه معیوب، می توانید با مراجعه حضوری به یکی از شعبات نزدیک به محل زندگی خود به صورت مستقیم از خدمات این نمایندگی ها استفاده کنید؛ اما در صورتی که وقت و توان کافی و نیز امکان حمل دستگاه خراب خود به محل نمایندگی را نداشته باشد می توانید از امکان مراجعه ی غیر حضوری و سرویس تعمیرکار در محل استفاده نمایید. به این صورت که شما با مراجعه ی مستقیم و یا تماس با یکی از شعبه های متعدد نمایندگی تعمیرات آردل اقدام به ثبت درخواست تعمیر و پر کردن فرم می نمایید سپس یکی از پرسنل با شما تماس گرفته و هماهنگی های لازم جهت اعزام تعمیرکار در محل را با شما انجام می دهد.

هزینه تعمیر لوازم خانگی آردل در محل

مسلما یکی از عواملی که مشتریان در هنگام رویارویی با مشکل خرابی و نیاز به تعمیرات به آن توجه دارند قیمت خدمات می باشد. با توجه به شرایط اقتصادی حال حاضر مناسب بودن قیمت خدمات برای مشتری بسیار مهم است. نمایندگی تعمیرات آردل در تهران با رعایت اصل مشتری مداری سعی کرده است تا در ارائه ی خدمات خود رعایت حال مشتریان را کرده هرگونه هزینه ی اضافی را حذف و خیال مشتریان خود را از بابت منصفانه بودن قیمت ها راحت کند.

قیمت تمامی خدمات نمایندگی تعمیرات آردل در تهران، مطابق نرخ مصوب اتحادیه بوده و هیچ گونه هزینه ی جانبی بر مشتریان تحمیل نمی شود. سرویس تعمیرکار در محل با حضور تکنسین در محل، باعث کاهش هزینه های حمل و نقل و ایاب و ذهاب مشتری شده موجبات راحتی مشتریان را نیز فراهم می نماید. شفاف سازی هزینه ها پیش از ارائه ی خدمات نیز با هدف رعایت حقوق مشتریان و رفع هر گونه شبهه و سوءتفاهم احتمالی و نیز کمک به تصمیم گیری بهتر مشتریان صورت می گیرد.

چرا برای تعمیرات لوازم خانگی آردل هوم خانه را انتخاب کنیم؟

یک نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی برای اینکه بتواند در عرصه ی رقابت سربلند بیرون آمده رضایت مشتریان خود را جلب و اعتبار لازم را کسب کند باید حائز استانداردها و مزیت هایی باشد که بتواند با تکیه بر آنها به ارائه ی بهترین خدمات به مشتریان خود بپردازد. نمایندگی تعمیرات آردل در تهران با در نظر گرفتن فاکتورهای زیر با افتخار این ادعا را مطرح می نماید که جزء یکی از بهترین نمایندگی های تعمیرات لوازم خانگی در تهران است. نیروی انسانی مهارت دیده و متبحر، یکی از مهم ترین مولفه ی اعتبار و کیفیت نمایندگی آردل است. انتخاب تعمیرکاران از میان افراد با استعداد و ماهر در کنار برگزاری دوره های آموزشی متعدد که در آن ها بهترین و بروزترین شیوه های تعمیر آموزش داده می شود باعث شده است تا این نمایندگی، تعمیرکاران متخصص در هر زمینه و برند را به کار گرفته نهایت تلاش خود را در جهت کسب رضایت مشتریان به کار گیرد.

سرعت در ارائه ی خدمات ویژگی مهم دیگر نمایندگی تعمیرات آردل است. سرعت در برقراری ارتباط با مشتریان و اعزام تعمیرکار در محل در سریع ترین زمان ممکن این امکان را به ما می دهد تا مشکلات به وجود آمده را در کوتاه ترین زمان ممکن رفع نماییم. حضور 24 ساعته ی پرسنل در محل و ارائه خدمات به صورت شبانه روزی نیز به شما این امکان را می دهد که در هر ساعت از شبانه روز که نیاز داشته باشد از طریق تماس با یکی از شعبات این نمایندگی خدمات مورد نیاز خود را دریافت نمایید. برآورد هزینه ها و شفاف سازی آن پیش از اقدام به تعمیر، مزیت دیگری است که برای مشتریان بسیار کارگشا و مهم می باشد. ارائه ی ضمانت نامه ی رسمی و گارانتی 365 روزه ی این نمایندگی، مشتری را از بابت کیفیت خدمات دریافتی مطمئن و نگرانی های او درباره ی خرابی مجدد دستگاه را رفع می نماید.

معرفی لوازم خانگی آردل

آردل برندی ایرانی است که در زمینه تولید لوازم خانگی بیش از نیم قرن سابقه ی فعالیت دارد. محصولات این شرکت به دوام و کیفیت معروف و از جمله برندهای محبوب در میان مشتریان داخلی محسوب می شوند. هر چند این شرکت در لیست تولیدات خود طیف متنوعی از محصولات مانند هود، سینک و یا حتی بخاری گازی را دارد اما به طور اختصاصی در زمینه ی تولید لوازم گاز سوز از جمله اجاق گازهای فر دار و صفحه ای و انواع فر فعالیت داشته و به سطح قابل قبولی از کیفیت و طراحی منحصر به فرد و مناسب دست یافته است. اما از آنجائیکه حتی باکیفیت ترین محصولات نیز دیر یا زود با مشکل خرابی مواجه خواهند شد انتخاب یک تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی که بتواند خدمات تخصصی برای هر برند را به صورت انحصاری ارائه دهد بسیار مهم است.

شما در صورتی که ساکن تهران بوده و جزء کاربران محصولات آردل هستید می توانید در صورت مواجهه با مشکل خرابی در هر یک از لوازم خانگی آردل خود تنها با یک تماس با نمایندگی تعمیرات آردل در تهران و یا مراجعه به سایت و پر نمودن فرم درخواست تعمیر نسبت به تعمیر دستگاه معیوب خود اقدام نمایید. تعمیرکاران این نمایندگی که دارای دانش و مهارت کافی در زمینه ی تعمیر برند مورد نظر هستند همراه با جدیدترین و کاربردی ترین ابزار به محل مورد نظر شما اعزام و با عیب یابی دستگاه اقدام به تعمیر اجاق گاز آردل و در صورت نیاز تعویض قطعات دستگاه می نمایند.

تعمیرکار آردل در تهران

تعمیرگاه آردل در هوم خانه از جمله واحدهای فنی این نمایندگی است که با دارا بودن تکنسین های حرفه ای و کاملا آشنا به ساختار و طراحی محصولات برند آردل و با تجهیز به بروزترین ابزارآلات و قطعات مورد نیاز قادر است تا با ارائه ی سرویس تعمیر کار در محل، یک تعمیرگاه مجهز را به درب منزل شما آورده و شما را از هر گونه خدمات اضافی و هزینه های جانبی بی نیاز نماید. تعمیرکار های این واحد به قدری متبحر و مجرب هستند که می توانند با تعمیر اصولی و درست، سلامت و کیفیت اولیه را به دستگاه خراب شما بازگردانده و تنها در صورت ضرورت اقدام به تعویض قطعات نمایند. لازم به ذکر است که تمامی قطعات مورد استفاده توسط تکنسین های این نمایندگی از محصولات اصل و اورجینال بوده و کاملا قابل اعتماد است. لذا با وجود نمایندگی تعمیرات آردل در تهران هیچ گونه نگرانی از بابت تعمیر لوازم خانگی خود نداشته باشید.

هوم خانه نمایندگی تعمیرات آردل

خراب شدن لوازم خانگی چالش بزرگی است و تعمیر صحیح و اصولی آن چالشی بزرگتر. خراب شدن لوازم خانگی گریز ناپذیر است و راهکار قابل اعتماد برای حل این مشکل آشنایی با یک تعمیرگاه مجاز و معتبر لوازم خانگی است که بتواند با کمترین هزینه بهترین خدمات را در اختیار مشتریانش قرار دهد. هوم خانه نمایندگی تعمیرات آردل در تهران یک نمایندگی مجاز تعمیرات لوازم خانگی با چندین مزیت است که باعث شده در میان سایر نمایندگی ها حرفی برای گفتن داشته و جزء اولین انتخاب ها باشد. بهره گیری از بهترین و متخصص ترین کادر در زمینه ی تعمیر لوازم خانگی برندهای مختلف، ارائه ی خدمات به صورت شبانه روزی و سرعت بالا در ارائه ی خدمات، قیمت های مناسب و شفاف سازی هزینه ها، ارائه ی ضمانت نامه ی رسمی و غیره از جمله مزایایی است که به ما این جرات را می هد که هوم خانه را به شما پیشنهاد دهیم.

نمایندگی تعمیرات آردل در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات آردل در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات آردل در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات آردل در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات آردل در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

5/5 - (2 امتیاز)


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست