تعمیرات لوازم خانگی

تعمیر یخچال رنزو

برند رنزو را می توان یکی از برندهای نسبتا معروف دانست که در زمینه تولید انواع یخچال فریزی های هتلی،دوقلو و معمولی فعالیت دارد. یخچال فریزر رنزو ساخت ایران و از محصولات شرکت نیکسان است.شما می توانید درصورت تمایل انواع مدل های یخچال رنزو را خریداری کنید و به هیچ وجه نگران خدمات پس از فروش آن نباشید.هوم خانه  یکی از صد ها نمایندگی تعمیرات یخچال رنزو در تهران است  که هدف افزایش سطح آسایش مصرف کنندگان خود، کلیه خدمات تعمیر و عیب یابی یخچال رنزو را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین هزینه ارائه می کند.

کاربران گرامی؛ با استفاده از خدمات هوم خانه تا 75% در هزینه های تعمیر صرفه جویی کنید.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات یخچال رنزو در تهران

همانطور که در بخش قبل اشاره کردیم یکی از صد ها نمایندگی تعمیرات یخچال رنزو در تهران، هوم خانه است. پس اگر از عزیزان تهرانی هستید و  برای یخچال رنزو شما مشکلی پیش آمد می تواند به راحتی با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید.

  1. اولین راه برای برقراری ارتباط با نمایندگی تعمیرات یخچال رنزو این است با استفاده از شماره های تلفنی که در سایت قرار گرفته اند، با نمایندگی ما تماس بگیرید و مشکلات خود را با آن ها در میان بگذارید.
  2. راه بعدی این است که فرم درخواست تعمیرات را در سایت ما پر کنید و اطلاعات موردنظر فرم را تکمیل نمایید.
  3. بعد از اینکه بررسی های لازم انجام شد، تعمیرکار به آدرسی که در فرم نوشته بودید فرستاده می شود. همچنین نام و شناسه کاربری تعمیرکار و زمان حضور برای شما پیامک می شود.

نمایندگی تعمیرات یخچال رنزو

نمایندگی تعمیرات یخچال رنزو بصورت تلفنی نیز پاسخگوی مصرف کنندگان عزیز شهرستانی است. اگر یخچال رنزو شما دچار خرابی شده است می توانید با تماس با کارشناسان هوم خانه از آن ها مشاوره تلفنی بگیرید. اگر هم در تهران زندگی می کنید از طریق راه های ارتباطی که در بالا به آن ها اشاره شد با نمایندگی تعمیرات یخچال رنزو در تهران ارتباط برقرار کرده و خدمات تعمیرات در منزل هوم خانه استفاده کنید. به علاوه، شما می توانید در هر زمانی از شبانه روز و هر روزی از هفته با نمایندگی ما ارتباط برقرار کرده و برای تعمیر یخچال خود اقدام نمایید.

خدمات پس از فروش یخچال رنزو به چه صورت است؟

به احتمال زیاد شما نیز بعد از اولین مشکلی برای یخچال پیش آمد، سعی کردید که با نمایندگی های فروش یخچال خود ارتباط برقرار کنید و از خدمات پس از فروش استفاده نمایید. با اینکه این کار مزیت های زیادی دارد، ولی احتمال اینکه بتوانید از خدمات پس از فروش رنزو مستقیما از طرف خود شرکت بهره مند شوید بسیار کم است. به همین منظور در صورتی که به خدمات پس از فروش یخچال رنزو نیاز پیدا کردید، می توانید از نمایندگی تعمیرات یخچال رنزو هوم خانه به عنوان یکی از معتبر ترین نمایندگی ها این برند کمک بخواهید.

نمایندگی تعمیرات یخچال رنزو در منزل

یکی از ویژگی های منحصربفردی که نمایندگی تعمیرات یخچال رنزو در محل به کاربران خود ارائه می دهد، تعمیر دستگاه در محل است. با استفاده از این ویژگی شما دیگر نیازی ندارید که یخچال خود را به نمایندگی ببرید. حمل و نقب یخچال به دلیل ابعاد بزرگ آن بسیار سخت است و عدم حمل آن تا محل نمایندگی دو مزیت دارد: اول اینکه دیگر نگران صدمه دیدن یخچال خود در طی فرایند حمل و نقل نیستید. مورد دوم این است که از آنجایی که دیگر لازم نیست برای حمل و نقل یخچال خود هزینه بپردازید، هزینه تعمیرات شما تا مقدار بسیار زیادی کاهش پیدا می کند.

بررسی مشکلات و ایرادات متداول یخچال رنزو توسط تعمیرکار نمایندگی هوم خانه

قبل از اینکه اصلاً بخواهید برای تعمیر یخچال رنزو خود اقدام نمایید، باید به این نکته دقت داشته باشید که آیا واقعا یخچال دچار خرابی شده است یا نه. به همین منظور، در ادامه مشکلات متداول یخچال را بررسی کرده ایم و دلیل رخ دادن هرکدام از آنها را نیز شرح داده ایم:

به چه دلیلی یخچال رنزو صدای زیادی تولید می کند؟ چگونه این مشکل را عیب یابی و تعمیر کنیم؟

ایجاد صداهای غیرمعمولی یکی از نشانه های خرابی آن است.زیرا یخچال مانند سایر وسایل موجود در آشپزخانه از خود سر و صدا زیادی تولید نمی کند به همین دلیل اگر صداهایی غیرعادی از آن شنیدید باید نسبت به عیب یابی آن اقدام کنید.البته دقت داشته باشید که گاهی اوقات از یخچال صدا هایی مانند ترکیدن حباب به گوش می رسد. این صدا طبیعی است و مشکلی برای یخچال شما ایجاد نمی کند. اما اگر به غیر از صدا ترکیدن حباب صدا دیگری شندید، موارد زیر را بررسی کنید:

  • اولین قدم این است که بررسی کنید یخچالتان به خوبی تراز شده است یا نه، زیرا بیشتر سر و صدا های ایجاد شده به دلیل تراز نبودن یخچال می باشد.
  • قطعه بعدی که در سر و صدا درست کردن یخچال نقش دارد، کمپرسور است. این قطعه باید توسط تعمیرکار بررسی شود.

یخچال رنزو خنک نمی شود، چه اقداماتی برای عیب یابی و تعمیر آن نیاز می باشد؟

به احتمال زیاد شما نیز به این مشکل برخورده اید که یخچال به خوبی مواد غذایی را که در آن میگذارید سرد نکند. در ادامه دلایل این مشکل را بررسی کرده ایم:

  • اول از همه مطمئن شوید که دما یخچال را برروی عدد مناسبی قرار داده اید.
  • به این نکته بسیار مهم دقت داشته باشید که نباید یخچال را در کنار وسایل گرما زا مانند اجاق گاز قرار دهید.
  • بعد از بررسی دو مورد بالا باید لاستیک درب یخچال را بررسی کنید تا خراب نشده باشد، زیرا در صورتی که این قطعه دچار مشکل شود درب یخچال به خوبی بسته نمیشود و دما یخچال افزایش می یابد.

دلیل دیگری که اهمیت بسیار زیادی دارد و حتماً باید به دست نمایندگی تعمیرات یخچال رنزو تعمیر شود، تمام شدن گاز خنک کننده یخچال است.

تعمیرکار هوم خانه چه راهکاری را برای تعمیر مشکل نشتی آب از یخچال رنزو ارائه می دهد؟

نشتی آب یکی دیگر از مشکلاتی است که ممکن است برای یخچال ها رخ بدهد. این مشکل دلایل نسبتاً زیادی دارد که در ادامه به بررسی هرکدام از آن ها می پردازیم:

  • برای اولین قدم کافی است که سیستم برفک زدا یخچال را بررسی نمایید و از درست کار کردن آن مطمئن شوید. در صورت خرابی باید از تعمیرکار استفاده کنید تا این قطعه را تعمیر نماید.
  • یکی دیگر از قطعاتی که باید برای بررسی آن اقدام کنید، ترموستات دیفراست است. از آنجا بررسی این قطعه نیازمند دانش فنی تخصصی در زمینه تعمیر یخچال است، پیشنهاد می شود که از تعمیرکار کمک بگیرید.
  • البته به غیر قطعات بالایی، یخ ساز نیز در امر نشتی آب موثر است. بهتر است که این قطعه نیز توسط تعمیر کار نمایندگی یخچال رنزو بررسی شود.
  • آخرین دلیل برای نشتی آب، انسداد لوله های خروجی آب است. آنها را تمیز و یا در صورت نیاز تعمیر نمایید

چگونه مشکل برفک زدن دیواره پشتی یخچال رنزو را رفع کنیم؟

  • مهم ترین دلیلی که باعث میشود یخچال شما برفک ببندد، نشتی گاز خنک کننده در محیط یخچال می باشد.
  • ممکن است زمانی که داشتید یخچال را جا به جا می کرده اید، لوله های مرتبط به گاز به جایی برخورد کرده باشند و آسیب دیده باشند.
  • در صورتی که همچین اتفاقی رخ دهد و لوله ها آسیب ببینند آنها عملکرد خود را از دست می دهند و باید نسبت به تعمیر آن ها اقدام نمایید.
  • در صورت خرابی ترموستات نیز این مشکل برای شما رخ می دهد. البته این قطعه باید توسط نمایندگی تعمیرات یخچال رنزو بررسی شود تا از سلامت آن مطمئن شوید.

علت یخ زدن مواد غذایی در یخچال رنزو چیست؟ برای تعمیر چه کاری انجام دهیم؟

اگرکه یخچال شما مواد غذایی را بسیار بیشتر از نیاز سرد می کند، لیست زیر را مطالعه کنید تا ببینید دلیل این مشکل چیست:

  • اول از همه دقت داشته باشید که دما یخچال را به درستی تنظیم کرده اید و قدرت آن بیش از حد نیاز نیست.
  • اگر ترمیستور دستگاه خراب شود، باعث به وجود آمدن این مشکل می شود.
  • برای رفع این مشکل باید کویل های کندانسور را تمیز کنید.
  • از قرار دادن مواد غذایی در جلو فن جلویی یخچال خودداری نمایید.
  • اگرکه برد دستگاه خراب شود، دما یخچال بیش از اندازه پایین می آید و به همین دلیل مواد غذایی یخ میزند. این قطعه باید توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیرات یخچال رنزو مورد بررسی قرار بگیرد تا از سالم بودن آن مطمئن شوید.

هزینه تعمیر در نمایندگی تعمیرات یخچال رنزو

بسیاری از ما در کنار کیفیت نعمیرات، به قیمت آن نیز اهیمت بسیار زیادی می دهیم. نمایندگی تعمیرات یخچال رنزو به خوبی از این موضوع مطلع است. به همین دلیل قیمت و هزینه تعمیرات در آن بسیار منصفانه در نظر گرفاه شده است و بر اساس قیمت اتحادیه می باشد.

علاوه بر این، برای تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات یخچال رنزو به دلیل داشتن مهارت و دانش روز دنیا و تجربه فراوان ،تعمیر قطعه نسبت به تعویض آن از اولویت بسیاری زیادی برخوردار است. از آنجا که هزینه تعمیر قطعه از تعویض آن کمتر است، پس طبیعی است هزینه نهایی تعمیرات نیز کمتر شود.

تعرفه خدمات تعمیرات یخچال رنزو

با کمک مبالغ درج شده در جدول زیر، می توانید هزینه تعمیر یخچال رنزو را برآورد نمایید:

خدمات تعمیرات یخچال رنزو هزینه تعمیر یخچال رنزو
هزینه شارژ گاز یخچال رنزو 450.000 تومان الی 950.000 تومان
هزینه رفع نشتی گاز و وکیوم کامل یخچال رنزو 100.000 تومان الی 150.000 تومان
هزینه اضافه کردن کندانسور ضمیمه یخچال رنزو 150.000 تومان الی 350.000 تومان
هزینه شست و شو کامل مدار یخچال رنزو 40.000 تومان الی 45.000 تومان
هزینه تعویض فیلتر درایر یخچال رنزو 40.000 تومان الی 50.000 تومان
هزینه تعویض ترموستات یخچال رنزو 200.000 تومان الی 400.000 تومان
هزینه تعویض موتور داخل یخچال رنزو 170.000 تومان الی 750.000 تومان
هزینه تعویض فن داخل معمولی یخچال رنزو 200.000 تومان الی 400.000 تومان
هزینه تعویض فن داخل سرامیکی یخچال رنزو 670.000 تومان الی 2.100.000 تومان
هزینه تعمیر برد یخچال رنزو بستگی به مدت زمان تعمیر و مدل یخچال دارد.
هزینه تعمیر یخساز ساید بای ساید یخچال رنزو 320.000 تومان الی 820.000 تومان
هزینه تعویض تایمر یخچال رنزو 270.000 تومان الی 410.000 تومان
هزینه تعمیر آبسرد کن یخچال رنزو 170.000 تومان الی 410.000 تومان
هزینه برطرف کردن آبریزی از یخچال رنزو 170.000 تومان الی 410.000 تومان
هزینه تعویض لاستیک درب یخچال رنزو 370.000 تومان الی 1.100.000 تومان
هزینه رفع مشکل رگلاژ درب یخچال رنزو 80.000 تومان الی 90.000 تومان
هزینه جا به جایی درب ساید بای ساید یخچال رنزو 270.000 تومان الی 290.000 تومان
هزینه تعویض لولای درب یخچال رنزو 120.000 تومان الی 150.000 تومان
هزینه تعویض کمپرسور یخچال رنزو 1.600.000 تومان الی 3.700.000 تومان
هزینه تعویض رله و اورلود کمپرسور یخچال رنزو 150.000 تومان الی 340.000 تومان
هزینه عیب یابی یخچال رنزو 85.000 تومان الی 95.000 تومان

استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال رنزو در هوم خانه چه مزایایی برای شما به ارمغان می آورد؟

هوم خانه یکی از بهترین نمانیدگی های تعمیر لوازم خانگی در تهران است که

در قسمت پایانی این مقاله می خواهیم که خلاصه ای از مزایای نمایندگی تعمیرات یخچال رنزو هوم خانه را برای شما عزیزان مورد بررسی قرار دهیم:

  • اول از همه در صورتی که از نمایندگی تعمیرات یخچال رنزو استفاده کنید دیگر نیازی ندارید که یخچال را به محل نمایندگی ببرید، بلکه کافی است برای تعمیر اقدام کنید و تعمیرکار به محل زندگی شما بیاید.
  • دومین مزیت این است که تعمیرکاران هوم خانه بسیار با تجربه و متخصص هستند و به همین جهت قطعات را به جای تعویض تعمیر می کنند و در مرحله نهایی در صورتی که تعمیر قطعه ممکن نبود، آن را با قطعات اصل تعویض نمایند.

تعمیر یخچال رنزو در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

تعمیر یخچال رنزو در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

تعمیر یخچال رنزو در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

تعمیر یخچال رنزو در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

تعمیر یخچال رنزو در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

5/5 - (1 امتیاز)


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

7 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
avatar
مارال هنرمند 21 اردیبهشت 1402

یخچال رنزو دارم. موقعی که استارت میخوره، بد صدایی ازش درمیاد. می‌خوام بدونم ایرادش از چی هستش؟ میشه راهنمایی کنید

پاسخ دادن
    avatar
    homekhane3 21 اردیبهشت 1402

    درود، جای یخچال تراز نبوده و یا لرزه گیرهای زیر کمپرسور دچار مشکل شده است.

    پاسخ دادن
avatar
ابراهیم 11 خرداد 1402

سلام یخچال رنزو دارم H2 با رنگ قرمز در صفحه نمایش داده شده علتش چیه؟ ممنون

پاسخ دادن
    avatar
    homekhane3 13 خرداد 1402

    درود، المنت و سنسور محیطی دستگاه را چک کنید.

    پاسخ دادن
avatar
توحید قلی پور 13 شهریور 1402

سلام وقت بخیر فیریز از امروز 1c قرمز رنگ نشون میده از چی میتونه باشه

پاسخ دادن
    avatar
    محمد 06 فروردین 1403

    سلام از یخسازش است باید در بیارید و دوباره جا بزنید چون یخ داخلش گیر کرده و نمیتونه یخ رو تخلیه کنه

    پاسخ دادن
avatar
صادقی 01 آذر 1402

سلام وقت بخیر یخچال فریزر رنزو خطای f1 میزنه لطفا راهنمایی بفرمایید

پاسخ دادن