تعمیرات لوازم خانگی

تعمیر یخچال توتال

برند لوازم خانگی توتال یکی از بهترین برندهای تولید کننده انواع لوازم خانگی است که در زمینه تولید و عرضه انواع یخچال ها تاکنون بسیار موفق بوده است. نمایندگی تعمیر یخچال توتال در هوم خانه یکی از معتبرترین و باکیفیت ترین نمایندگی های ارائه کننده خدمات این برند است که با هدف افزایش سطح آسایش هرچه بیشتر مصرف کنندگان، کلیه خدمات عیب یابی و تعمیر یخچال توتال را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین هزینه در استان تهران ارائه می نماید.

کاربران گرامی، با استفاده از خدمات نمایندگی مجاز تعمیرات هوم خانه می توانید تا 75% در هزینه های تعمیر یخچال توتال صرفه جویی نمایید.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات یخچال توتال در تهران

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات یخچال توتال در هوم خانه به صورت زیر می باشد:

  1. اولین روشی که می توانید از آن برای برقراری ارتباط با نمایندگی تعمیر یخچال توتال استفاده کنید، شماره تلفن های موجود در سایت هوم خانه می باشد.
  2. به این جهت به صفحه تماس با ما مراجعه کرده و با مرکز نمایندگی تماس بگیرید.
  3. در روش بعدی بعد از  ورود سایت فرم درخواست تعمیرات را پر کنید.
  4. بعد از اینکه فرم را پر کردید، کارشناسان ما درخواست شما را بررسی کرده و مجرب ترین تعمیرکار در زمینه مورد نیاز شما را به محل اعزام می کنند.
  5. در این زمان شناسه تعمیرکار و شماره تلفن او به شماره شما فرستاده می شود.
  6. در نهایت پس از تعمیرات یخچال توتال توسط تعمیرکار نمایندگی، ضمانت نامه و کارانتی معتبر به شما تقدیم می گردد.

نمایندگی تعمیر یخچال توتال در تهران

همشهریان عزیز تهرانی به راحتی می توانند از تمامی خدمات نمایندگی تعمیر یخچال توتال در تهران تنها با یک تماس بهره مند شود. چرا که نمایندگی هوم خانه در تمامی نقاط تهران از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب را پوشش می دهد و شما می توانید در هر ساعتی از شبانه روز در صورت بروز خرابی در یخچال توتال خود با این نمایندگی ارتباط برقرار کنید و درخواست نیرو برای تعمیر یخچال دهید. شایان ذکر است که هوم خانه تعطیلی ندارد و حتی در روزهای جمعه نیز در خدمت گذاری به مردم حاضر است.

خدمات پس از فروش یخچال توتال به چه صورت است؟

شرکت توتال شرکتی غیر ایرانی است و همانطور که مطلع هستید، بیشتر شرکت های خارجی خدمات پس از فروش نامطلوبی در ایران دارند. شرکت توتال نیز این قاعده مستثنی نیست و خدمات پس از فروش یخچال توتال به سختی قابل استفاده است؛ چرا که حتی اگر در اینترنت هم سرچ کنید، چیزی به شما ارائه نمی دهد. از آنجا که هوم خانه بهترین نمایندگی تعمیر یخچال توتال است، شما می توانید از این نمایندگی به عنوان جایگزین خدمات پس از فروش شرکت توتال استفاده نمایید و از خدمات نصب، تعمیر و تعویض قطعات این نمایندگی بهره مند شوید.

نمایندگی تعمیرات یخچال توتال در محل و منزل

یکی از ویژگی های ویژه ای که نمایندگی هوم خانه به کاربران خود ارائه می دهد، ارائه خدمات تعمیرات یخچال توتال در منزل شما است. این ویژگی باعث می شود که دیگر نیازی به جا به جا کردن یخچال تا محل نمایندگی نباشد. عدم جابجایی یخچال به جهت تعمیر فواید زیادی دارد که یکی از آن ها جلوگیری از آسیب رساندن به یخچال در حین جابجایی است. همچنین در این صورت هزینه تمام شده تعمیر یخچال توتال برای شما به شدت کاهش می یابد.

هزینه تعمیر در نمایندگی تعمیرات یخچال توتال

مهمترین ویژگی هوم خانه نرخ تعمیرات در آن است؛ چرا که هوم خانه با در نظر گرفتن شرایط مالی مردم، هزینه تعمیرات را به صورت منصفانه ای در نظر گرفته است. بد نیست بدانید که نمایندگی تعمیر یخچال توتال هزینه تعمیرات را بر اساس تعرفه اتحادیه تنظیم کرده است.

البته به غیر از مواردی که در بالا به آن اشاره کردیم، فاکتور دیگری نیز در کاهش هزینه تعمیرات یخچال توتال نقش دارد. تعمیر کردن قطعات به جای تعویض آنها تاثیر بسزایی در کاهش هزینه ها دارد. قیمت قطعات زیاد است و زمانی که بخواهید آن ها را تعویض کنید، باید هزینه زیادی را متحمل شود. اما تعمیرکاران ما آن قطعات تعمیر می کنند تا با این کار هزینه تعمیرات به طور چشمگیری کمتر شود.

تعرفه خدمات تعمیرات یخچال توتال

به منظور محاسبه هزینه تعمیر یخچال توتال، به شما توصیه می کنیم که از جدول زیر استفاده کنید:

خدمات تعمیرات یخچال توتال هزینه تعمیر یخچال توتال
هزینه شارژ گاز یخچال توتال 450.000 تومان الی 950.000 تومان
هزینه رفع نشتی گاز و وکیوم کامل یخچال توتال 100.000 تومان الی 150.000 تومان
هزینه اضافه کردن کندانسور ضمیمه یخچال توتال 150.000 تومان الی 350.000 تومان
هزینه شست و شو کامل مدار یخچال توتال 40.000 تومان الی 45.000 تومان
هزینه تعویض فیلتر درایر یخچال توتال 40.000 تومان الی 50.000 تومان
هزینه تعویض ترموستات یخچال توتال 200.000 تومان الی 400.000 تومان
هزینه تعویض موتور داخل یخچال توتال 170.000 تومان الی 750.000 تومان
هزینه تعویض فن داخل معمولی یخچال توتال 200.000 تومان الی 400.000 تومان
هزینه تعویض فن داخل سرامیکی یخچال توتال 670.000 تومان الی 2.100.000 تومان
هزینه تعمیر برد یخچال توتال بستگی به مدت زمان تعمیر و مدل یخچال دارد.
هزینه تعمیر یخساز ساید بای ساید یخچال توتال 320.000 تومان الی 820.000 تومان
هزینه تعویض تایمر یخچال توتال 270.000 تومان الی 410.000 تومان
هزینه تعمیر آبسرد کن یخچال توتال 170.000 تومان الی 410.000 تومان
هزینه برطرف کردن آبریزی از یخچال توتال 170.000 تومان الی 410.000 تومان
هزینه تعویض لاستیک درب یخچال توتال 370.000 تومان الی 1.100.000 تومان
هزینه رفع مشکل رگلاژ درب یخچال توتال 80.000 تومان الی 90.000 تومان
هزینه جا به جایی درب ساید بای ساید یخچال توتال 270.000 تومان الی 290.000 تومان
هزینه تعویض لولای درب یخچال توتال 120.000 تومان الی 150.000 تومان
هزینه تعویض کمپرسور یخچال توتال 1.600.000 تومان الی 3.700.000 تومان
هزینه تعویض رله و اورلود کمپرسور یخچال توتال 150.000 تومان الی 340.000 تومان
هزینه عیب یابی یخچال توتال 85.000 تومان الی 95.000 تومان

عیب یابی یخچال توتال

در بالا تمامی مشکلات متداول یخچال مورد بررسی قرار گرفت. در صورتی که یکی از آن ها برای شما رخ داده است و می خواهید آن را برطرف نمایید، می توانید به نمایندگی تعمیر یخچال توتال هوم خانه مراجعه کنید.

به عنوان یک نکته قابل ذکر باید بدانید که نمایندگی هوم خانه از بهترین تعمیرکاران و کارشناسان یخچال استفاده می کند که این موضوع خبر از کیفیت بالای تعمیرات یخچال توتال در این نمایندگی می دهد. تعمیرکاران هوم خانه افرادی متخصص، کارکشته و ماهر با دانش و اطلاعات روز هستند که می توانند هر عیب و نقصی را در دستگاه های جدید و قدیمی برطرف کنند.

بررسی مشکلات و ایرادات متداول یخچال توتال توسط تعمیرکار نمایندگی هوم خانه

قبل از اینکه از نمایندگی تعمیر یخچال توتال بخواهید مشکلات شما را حل نماید، بد نیست که با مشکلات متداول یخچال آشنا شوید و به تعمیرکار ما کمک کنید تا زودتر بتواند مشکلات یخچال شما را برطرف نماید.

چرا یخچال توتال سر و صدای زیادی تولید می کند؟ چپونه این مشکل را رفع کنیم؟

در صورتی که از یخچال شما سر و صدای زیادی به گوش می رسد، حتماً لیست زیر را مطالعه نمایید تا با نشانه های این مشکل آشنا گردید:

  • دقت داشته باشید که یخچال وسیله پر سر و صدایی نیست. پس در صورتی که این وسیله سر و صدای زیادی ایجاد می کند، باید نسبت به تعمیر آن اقدام نمایید.
  • البته باید به این موضوع دقت داشته باشید که صدایی شبیه به ترکیدن حباب در یخچال طبیعی است و نیازی به بررسی یخچال ندارید.
  • تراز نبودن یخچال اولین نشانه ای است که باید مورد بررسی قرار دهید. در صورتی که یخچالتان تراز نبود، هرچه زودتر آن را تراز کنید.
  • در صورتی که کمپرسور یخچال نیز خراب شده باشد، یخچال از خود سر و صدای بسیار زیادی تولید می کند. دقت داشته باشید که این قطعه باید توسط تعمیرکار مورد بررسی قرار بگیرد تا از عملکرد صحیح آن مطمئن شوید.

برای حل مشکل کمپرسور می توانید از تعمیرکار نمایندگی تعمیرات یخچال توتال کمک بگیرید.

به چه دلیلی یخچال توتال مواد غذایی را خنک نمی کند؟

  • اولین موردی که برای عیب یابی این مشکل باید مورد بررسی قرار بگیرد، دمای یخچال می باشد. در صورتی که دمای یخچال بیش از اندازه زیاد باشد، یخچال مواد غذایی را سرد نمی کند.
  • مورد بعدی که باید بررسی کنید، وسایلی است که در کنار یخچال قرار گرفته اند. اگر این وسایل گرمایشی هستند، آن ها را از یخچال دور نگه دارید.
  • سپس باید لاستیک درب یخچال را بررسی کنید و مطمئن شوید که پاره نشده است.
  • گاز خنک کننده در یخچال وظیفه دارد که محیط یخچال را سرد نگه دارد. اگر گاز خنک کننده تمام شده باشد، یخچال دیگر نمی تواند مواد غذایی را سرد نگه دارد. بهتر است که این گاز توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیرات یخچال توتال پر شود.

از چه روشی مشکل نشتی آب از یخچال توتال را رفع کنیم؟

باید بدانید که برخی اوقات ممکن است کمی آب در کف یخچال جمع شود. این اتفاق طبیعی است و زمانی رخ می دهد که شما مواد غذایی مرطوب را در یخچال قرار دهید. اما اگر مشکل نشتی آب غیرعادی به نظر می رسد باید:

  • سیستم برفک زدا را مورد بررسی قرار دهید تا مطمئن شوید عملکرد درستی از خود نشان می دهد.
  • ترموستات دیفراست قطعه ای است که باعث به وجود آمدن این مشکل می شود. این قطعه باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  • اگر یخساز نتواند کار خود را به درستی انجام دهد، باعث نشتی آب می شود.
  • در مرحله آخر لوله های آب را مورد بررسی قرار دهید تا مطمئن شوید مشکلی برای آنها رخ نداده است.

از آنجا که این مشکل با قطعات تخصصی یخچال ارتباط دارد، پیشنهاد می کنیم با نمایندگی تعمیرات یخچال توتال تماس گرفته و برای حل این مشکل درخواست تعمیرکار بدهید.

تعمیرکار هوم خانه چه راهکاری را برای رفع مشکل برفک زدن دیواره پشت یخچال توتال ارائه می دهد؟

  • اصلی ترین دلیلی که باعث به وجود آمدن این مشکل می شود، نشتی و پخش شدن گاز خنک کننده در یخچال است. به این جهت لوله های گاز خنگ کننده را بررسی کنید تا مطمئن شوید مشکلی برای آن ها پیش نیامده باشد. چرا که لوله ها ممکن است در هنگام جابجایی دستگاه شکسته باشند و از خود گاز نشت کنند.
  • ترموسات قطعه دیگری است که در برفک زدن یخچال نقش دارد. از آنجایی که این قطعه از قطعات مهم در یخچال است، توصیه می شود که حتما توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیر  یخچال توتال مورد بررسی قرار بگیرد.

مواد غذایی ذر یخچال توتال منجمد می شود، چگونه این ایراد را برطرف کنیم؟

آخرین مشکلی که به بررسی آن می پردازیم، یخ زدن مواد غذایی در یخچال است:

  • اول از همه دمای داخلی یخچال را بررسی نمایید و مطمئن شوید که آن را زیادی پایین نیاورده باشید.
  • ترمیستور اولین قطعه ای است که باید به بررسی آن بپردازید. در صورتی که این قطعه خراب شده باشد، دمای یخچال تنظیم نمی شود. برای حل مشکل ترمیستور کویل های کندانسور را تمیز کنید.
  • از قرار دادن مواد غذایی در جلوی فن خروجی یخچال خودداری کنید.
  • در صورتی که برد یخچال خراب شده باشد، دما تنظیم نمی شود. این قطعه باید توسط تعمیرکار مورد اعتماد نمایندگی تعمیر یخچال توتال مورد بررسی قرار بگیرد تا از سلامت آن مطمئن شوید.

استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال توتال در هوم خانه چه مزایایی دارد؟

نمایندگی تعمیرات هوم خانه یکی از بهترین نمایندگی های تعمیرات یخچال توتال در تهران است. این نمایندگی ویژگی های منحصر به فردی دارد که در ادامه مهمترین آن ها را بیان می کنیم:

  • تعمیرکاران هوم خانه تعمیر قطعات را اولویت اول کار خود قرار داده اند و فقط زمانی قطعات را تعویض می کنند که دیگر راهی برای تعمیر آن باقی نمانده باشد، به این صورت هزینه تعمیرات را تا حد زیادی کم می کنند.
  • تمامی کسانی که در نمایندگی تعمیر یخچال توتال فعالیت می کنند، ماهر و مجرب هستند.
  • هوم خانه پس از تعمیرات از شما راجع به کیفیت کار نظرسنجی می کند و به شما ضمانت نامه ای می دهد. در صورت بروز مشکل بعد از حضور تعمیرکاران ما می توانید از این گارانتی تعمیرات استفاده کنید.

تعمیر یخچال توتال در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

تعمیر یخچال توتال در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

تعمیر یخچال توتال در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

تعمیر یخچال توتال در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

تعمیر یخچال توتال در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

2/5 - (1 امتیاز)


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست