تعمیرات لوازم خانگی

تعمیر یخچال اسمارت

یکی از برندهای نام آشنای شرکت ال جی، برند اسمارت است. این برند بیشتر در زمینه تولید و توزیع یخچال فعالیت دارد. یکی از ویژگی های کلیدی محصولات برند اسمارت این است که از نظر تکنولوژی نسبت به سایر محصولات موجود در بازار یک پله بالاتر هستند. شرکت ال جی با نمایندگی معتبر گلدیران در ایران آماده خدمت رسانی به مصرف کنندگان عزیز است. نمایندگی تعمیر یخچال اسمارت در هوم خانه برای شما خدمات زیادی را به ارمغان می آورد. مهمترین ویژگی که این نمایندگی به شما ارائه می دهد، تعمیر انواع یخچال است.

کاربران گرامی، با استفاده از خدمات مرکز مجاز تعمیرات هوم خانه می توانید تا 75% در هزینه های تعمیر یخچال اسمارت صرفه جویی نمایید.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات یخچال اسمارت در تهران

به صورت کلی 2 روش وجود دارد که شما می توانید با استفاده از آن ها، با نمایندگی تعمیر یخچال اسمارت در هوم خانه ارتباط برقرار کنید و از خدمات این نمایندگی استفاده نمایید:

  1. روش اول تماس تلفنی با مرکز نمایندگی است. شماره تلفن های نمایندگی در صفحه تماس با ما در سایت قرار گرفته اند. کافی است که تلفن را بردارید و با کارشناسان مجموعه جهت درخواست تعمیرات یخچال اسمارت تماس بگیرید.
  2. روش بعدی استفاده از فرم درخواست تعمیر می باشد. در این روش شما باید وارد سایت هوم خانه شوید و فرم درخواست تعمیر یخچال را پر نمایید.
  3. پس از بررسی درخواست شما توسط کارشناسان، تعمیرکاری مجرب و متخصص در حوزه نیازمندی شما انتخاب و به محل تعمیر اعزام می شود.
  4. در نهایت پس از اتمام تعمیرات، ضمانت نامه یک ساله به شما تعلق می گیرد و شما می توانید در نظرسنجی کیفیت خدمات نیز شرکت کنید.

نمایندگی تعمیر یخچال اسمارت در تهران

نمایندگی تعمیر یخچال اسمارت در هوم خانه یکی از بهترین نمایندگی های تعمیر لوازم خانگی در استان بزرگ تهران است. هوم خانه در سراسر تهران شعبه دارد و به خوبی تمامی نقاط تهران را پوشش داده است. همچنین شما  می توانید از خدمات نمایندگی برای تعمیرات یخچال اسمارت به صورت شبانه روزی و در 7 روز هفته استفاده نمایید. اگر از همشهریان عزیز تهرانی هستید، با هوم خانه می توانید از ویژگی ها و مزایای بسیار زیادی استفاده کنید که در بخش های بعدی به معرفی آن ها می پردازیم.

خدمات پس از فروش یخچال اسمارت به چه صورت است؟

استفاده از خدمات پس از فروش شرکت های خارجی همیشه در ایران با دردسرها و مشکلات زیادی همراه بوده است. بسیاری از شرکت ها به دلیل تحریم های سیاسی و اقتصادی به ایران سرویس نمی دهند. شرکت اسمارت از این قاعده مستثنی نیست. البته برخی از خدمات شرکت ال جی در ایران کاربردی هستند، ولی باز هم برای استفاده از آن ها باید شرایط زیادی را رعایت نمایید. یکی از این شرایط این است که یخچال شما پس از خرید توسط نمایندگی اصلی گلدیران نصب و راه اندازی شود. نمایندگی تعمیرات یخچال اسمارت هوم خانه بهترین جایگزین برای خدمات پس از فروش یخچال اسمارت می باشد.

نمایندگی تعمیرات یخچال اسمارت در محل و منزل

ویژگی بزرگی که نمایندگی تعمیرات یخچال اسمارت هوم خانه نسبت به سایر نمایندگی های تعمیر لوازم خانگی دارد، این است که تعمیرکار را به محل زندگی شما می فرستد. تعمیر یخچال اسمارت در محل مزیت های بسیار زیادی دارد. اولین مزیت کاهش هزینه تعمیرات می باشد؛ زیرا دیگر لازم نیست برای جا به جایی یخچال خود هزینه اضافی را صرف نمایید. دومین مزیت کمتر شدن میزان صدمه دیدن یخچال شما می باشد؛ زیرا یخچال کمتر جا به جا می شود و به این شکل احتمال اینکه به جایی برخورد کند، کمتر می شود. مزیت سوم نیز این است که شما می توانید تمامی مراحل تعمیرات را از نزدیک مشاهده کرده تا از کیفیت خدمات مطمئن شوید.

هزینه تعمیر در نمایندگی تعمیرات یخچال اسمارت

نمایندگی تعمیر یخچال اسمارت هوم خانه همیشه به مشتری مداری مشهور بوده و به همین منظور هزینه های تعمیر در این  نمایندگی همیشه منصفانه بوده است. همچنین هزینه خدمات ما بر اساس نرخ مصوب در اتحادیه تعیین می شود. به همین منظور مطمئن باشید که استفاده از خدمات نمایندگی مجاز هوم خانه برای شما هزینه زیادی نخواهد داشت.

همچنین سیاست کلی نمایندگی تعمیرات یخچال اسمارت بر این اساس بیان شده است که تعمیرکاران ابتدا باید قطعات را تعمیر کنند و فقط در صورتی می توانند قطعات را تعویض نمایند که دیگر راه حلی باقی نمانده باشد. به همین دلیل هزینه تعمیرات یخچال اسمارت در هوم خانه بسیار کمتر از سایر نمایندگی ها می باشد.

تعرفه خدمات تعمیرات یخچال اسمارت

هزینه تعمیر یخچال اسمارت در بخش های مختلف در جدول زیر درج شده است:

خدمات تعمیرات یخچال اسمارت هزینه تعمیر یخچال اسمارت
هزینه شارژ گاز یخچال اسمارت 450.000 تومان الی 950.000 تومان
هزینه رفع نشتی گاز و وکیوم کامل یخچال اسمارت 100.000 تومان الی 150.000 تومان
هزینه اضافه کردن کندانسور ضمیمه یخچال اسمارت 150.000 تومان الی 350.000 تومان
هزینه شست و شو کامل مدار یخچال اسمارت 40.000 تومان الی 45.000 تومان
هزینه تعویض فیلتر درایر یخچال اسمارت 40.000 تومان الی 50.000 تومان
هزینه تعویض ترموستات یخچال اسمارت 200.000 تومان الی 400.000 تومان
هزینه تعویض موتور داخل یخچال اسمارت 170.000 تومان الی 750.000 تومان
هزینه تعویض فن داخل معمولی یخچال اسمارت 200.000 تومان الی 400.000 تومان
هزینه تعویض فن داخل سرامیکی یخچال اسمارت 670.000 تومان الی 2.100.000 تومان
هزینه تعمیر برد یخچال اسمارت بستگی به مدت زمان تعمیر و مدل یخچال دارد.
هزینه تعمیر یخساز ساید بای ساید یخچال اسمارت 320.000 تومان الی 820.000 تومان
هزینه تعویض تایمر یخچال اسمارت 270.000 تومان الی 410.000 تومان
هزینه تعمیر آبسرد کن یخچال اسمارت 170.000 تومان الی 410.000 تومان
هزینه برطرف کردن آبریزی از یخچال اسمارت 170.000 تومان الی 410.000 تومان
هزینه تعویض لاستیک درب یخچال اسمارت 370.000 تومان الی 1.100.000 تومان
هزینه رفع مشکل رگلاژ درب یخچال اسمارت 80.000 تومان الی 90.000 تومان
هزینه جا به جایی درب ساید بای ساید یخچال اسمارت 270.000 تومان الی 290.000 تومان
هزینه تعویض لولای درب یخچال اسمارت 120.000 تومان الی 150.000 تومان
هزینه تعویض کمپرسور یخچال اسمارت 1.600.000 تومان الی 3.700.000 تومان
هزینه تعویض رله و اورلود کمپرسور یخچال اسمارت 150.000 تومان الی 340.000 تومان
هزینه عیب یابی یخچال اسمارت 85.000 تومان الی 95.000 تومان

عیب یابی یخچال اسمارت

مشکلاتی که در بالا به بررسی آن ها پرداختیم، تنها بخشی از مشکلات یخچال هستند. دقت داشته باشید که ممکن است مشکلات دیگری برای یخچال شما پیش بیاید. در این صورت می توانید با نمایندگی تعمیرات یخچال اسمارت هوم خانه تماس بگیرید و مشکل خود را با کارشناسان حرفه ای مرکز در میان بگذارید و یا فرم درخواست تعمیرات را پر نمایید.

همچنین تمامی پرسنلی که در نمایندگی تعمیر یخچال اسمارت فعالیت می کنند، از مهارت و تجربه بالایی در زمینه تعمیرات لوازم خانگی به ویژه یخچال برخوردار هستند که این موضوع کیفیت تعمیرات را تضمین می کند.

بررسی مشکلات و ایرادات متداول یخچال اسمارت توسط تعمیرکار نمایندگی هوم خانه

در ادامه مطلب تصمیم داریم که مشکلات متداول یخچال اسمارت را برای شما بررسی کنیم و بگوییم که هر کدام از آن مشکلات چه نشانه ای دارند. در صورتی که یکی از مشکلات زیر برای یخچال شما رخ داده است، هرچه سریع تر به نمایندگی تعمیرات یخچال اسمارت مراجعه کنید و نسبت به رفع مشکل اقدام نمایید.

یخچال اسمارت صدای زیادی تولید می کند، برای عیب یابی و تعمیر آن چه کاری انجام دهیم؟

یخچال شباهتی به سایر وسایل آشپزخانه ندارد و مانند لباسشویی و ظرفشویی به هیچ وجه وسیله پر سر و صدایی نیست. هرچند برخی اوقات صداهایی مانند ترکیدن حباب از یخچال به گوش می رسد، اما این شکل صداها طبیعی هستند. اگر صداهایی غیرطبیعی از یخچال خود شنیدید، باید موارد زیر را بررسی کنید:

  • اولین موضوعی که باید به بررسی آن بپردازید، تراز بودن یخچال است. در صورتی که یخچالتان تراز نیست، آن را تراز کرده و سپس صدای یخچال را مجددا بررسی کنید.
  • کمپرسور یخچال قطعه دیگری است که در ایجاد صداهای غیرطبیعی در یخچال تاثیر دارد. اگر این قطعه دچار مشکلی شود، باید با نمایندگی تعمیر یخچال اسمارت تماس بگیرید.

چه عواملی باعث خنک نشدن یخچال اسمارت می شوند؟ نحوه تعمیر به چه صورت است؟

برای بررسی این مشکل رایج باید موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • اول از همه دمای یخچال را مورد بررسی قرار دهید. در صورتی که دمای یخچال به درستی تنظیم نشده باشد، یخچال مواد غذایی را به خوبی خنک نمی کند.
  • مورد بعدی این است که یخچالتان را از لوازم گرمایشی مانند اجاق گاز و فر دور نگه دارید.
  • در مرحله بعدی لاستیک درب را بررسی کنید تا خراب نشده باشد. در صورتی که این قطعه خراب شده باشد، درب یخچال به خوبی بسته نمی شود و گرما وارد یخچال می شود.
  • در آخر باید بدانید که گاز یخچال وظیفه سرد نگه داشتن محیط یخچال را بر عهده دارد. در صورتی که گاز خنک کننده تمام شده باشد، یخچال دیگر مواد غذایی را سرد نگه نمی دارد. این گاز باید توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیرات یخچال اسمارت پر شود.

چگونه مشکل نشتی آب از یخچال اسمارت را رفع کنیم؟

مشکل نشتی آب از آن دسته مشکلاتی می باشد که هم یخچال و هم آشپزخانه را تحت تاثیر می دهد. باید بدانید که اگر مواد غذایی مرطوب را در یخچال قرار دهید، کمی آب کف یخچال جمع می شود و این مورد طبیعی است. در غیر این صورت باید موارد زیر را بررسی کنید:

  • سیستم برفک زدا وظیفه دارد که برفک های یخچال را از بین ببرد. در صورتی که این سیستم کار خود را به درستی انجام ندهد، برفک های آب شده در یخچال باعث نشتی می شوند.
  • ترموستات دیفراست قطعه دیگری است که تاثیر مستقیمی بر روی این مشکل دارد. این قطعه باید توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیر یخچال اسمارت بررسی شود.
  • قطعه دیگری که باید توسط تعمیرکار بررسی شود، یخساز یخچال است که از قطعات تاثیرگذار در مشکل نشتی آب می باشد.
  • در مرحله نهایی لوله آب را نیز بررسی کنید تا نشتی نداشته باشد.

تعمیرکار هوم خانه برای رفع مشکل برفک زدن دیواره پشت یخچال اسمارت چه اقداماتی انجام می دهد؟

برفک زدن، مشکل جدیدی برای یخچال ها نیست. این مشکل در دوره های زمانی مختلف برای یخچال رخ می دهد. به هرحال برای بررسی این مشکل در یخچال اسمارت موارد زیر را بررسی کنید:

  • در صورتی که لوله های گاز خنک کننده نشتی داشته باشند، گاز را در محیط یخچال پخش می کنند. این گاز باعث به وجود آمدن برفک در یخچال می شود. پس این قطعه را بررسی کنید تا نشتی نداشته باشد.
  • ترموسات نیز قطعه دیگری است که باید توسط نمایندگی تعمیرات یخچال اسمارت مورد بررسی قرار بگیرد.
  • همچنین برفک زدا وظیفه دارد که برفک های موجود در یخچال را آب نماید. در صورتی که این سیستم به خوبی کار نکند، این مشکل برای یخجال رخ می دهد.

مواد غذایی داخل یخچال اسمارت منجمد می‌ شود، نحوه عیب یابی و تعمیر یخچال به شکل است؟

برای بررسی و عیب یابی مشکل یخ زدن مواد غذایی در یخچال:

  • در اولین مرحله دمای یخچال را مورد بررسی قرار دهید تا مطمئن شوید به درستی تنظیم شده است. اگر درجه یخچال روی درجه های پایین تنظیم شده باشد، یخچال دما را برای سردتر کردن محیط کاهش می دهد و به این شکل ممکن است موجب یخ زدن غذاها شود.
  • ترمیسور قطعه ای است که باید مورد بررسی قرار بگیرد. کویل های این قطعه را تمیز کنید تا مشکل ترمیسور از بین برود.
  • برای جلوگیری از بروز این مشکل مواد غذایی را از جلوی فن خروجی یخچال بردارید.
  • برد یخچال آخرین قطعه ای می باشد که بر روی این مشکل تاثیر مستقیم می گذارد. این قطعه باید توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیر یخچال اسمارت بررسی گردد.

استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال اسمارت در هوم خانه چه مزایایی دارد؟

نمایندگی تعمیر یخچال اسمارت هوم خانه یکی از باتجربه ترین نمایندگی های تعمیرات یخچال در تهران می باشد. استفاده از خدمات این نمایندگی مزایای بسیار زیادی دارد که در این مطلب به آن ها اشاره کردیم. از جمله این مزایا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تعمیرکاران ما در هوم خانه ترجیح می دهند قطعات را تعمیر کنند. این کار هزینه تعمیرات را کاهش می دهد.
  • تعمیرکاران و کارشناسی که در نمایندگی تعمیرات یخچال اسمارت فعالیت می کنند، بسیار مجرب و حرفه ای هستند.
  • شما می توانید در تمامی اوقات روز و تمامی روزهای سال از خدمات نمایندگی مجاز هوم خانه استفاده نمایید.

تعمیر یخچال اسمارت در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

تعمیر یخچال اسمارت در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

تعمیر یخچال اسمارت در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

تعمیر یخچال اسمارت در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

تعمیر یخچال اسمارت در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

امتیاز


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست