تعمیرات لوازم خانگی

تعمیر یخچال استیل هاوس

شرکت های ایرانی زیادی در زمینه تولید لوازم آشپزخانه فعالیت می کنند. نکته جالب که درباره این شرکت ها وجود دارد، این است که بیشتر آن ها قدیمی هستند و تجربه زیادی در این زمینه دارند. یکی از این شرکت های قدیمی، شرکت سینور پویا می باشد. برندهای زیادی به این شرکت وابسته هستند و از جمله مهمترین آن ها می توان به برندهای وایت هاوس، سینور، سیلورآیس،  پانیسا، لایف، تسلا، جنرال بیتل، جمستون و لایت هاوس اشاره نمود. البته به غیر از این برندها، برند مشهور دیگری نیز به این شرکت تعلق دارد و آن برند استیل هاوس می باشد. نمایندگی تعمیر یخچال استیل هاوس هوم خانه یکی از بهترین نمایندگی های تعمیر یخچال های این برند می باشد و خدمات بسیار مفیدی را به کاربران خود ارائه می دهد.

کاربران گرامی، با استفاده از خدمات مرکز مجاز تعمیرات هوم خانه می توانید تا 75% در هزینه های تعمیر یخچال صرفه جویی نمایید.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات یخچال استیل هاوس در تهران

اولین گام برای استفاده از خدمات نمایندگی تعمیر یخچال استیل هاوس این است که راه های ارتباطی با این نمایندگی را بدانید.

  1. اولین راه برقراری ارتباط با نمایندگی تعمیرات یخچال استیل هاوس، استفاده از شماره تلفن های موجود در سایت می باشد. در این روش ابتدا وارد سایت هوم خانه شوید. سپس با استفاده از شماره تلفن هایی که در سایت قرار گرفته اند، با مرکز نمایندگی تماس بگیرید.
  2. روش دوم، استفاده از فرم درخواست تعمیرات می باشد. در این روش نیز ابتدا باید وارد سایت شوید و سپس فرم درخواست تعمیرات را پر نمایید.
  3. بعد از این کار اطلاعات شما در سایت آپلود می شود و به دست کارشناسان ما می رسد. کارشناسان ما بهترین تعمیرکار را برای مشکل شما انتخاب می کنند و آن را به آدرسی که در فرم وارد کردید، می فرستند.
  4. در این مرحله شما باید منتظر بمانید تا تعمیرکار به محل شما برسد. همچنین دقت داشته باشید که شناسنه تعمیرکار و شماره تلفن او برای شما فرستاده می شود.
  5. پس از اتمام تعمیرات یخچال استیل هاوس توسط تعمیرکار نمایندگی، به شما ضمانت نامه معتبر نیز تعلق می گیرد.

نمایندگی تعمیر یخچال استیل هاوس در تهران

با اینکه تهران شهر بسیار بزرگی است و پوشش دادن تمامی مناطق آن کار بسیار سختی می باشد، ولی نمایندگی تعمیر یخچال استیل هاوس هوم خانه توانسته است تمامی نقاط شهر تهران را در حوزه خدمات و تعمیرات لوازم خانگی پوشش دهد و مشتریان خود را به بهترین شکل ممکن پشتیبانی کند. در هر کجای تهران که هستید، کافی است که از طریق راه های ارتباطی بالا با مرکز نمایندگی تماس برقرار کنید. همچنین برای استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال استیل هاوس می توانید در هر ساعت از شبانه روز و در تمامی روزهای هفته حتی جمعه ها و ایام تعطیل اقدام نمایید.

خدمات پس از فروش یخچال استیل هاوس به چه صورت است؟

از آنجا که برند استیل هاوس برندی ایرانی می باشد، خدمات پس از فروش خود را به بهترین شکل به مشتریان خود ارائه می دهد. البته استفاده از خدمات پس از فروش این برند، نیازمند این است که از ابتدا محصول را از نمایندگی خریده باشید و دستگاه توسط نماینده مستقیم شرکت نصب شده باشد. در صورتی که تعمیرکاران شرکت استیل هاوس یخچال شما را نصب نکرده باشند، شما نمی توانید از گارانتی شرکت استفاده نمایید. به علاوه اگر از خدمات پس از فروش این شرکت رضایت ندارید، پیشنهاد می شود که برای تعمیر یخچال خود از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال استیل هاوس در تهران استفاده کنید.

نمایندگی تعمیرات یخچال استیل هاوس در محل و منزل

یکی از ویژگی های منحصربفردی که نمایندگی تعمیر یخچال استیل هاوس هوم خانه به کاربران خود ارائه می دهد، تعمیر یخچال استیل هاوس در محل و منزل شما است. این ویژگی مزایای زیادی را برای کاربران به ارمغان می آورد. صدمه ندیدن یخچال به دلیل عدم جابجایی یخچال، کاهش هزینه تعمیرات به دلیل عدم پرداخت هزینه جابجایی، مشاهده فرآیند تعمیر و اطمینان از کیفیت کار و سریع تر شدن فرآیند تعمیر از جمله مزایایی است که این ویژگی در اختیار کاربران قرار می دهد. به همین دلیل پیشنهاد می شود که در صورت خرابی یخچال خود در اولین قدم با هوم خانه تماس بگیرید.

هزینه تعمیر در نمایندگی تعمیرات یخچال استیل هاوس

ویژگی بعدی که باعث می شود کاربران زیادی از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال استیل هاوس استفاده کنند، هزینه منصفانه تعمیرات می باشد. نمایندگی هوم خانه می داند که پرداخت هزینه سنگین تعمیرات لوازم خانگی می تواند برای بسیاری از خانواده ها بسیار دشوار باشد. به همین دلیل هزینه خدمات خود را به صورتی تعیین کرده است که به کاربران فشاری وارد نشود. همچنین نرخ هزینه ها در هوم خانه بر اساس اتحادیه تنظیم شده اند.

موضوع بعدی که باعث می شود که هزینه تعمیرات در هوم خانه نسبت به سایر نمایندگی ها کمتر شود، سیاست کاری نمایندگی تعمیر یخچال استیل هاوس در هوم خانه می باشد. بر اساس این سیاست، تعمیرکاران ابتدا باید قطعه را تعمیر کنند و در صورتی که قطعه غیرقابل تعمیر باشد، آن را تعویض می کنند. این موضوع بر روی هزینه نهایی تعمیرات تاثیر بسزایی می گذارد.

تعرفه خدمات تعمیرات یخچال استیل هاوس

جدول تعرفه خدمات تعمیر یخچال استیل هاوس به شرح زیر می باشد:

خدمات تعمیرات یخچال استیل هاوس هزینه تعمیر یخچال استیل هاوس
هزینه شارژ گاز یخچال استیل هاوس 450.000 تومان الی 950.000 تومان
هزینه رفع نشتی گاز و وکیوم کامل یخچال استیل هاوس 100.000 تومان الی 150.000 تومان
هزینه اضافه کردن کندانسور ضمیمه یخچال استیل هاوس 150.000 تومان الی 350.000 تومان
هزینه شست و شو کامل مدار یخچال استیل هاوس 40.000 تومان الی 45.000 تومان
هزینه تعویض فیلتر درایر یخچال استیل هاوس 40.000 تومان الی 50.000 تومان
هزینه تعویض ترموستات یخچال استیل هاوس 200.000 تومان الی 400.000 تومان
هزینه تعویض موتور داخل یخچال استیل هاوس 170.000 تومان الی 750.000 تومان
هزینه تعویض فن داخل معمولی یخچال استیل هاوس 200.000 تومان الی 400.000 تومان
هزینه تعویض فن داخل سرامیکی یخچال استیل هاوس 670.000 تومان الی 2.100.000 تومان
هزینه تعمیر برد یخچال استیل هاوس بستگی به مدت زمان تعمیر و مدل یخچال دارد.
هزینه تعمیر یخساز ساید بای ساید یخچال استیل هاوس 320.000 تومان الی 820.000 تومان
هزینه تعویض تایمر یخچال استیل هاوس 270.000 تومان الی 410.000 تومان
هزینه تعمیر آبسرد کن یخچال استیل هاوس 170.000 تومان الی 410.000 تومان
هزینه برطرف کردن آبریزی از یخچال استیل هاوس 170.000 تومان الی 410.000 تومان
هزینه تعویض لاستیک درب یخچال استیل هاوس 370.000 تومان الی 1.100.000 تومان
هزینه رفع مشکل رگلاژ درب یخچال استیل هاوس 80.000 تومان الی 90.000 تومان
هزینه جا به جایی درب ساید بای ساید یخچال استیل هاوس 270.000 تومان الی 290.000 تومان
هزینه تعویض لولای درب یخچال استیل هاوس 120.000 تومان الی 150.000 تومان
هزینه تعویض کمپرسور یخچال استیل هاوس 1.600.000 تومان الی 3.700.000 تومان
هزینه تعویض رله و اورلود کمپرسور یخچال استیل هاوس 150.000 تومان الی 340.000 تومان
هزینه عیب یابی یخچال استیل هاوس 85.000 تومان الی 95.000 تومان

عیب یابی یخچال استیل هاوس

لیست بالا فقط مشکلاتی هستند که به صورت متداول برای یخچال شما رخ می دهند. به همین دلیل ممکن است که به غیر از مشکلات بالا مشکلات دیگری نیز برای شما به وجود بیایند. به همین منظور پیشنهاد می کنیم که درصورت مشاهده هرگونه عملکرد غیرمعمول از یخچال خود با نمانیدگی تعمیر یخچال استیل هاوس در هوم خانه ارتباط برقرار کنید و از تعمیرکاران ما بخواهید مشکلات شما را بررسی نمایند.

بررسی مشکلات و ایرادات متداول یخچال استیل هاوس توسط تعمیرکار نمایندگی هوم خانه

مصرف کنندگان معمولاً به دو دلیل برای تعمیر یخچال استیل هاوس خود به نمایندگی مجاز هوم خانه مراجعه می کنند:

  • اول اینکه می خواهند یخچال خود را بررسی کنند تا مطمئن شوند مشکلی ندارد.
  • دلیل دوم برای تعمیرات یخچال می باشد.

مشکلاتی که برای یخچال ها پیش می آید، نشانه هایی دارند. در صورتی که یخچال شما نشانه هایی که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم را دارد، هرچه سریع تر با نمایندگی تعمیرات یخچال استیل هاوس تماس گرفته و مشکلات خود را برطرف سازید.

یخچال استیل هاوس سر و صدای زیادی دارد، چگونه این مشکل را برطرف کنیم؟

به عنوان اولین نکته باید بدانید که یخچال شبیه باقی وسایل آشپزخانه نیست و اصلاً سر و صدای زیادی درست نمی کند. هرچند برخی از مواقع صدایی شبیه ترکیدن حباب از یخچال به گوش می رسد، ولی این صدا طبیعی است. در صورتی که صدایی غیر از این مورد از یخچال شنیدید:

  • اول از همه بررسی کنید که یخچالتان تراز است یا خیر. در اولین گام باید یخچال خود را تراز کنید. تراز نبودن یخچال مهمترین دلیلی است که باعث به وجود آمدن این مشکل می شود.
  • کمپسور یخچال قطعه ای است که تاثیر به زیادی بر روی این مشکل می گذارد. در صورتی که این قطعه خراب شده باشد، باید توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیر  یخچال استیل هاوس تعمیر شود.

مشکل خنک نکردن یخچال استیل هاوس از چیست؟ برای تعمیر چه کاری لازم است؟

لیست زیر نشانه های خنک نکردن یخچال را مورد بررسی قرار داده است:

  • ابتدا درجه یخچال را بررسی کنید تا مطمئن شوید بر روی اندازه درستی تنظیم شده است.
  • در مرحله دوم، در صورتی که یخچالتان نزدیک وسایل گرمایشی قرار گرفته است، آن را از آن ها دور کنید.
  • در مرحله سوم لاستیک درب یخچال را مورد بررسی قرار دهید و مطمئن شوید که سالم است. در صورتی که این قطعه یخچال خراب شده باشد، درب یخچال دیگر بسته نمی شود.
  • گاز خنک کننده وظیفه دارد محیط داخلی یخچال را سرد نگه دارد. در صورتی که این گاز تمام شده باشد، باید توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیرات یخچال استیل هاوس دوباره پر شود.

تعمیرکار متخصص یخچال استیل هاوس، چه راهکاری را برای رفع مشکل نشتی آب از یخچال ارائه می دهد؟

نشتی آب از دیگر مشکلاتی است که ممکن است برای یخچال شما رخ دهد که در مواقعی طبیعی است و در مواقعی یک مشکل بزرگ! وقتی شما میوه های شسته و غذاهای مرطوب را در یخچال قرار می دهید، ممکن است مقداری آب کف یخچال جمع شود. در صورتی که در حالت عادی هم نشت آب از یخچال مشاهده می شود، موارد زیر را بررسی کنید:

  • برفک زدا: یکی از سیستم های موجود در یخچال است و در صورتی که این سیستم از خود عملکرد صحیحی نشان ندهد، یخچال شما دچار نشتی آب می شود.
  • ترموستات دیفراست
  • یخساز: از قطعاتی که باعث نشتی آب در یخچال می شود، یخساز است. این قطعه باید توسط تعمیرکار مورد بررسی قرار بگیرد.
  • لوله های آبرسانی یخچال: در صورتی که این لوله ها گرفته یا شکسته باشند، آب از یخچال نشتی می کند. برای حل مشکل لوله ها باید با نمایندگی تعمیر یخچال استیل هاوس ارتباط برقرار کنید.

علت برفک زدن دیواره پشتی یخچال استیل هاوس چیست؟ چگونه برای تعمیرات یخچال اقدام کنیم؟

برفک زدن یخچال یکی از مشکلات رایج انواع یخچال هاست که ممکن است که شما نیز بارها و بارها با آن مواجه شده باشید. مشکل برفک زدن یخچال به دو قطعه لوله های گاز خنک کننده و ترموستات ارتباط دارد که در زیر به شرح کامل آن ها می پردازیم:

  • در یخچال لوله هایی تعبیه شده اند که وظیفه دارند گاز خنک کننده را در خود نگه دارند. در صورتی که این لوله ها دچار مشکل شده باشند، گاز در محیط یخچال پخش می شود و در نتیجه یخچال برفک می زند.
  • قطعه دومی که باید مورد بررسی قرار بگیرد، ترموسات می باشد. این قطعه باید توسط تعمیرکار بررسی شود.

مواد غذایی داخل یخچال استیل هاوس منجمد می‌ شود، نظر تعمیرکار نمایندگی تعمیر یخچال در این باره چیست؟

آخرین مشکلی که در لیست زیر نشانه های آن بررسی شده است، منجمد شدن مواد غذایی در یخچال می باشد:

  • اول از همه باید دمای یخچال خود را بررسی کنید و مطمئن شوید که بیش از اندازه پایین نیست.
  • ترمسیور از جمله قطعاتی است که باعث به وجود آمدن این مشکل می شود. کویل های آن را تمیز کنید تا قطعه از خود عملکرد صحیحی نشان دهد.
  • مواد غذایی خود را جلو فن خروجی یخچال قرار ندهید.
  • برد یخچال آخرین قطعه است که بر روی دمای یخچال تاثیر می گذارد. در صورتی که این قطعه خراب شده باشد، این مشکل برای شما رخ می دهد. دقت داشته باشید که برد حتماً باید توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیر یخچال استیل هاوس در تهران مورد بررسی قرار بگیرد.

استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال استیل هاوس در هوم خانه چه مزایایی دارد؟

نمانیدگی تعمیر یخچال استیل هاوس هوم خانه یکی از بهترین نمایندگی های تعمیر یخچال در تهران می باشد. شاید برایتان جالب باشد بدانید که نمایندگی مجاز هوم خانه بیش از نیم قرن سابقه دارد و با استفاده از خدمات این نمایندگی از مزایای ویژه ای بهره مند می شوید که در طول این مطلب به آن اشاره کردیم. به علاوه لیست زیر مزایای استفاده از خدمات نمانیدگی مجاز هوم خانه برای تعمیرات یخچال استیل هاوس را به صورت خلاصه آورده است:

  • تعمیر قطعات به جای تعویض آن ها
  • وجود کارشناسان و تعمیرکاران متخصص و مجرب
  • اعطای ضمانت نامه یک ساله تعمیرات

تعمیر یخچال استیل هاوس در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

تعمیر یخچال استیل هاوس در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

تعمیر یخچال استیل هاوس در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

تعمیر یخچال استیل هاوس در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

تعمیر یخچال استیل هاوس در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

امتیاز


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست