تعمیرات لوازم خانگی

تعمیر یخچال آنتیک

یکی از برندهای نام آشنای ایرانی که در زمینه تولید و توزیع یخچال عملکرد ویژه ای از خود ارائه داده است، برند آنتیک، از برندهای شرکت اراک سوز می باشد. البته به غیر از یخچال، این شرکت محصولات دیگری مانند لوازم شستشو و نظافت (مانند لباسشویی)، لوازم لوازم پخت و پز (مانند اجاق گاز و مایکروفر) و لوازم صوتی و تصویری (مانند تلویزیون) را نیز تولید و روانه بازار کرده است. یکی از معتبرترین نمایندگی های تعمیرات لوازم خانگی که نمایندگی تعمیرات یخچال آنتیک را بر عهده دارد، نمایندگی هوم خانه است که با هدف افزایش سطح آسایش مردم، کلیه خدمات عیب یابی و تعمیر یخچال آنتیک را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین هزینه ارائه می نماید.

کاربران گرامی، با استفاده از شرکت تعمیرات لوازم خانگی هوم خانه برای تعمیرات یخچال آنتیک می توانید در هزینه های تعمیر خود صرفه جویی نمایید.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات یخچال آنتیک در تهران

اگر به دنبال بهترین نمایندگی تعمیر یخچال آنتیک در تهران می توانید به هوم خانه مراجعه کنید. اولین قدم برای اینکه یخچال آنتیک خود را تعمیر نمایید، این است که راه های برقراری ارتباط با نمایندگی هوم خانه بشناسید.

  1. اولین و ساده ترین راهی که می توانید از آن برای برقراری با نمایندگی تعمیرات یخچال آنتیک استفاده نمایید، استفاده از شماره تلفن های موجود در سایت است.
  2. البته باید بدانید که روش دیگری نیز وجود دارد. در این روش شما باید ابتدا وارد سایت هوم خانه شوید و برای تعمیر یخچال خود فرم تعمیرات را پر کنید.
  3. سپس کمی صبر کنید تا کارشناسان ما فرم شما را بررسی نمایند و بهترین تعمیرکار را برای مشکل شما انتخاب کنند.
  4. زمانی که کارشناسان تعمیرکار مورد نظر را پیدا کردند، شناسه و تلفن تعمیرکار به شماره تلفن شما پیامک می شود.
  5. در مرحله پایانی و زمانی که تعمیرات یخچال آنتیک تمام می شود، تعمیرکار ما به شما ضمانت نامه ای می دهد و از شما می خواهد که به کار او نمره بدهید و در نظرسنجی تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات هوم خانه کمک نمایید.

نمایندگی تعمیر یخچال آنتیک در تهران

یکی از مسائلی که برای همه ما ناخوشایند است، به تعویق انداختن کارهایی است که باید آن ها را انجام دهیم. به خاطر همین موضوع بیشتر افراد ترجیح می دهند که خودشان یخچالشان را تعمیر نمایند و یا اینکه برای انجام سریع تر کارها به هر تعمیرکاری مراجعه کنند. نمایندگی تعمیرات یخچال آنتیک در مجموعه هوم خانه با ارائه بهترین خدمات و تعمیرکاران مشکل شما را در کمترین زمان ممکن رفع می کند. نمایندگی تعمیر یخچال آنتیک در تمامی مناطق تهران بزرگ شعبه دارد و شما می توانید در 24 ساعت شبانه و 7 روزه هفته از خدمات تعمیر یخچال بدون هیچگونه معطلی استفاده کنید.

خدمات پس از فروش یخچال آنتیک به چه صورت است؟

شرکت آنتیک مانند سایر شرکت های تولید کننده لوازم خانگی، برای محصولات خود خدمات پس از فروش در نظر گرفته است. شما می توانید با استفاده از خدمات پس از فروش یخچال آنتیک، برخی از مشکلات خود را برطرف نمایید، ولی به این نکته دقت داشته باشید که ممکن است استفاده از خدمات شرکت زمان زیادی از شما بگیرد و همیشه در دسترس نباشد. به همین منظور پیشنهاد می کنیم که از نمایندگی تعمیرات یخچال آنتیک هوم خانه به عنوان جایگزین خدمات پس از فروش شرکت آنتیک استفاده کنید.

نمایندگی تعمیرات یخچال آنتیک در محل و منزل

نمایندگی های تعمیر  لوازم خانگی معمولا از شما می خواهند که دستگاه خود را به نمایندگی آن ها ببرید و بگذارید که چند روزی برای انجام تعمیرات آنجا باقی بماند. سپس باید دوباره به نمایندگی بروید و دستگاه را به محل زندگی خود بازگردانید. انجام این کار برای لوازم بزرگی چون یخچال اصلا آسان نیست و هزینه جابجایی آن بسیار بالا خواهد بود. اما نمایندگی تعمیرات یخچال آنتیک کار شما را بسیار آسان کرده است؛ چراکه تعمیرکار را به محل زندگی شما می فرستد تا از خدمات تعمیر یخچال آنتیک در محل استفاده نمایید. در این شرایط احتمال اینکه یخچالتان صدمه ببیند، کمتر می شود و همچنین شما دیگر نیازی به صرف هزینه بیشتر برای جا به جایی یخچال ندارید.

هزینه تعمیر در نمایندگی تعمیرات یخچال آنتیک

نمایندگی تعمیرات یخچال آنتیک همیشه به هزینه تمام شده تعمیرات اهمیت بسیار ویژه ای می دهد و از این موضوع مطلع است که شما نمی خواهید هزینه بسیار زیادی را برای تعمیر یخچال خود بپردازید. به همین منظور قیمت های خود را به صورت منصفانه ای تنظیم کرده است، همچنین قیمت های خدمات تعمیرات یخچال آنتیک بر اساس قیمت های اتحادیه تنظیم شده است.

دلیل دیگری که باعث می شود هزینه تعمیرات در نمایندگی تعمیر یخچال آنتیک کمتر از سایر نمایندگی ها باشد، این است که تعمیرکاران ما ترجیح می دهند قطعات را تعمیر نمایند و فقط در صورتی نسبت به تعویض آن ها اقدام می کنند که دیگر راه حلی برای تعمیر آن ها باقی نمانده باشد.

تعرفه خدمات تعمیرات یخچال آنتیک

با استفاده از جدول زیر می توانید هزینه تعمیر یخچال ایستکول را محاسبه کنید:

خدمات تعمیرات یخچال آنتیک هزینه تعمیر یخچال آنتیک
هزینه شارژ گاز یخچال آنتیک 450.000 تومان الی 950.000 تومان
هزینه رفع نشتی گاز و وکیوم کامل یخچال آنتیک 100.000 تومان الی 150.000 تومان
هزینه اضافه کردن کندانسور ضمیمه یخچال آنتیک 150.000 تومان الی 350.000 تومان
هزینه شست و شو کامل مدار یخچال آنتیک 40.000 تومان الی 45.000 تومان
هزینه تعویض فیلتر درایر یخچال آنتیک 40.000 تومان الی 50.000 تومان
هزینه تعویض ترموستات یخچال آنتیک 200.000 تومان الی 400.000 تومان
هزینه تعویض موتور داخل یخچال آنتیک 170.000 تومان الی 750.000 تومان
هزینه تعویض فن داخل معمولی یخچال آنتیک 200.000 تومان الی 400.000 تومان
هزینه تعویض فن داخل سرامیکی یخچال آنتیک 670.000 تومان الی 2.100.000 تومان
هزینه تعمیر برد یخچال آنتیک بستگی به مدت زمان تعمیر و مدل یخچال دارد.
هزینه تعمیر یخساز ساید بای ساید یخچال آنتیک 320.000 تومان الی 820.000 تومان
هزینه تعویض تایمر یخچال آنتیک 270.000 تومان الی 410.000 تومان
هزینه تعمیر آبسرد کن یخچال آنتیک 170.000 تومان الی 410.000 تومان
هزینه برطرف کردن آبریزی از یخچال آنتیک 170.000 تومان الی 410.000 تومان
هزینه تعویض لاستیک درب یخچال آنتیک 370.000 تومان الی 1.100.000 تومان
هزینه رفع مشکل رگلاژ درب یخچال آنتیک 80.000 تومان الی 90.000 تومان
هزینه جا به جایی درب ساید بای ساید یخچال آنتیک 270.000 تومان الی 290.000 تومان
هزینه تعویض لولای درب یخچال آنتیک 120.000 تومان الی 150.000 تومان
هزینه تعویض کمپرسور یخچال آنتیک 1.600.000 تومان الی 3.700.000 تومان
هزینه تعویض رله و اورلود کمپرسور یخچال آنتیک 150.000 تومان الی 340.000 تومان
هزینه عیب یابی یخچال آنتیک 85.000 تومان الی 95.000 تومان

عیب یابی یخچال آنتیک

با اینکه در بالا به بررسی مشکلات رایج یخچال پرداختیم و نشانه های هرکدام از آن ها بررسی کردیم، ولی هنوز هم ممکن است مشکلی برای دستگاه شما رخ دهد که نمی توانید آن را تشخیص دهید. به همین منظور پیشنهاد ما به شما این است که با استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال آنتیک مشکلات خود را بررسی کنید. تعمیرکاران ما مشکلات شما را بررسی می کنند و در صورتی که مشکلی داشتید، می توانید از آن ها درخواست کنید تا ایراد دستگاه شما را رفع کنند. همچنین دقت داشته باشید که تعمیرکاران و کارشناسان هوم خانه بسیار مجرب و ماهر هستند و تعمیر یخچال آنتیک شما را به خوبی انجام می دهند.

بررسی مشکلات و ایرادات متداول یخچال آنتیک توسط تعمیرکار نمایندگی هوم خانه

یخچال آنتیک نیز مانند تمامی یخچال های دیگر گاهی اوقات دچار مشکلاتی می شود و به دلیل همین مشکلات است که شما به نمایندگی تعمیرات یخچال آنتیک مراجعه می کنید. در ادامه برخی از مهمترین مشکلات یخچال آنتیک را مورد بررسی قرار داده ایم:

تعمیرکار هوم خانه چه راهکاری را برای رفع مشکل سر و صدای زیاد یخچال آنتیک ارائه می دهد؟

سر و صدای یخچال هم ممکن است خبر از مشکل جدی دهد و هم ممکن است که دلیل خاصی پشت این مشکل نباشد و این موضوع کاملا به نوع صدای یخچال بستگی دارد. گاهی اوقات ممکن است که صدایی شبیه به صدا ترکیدن حباب از یخچال به گوش شما برسد. در این صورت دلیلی برای نگرانی وجود ندارد، اما به غیر از این صدا هر صدای دیگری خبر از وجود مشکلی در دستگاه می دهد. اما عیب یابی این مشکل:

  • تراز نبودن یخچال دلیل اصلی سر و صدای یخچال است، پس ابتدا این مشکل را برطرف کنید.
  • سپس کمپرسور را بررسی نمایید تا مطمئن شوید که مشکلی برای آن پیش نیامده باشد.

در صورت خرابی کمپرسور به تعمیرکار نمایندگی تعمیرات یخچال آنتیک مراجعه کنید تا مشکل شما را برطرف کند.

از چه روشی مشکل خنک نشدن یخچال آنتیک را برطرف کنیم؟

اصلی ترین دلیلی که مردم یخچال خود را به نمایندگی تعمیرات یخچال آنتیک می آورند، این است که یخچال نمی تواند مواد غذایی را خنک نماید. برای بررسی این مشکل:

  • اول از همه مطمئن شوید که دمای یخچالتان بر روی اندازه مناسبی تنظیم شده است.
  • از قرار دادن یخچال در کنار وسایل گرمایشی مانند اجاق گاز و فر خودداری نمایید.
  • لاستیک درب آخرین قطعه ای است باید مورد بررسی قرار گیرد. اگر این قطعه نتواند عملکرد خود را به درستی انجام دهد، درب یخچال به خوبی بسته نمی شود. در نتیجه یخچال نمی تواند مواد غذایی را خنک کند.
  • همچنین گاز خنک کننده وظیفه دارد که یخچال را سرد نگه دارد. در صورتی که این گاز تمام شده است، باید توسط تعمیرکار پر شود.

برای رفع این مشکل می توانید به نمایندگی تعمیر یخچال آنتیک مراجعه کنید و نسبت به تعمیر یخچال خود اقدام نمایید.

یخچال آنتیک نشتی آب دارد، برای عیب یاببی و تعمیر چه اقداماتی لازم است؟

نشتی آب مشکل دیگری است که ممکن است برای یخچال شما اتفاق بیافتد:

  • برفک زدا قطعه ای است که بر ایجاد این مشکل تاثیر می گذارد؛ زیرا در صورتی که این سیستم به درستی کار خود را انجام ندهد، یخچال برفک زده و بر اثر آب شدن برفک ها نشتی می کند.
  • ترموستات دیفراست قطعه دیگری است که باعث نشتی آب می شود، توجه کنید که این قطعه باید توسط تعمیرکار حرفه ای مورد بررسی قرار بگیرد.
  • اگر یخساز نتواند کار خود را به خوبی انجام دهد، نمی تواند آب را به یخ تبدیل نماید و آب از یخچال نشتی می کند.
  • به عنوان نکته آخر لوله های خروجی آب را نیز بررسی نمایید تا از سلامت آن ها مطمئن شوید.

پیشنهاد می کنیم برای حل این مشکل هرچه سریع تر با نمایندگی تعمیرات یخچال آنتیک ارتباط برقرار کنید.

به چه علت دیواره پشت یخچال آنتیک برفک می زند؟ برای تعمیر چه کاری انجام دهیم؟

برفک زدن یخچال مشکل دیگری است که برای حل آن باید موارد زیر را در ابتدای امر بررسی کنید:

  • لوله های نگه دارنده گاز خنک کننده را مورد بررسی قرار دهید تا مطمئن شوید که آن ها سالم هستند و می توانند گاز را در خود نگه دارند. در صورتی که آن ها ضربه خورده باشند و یا اینکه سوراخ شده باشند، دیگر نمی توانند گاز خنک کننده را نگهداری کنند. بیشتر اوقات لوله ها بر اثر ضربه خوردن خراب می شوند.
  • ترموسات قطعه دیگری است که بر روی برفک زدن یخچال تاثیر می گذارد. در صورت مشاهده خرابی در این قطعه به تعمیرکار نمایندگی تعمیر یخچال آنتیک در تهران مراجعه کنید.

چگونه مشکل یخ زدن مواد غذایی در یخچال آنتیک را رفع کنیم؟

برخی اوقات ممکن است که مواد غذایی در یخچال شما بیش از اندازه سرد شوند و یخ بزنند. برای حل این مشکل:

  • اول از همه باید بررسی کنید که دمای یخچالتان بر روی چه اندازه ای تنظیم شده است و مطمئن شوید که دمای یخچالتان بیش از اندازه پایین نیست تا باعث یخ زدن مواد غذایی شود.
  • ترمیستور قطعه ای است که دمای یخچال را تنظیم می کند و در صورتی که این قطعه خراب شده باشد، یخچال دیگر نمی تواند دمای مورد نظر را تنظیم نماید.
  • برای اینکه از شر این مشکل خلاص شوید و مطمئن شوید که ترمیستور به خوبی کار می کند، باید کویل آن را تمیز کنید.
  • از قرار دادن مواد غذایی در مقابل فن خروجی یخچال جلوگیری نمایید تا دیگر مواد غذایی شما یخ نزنند.
  • برد دستگاه نیز قطعه دیگری می باشد که بر روی تنظیم دما تاثیر مستقیم می گذارد. در صورتی که برد خراب شده باشد، یخچال دیگر نمی تواند دما را تنظیم نماید.

استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال آنتیک در هوم خانه چه مزایایی دارد؟

نمایندگی تعمیرات یخچال آنتیک همیشه یکی از بهترین نمایندگی تعمیرات یخچال بوده است. به همین منظور استفاده از خدمات این نمایندگی که در زمینه تعمیرات سابقه ای طولانی دارد، مزایای ویژه ای را برای شما به ارمغان می آورد:

  • تعمیرکاران هوم خانه ترجیح می دهند که قطعات را به جای تعویض تعمیر کنند و فقط زمانی قطعات را عوض می کنند که راه حلی به غیر از تعویض آن ها وجود نداشته باشد.
  • تعمیرکاران و کارشناسانی که در نمایندگی تعمیر یخچال آنتیک کار می کنند، باتجربه و مجرب هستند. این موضوع باعث می شود که شما از کیفیت تعمیرات خود مطمئن شوید.
  • آخرین مزیت استفاده از خدمات تعمیرات یخچال آنتیک در هوم خانه این است که شما می توانید از ضمانت نامه ای که تعمیرکاران ما پس انجام خدمات به شما می دهند، استفاده کنید.

تعمیر یخچال آنتیک در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

تعمیر یخچال آنتیک در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

تعمیر یخچال آنتیک در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

تعمیر یخچال آنتیک در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

تعمیر یخچال آنتیک در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

3.5/5 - (2 امتیاز)


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست