تعمیرات لوازم خانگی

تعمیر یخچال آذرفراسو

یکی برند های نام آشنایی که در ایران به تولید و توزیع محصولات خانگی مشغول است، شرکت تولیدی صنعتی آذرفراسوی سحر می باشد. این شرکت تماما ایرانی فعالیت خود را از سال 1375 در حومه شهر تبریز با هدف تولید لوازم خانگی آغاز کرد و تا امروز توانسته است که با تولید محصولاتی از جمله یخچال فریزر های معمولی و ساید پخش عمده ای از نیاز مصرف کنندگان را پوشش دهد. نمایندگی تعمیر یخچال آذرفراسو در سراسر کشور وجود دارد و به جهت تامین رفاه حال مصرف کنندگان کلیه خدمات تعمیر و عیب یابی یخچال آذرفراسو را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین هزینه ارائه می کند.

کاربران گرامی؛ با استفاده از خدمات هوم خانه برای تعمیرات یخچال آذر فراسو تا 75% در هزینه های تعمیر صرفه جویی کنید.

نحوه تماس با با نمایندگی تعمیرات یخچال آذرفراسو در تهران

درصورت بروز هرگونه مشکل برای یخچال، اولین قدم برای تعمیر این است که بتوانید با تعمیرکار و یا نمایندگی تعمیرات یخچال آذرفراسو ارتباط برقرار کنید. برای اینکار می توانید از 2 روش استفاده کنید که در ادامه هر دو این روش ها را بررسی کرده ایم:

  1. اولین راه برقراری ارتباط با جهت استفاده از خدمات این است که وارد صفحه اصلی سایت هوم خانه بشوید و با استفاده از شماره تلفن های موجود در سایت ، با دفتر نمایندگی تماس برقرار نمایید.
  2. در روش دوم شما باید فرم درخواست تعمیرات یخچال در سایت را پر کنید و اطلاعات موردنیاز را در آن وارد نمایید.
  3. بعد از از تکمیل فرم درخواست تعمیرات، درخواست و اطلاعات شما در سایت ثبت می شود. پس از بررسی درخواست شما،تعمیرکاری مجرب به محل شما اعزام خواهد شد.
  4. زمان آمدن تعمیرکار به همراه شناسه تعمیرکار به شماره تلفن شما پیامک زده می شود. پیامک به شماره تلفنی زده میشود که در فرم ثبت تعمیر وارد کرده اید.
  5. بعد از تمام شدن فرایند تعمیر، تعمیرکار از شما درباره با کیفیت کار خود نظرسنجی می کند و همچنین به شما ضمانت نامه تعمیر می دهد.

نمایندگی تعمیرات یخچال آذرفراسو

یکی از مشکلاتی مصرف کنندگان همیشه لوازم خانگی به ویژه یخچال(به علت کاربرد و بزرگی آن) همیشه با آن درگیر هستند، زمان و محل تعمیر یخچال می باشد. نمایندگی تعمیرات یخچال آذرفراسو هوم خانه به خوبی به این مشکل آگاه هست و راه کاری برای شما ارائه داده است، البته این موضوع فقط برای کاربران تهرانی مناسب است و کاربران عزیز شهرستانی نمی توانند از این ویژگی استفاده کنند. این ویژگی به شما این امکان را می دهد در زمان و هزینه ها تا مقدار زیادی صرفه جویی کنید. همچنین نمایندگی تعمیرات یخچال آذرفراسو هوم خانه خدمات خود را به صورت شبانه روزی و در 7 روز هفته ارائه می دهد.

خدمات پس از فروش یخچال آذرفراسو به چه صورت است؟

آذرفراسو مانند تمامی شرکت های دیگر خدمات پس از فروش به مصرف کنندگان خود ارائه می دهد. برای بهراه مندی از خدمات پس از فروش این شرکت می توانید به سایت  این شرکت با نام آذرفراسو مراجعه کرده و با رفتن روی قسمت تماس با ما وارد بخش خدمات پس از فروش بشوید.شماره تماس هایی که در این صفحه قرار دارند می توانند پاسخگوی خدمات موردنیاز شما باشند. درصورتی که نتوانستید با این شماره ها ارتباط برقرار کنید و  خدمات پس از فروش این شرکت پاسخگوی نیاز های شما نبود می توانید از نمایندگی تعمیرات یخچال آذرفراسو هوم خانه به عنوان جایگزین خدمات پس از فروش شرکت آذرفراسو استفاده نمایید.

خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال آذرفراسو در محل یا منزل شما

در بخش های ابتدایی این مقاله، اشاره کردیم که کاربران تهرانی عزیز لازم نیست که برای تعمیر یخچال خود آن را به محل نمایندگی ببرند.چرا که می توانند تنها با یک تماس با هوم خانه از خدمات و تعمیرات یخچال آذرفراسو در منزل بهره مند شوند. از جمله مزایایی  مهمی که خدمان تعمیرات در محل برای شما به ارمغان می آورد این است که سبب کاهش هزینه می شود.از آنجا که دیگر نیازی به انتقال یخچال ندارید، پس لازم نیست هزینه ای بابت آن نیز پرداخت کنید. این موضوع برروی هزینه تمام شده فرایند تعمیرات تاثیر نسبتاً زیادی می گذارد و هزینه نهایی تعمیرات بسیار کاهش می دهد.

بررسی مشکلات و ایرادات متداول یخچال آذرفراسو توسط تعمیرکار نمایندگی هوم خانه

برای اینکه بخواهید از کمک تعمیرکار استفاده کنید، اول باید بفهمید که یخچالتان مشکلی دارد یا نه. برای این کار در ادامه مشکلات متداول یخچال آذرفراسو را بررسی کرده ایم. البته دقت داشته باشید که برای عیب درست، بهتر است از تعمیرکار کمک بخواهید:

چرا یخچال آذر فراسو صدای زیادی از خود تولید می کند؟ برای عیب یابی و تعمیر چه کاری انجام دهیم؟

آیا یخچال شما سر و صدا زیادی درست می کند و امان شما را بریده است؟ می توانید با استفاده از لیست زیر نشانه و دلایل این مشکل را تشخیص دهید:

  • اول از همه بهتر است که به این موضوع دقت کنید که یخچال مانند سایر وسایل آشپزخانه محصول پر سروصدایی نیست و از خود سر و صدا زیادی تولید نمی کندپس در صورتی که یخچال شما صدا زیادی ایجاد می کند، باید آن را تعمیر نمایید.
  • البته باید به این موضوع دقت داشته باشید که برخی اوقات یخچال سر و صدا کوچکی تولید میکند. این صدا به این دلیل به وجود می آید که حباب های گاز در یخچال می ترکند. پس در صورتی که صدایی شبیه ترکیدن حباب شنیده اید، نترسید چراکه این صدا طبیعی است.
  • مهم ترین دلیلی باعث به وجود آمدن سر و صدا در یخچال می شود، تراز نبودن آن است. در صورتی که به این مشکل برخوردید، حتماً یخچال خود را تراز کنید.
  • دلیل آخری که باعث به وجود آمدن سر و صدا میشود، خرابی کمپسور است. برای اینکه تشخیص دهید مشکل از این قطعه است یا خیر، باید از تعمیرکار درخواست کنید که این قطعه را به خوبی بررسی نماید.

در صورتی که در تشخیص دلیل سر و صدا ایجاد شده توسط یخچال به مشکل برخورید، می توانید از تعمیرکاران نمایندگی کمک بخواهید تا مشکل را بررسی و آن را حل نمایند.

به چه دلیل یخچال آذر فراسو به خوبی خنک نمی شود؟ برای تعمیر چه کاری لازم است؟

  • برای حل این مشکل در اولین مرحله باید دقت داشته باشید که آیا دما یخچال شما به اندازه مناسبی تنظیم شده است یا خیر. در صورتی که دما مناسب نباشد، یخچال نمی تواند مواد شما را به خوبی خنک کند.
  • در این مرحله باید به این موضوع دقت کنید که یخچال را در نزدیکی دستگاه هایی مثل اجاق گاز و ماکروفر قرار ندهید. زیرا دمایی که از آنها خارج میشود، باعث افزایش دما یخچال میشود.
  • مورد بعدی این است که لاستیک درب یخچال را بررسی نمایید تا از سالم بودن آن مطمئن شوید. در صورتی که لاستیک درب یخچال مشکلی داشته باشد، درب به خوبی بسته نمیشود.
  • دلیل بعدی این است که گاز خنک کننده یخچال تمام شده است و یخچال دیگر نمی تواند کار خود را به خوبی انجام دهد. در این صورت باید از تعمیرکار کمک بخواهید تا گاز یخچال را دوباره پر نماید.

چگونه مشکل نشتی اب از یخچال آذر فراسو را برطرف کنیم؟

یکی از دیگر از مشکلاتی که ممکن است برای شما رخ بدهد، این است که آب از یخچال شما نشت می کند. برای اینکه علل این مشکل را بشناسید موارد زیر را بررسی کنید:

  • در اولین مرحله شما باید قطعه ای به نام برفک زا را مورد بررسی قرار دهید تا بفهمید خراب شده است یا نه. البته دقت داشتید که علاوه بر قطعه برفک زا، قطعات دیگری نیز هستند که با برفک زا در ارتباط هستند.
  • ممکن است که برخی از قطعات این سیستم خراب شده باشند و وظیفه خود را به درستی انجام ندهند. برای اینکه مطمئن شوید دیگر این قطعه خراب نمی شود، حتماً‌ به تعمیرکار مراجعه کنید.
  • قطعه بعدی که در نشتی آب یخچال نقشی کلیدی دارد، ترموستات دیفراست یخچال می باشد. برای تعمیرکردن این قطعه باید به تعمیرکار مراجعه کنید زیرا تعمیر آن به دانش فنی زیادی نیاز دارد.
  • در صورتی که یخ ساز مشکل پیدا کند، بازهم نشتی آب در یخچال رخ میدهد. این قطعه نیز باید توسط تعمیرکار تعمیر شود.
  • انسداد مسیر های خروجی آب آخرین دلیلی است که باعث میشود آب از یخچال شما نشتی کند. این قطعه نیز باید توسط تعمیرکار بررسی شود و در صورت نیاز باید آن را تعمیر نماید.

تعمیرکار هوم خانه چه راهکاری را برای رفع مشکل برفک زدن دیواره پشت یخچال آذر فراسو ارائه می دهد؟

مهم ترین دلیلی که باعث رخ دادن این مشکل می شود خرابی در لوله های گاز یخچال است.ممکن است زمانی که داشتید یخچال را جا به جا می کردید به جایی برخورد کرده و آسیب دیده است.در این شرایط گاز دیگر لوله ها باقی نمی ماند و یخچال با گازی که از لوله ها نشت می کند، برفک درست میکند.

دلیل دیگر خراب شدن ترموسات است. در این شرایط برفک هایی در یخچال تشکیل میشود.برای تعمیر این قطعه می توانید به خدمات تعمیرکار نمایندگی تعمیر یخچال آذرفراسو در تهران مراجعه کنید.

مشکل یخ زدن مواد غذایی در یخچال آذر فراسو را چگونه برطرف کنیم؟

مشکل دیگری برای یخچال پیش می آید، این است که مواد غذایی در قسمت غیر فریزر آن یخ بزنند.برای حل این مشکل باید:

  • دما یخچال را بررسی کنید تا خیلی کم نباشد. در صورتی که دما یخچال پایین باشد، مواد غذایی منجمد می شوند.
  • خرابی ترمیستور نیز دلیل بعدی یخ زدن مواد غذایی در یخچال است.برای اینکه این مشکل را برطرف سازید، باید لولا های کویل های کندانسور را تمیز کنید.
  • به علاوه برای جلوگیری از بروز این مشکل از قرار دادن مواد غذایی در جلو فن جلویی خودداری کنید.
  • خرابی برد آخرین دلیلی است که باعث به وجود آمدن این مشکل می شود. برای اینکه بفهمید مشکل از برد است یا نه، باید از نمایندگی تعمیرات یخچال آذرفراسو کمک بگیرید.

هزینه تعمیر در نمایندگی تعمیرات یخچال آذرفراسو

در بخش قبل از کاهش هزینه های تعمیرات صحبت کردیم.در نتیجه هزینه ها برای ما اهمیت زیادی دارند.به همین دلیل برای کاهش هزینه نهایی تعمیرات بهتر است که از نمایندگی های اصلی و معتبر محصول استفاده کنید. چرا که هزینه تعمیرات در نمایندگی تعمیرات یخچال آذرفراسو براساس اتحادیه تعیین می شود و بسیار منصفانه است.

البته به غیر از این موضوع دلیل دیگری نیز وجود دارد که هزینه تمام شده تعمیرات در هوم خانه را از سایر نمایندگی ها کمتر می کند، و آن این است که تعمیرکاران نمایندگی ما ترجیح می دهند قطعات را به جای تعویض تعمیر کنند. به همین دلیل است که قیمت تمام شده تعمیرات کمتر از سایر نمایندگی ها می شود.

تعرفه خدمات تعمیرات یخچال آذر فراسو

به منظور برآورد هزینه تعمیر یخچال آذر فراسو، می توانید از جدول زیر کمک بگیرید:

خدمات تعمیرات یخچال آذر فراسو هزینه تعمیر یخچال آذر فراسو
هزینه شارژ گاز یخچال آذر فراسو 450.000 تومان الی 950.000 تومان
هزینه رفع نشتی گاز و وکیوم کامل یخچال آذر فراسو 100.000 تومان الی 150.000 تومان
هزینه اضافه کردن کندانسور ضمیمه یخچال آذر فراسو 150.000 تومان الی 350.000 تومان
هزینه شست و شو کامل مدار یخچال آذر فراسو 40.000 تومان الی 45.000 تومان
هزینه تعویض فیلتر درایر یخچال آذر فراسو 40.000 تومان الی 50.000 تومان
هزینه تعویض ترموستات یخچال آذر فراسو 200.000 تومان الی 400.000 تومان
هزینه تعویض موتور داخل یخچال آذر فراسو 170.000 تومان الی 750.000 تومان
هزینه تعویض فن داخل معمولی یخچال آذر فراسو 200.000 تومان الی 400.000 تومان
هزینه تعویض فن داخل سرامیکی یخچال آذر فراسو 670.000 تومان الی 2.100.000 تومان
هزینه تعمیر برد یخچال آذر فراسو بستگی به مدت زمان تعمیر و مدل یخچال دارد.
هزینه تعمیر یخساز ساید بای ساید یخچال آذر فراسو 320.000 تومان الی 820.000 تومان
هزینه تعویض تایمر یخچال آذر فراسو 270.000 تومان الی 410.000 تومان
هزینه تعمیر آبسرد کن یخچال آذر فراسو 170.000 تومان الی 410.000 تومان
هزینه برطرف کردن آبریزی از یخچال آذر فراسو 170.000 تومان الی 410.000 تومان
هزینه تعویض لاستیک درب یخچال آذر فراسو 370.000 تومان الی 1.100.000 تومان
هزینه رفع مشکل رگلاژ درب یخچال آذر فراسو 80.000 تومان الی 90.000 تومان
هزینه جا به جایی درب ساید بای ساید یخچال آذر فراسو 270.000 تومان الی 290.000 تومان
هزینه تعویض لولای درب یخچال آذر فراسو 120.000 تومان الی 150.000 تومان
هزینه تعویض کمپرسور یخچال آذر فراسو 1.600.000 تومان الی 3.700.000 تومان
هزینه تعویض رله و اورلود کمپرسور یخچال آذر فراسو 150.000 تومان الی 340.000 تومان
هزینه عیب یابی یخچال آذر فراسو 85.000 تومان الی 95.000 تومان

استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال آذرفراسو در هوم خانه چه مزایایی برای شما به ارمغان می آورد؟

در بالا توضیحاتی درباره نمایندگی تعمیرات یخچال آذرفراسو هوم خانه ارائه کردیم که در ادامه لیستی از این مزایا ویژگی ها را بصورت خلاصه برای شما بیان می کنیم:

  • برای استفاده از خدمات تعمیرات یخچال آذرفراسو در محل کافی است که از طریق سایت هوم خانه اقدام کنید..
  • تعمیرکاران هوم خانه بسیار حرفه ای و منصف هستند و ترجیح می دهند که قطعات را بجای تعویض برای شما تعمیر نمایند. این موضوع باعث میشود هزینه تعمیرات بسیار کاهش پیدا کند.
  • بعد از اینکه فرایند تعمیر تمام شود، تعمیرکاران ما به شما ضمانت نامه و گارانتی می دهند که تضمینی بر خدمات آن هاست.

تعمیر یخچال آذرفراسو در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

تعمیر یخچال آذرفراسو در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

تعمیر یخچال آذرفراسو در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

تعمیر یخچال آذرفراسو در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

تعمیر یخچال آذرفراسو در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

3.5/5 - (2 امتیاز)


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

3 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
avatar
اسماعیل ذوقی 21 مرداد 1402

با سلام. علت اینکه یخچال آذر فراسو بعد از یک ساعت روشن بودن، دیگر به صورت اتومات خاموش نمیکنه و هر چند ثانیه تک بوق میزنه چیست؟

پاسخ دادن
    avatar
    homekhane3 25 مرداد 1402

    درود، ترموستاتیا سنسور محیطی، برد الکترونیکی، گاز، فن و کمپرسور یخچال را چک کنید.

    پاسخ دادن
avatar
مسعود خوش گرد 09 مهر 1402

باسلام و احترام علت خطای e9 در یخچال نوفراست آذرفراسو چیه؟ با تشکر

پاسخ دادن