تعمیرات لوازم خانگی

تعمیر آبمیوه گیری سرجیو

گاهی شرکت های ایرانی خود در زمینه تولید لوازم خانگی فعالیت نمی کنند، بلکه آن ها محصولات دیگری را از خارج کشور وارد می کنند و با نام خود در بازارهای کشور عرضه می کنند. محصولاتی که توسط این برندها توزیع می شوند، از کیفیت متوسطی برخوردار هستند ولی در مقابل، قیمت آن ها نیز مناسب است. یکی از برندهایی که در این زمینه فعالیت می کند، برند سرجیو می باشد. نمایندگی تعمیر آبمیوه گیری سرجیو در هوم خانه یکی از مراکز نمایندگی این برند است که خدمات خود را با کیفیت بالا و قیمت مناسب به کاربران ارائه می دهد.

کاربران گرامی، با استفاده از شرکت تعمیرات لوازم خانگی هوم خانه برای تعمیرات آبمیوه گیری سرجیو می توانید در هزینه های تعمیر خود صرفه جویی نمایید.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری سرجیو در تهران

پیش از اینکه خدمات نمایندگی تعمیر آبمیوه گیری سرجیو را مورد بررسی قرار دهیم، باید با روش های ارتباطی این مجموعه آشنا شوید:

  1. روش ابتدایی، استفاده از شماره تلفن های موجود در سایت هوم خانه می باشد. با هوم خانه تماس بگیرید و با کارشناسان ما در رابطه با مشکلات آبمیوه گیری خود گفت و گو کنید. کارشناسان ما بهترین تعمیرکار را برای مشکل انتخاب می کنند و او را به محل شما اعزام می کنند.
  2. روش دوم، استفاده از فرم درخواست تعمیرات آبمیوه گیری سرجیو می باشد. در مرحله اول وارد سایت هوم خانه شوید. سپس اطلاعات مورد نیاز فرم درخواست تعمیرات را تکمیل نمایید. زمانی که اطلاعات خود را در سایت ثبت کردید، باید صبر کنید که کارشناسان ما اطلاعات شما را مورد بررسی قرار دهند و بهترین تعمیرکار را برای مشکل شما انتخاب کنند.
  3. در انتها با اعزام تعمیرکار و تعمیر آبمیوه گیری سرجیو در محل شما، ضمانت نامه و گارانتی به شما تقدیم می گردد.

نمایندگی تعمیر آبمیوه گیری سرجیو در تهران

یکی از مشکلاتی که برای بیشتر شهروندان تهرانی وجود دارد، مشکل کمبود وقت است. هیچکسی دوست ندارد که برای تعمیر یکی از وسایل خانه اش، برنامه خود را تغییر دهد و همه ترجیح می دهند که روزهای تعطیل به نمایندگی های تعمیر مراجعه کنند. نمایندگی تعمیر آبمیوه گیری سرجیو از مشغله همشهریان تهرانی به خوبی آگاه است و با خدمات خود حجم زیادی از مشکلات مشتریان را مرتفع نموده است. شما به عنوان یکی از مشتریان هوم خانه در تهران می توانید به صورت 24 ساعته با نمایندگی تماس بگیرید. همچنین می توانید در تمامی روزهای هفته از خدمات تعمیرات آبمیوه گیری در هوم خانه استفاده نمایید.

خدمات پس از فروش آبمیوه گیری سرجیو به چه صورت است؟

برند سرجیو، مانند سایر برندهای لوزام خانگی خدمات پس از فروش خود را به مشتریان خود ارائه می دهد و در صورتی که مشکلی برای دستگاه های آبمیوه گیری این برند رخ دهد، مشکلاتشان را برطرف می نماید. البته ممکن است که برخی افراد از خدمات پس از فروش آبمیوه گیری سرجیو رضایت کافی نداشته باشند و به دنبال نمایندگی تعمیری باشند که بتواند آبمیوه گیری آن ها را به خوبی تعمیر نماید. نمایندگی های زیادی در این زمینه وجود دارند اما نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری سرجیو در هوم خانه بهترین گزینه می باشد؛ چرا که خدماتی که توسط ما ارائه می شود، از کیفیت بسیار بالایی برخودار می باشند.

نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری سرجیو در محل و منزل

یکی دیگر از مشکلاتی که افراد بسیاری با آن درگیر هستند، فرستادن دستگاه به مرکز نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری سرجیو می باشد. در خصوص دستگاه های بزرگ نیز این جابجایی هزینه های زیادی خواهد داشت. به علاوه اینکه اگر نمایندگی تعمیر آبمیوه گیری شما در جنوب تهران باشد و منزل شما در شمال تهران، باید یک روز تمام را برای بردن دستگاه به محل نمایندگی زمان صرف کنید و ساعت ها ترافیک و شلوغی خیابان های تهران را تحمل کنید. اما باید بدانید که برای استفاده از خدمات تعمیر آبمیوه گیری سرجیو در محل نیازی به فرستادن دستگاه به نمایندگی نیست؛ چرا که تمامی خدماتی که توسط نمایندگی ما ارائه می شود، در محل و منزل کاربران صورت می گیرد.

هزینه تعمیر در نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری سرجیو

یکی از دلایلی که باعث محبوبیت و اعتبار بیشتر نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری سرجیو در هوم خانه نسبت به سایر نمایندگی ها می شود، قیمت خدمات در هوم خانه می باشد. بد نیست بدانید که نمایندگی هوم خانه قیمت خدمات خود را بر اساس قیمت اتحادیه تعیین کرده است و به همین دلیل قیمت های منصفانه ای را به کاربران خود ارائه میکند.

همچنین بر اساس قانونی که در این نمایندگی برای تعمیر آبمیوه گیری سرجیو وجود دارد، تعمیرکاران تنها زمانی می توانند قطعات را عوض کنند که دیگر راه حلی برای تعمیر آن ها قطعه باقی نمانده باشد. از آنجایی که تعمیر قطعات نسبت به تعویض آن ها هزینه کمتری می برد، این قانون هزینه کلی خدمات را کاهش میدهد.

تعرفه خدمات تعمیرات آبمیوه گیری سرجیو

هوم خانه برای سهولت در امر محاسبه هزینه تعمیر آبمیوه گیری سرجیو، جدول زیر را برای شما آورده است:

خدمات تعمیرات آبمیوه گیری سرجیو هزینه تعمیر آبمیوه گیری سرجیو
هزینه تعویض موتور آبمیوه گیری سرجیو 500.000 تومان الی 800.000 تومان
هزینه تعویض میکروسوییچ آبمیوه گیری سرجیو 70.000 تومان الی 140.000 تومان
هزینه تعویض تیغه آبمیوه گیری سرجیو 100.000 تومان الی 500.000 تومان
هزینه تعویض صافی یا فیلتر آبمیوه گیری سرجیو 200.000 تومان الی 700.000 تومان
هزینه تعویض کوبل آبمیوه گیری سرجیو 100.000 تومان الی 350.000 تومان
هزینه تعویض پارچ آبمیوه گیری سرجیو 100.000 تومان الی 500.000 تومان

عیب یابی آبمیوه گیری سرجیو

ممکن است مشکلی که برای شما رخ داده است، در لیست مشکلات بالا نباشد؛ چراکه مشکلات بالا تنها مشکلات متداولی هستند که ممکن است برای دستگاه شما به وجود بیایند. در صورت بروز این مشکلات یا هر مشکل جدید و دیگری پیشنهاد ما این است که از خدمات نمایندگی تعمیر آبمیوه گیری سرجیو استفاده کنید و از تعمیرکاران هوم خانه که در امر تعمیر آبمیوه گیری بسیار حرفه ای و متخصص هستند، بخواهید تا مشکلات شما را برطرف سازند. به این منظور می توانید از راه های ارتباطی که در بخش ابتدایی مطلب معرفی شدند، استفاده کرده و با کارشناسان مجموعه ارتباط برقرار نمایید.

بررسی مشکلات و ایرادات متداول آبمیوه گیری سرجیو توسط تعمیرکار نمایندگی هوم خانه

اگر می خواهید بدانید مشکل آبمیوه گیریتان چیست و چرا به درستی کار نمی کند، پیشنهاد می کنیم که مطلب زیر را مطالعه نمایید. در ادامه مشکلات رایج و متداول آبمیوه گیری را مورد بررسی قرار داده ایم. در صورتی که دستگاه هیچ نشانه ای ندارد، پیشنهاد می شود که تمامی مشکلات را به خوبی مطالعه نمایید تا مطمئن شوید که آبمیوه گیری شما سالم است یا نه.

تعمیرکار هوم خانه چه راهکاری را برای رفع مشکل داغ کردن موتور آبمیوه گیری سرجیو پیشنهاد می دهد؟

  • قبل از اینکه قطعه ای را بررسی کنید، ببینید که چه مقدار میوه در دستگاه ریخته اید. در صورتی خیلی زیاد بود، آن ها را کم کنید.
  • اولین قطعه ای که باید مورد بررسی قرار بگیرد، محور شفت اصلی می باشد. این قطعه باید توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری سرجیو مورد بررسی قرار بگیرد.
  • اگر از موتور دستگاه دود بلند می شود، باید هرچه زودتر آن را تعمیر نمایید، چرا که موتور نیم سوز شده است و باعث می شود که موتورتان داغ کند.
  • پیشنهاد می شود برای جلوگیری از داغ کردن دستگاه میوه های سخت مانند آناناس را با استفاده از آبمیوه گیری های خانگی، آبگیری نکنید.

برای رفع مشکل خوب نرچخیدن آبمیوه گیری سرجیو چه اقداماتی انجام دهیم؟

  • ابتدا سیم ها و کلیدها را بررسی کنید تا مطمئن شوید که جریان برق به آن ها منتقل می شود.
  • سپس پایانه های کلید را مورد بررسی قرار دهید و با استفاده از اهم متر، جریان آن ها را اندازه بگیرید. این قطعات بهتر است که توسط تعمیرکار مورد بررسی قرار گیرند.

اگر مشکل خوب نچرخیدن دستگاه با انجام مراحل بالا برطرف نشد، باید اجزای داخلی آن مورد بررسی قرار بگیرند، به این منظور با نزدیک ترین شعبه از نمایندگی تعمیر آبمیوه گیری سرجیو  در محل تماس بگیرید.

چگونه مشکل لرزش و صدای زیاد آبمیوه گیری سرجیو را برطرف کنیم؟

  • قبل از اینکه قطعه ای را برای رفع این مشکل بررسی کنید، بویین و بلبرینگ را گریس کاری کنید. به احتمال زیاد با این کار این مشکل برطرف می شود.
  • در غیر این صورت، ابتدا این دو قطعه را بررسی کنید که خراب نشده باشند.
  • فضای بین بویین و تیغه را چک کنید و مطمئن شوید که جسمی بین آن ها گیر نکرده باشد. در صورتی که گیر کرده بود، آن را خارج کنید.
  • وزن تیغه خردکننده باید به صورت مساوی تقسیم شود. در صورتی که تیغه به تمامی قسمت ها به صورت مساوی فشار وارد نکند، این مشکل رخ می دهد. بهتر است که این مورد توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری سرجیو بررسی شود.

تعمیرکار چه راهکاری را برای رفع بوی بد از آبمیوه گیری سرجیو پیشنهاد می دهد؟

توجه کنید که منظور از بوی نامطبوع بویی شبیه به سوختن می باشد. در صورت بروز اتفاقات زیر این مشکل رخ می دهد:

  • در صورتی که موتور بسوزد، بوی سوختگی از دستگاه بلند می شود.
  • مطمئن شوید که آب میوه به قسمت های الکتریکی آبمیوه گیری نفوذ نکرده باشد؛ چرا که مایعات باعث سوختن آن قسمت ها می شود.
  • در صورتی که موتور دستگاه رطوبت گرفته باشد، این مشکل رخ می دهد. پیشنهاد ما این است که موتور را خارج کنید و با استفاده از پارچه ای خشک موتور را تمیز نمایید.

پیشنهاد می شود که برای حل مشکل بوی نامطبوع آبمیوه گیری از تعمیرکاران نمایندگی تعمیر آبمیوه گیری سرجیو کمک بخواهید؛ چرا که بیشتر این نشانه ها به قسمت های داخلی و حساس آبمیوه گیری مرتبط هستند.

دلیل روشن نشدن آبمیوه گیری سرجیو چیست؟

  • آبمیوه گیری مانند سایر لوزام برقی از قطعه ای به نام اورلود استفاده می کند تا مواقع ضروری از روشن شدن دستگاه جلوگیری نماید. به خاطر همین موضوع باید بررسی کنید که چه مشکلاتی بر روی این قطعه تاثیر می گذارند.
  • ابتدا یاتاق ها را مورد بررسی قرار دهید تا مطمئن شوید مشکلی برای آن ها پیش نیامده است.
  • پروانه های خنک کننده را مورد بررسی قرار دهید. در صورتی که این قطعه ها خراب شده باشند، باعث می شوند که دمای آبمیوه گیری از حد نرمال بیشتر شود.
  • در آخر نیز قطعه اورلود را بررسی کنید و مطمئن شوید که به درستی کار می کند.

برای بررسی این مشکل بهتر است که به نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری سرجیو مراجعه نمایید.

چرا آبمیوه گیری سرجیو در حین کار خاموش می شود؟

  • این مشکل نیز با قطعه اورلود ارتباط دارد. پیشنهاد می شود که ابتدا مطمئن شوید این قطعه سالم است یا خیر.
  • سپس پروانه های خنک کننده را بررسی کنید و مطمئن شوید که دمای آبمیوه گیری بیش از اندازه استاندارد نباشد.
  • از آبمیوه گیری خود زیاد استفاده نکنید؛ زیرا زمانی که بیش از اندازه به آن فشار وارد شود، اورلود دستگاه را خاموش می کند.
  • سوییچ را نیز مورد بررسی قرار دهید تا از عملکرد صحیح آن مطمئن شوید.
  • این مشکل با سیستم برقی آبمیوه گیری سروکار دارد. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم که از تعمیرکار بخواهید سیستم برقی دستگاه شما را بررسی کند.

پیشنهاد می کنیم که از خدمات نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری سرجیو استفاده کنید تا این مشکل را برطرف نمایید.

استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری سرجیو هوم خانه چه مزایایی دارد؟

نمایندگی تعمیر آبمیوه گیری سرجیو بیش از نیم قرن است که در حوزه تعمیر لوزام خانگی مختلف فعالیت حرفه ای دارد و در سال های فعالیت خود همیشه سعی کرده است که بهترین خدمات را برای کاربران خود به ارمغان بیاورد. در صورتی از که از خدمات نمایندگی ما استفاده کنید، مزایای ویژه ای شامل حال شما می شود:

  • تمامی خدماتی که توسط ما ارائه می شود، در محل و منزل مشتریان صورت می گیرد.
  • قطعاتی که توسط تعمیرکاران هوم خانه ارائه می شود، از کیفیت بالایی بهره مند هستند.
  • پرسنل نمایندگی شامل تعمیرکاران و کارشناسان برای تعمیرات آبمیوه گیری سرجیو کارآزموده و مجرب هستند.
  • در صورتی که از کیفیت تعمیرات راضی نبودید، می توانید از ضمانت نامه یک ساله تعمیرات نمایندگی هوم خانه استفاده نمایید.

تعمیر آبمیوه گیری سرجیو در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

تعمیر آبمیوه گیری سرجیو در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

تعمیر آبمیوه گیری سرجیو در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

تعمیر آبمیوه گیری سرجیو در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

تعمیر آبمیوه گیری سرجیو در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

1/5 - (1 امتیاز)


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست