تعمیرات لوازم خانگی

تعمیر آبمیوه گیری تولیپس

یکی از برندهای ایرانی که سابقه نسبتاً طولانی در زمینه تولید و توزیع محصولات آشپزخانه دارد، برند تولیپس می باشد. این برند، یکی از برندهای شرکت ناسیونال ایران است که از سال 1380 فعالیت خود را در زمینه لوزام خانگی شروع کرده و تا به امروز به فعالیت خود را ادامه داده است. قدیمی ترها به خوبی شرکت ناسیونال را می شناسند و از کیفیت بالای محصولات آن اطلاع دارند. یکی از محصولات مهم این شرکت، آبمیوه گیری می باشد. نمایندگی تعمیر آبمیوه گیری تولیپس در هوم خانه خدمات خود را در جهت افزایش سطح رفاه مشتریان با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت ارائه می دهد.

کاربران گرامی، با استفاده از خدمات شرکت تعمیرات لوازم خانگی هوم خانه برای تعمیرات آبمیوه گیری تولیپس می توانید در هزینه های تعمیر خود صرفه جویی نمایید.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری تولیپس در تهران

برای برقراری ارتباط با نمانیدگی هوم خانه جهت تعمیرات آبمیوه گیری تولیپس می توانید از روش های زیر اقدام نمایید:

  1. می توانید با استفاده از شماره تلفن های موجود در سایت با نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری تولیپس تماس بگیرید و مشکلات خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید. سپس کمی صبر کنید تا کارشناسان تعمیرکاری مجرب را برای رفع مشکلات شما پیدا کنند.
  2. البته به غیر از راه حل بالا، روشی دیگری نیز برای برقراری ارتباط با نمایندگی تعمیر هوم خانه وجود دارد و آن استفاده از فرم درخواست تعمیر می باشد.
  3. برای استفاده از این روش، وارد سایت هوم خانه شده و فرم درخواست تعمیرات را پر کنید و منتظر باشید که مشخصات تعمیرکار موردنظر به تلفن همراهتان پیامک شود.
  4. پس از آن تعمیرکار متخصص در سریع ترین زمان برای تعمیر آبمیوه گیری تولیپس در محل حاضر می شود.
  5. پس از اتمام کار تعمیرات، تعمیرکار مربوطه به شما گارانتی و ضمانت نامه معتبر ارائه می نماید.

نمایندگی تعمیر آبمیوه گیری تولیپس در تهران

نمایندگی تعمیر آبمیوه گیری تولیپس برای مشتریان تهرانی خود خدمات ویژه ای را در نظر گرفته است. مصرف کنندگان عزیزی که در تهران زندگی می کنند، در صورت نیاز به هرگونه خدمات تعمیرات آبمیوه گیری تولیپس می توانند در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته با نمایندگی هوم خانه ارتباط برقرار کرده و از خدمات این مرکز استفاده کنند. همچنین سرعت سرویس دهی و خدمت رسانی نمایندگی هوم خانه به مشتریان بسیار زیاد است، زیرا هوم خانه ما در تمامی نقاط تهران اعم از شرق، غرب، شمال و جنوب شعبه دارد.

خدمات پس از فروش آبمیوه گیری تولیپس به چه صورت است؟

خدمات پس از فروش آبمیوه گیری تولیپس تاکنون از نظر مشتریان قابل قبول واقع شده است و این برند دارای شعبات فروش و خدمات پس از فروش بسیاری در سراسر ایران است. همچنین بد نیست بدانید که این برند دفتر مرکزی خدمات پس از فروش نیز دارد و شما در صورت نیاز می توانید با یک سرچ در اینترنت راه های ارتباطی آن را بیابید. با همه این اوصاف ممکن است که برخی مشتریان از خدمات پس از فروش شرکت رضایت کافی نداشته باشند و به دنبال جایگزینی برای خدمات پس از فروش برند تولیپس باشند. در این شرایط پیشنهاد ما استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری تولیپس در هوم خانه می باشد.

نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری تولیپس در محل و منزل

یکی از ویژگی های بسیار جذابی که نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری تولیپس هوم خانه را با سایر نمایندگی های تعمیر متمایز می کند، ارائه خدمات تعمیر آبمیوه گیری تولیپس در محل و منزل مشتریان است. این ویژگی مزیت های زیادی را برای کاربران به ارمغان می آورد که از جمله مهمترین آن ها می توان به:

  • کمتر شدن هزینه تعمیرات آبمیوه گیری به علت عدم جابجایی (هزینه بنزین و حمل و نقل)
  • پایین آمدن احتمال آسیب به دستگاه در هنگام جابجایی
  • نظارت بر نحوه تعمیر قطعات و یا تعویض آن ها (که رضایت از کیفیت تعمیرات را منجر می شود.)
  • تسریع در زمان فرآیند تعمیرات آبمیوه گیری تولیپس

هزینه تعمیر در نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری تولیپس

نمایندگی تعمیر آبمیوه گیری تولیپس نسبت به کاربران خود احساس مسئولیت می کند و خود را موظف می داند که بهترین خدمات را با کمترین هزینه ها به کاربران خود ارائه دهد. به همین خاطر هزینه تعمیرات در نمایندگی تعمیرات هوم خانه مقرون به صرفه و کاملا بر اساس نرخ مصوب اتحادیه تنظیم شده است.

مورد دیگری که باعث می شود هزینه تعمیرات آبمیوه گیری تولیپس در نمایندگی هوم خانه به طرز چشمگیری کاهش پیدا کند، قانون تعمیر به جای تعویض می باشد. بر اساس قانون ذکر شده تعمیرکاران موظف هستند که ابتدا قطعات را تعمیر کنند و در صورتی که دیگر راهی برای تعمیر باقی نمانده باشد، قطعات را تعویض نمایند.

تعرفه خدمات تعمیرات آبمیوه گیری تولیپس

در صورتی که تصمیم دارید هزینه تعمیر آبمیوه گیری تولیپس را محاسبه کنید، می توانید از جدول زیر استفاده نمایید:

خدمات تعمیرات آبمیوه گیری تولیپس هزینه تعمیر آبمیوه گیری تولیپس
هزینه تعویض موتور آبمیوه گیری تولیپس 500.000 تومان الی 800.000 تومان
هزینه تعویض میکروسوییچ آبمیوه گیری تولیپس 70.000 تومان الی 140.000 تومان
هزینه تعویض تیغه آبمیوه گیری تولیپس 100.000 تومان الی 500.000 تومان
هزینه تعویض صافی یا فیلتر آبمیوه گیری تولیپس 200.000 تومان الی 700.000 تومان
هزینه تعویض کوبل آبمیوه گیری تولیپس 100.000 تومان الی 350.000 تومان
هزینه تعویض پارچ آبمیوه گیری تولیپس 100.000 تومان الی 500.000 تومان

عیب یابی آبمیوه گیری تولیپس

تعمیرکار نمایندگی هوم خانه با توجه به داشتن تجربه کافی و تخصص بالا در امر تعمیرات آبمیوه گیری تولیپس می تواند به راحتی همه مشکلات و خرابی های دستگاه شما را در سریع ترین حالت ممکن بر طرف کند. به علاوه اینکه مشکلاتی که در بخش قبل به آن ها اشاره شد، مشکلات متداولی هستند که ممکن است برای آبمیوه گیری شما به وجود بیاید. پس احتمال بروز این مشکلات و مشکلات دیگر برای دستگاه وجود دارد. به همین دلیل پیشنهاد می شود که از خدمات نمایندگی تعمیر آبمیوه گیری تولیپس استفاده کنید و از تعمیرکار ما بخواهید که آبمیوه گیری شما را مورد بررسی قرار دهند.

بررسی مشکلات و ایرادات متداول آبمیوه گیری تولیپس توسط تعمیرکار نمایندگی هوم خانه

در ادامه قصد داریم که مشکلات متداول آبمیوه گیری تولیپس را مورد بررسی قرار دهیم. شما می توانید با استفاده از لیست زیر، مشکلات دستگاه خود را شناسایی کنید و با کمک تعمیرکاران متخصص این حوزه آن ها را بر طرف نمایید.

موتور آبمیوه گیری تولیپس داغ می کند، برای تعمیر آن چه کاری انجام دهیم؟

مهمترین دلایل داغ کردن موتور آبمیوه گیری را می توان به شرح زیر بیان کرد:

  • مقدار میوه ای که برای آبگیری در دستگاه می ریزید، باید با حجم دستگاه تناسب داشته باشد. اگر بیشتر از ظرفیت آبمیوه گیری در آن میوه بریزید، موتورش داغ می کند.
  • محور شفت اصلی اولین قطعه ای است که باید مورد بررسی قرار بگیرد. در صورتی که این قطعه خراب شده باشد، این مشکل رخ می دهد. پیشنهاد می شود که برای عیب یابی و تعمیر آبمیوه گیری تولیپس از تعمیرکار متتخصص کمک بخواهید.
  • در صورتی که موتور دستگاه نیم سوز شده باشد، موتور داغ می کند. از نشانه های نیم سوز شدن می توان به بلند شدن بوی سوختگی از موتور اشاره نمود.
  • برای جلوگیری از این مشکل از انداختن میوه های سخت مانند آناناس در آبمیوه گیری خودداری نماید؛ چراکه به موتور فشار زیادی وارد می شود.

چرا آبمیوه گیری به خوبی نمی‌ چرخد؟ برای تعمیرات آبمیوه گیری تولیپس چه کنیم؟

  • اولین قطعاتی که باید برای عیب یابی این مشکل مورد بررسی قرار دهید، کلیدها و سیم های دستگاه می باشد. باید مطمئن شوید که برق به آن ها می رسد و جریان در آن ها وجود دارد. برای این کار می توانید از دستگاه هایی مثل مولتی متر و یا فازمتر استفاده کنید.
  • در مرحله بعدی پایانه های کلید را مورد بررسی قرار دهید تا مطمئن شوید آیا برق دارند یا خیر. در صورتی که هیچکدام از قطعاتی که مورد بررسی قرار دادید، برق نداشتند، برای رفع مشکل دستگاه خود می توانید با نزدیک ترین شعبه از نمایندگی تعمیر آبمیوه گیری تولیپس  در محل تماس بگیرید.

برای رفع مشکل صدا و لرزش در آبمیوه گیری تولیپس چه اقداماتی لازم می باشد؟

  • به احتمال زیاد این مشکل با گریس کاری دو قطعه بلبرینگ و بویین برطرف می شود. پس ابتدا این کار را انجام دهید.
  • اما اگر این دو قطعه خراب شده باشند، باید تعمیرکاری متخصص و مجرب آن ها را عوض کند.
  • همچنین شما می توانید بین دو قطعه بویین و تیغه را نیز بررسی کنید تا مطمئن شوید قطعه ای بین آن ها قرار نگرفته است.
  • در مرحله نهایی بررسی کنید که وزن و نیروی تیغه آبمیوه گیری به صورت یکسان پخش می شود یا خیر.

در صورت مواجهه با این مشکل بهتر است با نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری تولیپس در هوم خانه تماس حاصل نمایید.

تکنسین هوم خانه چه نظری در مورد بوی بد آبمیوه گیری تولیپس دارد؟

قبل از توضیح علل بوی بد آبمیوه گیری باید بگویم که منظور از بوی نامطبوع، بویی شبیه به سوختگی می باشد که ممکن است به دلایل زیر از آبمیوه گیری به مشام برسد:

  • داغ کردن موتور دستگاه به دلیل استفاده نادرست
  • نشتی مایعات و آب میوه به درون دستگاه ها و بخش های الکتریکی دستگاه
  • همچنین اگر موتور آبمیوه گیری به خود رطوبت جذب کرده باشد، این مشکل رخ می دهد. برای رفع این مشکل می توانید موتور را خارج کنید و با استفاده از دستمال موتور را خشک کنید.

اگر بخش داخلی دستگاه آسیب دیده باشد، پیشنهاد می شود که از تعمیرکار نمایندگی تعمیر آبمیوه گیری تولیپس بخواهید تا مشکل شما را حل کند.

دلیل روشن نشدن آبمیوه گیری تولیپس چیست؟

اورلود یا محافظه الکتریکی قطعه ای در آبمیوه گیری است که وظیفه دارد در صورتی که مشکلی برای دستگاه رخ دهد، آن را خاموش کند. در صورتی که یکی از قطعات زیر دچار مشکل و خرابی شود، این قطعه از روشن شدن دستگاه جلوگیری می کند.

  • اگر یاتاقان های دستگاه خراب شده باشند، اورولود خود اجازه روشن شدن دستگاه را نمی هد.
  • پروانه های خنک کننده نیز باید مورد بررسی قرار بگیرند تا از عملکرد صحیح آن ها مطمئن شوید.

قطعاتی که در این قسمت نام برده شدند، کمی تخصصی و پیچیده هستند. به همین دلیل برای بررسی آن ها توصیه می شود که به نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری تولیپس مراجعه کنید.

آبمیوه گیری تولیپس در حین کار خاموش می شود، برای تعمیرات آن چه کاری لازم است؟

این مشکل مانند مشکل قبلی با قطعه اورلود سروکار دارد.

  • ابتدا پروانه های خنک کننده را بررسی کنید تا دچار مشکلی نشده باشند.
  • اگر بیش از اندازه استاندارد به موتور فشار وارد شود، اورلود آبمیوه گیری را خاموش می کند.
  • سوییچ محافظتی نیز باید توسط نمایندگی تعمیر آبمیوه گیری تولیپس مورد بررسی قرار بگیرد.
  • در صورتی که دمای دستگاه زیاد شود، اورلود آبمیوه گیری را خاموش می کند.
  • در مرحله نهایی باید خود اورلود را نیز مورد بررسی قرار دهید تا مطمئن شوید مشکلی برای آن پیش نیامده باشد.
  • به صورت کلی مشکلات برقی در قطعات دستگاه می تواند دلیل خاموش شدن آن حین کار باشد.

استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری تولیپس هوم خانه چه مزایایی دارد؟

نمایندگی تعمیر آبمیوه گیری تولیپس در هوم خانه بیش از 50 سال است که در زمینه تعمیر آبمیوه گیری های مختلف فعالیت دارد و اکنون تبدیل به یکی از بهترین نمایندگی های تعمیر در استان تهران شده است. در صورتی که از خدمات نمایندگی هوم خانه استفاده نمایید، از مزایای زیر بهره مند خواهید شد:

  • استفاده از خدمات تعمیر آبمیوه گیری تولیپس در محل
  • بهره مندی از کیفیت خدمات سطح بالا با قیمت های بسیار استاندارد و دستمزدهای منصفانه
  • بهره مندی از کارشناسان و تعمیرکاران خبره و متخصص در امر تعمیرات لوازم خانگی
  • دریافت ضمانت نامه یک ساله تعمیرات آبمیوه گیری تولیپس از تعمیرکاران هوم خانه

تعمیر آبمیوه گیری تولیپس در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

تعمیر آبمیوه گیری تولیپس در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

تعمیر آبمیوه گیری تولیپس در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

تعمیر آبمیوه گیری تولیپس در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

تعمیر آبمیوه گیری تولیپس در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

امتیاز


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست