تعمیرات لوازم خانگی

تعمیر آبمیوه گیری ام جی اس

برندهای ایرانی زیادی وجود دارند که در زمینه تولید انواع لوازم خانگی فعالیت می کنند و محصولات خود را به بازارهای داخلی عرضه می نمایند. در کنار شرکت های تولید کننده، شرکت هایی نیز وجود دارند که محصولات خارجی را وارد کرده و تحت برند خود به بازار عرضه می کنند. یکی از این برندهای داخلی، برند ام جی اس است. این برند از سال 1385 فعالیت خود را در بازار لوازم خانگی شروع کرده است و هم اکنون نیز در حال عرضه محصولات و خدمات به مشتریان عزیز می باشد. نمایندگی تعمیر آبمیوه گیری ام جی اس در هوم خانه یکی از نمایندگی های معتبر این برند در تهران است که در ادامه به معرفی آن خواهیم پرداخت.

کاربران گرامی، با استفاده از شرکت تعمیرات لوازم خانگی هوم خانه برای تعمیرات آبمیوه گیری ام جی اس می توانید در هزینه های تعمیر خود صرفه جویی نمایید.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری ام جی اس در تهران

نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری ام جی اس در هوم خانه دو راه برای برقراری ارتباط مشتریان با مرکز نمایندگی تهیه کرده است:

  1. اولین راه ارتباطی، استفاده از شماره تلفن های موجود در سایت می باشد. شما می توانید با استفاده از این شماره تلفن ها و با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید. کارشناسان ما مشکلات شما را بررسی کرده و بهترین تعمیرکار را برای مشکل شما انتخاب می کنند.
  2. روش دوم، استفاده از فرم درخواست تعمیرات آبمیوه گیری ام جی اس می باشد. در این روش ابتدا وارد سایت هوم خانه شوید. سپس مشخصات مورد نیاز فرم را پر کنید.
  3. پس از ثبت اطلاعات صبر کنید تا کارشناسان ما درخواست شما را بررسی و تعمیرکار مناسب را برای مشکل شما انتخاب کنند و او را به محل شما اعزام کنند.
  4. تعمیرکار مربوطه در کوتاه ترین زمان برای تعمیر آبمیوه گیری ام جی اس در محل حاضر شده و پس از تعمیرات دستگاه به شما ضمانت نامه معتبر نمایندگی را تقدیم می کند.

نمایندگی تعمیر آبمیوه گیری ام جی اس در تهران

همشهریان عزیز تهرانی می توانند از خدمات بهترین نمایندگی تعمیر آبمیوه گیری ام جی اس بهره مند شوند؛ چرا که نمایندگی تعمیرات هوم خانه واقع در تهران به خوبی تمامی نیازهای کاربران به تعمیرات و سرویس انواع لوازم خانگی را پوشش داده است و در سریع ترین زمان ممکن، تعمیرکاران خود را به محل کاربران می فرستد. دلیل این موضوع این است که نمایندگی هوم خانه در تمامی نقاط تهران اعم از جنوب، شرق، شمال و غرب شعبه دارد. همچنین دقت داشته باشید که مجموعه ما به صورت شبانه روزی و در 7 روز هفته خدمات تعمیرات آبمیوه گیری خود را به مشتریان عزیز ارائه می دهد.

خدمات پس از فروش آبمیوه گیری ام جی اس به چه صورت است؟

خدمات پس از فروش برند ام جی اس کیفیت قابل قبولی دارد و در صورتی که برای دستگاه شما مشکلی پیش آمده باشد، می توانید از خدمات پس از فروش آبمیوه گیری ام جی اس استفاده کنید و دستگاه خود را تعمیر نمایید. البته ممکن است که خدمات پس از فروش این برند برای تمامی کاربران رضایت بخش نباشد و برخی به دنبال خدماتی باکیفیت تر و سریع تر باشند. در این صورت پیشنهاد می شود که از خدمات نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری ام جی اس به عنوان یکی از بهترین و معتبرترین نمایندگی های خدمات پس از فروش این شرکت استفاده کنید و با استفاده از خدمات ما، دستگاه خود را تعمیر نمایید.

نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری ام جی اس در محل و منزل

در صورتی که از خدمات نمایندگی هوم خانه برای تعمیرات آبمیوه گیری ام جی اس خود استفاده کنید، دیگر نیازی به جا به جا کردن و فرستادن دستگاه به محل نمایندگی ندارید. به طور کلی تعمیر آبمیوه گیری ام جی اس در محل مزایای زیادی را برای شما به ارمغان می آورد: اول از همه هزینه تعمیرات به صورت چشمگیری کاهش پیدا می کند؛ چرا که لازم نیست جهت بردن دستگاه تا محل نمایندگی هزینه حمل و نقل پرداخت کنید. دومین مورد، کم شدن زمان تعمیرات و تسریع در انجام امور می باشد؛ زیرا تعمیرکار به محل شما می آید و لازم نیست که شما ساعت ها زمان خود را در ترافیک هدر دهید تا دستگاه را به محل نمایندگی ببرید.

هزینه تعمیر در نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری ام جی اس

آخرین ویژگی که برای بیشتر کاربران بسیار خوشایند است، هزینه تعمیرات در نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری ام جی اس می باشد. نمایندگی هوم خانه همواره هزینه ها و قیمت خدمات خود را بر اساس نرخ اتحادیه تعمیرات لوازم خانگی تعیین نموده و و از همین رو قیمت ها بسیار عادلانه و منصفانه هستند. البته دلیلی دیگری نیز وجود دارد که هزینه تعمیر آبمیوه گیری ام جی اس را به صورت چشمگیری کاهش می دهد و آن سیاست تعمیر قطعه به جای تعویض آن است. بر این اساس تعمیرکاران ما فقط زمانی اجازه دارند قطعات خراب را با قطعات جدید تعویض کنند که دیگر راه حلی برای تعمیر آن باقی نمانده باشد.

تعرفه خدمات تعمیرات آبمیوه گیری ام جی اس

تعرفه خدمات تعمیرات آبمیوه گیری ام جی اس به شرح جدول زیر است:

خدمات تعمیرات آبمیوه گیری ام جی اس هزینه تعمیر آبمیوه گیری ام جی اس
هزینه تعویض موتور آبمیوه گیری ام جی اس 500.000 تومان الی 800.000 تومان
هزینه تعویض میکروسوییچ آبمیوه گیری ام جی اس 70.000 تومان الی 140.000 تومان
هزینه تعویض تیغه آبمیوه گیری ام جی اس 100.000 تومان الی 500.000 تومان
هزینه تعویض صافی یا فیلتر آبمیوه گیری ام جی اس 200.000 تومان الی 700.000 تومان
هزینه تعویض کوبل آبمیوه گیری ام جی اس 100.000 تومان الی 350.000 تومان
هزینه تعویض پارچ آبمیوه گیری ام جی اس 100.000 تومان الی 500.000 تومان

عیب یابی آبمیوه گیری ام جی اس

مشکلات بالا تنها مشکلات متداولی هستند که برای آبمیوه گیری های برند ام جی اس رخ می دهند. به علاوه به این موضوع دقت داشته باشید که ممکن است به غیر از دلایل بالا، مشکلات دیگری نیز برای شما پیش بیاید. برای حل این مشکلات شما می توانید از تعمیرکار نمایندگی تعمیر آبمیوه گیری ام جی اس در هوم خانه بخواهید تا مشکلات شما را به صورت دقیق بررسی کنند و در صورت نیاز آن ها را برطرف نمایند. چرا که تمامی پرسنل هوم خانه که شامل تعمیرکاران و کارشناسان می شوند، مجرب و کارآزموده هستند. این موضوع باعث می شود که عیب یابی و تعمیرات آبمیوه گیری ام جی اس با کیفیت بالایی صورت بگیرد.

بررسی مشکلات و ایرادات متداول آبمیوه گیری ام جی اس توسط تعمیرکار نمایندگی هوم خانه

در صورتی که آبمیوه گیری شما یکی از مشکلات زیر را دارد، باید هرچه سریع تر به نمایندگی تعمیر آبمیوه گیری ام جی اس مراجعه کنید و مشکل دستگاه خود را برطرف سازید. پیشنهاد می شود که تمامی مشکلات معرفی شده در این بخش را مطالعه کنید تا به راحتی بتوانید دستگاه آبمیوه گیری خود را عیب یابی و تعمیر نمایید.

علت داغ کردن موتور آبمیوه گیری ام جی اس از چیست؟

  • برای جلوگیری از این اتفاق بیش از اندازه معین میوه در آبمیوه گیری میوه قرار ندهید.
  • در صورت بروز این مشکل محور شفت اصلی را بررسی کنید و مطمئن شوید که مشکلی برای آن پیش نیامده است.
  • اگر موتور آبمیوه گیری نیم سوز شده باشد، داغ می کند. یکی از نشانه های نیم سوز شدن موتور، بلند شدن دود از آن می باشد.
  • آناناس و سایر میوه های سخت را با استفاده از آبمیوه گیری آبگیری نکنید؛ زیرا هم کیفیت آبمیوه پایین خواهد آمد و هم به آبمیوه گیری شما فشار وارد می شود.

جهت بررسی قطعاتی که تعمیر آن ها از دست شما خارج است، می توانید از خدمات نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری ام جی اس در تهران استفاده نمایید.

چرا آبمیوه گیری ام جی اس به خوبی نمی‌ چرخد؟

ممکن است برای شما نیز پیش آمده باشد که هنگام کار با آبمیوه گیری متوجه شوید که دستگاه به خوبی نمی چرخد. به کمک موارد زیر می توان به تعمیرات آبمیوه گیری ام جی اس پرداخت:

  • سیم ها و کلیدهای آبمیوه گیری را مورد بررسی قرار دهید تا مطمئن شوید جریان برق در آن ها وجود دارد. برای این کار می توانید از ابزار جریان سنج استفاده کنید.
  • پایانه های کلید قسمت های بعدی می باشند که باید مورد بررسی قرار بگیرند.

در صورتی که خودتان نمی توانید مشکل دستگاه را بیابید و آن را حل کنید، بهتر است که در اولین فرصت با نزدیک ترین شعبه از نمایندگی تعمیر آبمیوه گیری ام جی اس  در محل تماس بگیرید.

آبمیوه گیری ام جی اس در حین کار صدا و لرزش زیادی دارد، برای عیب یابی و تعمیر آن چه کاری انجام دهیم؟

  • ممکن است که این مشکل از دو قطعه بویین و بلبرینگ باشد. پس در مرحله ابتدایی بویین و بلبرینگ را گریس کاری کنید.
  • در صورتی که مشکل برطرف نشد، باید این دو قطعه را بررسی و در صورت نیاز تعمیر کنید.
  • بین بویین و تیغه فضای خالی وجود دارد. در این بخش نباید هیچ جسم یا شی خارجی وجود داشته باشد؛ چرا که باعث لرزش دستگاه می شود.
  • وزن تیغه دستگاه باید به طور مساوی تقسیم شود، در غیر این صورت این مشکل می تواند علت صدای غیرطبیعی و لرزش آبمیوه گیری باشد.

در صورت مواجهه با این مشکل، بهتر است سریعا با نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری ام جی اس در هوم خانه تماس حاصل نمایید.

تعمیرکار هوم خانه چه راهکاری را برای از بین بردن بوی بد آبمیوه گیری ام جی اس ارائه می دهد؟

در ابتدا باید بدانید که منظور از بوی نامطبوع بویی شبیه به سوختگی می باشد که این مشکل به دلایل زیر رخ می دهد:

  • سوختن موتور دستگاه در صورت برخورد مایعات به قسمت های حساس
  • برخورد مایعات به قسمت های داخلی دستگاه و مدارهای الکتریکی که سبب سوختن آن ها می شود.
  • رطوبت گرفتن موتور در طی استفاده مداوم که برای حل این مشکل می توانید موتور دستگاه را از بدنه خارج کرده و آن را خشک کنید.

مواردی که در این قسمت به آن ها اشاره شد، کمی پیچیده و تخصصی هستند. از این رو پیشنهاد می شود که برای بررسی و یا تعمیرات آن ها از تعمیرکار نمایندگی تعمیر آبمیوه گیری ام جی اس بخواهید تا مشکل شما را حل کند.

چرا آبمیوه گیری ام جی اس در حین کار خاموش می شود؟ برای تعمیر آن چه اقداماتی انجام دهیم؟

اورلود قطعه ای است که به نام محافظ الکتریکی نیز شناخته می شود. این قطعه در مواقع ضروری برق دستگاه را قطع می کند. در مرحله ابتدایی بررسی کنید تا مطمئن شوید مشکلی برای آن پیش نیامده باشد.

  • یاتاقان ها از جمله قطعاتی هستند که بر روی عملکرد اورلود تاثیر می گذارند. این قطعات را نیز بررسی کنید.
  • پروانه های خنک کننده را نیز مورد بررسی قرار دهید و از عملکرد صحیح آن ها مطمئن شوید.
  • به موتور و به صورت کلی آبمیوه گیری بیش از اندازه معین فشار وارد نکنید.
  • سوییچ دستگاه را مورد بررسی قرار دهید تا مطمئن شوید مشکلی ندارد.
  • به طور کلی سیستم برقی آبمیوه گیری باید مورد بررسی قرار بگیرد. در صورتی که بخشی از آن خراب شده باشد، این مشکل رخ می دهد.
  • نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری ام جی اس می تواند این مشکل را به آسانی برای شما برطرف کند.

استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری ام جی اس هوم خانه چه مزایایی دارد؟

نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری ام جی اس بیش از نیم قرن است که فعالیت خود را در زمینه تعمیرات لوازم خانگی شروع کرده و ادامه داده است. در صورتی که از خدمات تعمیرات ما استفاده کنید، از مزایای ویژه ای بهره مند می شوید که در ادامه به خلاصه ای از آن ها می پردازیم:

  • خدمات تعمیر آبمیوه گیری ام جی اس در محل و منزل کاربران ارائه می شود.
  • قطعات جایگزینی که توسط نمایندگی جهت تعمیرات آبمیوه گیری ام جی اس ارائه می شوند، از کیفیت بالایی برخوردار هستند.
  • شما می توانید در 24 ساعت شبانه روز از خدمات هوم خانه استفاده کنید.
  • در صورتی که از کیفیت تعمیرات راضی نبودید، می توانید از ضمانت نامه ای که نمایندگی به شما می دهد، استفاده کنید.

تعمیر آبمیوه گیری ام جی اس در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

تعمیر آبمیوه گیری ام جی اس در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

تعمیر آبمیوه گیری ام جی اس در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

تعمیر آبمیوه گیری ام جی اس در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

تعمیر آبمیوه گیری ام جی اس در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

امتیاز


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست