تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی جنرال الکتریک

هوم خانه نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی جنرال الکتریک General Electric در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیر این دستگاه را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید.

لباسشویی های جنرال الکتریک، مجهز به قابلیت های مدرن بوده و از کیفیت عملکرد قابل قبولی برخوردار می باشند. اما این ویژگی ها به این معنا نیست که این محصول خراب نخواهد شد. نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی جنرال الکتریک به عنوان ارائه دهنده خدمات پس از فروش این برند، همراه شما به هنگام خرابی این دستگاه است. با استفاده از خدمات این مجموعه می توانید در مدت زمان کمی و با صرف هزینه مناسب، لباسشویی جنرال الکتریک خود را به راحتی تعمیر کنید.

هوم خانه خدمات تعمیرات و عیب یابی ماشین لباسشویی جنرال الکتریک در محل را تا 75 درصد تخفیف ارائه می دهد.

مشتریان گرامی توجه داشته باشید که هوم خانه تعمیرگاه مجاز مرکزی لوازم خانگی در سراسر تهران است و نمایندگی رسمی جنرال الکتریک نمی باشد. این برند در ایران نمایندگی فعال ندارد، چنانچه دفتر اصلی آن دایر شد شما را در جریان قرار می دهیم.

آنچه شما در این مطلب می خوانید:

  1. نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی جنرال الکتریک در تهران
  2. تعمیر لباسشویی جنرال الکتریک در تهران
  3. نمایندگی تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در محل و منزل
  4. تعمیر لباسشویی جنرال الکتریک در تهران
  5. هزینه تعمیر لباسشویی جنرال الکتریک در تعمیرگاه مجاز و مرکزی
  6. مشکلات و ایرادات متداول لباسشویی جنرال الکتریک
  7. عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار لباسشویی جنرال الکتریک
  8. هوم خانه نمایندگی مجاز تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی جنرال الکتریک در تهران

ماشین لباسشویی از جمله لوازمی است که در صورت استفاده مدام دچار مشکل می‌شود. اگر از ماشین لباسشویی جنرال الکتریک استفاده می‌کنید؛ در زیر به نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی جنرال الکتریک در تهران اشاره کرده‌ایم که می‌توانید از این طریق مشکل ماشین لباسشویی خود را برطرف نمایید:

  • بهترین راه برای حل مشکل ماشین لباسشویی جنرال الکتریک تماس با شماره 02158941 است.
  • ثبت‌نام در سایت و تماس با نزدیکترین شعبه خدمات تعمیر ماشین لباسشویی جنرال الکتریک دو راه دیگر برای اقدام به تعمیر ماشین لباسشویی شما هستند.
  • در صورتی که درخواست شما ثبت شود؛ کد اشتراک و نام تعمیرکار برای شما ارسال می‌گردد.
  • تعمیرکار ماشین لباسشویی نهایتا تا یک ساعت خود را به آدرس شما رسانده و به تعمیر ماشین لباسشویی مشغول می‌شود.
  • پس از پایان کار و تست سالم بودن ماشین لباسشویی برگه گارانتی و فاکتور به شما تقدیم می‌شود.
  • اگر بخواهید می‌توانید با اعلام میزان رضایت خود از خدمات دریافتی به تعمیرکار نمایندگی در جهت خدمات‌رسانی بهتر کمک نمایید.

تعمیر ماشین لباسشویی جنرال الکتریک در تهران

نحوه تعمیر ماشین لباسشویی جنرال الکتریک در تهران به شرح زیر است؛ با توجه به این که شهر تهران دارای وسعت زیادی است پیدا کردن تعمیرگاه مورد اعتماد در آن، کاری بسیار دشوار می باشد.
اما نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک مشکل را حل کرده و در مناطق مختلف شهر، شعبه هایی را تأسیس نموده است. به این ترتیب به راحتی می توانید به این مرکز مراجعه کرده و از خدمات تعمیرات آن بهرمند شوید. تماس تلفنی و وب سایت این نمایندگی، پل های ارتباطی مردم با این مرکز می باشند. می توانید در منزل خود نشسته و به راحتی با استفاده از این پل های ارتباطی با این نمایندگی تماس بگیرید و از خدمات آن استفاده کنید.

متخصصان مجرب نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی جنرال الکتریک با پاسخ گویی به سؤالات شما، مشاوره هایی را به منظور رفع ایراد لباسشویی در منزل به شما ارائه می دهند. برخی مواقع مشکل دستگاه را می توان با یک مشاوره ساده برطرف کنید. به همین سبب توصیه می کنیم به گفته متخصصان، با دقت گوش کنید.

خدمات رسمی پس از فروش ماشین لباسشویی جنرال الکتریک

اکثر لوازم خانگی برقی امروزه دارای خدمات پس از فروش و کارت گارانتی هستند. البته این کارت گارانتی‌ها مدت محدودی اعتبار دارند. مصرف‌کنندگان ماشین لباسشویی جنرال الکتریک برای استفاده از خدمات نمایندگی می‌توانند با شماره‌های درج شده بر روی کارت گارانتی تماس حاصل نمایند.
علاوه بر این آنها می‌توانند برای تعمیر ماشین لباسشویی با کارشناسان هوم خانه تماس حاصل کنند. هوم خانه نمایندگی رسمی تعمیرات ماشین لباسشویی جنرال الکتریک نیست. هوم خانه در واقع تعمیرگاه مجاز برای تعمیر لوازم خانگی به شمار می‌رود. تعمیرکار هوم خانه با استفاده از قطعات فابریک که دارای ضمانت‌نامه رسمی هستند؛ کار تعمیر ماشین لباسشویی شما را به نحو احسنت انجام می‌دهد.
در صورتی که مشتری خود بخواهد کار تعمیر ماشین لباسشویی جنرال الکتریک را انجام دهد؛ می‌تواند سوالات خود را در قسمت دیدگاه در پایین این صفحه مطرح نماید. تعمیرکار هوم خانه در اسرع وقت به سوالات بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای پاسخ می‌دهد.

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی جنرال الکتریک General Electric در محل، منزل و خانه شما

خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی جنرال الکتریک در محل و منزل در ادامه توضیح داده شده است؛ با مراجعه به هوم خانه، نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی جنرال الکتریک می توانید بدون نیاز به خروج از منزل، تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک را انجام دهید.
تکنسین های ما با حضور در محل و منزل مشتری، با نظارت شما تعمیرات لباسشویی را انجام می دهند. این تعمیرکاران به کار خود اطمینان داشته و از این رو این خدمات را گارانتی می کنند. با استفاده از ضمانت یک ساله خدمات، تعمیر لباسشویی به مدت یک سال به صورت رایگان انجام خواهد شد.

تعمیر در هر ساعتی از شبانه روز و با حضور در محل و منزل، شما را از دردسر انتقال لباسشویی به محل نمایندگی جنرال الکتریک خلاص می کند. تکنسین های این نمایندگی در همان روزی که خرابی لباسشویی را به نمایندگی اطلاع دهید اقدامات لازم را در جهت تعمیر آن انجام خواهند داد. با مراجعه به این مرکز، نگرانی مشتریان از بابت تعمیر نشدن لباسشویی برای مدت طولانی، از بین می رود.

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی جنرال الکتریک در تعمیرگاه مجاز و مرکزی هوم خانه

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی جنرال الکتریک در تعمیرگاه مجاز و مرکزی در ادامه شرح داده شده است؛ بسیاری از افراد به هنگام مواجه با خرابی در لباسشویی سامسونگ خود، به منظور پایین آوردن هزینه تعمیرات، از خدمات مراکز نامطمئن و بی نام و نشان استفاده می کنند.
اما این کار باعث می شود تا علاوه بر تعمیر نشدن اساسی ایرادات لباسشویی، هزینه تعمیرات لباسشویی نیز چند برابر شود. این در حالی است که نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی جنرال الکتریک خدمات تعمیرات خود را با قیمتی مناسب به مشتریان ارائه می دهد.
شفاف سازی هزینه تعمیرات قبل از اعزام تعمیرکار به محل و منزل مشتری، از دیگر خدمات این مجموعه می باشد. زیرا در این حالت مشتریان با آگاهی کامل می توانند نسبت به تعمیر این محصول اقدام کنند.

ارائه فاکتور هزینه ها در این نمایندگی از دیگر سرویس هایی است که مراجعه کنندگان را از کیفیت خدمات دهی این نمایندگی، مطمئن می سازد. بنابراین با استفاده از خدمات این مرکز می توانید با کمترین هزینه، لباسشویی جنرال الکتریک را تعمیر کرده و تحویل بگیرید.

تعرفه خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی جنرال الکتریک

هوم خانه تعرفه خدمات تعمیر لباسشویی جنرال الکتریک را برای شما در جدول زیر درج کرده است:

خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی جنرال الکتریک هزینه تعمیر ماشین لباسشویی جنرال الکتریک
هزینه نصب ماشین لباسشویی جنرال الکتریک 370.000 تومان الی 400.000 تومان
هزینه سرویس ماشین لباسشویی جنرال الکتریک 300.000 تومان الی 350.000 تومان
هزینه تعویض پمپ تخلیه ماشین لباسشویی جنرال الکتریک 400.000 تومان الی 700.000 تومان
هزینه تعمیر تایمر ماشین لباسشویی جنرال الکتریک 350.000 تومان الی 800.000 تومان
هزینه تعمیر صفحه دیجیتالی ماشین لباسشویی جنرال الکتریک بستگی به ارور لباسشویی دارد.
هزینه تعویض لاستیک درب ماشین لباسشویی جنرال الکتریک 350.000 تومان الی 1.300.000 تومان
هزینه تعویض کمک فنر ماشین لباسشویی جنرال الکتریک 350.000 تومان الی 600.000 تومان
هزینه تعویض هیدرواستارت ماشین لباسشویی جنرال الکتریک 350.000 تومان الی 850.000 تومان
هزینه تعویض شیر برقی ماشین لباسشویی جنرال الکتریک 300.000 تومان الی 850.000 تومان
هزینه تعویض میکروسوییچ ماشین لباسشویی جنرال الکتریک 350.000 تومان الی 850.000 تومان
هزینه تعویض کاسه نمد و بلبرینگ ماشین لباسشویی جنرال الکتریک 950.000 تومان الی 1.500.000 تومان
هزینه تعویض موتور ماشین لباسشویی جنرال الکتریک 400.000 تومان الی 1.800.000 تومان
هزینه تعویض دیگ و آبکش ماشین لباسشویی جنرال الکتریک 750.000 تومان الی 1.350.000 تومان
هزینه تعویض پانل ماشین لباسشویی جنرال الکتریک بستگی به مدل و نوع لباسشویی دارد.
هزینه تعویض خرطومی دیگ ماشین لباسشویی جنرال الکتریک 130.000 تومان الی 260.000 تومان

عیب یابی لباسشویی جنرال الکتریک

عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار ماشین لباسشویی جنرال الکتریک در این بخش توضیح داده شده است؛ تعمیرکارانی که در مراکز نامعتبر فعالیت دارند، از دانش و تجربه کافی برخوردار نمی باشند. به همین سبب هم تعمیر قطعات این دستگاه را بلد نبوده و در مرحله اول، اقدام به تعویض آنها می کنند.

این موضوع باعث بالا رفتن هزینه تعمیرات می شود. در نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی جنرال الکتریک بر خلاف این مراکز، ابتدا تعمیر قطعه معیوب در اولویت قرار داد. تعمیرکاران این مجموعه فقط زمانی مجاز به تعویض قطعه هستند که قطعه معیوب قابلیت تعمیر نداشته باشد. در این صورت نیز با استفاده از قطعات اورجینال این کار را انجام می دهند.

بررسی مشکلات و ایرادات متداول ماشین لباسشویی جنرال الکتریک توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیرات هوم خانه

مشکلات و ایرادات متداول ماشین لباسشویی جنرال الکتریک در این بخش توضیح داده شده است؛ اگر به درستی از لباسشویی جنرال الکتریک استفاده نکرده باشید و یا شرایط نگهداری از آن را ندانید، حتماً در کوتاه مدت با خرابی در آن مواجه خواهید شد.
از آن جایی که لباسشویی ها جزو لوازم کاربردی در منازل می باشند خرابی در آنها، باعث اخلال در امورات منزل می شود. بنابراین توصیه می کنیم این بخش از مقاله که مربوط به ایرادات رایج در لباسشویی است را با دقت بالا مطالعه نمایید. با استفاده از این راهنمایی ها می توانید این ایرادات را در منزل نیز رفع کنید. اما اگر نتوانید این کار را انجام دهید با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی جنرال الکتریک در تهران تماس بگیرید.

دیگ ماشین لباسشویی جنرال الکتریک به خوبی نمیچرخد؛ تعمیرکار  متخصص این مشکل را چطور حل میکند؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی نچرخیدن دیگ ماشین است. در صورت نچرخیدن دیگ لباسشویی جنرال الکتریک باید موارد زیر را برای تعمیرات و عیب یابی به کار گیرید:

  • چرخش دیگ لباسشویی در قبال عملکرد صحیح موتور، تسمه و برس های لباسشویی انجام می گیرد.
  • اگر یکی از این قطعات خراب شده و یا ایرادی پیدا کنند، مانع از چرخش درست لباسشویی خواهند شد.
  • این قطعات را بررسی کرده و در صورت وجود مشکل در یکی از آنها، اقدام به تعمیر و یا تعویض آن نمایید.
  • در ضمن قبل از انجام این کارها بررسی کنید که حجم لباس های داخل دیگ از ظرفیت تعیین شده برای لباسشویی بیشتر نباشد.
  • زیرا در این حالت، دیگ نمی تواند بچرخد.

اگر دیگ دستگاه شما به خوبی نمیچرخد، کافی است جهت عیب یابی از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی جنرال الکتریک در تهران بهره مند شوید.

تعمیرکار هوم خانه چه راهکاری را برای رفع مشکل نشتی آب از لباسشویی جنرال الکتریک پیشنهاد می دهد؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی نشت کردن اب است. در صورت نشت کردن آب از لباسشویی جنرال الکتریک باید موارد زیر را برای تعمیر و عیب یابی به کار گیرید:

  • نشت کردن آب از لباسشویی، یکی از مشکلاتی است که اکثر کاربران با آن روبرو می شوند.
  • در مورد این ایراد باید متذکر شویم که به راحتی می توانید آن را در منزل برطرف کنید.
  • برای این کار باید ابتدا محل نشتی را پیدا کنید.
  • به این منظور لباسشویی را روشن کنید تا حین کار کردن آن متوجه شوید که آب از کجا نشت می کند.
  • احتمالاً این نشتی از شیلنگ ورود یا تخلیه آب باشد.
  • شیلنگ ها را چک کنید که پارگی نداشته باشند.
  • اتصالات آنها را نیز محکم کنید.
  • در صورت نیاز می توانید این شیلنگ ها را تعویض نمایید.
  • در ضمن جاپودری را نیز کنترل کنید تا آب از آن جا به بیرون نشت نکند.
  • اما اگر مشکل از این بخش ها نبود، با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی جنرال الکتریک تماس بگیرید.

لباسشویی جنرال الکتریک عملیات تخلیه را انجام نمی دهد، برای تعمیر چه کاری لازم است؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی تخلیه نشدن آب است. در صورت تخلیه نشدن آب از لباسشویی جنرال الکتریک موارد زیر را برای تعمیرات و عیب یابی به کار گیرید:

  • عامل اصلی بروز این ایراد، شیلنگ تخلیه آب لباسشویی است.
  • اگر این شیلنگ مسدود شده باشد باید ایراد آن را رفع کنید.
  • علاوه بر شیلنگ باید پمپ دستگاه را نیز بررسی کنید.
  • اگر پمپ خراب شده است آن را به دست تعمیرکاری ماهر تعمیر و یا تعویض کنید.

با رعایت نکات بالا اگر مشکل رفع نشد با نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی جنرال الکتریک در منزل توسط هوم خانه اقدام نمائید.

از چه راهی مشکل تمیز نشدن لباس ها در لباسشویی جنرال الکتریک را حل کنیم؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی عدم تمیز شستن لباس ها است. در صورت تمیز نشستن لباس ها در لباسشویی جنرال الکتریک باید موارد زیر را برای تعمیرات و عیب یابی به کار گیرید:

  • در صورتی که از مواد شوینده مرغوب استفاده نشود، لباس ها تمیز نمی شود.
  • همچنین در صورتی که آب گرم فعال نباشد نیز لباس ها به درستی تمیز نمی شود.
  • بالا بودن حجم لباس ها در دیگ لباسشویی نیز سبب تمیز نشدن آن ها می شود.

با رعایت نکات بالا اگر مشکل رفع نشد با تعمیر ماشین لباسشویی جنرال الکتریک در منزل توسط هوم خانه اقدام نمائید.

صدای ناهنجاری از لباسشویی جنرال الکتریک می آید؛ تعمیرات تخصصی برای این مشکل چیست؟

یکی دیگر از مشکلات ماشین لباسشویی سر و صدای زیاد آن است. در صورت ایجاد صدای ناهنجار در لباسشویی جنرال الکتریک موارد زیر را برای تعمیرات و عیب یابی به کار گیرید:

  • تراز نبودن ماشین لباسشویی سبب می شود تا صدای ناهنجاری ایجاد شود.
  • حجم بالای لباس ها نیز عامل دیگر صدای زیاد است.
  • در صورتی که تسمه  شل شده باشد و خوب نچرخد و یا ایراد در بلبرینگ نیز عامل دیگر این صدای ناهنجار است.

با رعایت نکات بالا اگر مشکل رفع نشد با تعمیرکار نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی جنرال الکتریک در تهران اقدام نمائید.

چگونه ایراد باز نشدن درب لباسشویی جنرال الکتریک را رفع کنیم؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی باز نشدن درب ماشین است. در صورت باز نشدن درب لباسشویی جنرال الکتریک باید موارد زیر را برای تعمیرات و عیب یابی به کار گیرید:

  • فعال بودن قفل درب نیز سبب باز نشدن آن می شود.
  • در صورتی که میکروسوئیچ درب خراب باشد باز و بسته شدن درب دچار اختلال می شود.
  • در صورتی که عمل تخلیه به طور کامل انجام نشود نیز این مشکل ایجاد می شود.

با رعایت نکات بالا اگر مشکل رفع نشد با خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی جنرال الکتریک در محل اقدام نمائید.

چرا آب در لباسشویی جنرال الکتریک گرم نمی شود؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی گرم نشدن آب در آن است. در صورت گرم نشدن آب از ماشین لباسشویی جنرال الکتریک باید موارد زیر را برای تعمیر و عیب یابی به کار گیرید:

  • در صورتی که سیم ها ترموستات قطع شده باشد آب گرم نمی شود.
  • همچنین اگر هیدرواستات خراب شده باشد نیز دستگاه آب را گرم نمی کند.

با رعایت نکات بالا اگر مشکل رفع نشد با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی جنرال الکتریک در تهران اقدام نمائید.

بدنه ماشین لباسشویی جنرال الکتریک برق دارد؛ نحوه تعمیر دستگاه در این زمان چگونه است؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی برق دار بودن بدنه آن است. در صورت  برق داشتن بدنه ماشین لباسشویی جنرال الکتریک باید موارد زیر را برای تعمیرات و عیب یابی به کار گیرید:

  • اتصالی در سیم کشی داخلی نیز سبب می شود تا بدنه برق داشته باشد.
  • در صورتی که پریز یا کابل یا مدار دستگاه ایراد پیدا کرده باشد نیز این مشکل ایجاد می شود.

اگر بدنه دستگاه شما برق دارد، کافی است برای حل این مشکل با نزدیکترین شعبه نمایندگی تعمیر لباسشویی جنرال الکتریک در محل بهره مند شوید.

چرا ماشین لباسشویی جنرال الکتریک به خوبی کار نمی کند؟ آیا تعمیر آن در این مورد ممکن است؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی خوب کار نکردن آن است. در صورت خوب کار نکردن ماشین لباسشویی جنرال الکتریک باید موارد زیر را برای تعمیرات و عیب یابی به کار گیرید:

  • خراب شدن قطعات لباسشویی سبب می شود تا دستگاه به درستی کار نکند.
  • همچنین باید از مواد شوینده مرغوب استفاده شود تا لباس ها به خوبی تمیز شود.

با رعایت نکات بالا اگر مشکل رفع نشد با نمایندگی مجاز مرکزی ماشین لباسشویی جنرال الکتریک در تهران اقدام نمائید.

استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی جنرال الکتریک در هوم خانه چه مزایایی دارد؟

مزایای استفاده از خدمات هوم خانه نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی جنرال الکتریک به شرح زیر است؛ اگر خواهان حذف هزینه مازاد رفت و آمد و هزینه های اضافی تعمیرات لباسشویی هستید، استفاده از خدمات هوم خانه، بهترین گزینه است. نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی جنرال الکتریک بیش از نیم قرن است که در این حوزه فعالیت دارد و توانسته کارنامه درخشانی در این عرصه به دست آورد.

مزایای کلی هوم خانه برای تعمیر لباسشویی جنرال الکتریک؛

  1. ارائه خدمات تعمیرات در هفت روز هفته و در 24 ساعت شبانه روز
  2. ارائه گارانتی معتبر
  3. ارائه قطعات اصل و فابریک

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی جنرال الکتریک در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی جنرال الکتریک در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی جنرال الکتریک در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی جنرال الکتریک در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی جنرال الکتریک در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

5/5 - (1 امتیاز)


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست