راهنمای استفاده از لوازم خانگی

آخرین بروزرسانی
2 سال پیش

بهترین محل برای نصب سولاردام

شاید تصور کنید که به دلیل مقاوم بودن بدنه سولاردام، امکان نصب آن در هر کجای آشپزخانه وجود دارد. در صورتی که شما وظیفه دارید به عنوان یکی از مصرف کنندگان این دستگاه، با بهترین محل نصب سولاردام آشنا شوید و مناسب ترین آن را برای محل قرار گیری سولاردام انتخاب کنید. در ادامه تعمیرکاران هوم خانه به صورت کامل نصب سولاردام را برای شما شرح خواهند داد. با ما همراه باشید.

کاربر گرامی، چنانچه سوالی در مورد بهترین محل برای نصب سولاردام دارید، می توانید آن را در انتهای این مطلب با تکنسین های مرکز تعمیرات لوازم خانگی هوم خانه به اشتراک بگذارید.

اهمیت انتخاب محل مناسب برای نصب سولاردام

همانطور که می دانید، سولاردام یکی از دستگاه های کاربردی در هر آشپزخانه ای محسوب می شود که پخت و پز غذا را سرعت می بخشد. شما باید بهترین مکان نصب سولاردام را انتخاب کنید تا علاوه بر جلوگیری از اتفاقات خسارت بار، به حفظ سلامت این دستگاه نیز کمک کنید. از این رو انتخاب بهترین مکان نصب سولاردام از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد.

آشنایی با بهترین مکان ها برای نصب سولاردام در آشپزخانه

مکان ها و محل های مختلفی در آشپزخانه وجود دارند که هر کدام می توانند به عنوان بهترین محل قرارگیری سولاردام شناخته شوند:

  • زیر صفحه کابینت
  • داخل کابینت کمدی
  • درون کابینت
  • بالای فر
  • زاویه دار با گوشه کابینت
  • کنار چایساز یا قهوه جوش

زیر صفحه کابینت بهترین مکان نصب سولاردام

شما می توانید برای نصب سولاردام به سراغ فضای اضافی روی صفحه کابینت بروید. با ایجاد کردن یک باکس بر روی این صفحه، می توانید سولاردام را داخل آن قرار دهید. این محل قرارگیری سولاردام، یکی از بهترین روش ها محسوب می شود که علاوه بر در معرض دید قرار گرفتن دستگاه، به استفاده راحت و بهتر آن نیز کمک می کند. اما برای خانواده هایی که کودک خردسال در خانه دارند، گزینه مناسبی به شمار نمی آید.

داخل کابینت کمدی محل قرار گیری سولاردام

این نوع محل قرارگیری سولاردام، یک گزینه سفارشی می باشد. افرادی که به نمای کابینت خود اهمیت زیادی می دهند، می توانند به سراغ این محل نصب سولاردام بروند. شما می توانید ارتفاع آن را به هر میزان که دوست دارید، تنظیم نمایید. همین طور کابینت را باید به صورت کامل مقاوم سازی کنید تا در صورت در ارتفاع بودن محل قرارگیری سولاردام، دچار مشکل نشوید.

داخل یک کابینت برای نصب سولاردام اقدام کنید

بهترین مکان نصب سولاردام، داخل یک کابینت است. این روش برای افرادی مناسب است که استفاده چندانی از دستگاه خود ندارند. در واقع این یکی از بهترین و آسان ترین روش های ممکن برای نصب سولاردام می باشد.

افرادی که استفاده زیادی از سولاردام خود ندارند، بهتر است که به سراغ این روش بروند. چرا که باز و بسته کردن درب کابینت و درب دستگاه مشکل ساز است. سیم کشی های سولاردام نیز داخل کابینت صورت می گیرد.

زاویه دار با گوشه کابینت بهترین مکان نصب سولاردام

در آشپزخانه های بزرگ، برخی از گوشه ها غیر قابل استفاده می باشد. به همین دلیل می توان از گوشه کنار آشپزخانه برای نصب سولاردام استفاده نمود. توجه داشته باشید که برای این نوع از طراحی ها، پشت سولاردام به طور کامل خالی می ماند. از این  رو می توانید برخی از وسایلی غیر قابل استفاده را در این فضای خالی جای دهید.

بالای فر بهترین محل قرارگیری سولاردام

بالای فر، بهترین مکان برای نصب سولاردام محسوب می شود. چرا که شما بدون نیاز به پنهان کردن لوازم برقی آشپزخانه، یک محیط شیک و مدرن را برای آشپزخانه خانه رقم می زنید. لازم است بدانید که در زمان چیدمان آشپزخانه باید سلیقه بیش تر به خرج دهید تا بتوانید از تمامی لوازم برقی به درستی و بدون مشکل استفاده نمایید.

در مجاورت چایساز یا قهوه جوش نصب سولاردام را انجام دهید

از دیگر محل هایی که می توانید برای نصب سولاردام انتخاب کنید، در مجاورت چایساز یا قهوه جوش می باشد. نزدیک بودن سولاردام و چایساز باعث می شود تا شما به راحتی بتوانید غذا و نوشیدنی را در لحظه آماده کنید. افرادی که تصمیم دارند سولاردام را در نزدیکی یخچال قرار دهند، بهتر است به سراغ این محل قرارگیری سولاردام نروند.

نتیجه گیری از بهترین محل برای سولاردام 

هر خانه ای از یک آشپزخانه تشکیل شده است که ابعاد و متراژ هر آشپزخانه متفاوت است. از این رو باید برای رعایت مثلث کار و همین  طور سرعت بخشیدن به پروسه پخت و پز، بهترین محل نصب سولاردام شناسایی شده و سپس نصب سولاردام صورت پذیرد. از این رو به شما توصیه می کنیم که از بین محل های زیر، بهترین مکان نصب سولاردام خود را انتخاب کنید:

  • زیر صفحه کابینت
  • داخل کابینت کمدی
  • درون کابینت
  • بالای فر
  • زاویه دار با گوشه کابینت
  • کنار چایساز یا قهوه جوش

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست