راهنمای استفاده از لوازم خانگی

آخرین بروزرسانی
2 سال پیش

ارور ماشین ظرفشویی الگانس

ارور ماشین ظرفشویی الگانس که با نام کد خطای ظرفشویی الگانس نیز شناخته می شود، جزء آموزش های هوم خانه محسوب می شود. شما می توانید در ادامه علت بروز هر کد خطا و نحوه رفع آن ها را مطالعه کنید.

کاربران گرامی، در صورت وجود سوال، انتقاد و یا پیشنهاد در زمینه ارور ماشین ظرفشویی الگانس میتوانید در قسمت دیدگاه های همین مقاله و یا بخش پرسش و پاسخ با کارشناسان مرکز تعمیرات لوازم خانگی هوم خانه در میان بگذارید.

ارور ماشین ظرفشویی الگانس

در این مطلب تصمیم داریم تمامی کد خطاهای ماشین ظرفشویی الگانس را بری شما توضیح دهیم. با ما همراه باشید.

کد آلارم E1 در ماشین ظرفشویی الگانس

ارور علت نحوه رفع ارور
E1 ماشین ظرفشویی قادر به آبگیری نیست. از باز بودن فلکه شیر آب ورودی اطمینان خاطر کسب کنید. حتما شلنگ ها را بررسی کنید تا دچار گرفتگی نشده باشند. در صورتی که شیر برقی ماشین ظرفشویی معسوب شده است، به وسیله یک اهم متر آن را چک کنید.

کد خطای E2 در ماشین ظرفشویی الگانس

ارور علت نحوه رفع ارور
E2 تخلیه نشدن آب پس از شست و شو ظروف در ظرفشویی فیلتر پمپ تخلیه را تمیز نمایید. حتما شلنگ خروجی آب را بررسی کنید تا دچار گرفتگی نشده باشد. در صورتی که پمپ تخلیه معیوب شده باشد، باید آن را تعویض کنید. در این زمینه می توانید با نمایندگی تعمیرات ظرفشویی الگانس تماس بگیرید.

هشدار E3 ظرفشویی الگانس

ارور علت نحوه رفع ارور
E3 آب به دمای مناسبی برای شست و شو ظروف نرسیده است. هیتر باید به وسیله یک اهم متر بررسی شود. اگر خرابی در قسمت سنسور دما باید باید تعویض گردد.

ارور E4 در ظرفشویی الگانس

ارور علت نحوه رفع ارور
E4 سطح آب از حالت استاندارد خارج شده است و ممکن است دستگاه نشت کند. باید هیدروستات را بررسی کنید و در صورت نیاز آن را تعویض نمایید.

اخطار E5 در ماشین ظرفشویی الگانس

ارور علت نحوه رفع ارور
E5 برق منطقه دچار نوسان شده و ولتاژ نامناسبی به دستگاه ظرفشویی وارد می شود. برای رفع این مشکل حتما از یک محافط برق استفاده نمایید. اگر ولتاژ نامناسبی به ظرفشویی وارد شود، عملکرد دستگاه با مشکل مواجه می شود.

ارور E6 ماشین ظرفشویی الگانس

ارور علت نحوه رفع ارور
E6 در صورتی که ترموفیوز ظرفشویی بسوطد، این کد خطا نشان داده می شود. ظرفشویی را خاموش کنید و دو شاخه را از پریز برق جدا نمایید. باید برای عیب یابی و تعمیر این ارور با تعمیرکار ماشین ظرفشویی الگانس تماس بگیرید.

کد خطای E7 ماشین ظرفشویی الگانس

ارور علت نحوه رفع ارور
E7 ترموستات قطع شده است و یا ترموفیوز دچار مشکل شده است. ترموستات را بررسی کنید و در صورت نیاز آن را تعویض نمایید. حتما با یک تعمیرکار ماشین ظرفشویی الگانس تماس بگیرید تا ترموفیوز را چک نماید.

بررسی انواع کد خطاها در ظرفشویی الگانس

کد خطاهای مختلفی در ماشین ظرفشویی الگانس نشان داده می شوند که هر کدام دلیل مشخصی دارند. در زمان بروز هر کدام باید از طریق نحوه رفع گفته شده در این مطلب برای تعمیر آن ها اقدام نمایید. در صورتی که مهارت و تجربه کافی را در زمینه تعمیر ماشین ظرفشویی ندارید، حتما با یک تعمیرکار ظرفشویی الگانس تماس بگیرید.

2 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
avatar
الهه 18 خرداد 1402

سلام ماشین ظرفشویی روی تایم دوساعت. دقیقه ۳۸ ارور ۰۰۳میده مشکل چیه

پاسخ دادن
    avatar
    homekhane3 18 خرداد 1402

    درود، المنت و سنسور دمای ظرفشویی را چک کنید.

    پاسخ دادن