تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات یخچال هوور

هوم خانه نمایندگی تعمیرات یخچال هوور Hoover در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیر این محصول را با ضمانت‌نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می‌نماید.

هوور جزو برندهای آمریکایی صاحب نام در حوزه تولید لوازم خانگی است. این برند طی سال‌ها فعالیت خود در این عرصه، موفقیت‌های بسیاری به دست آورده و توانسته محصولاتی به روز تولید نماید. یخچال‌های هوور با قابلیت‌های مدرن و کیفیت ساخت عالی که دارد، در بین ایرانیان از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است. هوم خانه که نمایندگی تعمیرات یخچال هوور در تهران را دارد، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان است. در این مقاله قصد داریم شما را بیشتر با این مجموعه آشنا کنیم. در ضمن با مطالعه این مطلب می‌توانید اطلاعاتی سودمند در رابطه با نحوه تعمیر این دستگاه نیز کسب نمایید.

هوم خانه به عنوان نمایندگی تعمیرات یخچال هوور در تهران تا 75 درصد در هزینه تعمیر صرفه‌جویی می‌کند.

مشتریان گرامی توجه داشته باشید که هوم خانه نمایندگی رسمی یخچال هوور نیست. بلکه به عنوان تعمیرگاه مجاز مرکزی در سراسر تهران مشغول به فعالیت است. این برند، نمایندگی رسمی و فعال ندارد، چنانچه نمایندگی در ایران فعال شد شما عزیزان را در جریان این موضوع قرار خواهیم داد.

آنچه شما در این مطلب می‌خوانید:

  • نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات یخچال هوور در تهران
  • تعمیر یخچال هوور در تهران
  • نمایندگی تعمیرات یخچال هوور در محل و منزل
  • تعمیر یخچال هوور در تهران
  • هزینه تعمیر یخچال هوور در تعمیرگاه مجاز و مرکزی
  • مشکلات و ایرادات متداول یخچال هوور
  • عیب‌یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار یخچال هوور
  • هوم خانه نمایندگی تعمیرات یخچال هوور
در ادامه مطلب با هوم خانه همراه باشید.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات یخچال هوور در تهران

بسیاری از افراد با ایجاد هرگونه مشکل در وسایل برقی خود به فکر تماس با کارشناسان و تعمیرکاران می‌افتند. افرادی که در تهران سکونت دارند در صورت برخورد با هرگونه مشکلی در یخچال هوور خود می‌توانند با نمایندگی یخچال هوور با روش‌های زیر ارتباط برقرار نمایند:

  • برقراری تماس با کارشناسان نمایندگی تعمیرات یخچال هوور از طریق شماره تماس 02158941 به راحتی امکان‌پذیر است.
  • علاوه بر روش بالا افراد می‌توانند با ثبت‌نام در سایت و یا تماس با نزدیک‌ترین شعبه خدمات تعمیرات یخچال هوور با منزل خود، از کارشناسان این نمایندگی درخواست کمک کنند.
  • با ثبت‌نام در سایت و یا تماس، مشخصات شما ثبت می‌گردد و کد اشتراک و نام تعمیرکار برا شما پیامک می‌شود.
  • ظرف حداکثر 1 ساعت تعمیرکار با تجهیزات و قطعات فابریک به تعمیر یخچال شما می‌پردازد.
  • بعد از اتمام کار برگه فاکتور و گارانتی به شما داده شده و جهت اطلاع از میزان رضایت شما از خدمات تعمیرکار یخچال هوور، فرم نظرسنجی در اختیار شما قرار می‌گیرد.

تعمیر یخچال هوور در تهران

لازم است در این بخش از مقاله به شهروندان عزیز تهرانی یادآوری کنیم که دیگر برای تعمیر یخچال هوور خود، نباید نگران باشید؛ زیرا دیگر لازم نیست پشت ترافیک‌های سنگین مانده و یا به دنبال تعمیرگاهی مطمئن بگردید.
نمایندگی تعمیرات یخچال هوور در مناطق مختلف شهر تهران، شعبه‌هایی تاسیس کرده است. شما می‌توانید به صورت حضوری و یا غیرحضوری، سفارش تعمیرات یخچال هوور خود را ثبت کنید. در صورت نیاز نیز نسبت به تعمیر دستگاه معیوب شما اقدام خواهند کرد. بنابراین شما می‌توانید به راحتی و در اسرع وقت، یخچال خود را تعمیر نمایید.

هوم خانه با نیم قرن تجربه و بهره‌مندی از تعمیرکاران حرفه‌ای و مجرب در امر تعمیرات زبانزد شده است و جایگاه مورد قبولی را کسب کرده است.

خدمات پس از فروش یخچال هوور به چه صورت است؟

با توجه به اینکه برندهای خارجی همچون الجی در کشور ایران به دلیل محدودیت‌های سیاسی، حضور مستقیم ندارند و خدمات پس از فروش یخچال هوور توسط شرکت‌های مختلفی ارائه می‌شود، برای تماس با آنها می‌توانید از شماره‌هایی که روی ضمانت‌نامه محصول درج شده است، استفاده کنید.

در صورتی که شما هم جر افرادی هستید که از این خدمات راضی نبوده‌اید، میتوانید از هوم خانه به عنوان نمایندگی تعمیرات یخچال هوور استفاده کنید تا بتوانید از امکاناتی همچون تعمیر یخچال هوور در محل و منزل خود بهره‌مند شوید.

نمایندگی تعمیرات یخچال هوور Hoover در محل، منزل یا خانه شما

خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال هوور در محل و منزل و خانه به این صورت است که پس از ثبت سفارش تعمیرات توسط مشتری، کارشناسان نمایندگی تعمیرات یخچال هوور هماهنگی‌های لازم را انجام داده و تعمیرکار را به محل اعزام می‌کنند. این افراد با حضور در محل و منزل، ابتدا یخچال هوور را عیب‌یابی کرده و سپس نسبت به تعمیر آن اقدام می‌نمایند.

تعمیرکاران ما تمام تجهیزات لازم را به همراه دارند. تکنسین‌ها با دانش و تجربه کافی در این زمینه، یخچال شما را با دقت و سرعت عمل بالایی تعمیر کرده و تحویل می‌دهند. ضمانت 3 الی 12 ماهه خدمات که از سوی این مرکز به مشتریان ارائه می‌شود، مهر تأییدی بر کیفیت عملکرد و نحوه تعمیر این تعمیرکاران است.

ارائه خدمات تعمیرات با گارانتی معتبر سبب افزایش اعتماد مشتریان به خدمات تعمیر یخچال هوور در خانه شده است.

هزینه تعمیر در تعمیرگاه مجاز مرکزی یخچال هوور

هزینه تعمیر یخچال هوور در تعمیرگاه مجاز و مرکزی در ادامه شرح داده شده است. با مراجعه به نمایندگی تعمیرات یخچال هوور، نباید از هزینه تعمیر لوازم خانگی معیوب خود نگران باشید. در این مجموعه، تمامی هزینه‌ها طبق نرخ‌های اعلام شده از سوی اتحادیه و نهادهای نظارتی مشخص می‌شود.
علاوه بر آن، به دلیل این که نحوه تعمیرات یخچال هوور در این مجموعه، کاملاً حرفه‌ای و تخصصی است احتمال این که دستگاه دوباره خراب شود به صفر می‌رسد. بنابراین لازم نخواهد بود برای بار دوم هزینه‌ای برای تعمیر آن پرداخت نمایید. این نمایندگی با توجه به اصل مشتری مداری، قبل از اینکه تعمیرکاران را به محل اعزام کند، هزینه‌های تعمیر یخجال فریزر هوور را برآورد کرده و به اطلاع شما می‌رساند.

چنانچه شما راضی باشید، تعمیرکاران اعزام خواهند شد. در پایان کار نیز فاکتوری که شامل تمامی هزینه‌ها است، به مشتری ارائه می‌شود. شما می‌توانید بدون هیچ دردسری با استفاده از دستگاه‌های کارت‌خوان که تعمیرکاران به همراه دارند، هزینه‌های تعمیر یخچال هوور را پرداخت نمایید.

برای شفاف‌سازی هزینه تعمیرات یخچال هوور در منزل برای شما فاکتور با سربرگ شرکت را ارائه کرده‌ایم تا از ریز جزئیات تعمیر آگاه شوید.

تعرفه خدمات تعمیرات یخچال هوور

با کمک جدول زیر می توانید هزینه تعمیر یخچال هوور در منزل خودتان را برآورد نمایید:

خدمات تعمیرات یخچال هوور هزینه تعمیر یخچال هوور
هزینه شارژ گاز یخچال هوور 450.000 تومان الی 950.000 تومان
هزینه رفع نشتی گاز و وکیوم کامل یخچال هوور 100.000 تومان الی 150.000 تومان
هزینه اضافه کردن کندانسور ضمیمه یخچال هوور 150.000 تومان الی 350.000 تومان
هزینه شست و شو کامل مدار یخچال هوور 40.000 تومان الی 45.000 تومان
هزینه تعویض فیلتر درایر یخچال هوور 40.000 تومان الی 50.000 تومان
هزینه تعویض ترموستات یخچال هوور 200.000 تومان الی 400.000 تومان
هزینه تعویض موتور داخل یخچال هوور 170.000 تومان الی 750.000 تومان
هزینه تعویض فن داخل معمولی یخچال هوور 200.000 تومان الی 400.000 تومان
هزینه تعویض فن داخل سرامیکی یخچال هوور 670.000 تومان الی 2.100.000 تومان
هزینه تعمیر برد یخچال هوور بستگی به مدت زمان تعمیر و مدل یخچال دارد.
هزینه تعمیر یخساز ساید بای ساید یخچال هوور 320.000 تومان الی 820.000 تومان
هزینه تعویض تایمر یخچال هوور 270.000 تومان الی 410.000 تومان
هزینه تعمیر آبسرد کن یخچال هوور 170.000 تومان الی 410.000 تومان
هزینه برطرف کردن آبریزی از یخچال هوور 170.000 تومان الی 410.000 تومان
هزینه تعویض لاستیک درب یخچال هوور 370.000 تومان الی 1.100.000 تومان
هزینه رفع مشکل رگلاژ درب یخچال هوور 80.000 تومان الی 90.000 تومان
هزینه جا به جایی درب ساید بای ساید یخچال هوور 270.000 تومان الی 290.000 تومان
هزینه تعویض لولای درب یخچال هوور 120.000 تومان الی 150.000 تومان
هزینه تعویض کمپرسور یخچال هوور 1.600.000 تومان الی 3.700.000 تومان
هزینه تعویض رله و اورلود کمپرسور یخچال هوور 150.000 تومان الی 340.000 تومان
هزینه عیب یابی یخچال هوور 85.000 تومان الی 95.000 تومان

عیب‌یابی یخچال هوور Hoover

عیب‌یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار یخچال هوور در این بخش شرح داده شده است: در نمایندگی تعمیرات یخچال هوور، تعمیرات به دست تعمیرکاران مخصوص همان وسیله انجام می‌شود. به این صورت که تعمیرات یخچال هوور، تنها به دست تعمیرکار یخچال انجام خواهد شد.

این کار موجب بی‌عیب و نقص بودن تعمیرات می‌شود. این افراد برای رفع عیب یخچال، تعمیر قطعه خراب را به جای تعویض آن ترجیح می‌دهند. آنها تنها زمانی اقدام به تعویض قطعه معیوب می‌کنند که قطعه قابلیت تعمیر نداشته باشد یا تعمیر آن، مقرون به صرفه نباشد. در این حالت نیز با استفاده از قطعات اورجینال، آن را تعویض می‌کنند.

اگر موفق به عیب‌یابی این محصول در منزلتان نشدید با تعمیرگاه مجاز یخچال هوور در تهران تماس حاصل فرمایید تا مشکل شما حل شود.

مشکلات و ایرادات متداول یخچال هوور Hoover

مشکلات و ایرادات متداول یخچال هوور در این بخش توضیح داده شده است: با توجه به این که یخچال جزو  آن دسته از لوازم خانگی است که به صورت 24 ساعته کار می‌کند، احتمال این که خراب شود بالا است.

در این بخش برخی ایرادات متداول این دستگاه را بیان کرده و نحوه تعمیر آنها را توضیح خواهیم داد. اگر این توضیحات کافی نبوده و یا سطح خرابی دستگاه گسترده باشد، می‌توانید با نمایندگی تعمیرات یخچال هوور تماس بگیرید.

تعمیرکار هوم خانه چه راهکاری را برای تعمیر مشکل یکسره کار کردن یخچال هوور ارائه می دهد؟

یکی از مشکلات یخچال فریزر، یکسره کار کردن ‌آن است. در صورت یکسره کار کردن یخچال هوور باید موارد زیر را برای تعمیر و عیب‌یابی به کار گیرید:

  • دلیل این که یخچال یکسره میذکند این است که ترموستات آن خراب شده است. در این حالت باید آن را تعمیر و یا تعویض نمود.
  • اما اگر مشکل از ترموستات نباشد، احتمالاً گاز یخچال کم شده و یا اواپراتور آن برفک زده است.
  • در ضمن خرابی در لاستیک دور درب نیز می‌تواند در این امر دخیل باشد.
  • گاز را بررسی و در صورت نیاز شارژ نمایید.

چگونه مشکل سرمای زیاد یخچال هوور را برطرف کنیم؟

یکی از مشکلات یخچال فریزر، سرمای زیاد آن است. در صورت سرمای زیاد یخچال هوور باید موارد زیر را برای تعمیرات و عیب‌یابی به کار گیرید:

  • اگر تنظیمات ترموستات به هم بخورد، سرمای تولید شده زیاد از حد خواهد بود. تنظیمات آن را چک کنید.
  • خارج شدن لوله بالب که به اواپراتور وصل می‌شود نیز دلیل دیگر این ایراد است.
  • برای بررسی و تعمیر این ایراد، بهتر است از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال هوور استفاده کنید.

برای تعمیر مشکل برق داشتن بدنه یخچال هوور چه اقداماتی لازم است؟

یکی از مشکلات یخچال فریزر، برق‌دار بودن آن است. در صورت برق‌دار شدن بدنه یخچال هوور باید موارد زیر را برای تعمیرات و عیب‌یابی به کار گیرید:

برق داشتن بدنه یخچال یکی از ایرادات جدی در این محصول است؛ زیرا علاوه بر آسیب به دستگاه، ممکن است خطرات جانی نیز در پی داشته باشد. دلیل این خرابی، ایراد در سیم‌کشی دستگاه است که باید به دست افراد ماهر بررسی شود.

دلیل کار نکردن یخچال هوور چیست؟ برای تعمیر چه کاری انجام دهیم؟

یکی از مشکلات یخچال فریزر، کار نکردن آن است. در صورت کار نکردن یخچال هوور باید موارد زیر را برای تعمیرات و رفع ایراد به کار گیرید:

  • ایراد در پریز، دوشاخه، کابل و رله دستگاه، باعث بروز این خرابی می‌شود.
  • آنها را بررسی و در صورت نیاز تعویض کنید.
  • گذشته از این موارد، نیم‌سوز شدن و یا سوختن موتور نیز می‌تواند باعث کار نکردن یخچال شود.

اگر دستگاه شما همچنان کار نمیکند، برای عیب یابی و رفع مشکل از خدمات نمایندگی تعمیر یخچال هوور بهره مند شوید.

چرا آب سرد کن یخچال هوور خنک نمی شود؟ برای تعمیر چه کاری لازم است؟

یکی از مشکلات یخچال فریزر، خنک نبودن سرمای یخچال است. در صورت خنک نبودن آب آبسردکن یخچال هوور باید موارد زیر را برای تعمیر و عیب‌یابی به کار گیرید:

  • آب داخل واتر تانک دمای 7 تا 12 درجه دما دارد و آب درون ظرفی که درون یخچال قرار دارد 3 درجه است.
  • بنابراین نباید انتظار داشته باشید که آب به خنکی ظرف یخچال باشد.
  • اما در صورتی که آب گرم است، باید به بررسی محفظه و سنسورهای دما بپردازید.

اگر دستگاه شما سرمای لازم را ندارد، جهت عیب یابی و رفع مشکل از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر هوور در محل بهره مند شوید.

برای تعمیر مشکل خارج شدن هوای گرم از یخچال هوور چه کاری انجام دهیم؟

یکی از مشکلات یخچال فریزر، گرم بودن هوای آن است. در صورت خارج شدن هوای گرم از یخچال هوور باید موارد زیر را برای تعمیر و عیب‌یابی به کار گیرید:

  • موتور و لوله‌های کندانسور با کمک فن خنک می‌شوند، در نتیجه هوای گرم از پشت یخچال به زیر یخچال آمده که این امر طبیعی است.

به چه دلیل چراغ یخچال هوور روشن نمی شود؟ برای تعمیر چه کنیم؟

یکی از مشکلات یخچال فریزر، روشن نشدن چراغ آن است. در صورتی که چراغ یخچال هوور روشن نشود، باید موارد زیر را برای تعمیر و رفع مشکل به کار گیرید:

  • اگر چراغ یخچال روشن نشود، مشکل ممکن است به دلیل سوختن لامپ باشد.
  • همچنین در صورتی که در سیم‌کشی ایراد به وجود بیاد نیز این امر رخ می‌دهد.

علت اتومات نکردن یخچال هوور چیست؟ برای تعمیر چه اقداماتی لازم است؟

یکی از مشکلات یخچال فریزر، اتومات نکردن است. در صورت اتومات نکردن یخچال هوور باید موارد زیر را برای تعمیرات و عیب‌یابی به کار برد:

  • ایراد در هیتر دیفراست سبب می‌شود تا یخ و برفک اواپراتور آب نشود. به همین منظور دستگاه برای آب کردن برفک‌ها به صورت مداوم کار می‌کند.
  • همچنین در صورتی که کمپرسور خراب شده باشد نیز سرمای لازم یخچال تولید نمی‌شود و سنسورها عملکرد توقف یخچال را صادر نمی‌کنند و در نتیجه دستگاه اتومات نمی‌کند.
  • برای تعمیر یا تعویض کمپرسور می‌توانید با نمایندگی تعمیرات یخچال هوور در تهران تماس بگیرید.

چگونه برای تعمیر مشکل بسته نشدن درب یخچال هوور اقدام کنیم؟

یکی از مشکلات یخچال فریزر، بسته نشدن درب آن است. در صورت بسته نشدن درب یخچال هوور باید موارد زیر را برای تعمیرات و عیب‌یابی به کار گرفت:

  • اگر حجم مواد غذایی در یخچال زیاد باشد مانع از بسته شدن در می‌شود.
  • همچنین ایراد در لاستیک نیز مانع از بسته شدن درب یخچال می‌شود.

اگر درب دستگاه شما همچنان بسته نمیشود، برای عیب یابی و رفع مشکل از خدمات نمایندگی تعمیر یخچال هوور در تهران بهره مند شوید.

یخچال هوور برفک می زند، چگونه آن را عیب یابی و تعمیر کنیم؟

یکی از مشکلات یخچال فریزر، برفک زدن آن است. در صورت برفک زدن یخچال هوور راهکارهای زیر را برای تعمیر و رفع عیب در نظر بگیرید:

  • اگر لوله‌های پشت فریزر گرم شود، به معنی درست بودن مکانیزم برفک‌زدایی یخچال است.
  • اما در صورت صحیح کار نکردن عملکرد برفک‌زدا، لوله‌ها گرم نمی‌شود و یخ درون یخچال ایجاد می‌شود.
  • در واقع باید به صورت طبیعی هر 6 تا 8 ساعت، سیستم برفک‌زدا فعال شود و مانع از برفک زدن یخچال گردد.
  • با تعمیر گرمکن ممکن است مشکل برطرف شود.

اگر دستگاه شما همچنان برفک میزند، برای تعمیر یخچال هوور در خانه میتوانید از خدمات هوم خانه بهره مند شوید.

به چه علت یخچال هوور خنک نمی شود؟ برای تعمیر چه کاری انجام دهیم؟

یکی از مشکلات یخچال فریزر، خنک نکردن آن است. در صورت خنک نشدن یخچال هوور باید موارد زیر را برای تعمیر و عیب‌یابی در نظر بگیرید:

  • متناسب نبودن دمای یخچال عامل اصلی این ایراد است.
  • باید دمای یخچال در تابستان و زمستان در درجه معینی باشد.
  • اما اگر مشکل فنی باشد، باید به بررسی کمپرسور و یا گاز یخچال بپردازید.

اگر موفق به عیب‌یابی یخچال در منزلتان نشدید با تعمیرگاه مجاز یخچال هوور در تهران تماس حاصل فرمایید تا مشکل شما حل شود.

استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال هوور در هوم خانه چه مزایایی برای مصرف‌کننده دارد؟

هوم خانه یکی از معتبرترین مراکز تعمیرات لوزام خانگی در تهران است. این مرکز که نمایندگی مرکزی و مجاز تعمیرات یخچال هوور را نیز دارد، با ارائه خدمات درجه یک نظیر ضمانت‌نامه 3 الی 12 ماهه خدمات، تعمیر در محل و منزل و تعمیر در کمترین زمان و با قیمت‌های مناسب، توانسته خود را در رده بهترین نمایندگی‌های تعمیرات جای دهد. با مراجعه به این نمایندگی و تعمیرات یخچال معیوب خود، از کیفیت تعمیرات دستگاه، مطمئن باشید.

از مزایای بهره‌مندی از خدمات تعمیرات یخچال هوور در هوم خانه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. ارائه گارانتی معتبر و اصل شرکت
  2. ارائه فاکتور برای شفاف‌سازی هزینه
  3. ارائه خدمات تعمیرات در هفت روز هفته و در 24 ساعت شبانه روز

برای تماس با تیم هوم خانه با شماره‌های مندرج در زیر تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیرات یخچال هوور در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات یخچال هوور در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات یخچال هوور در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات یخچال هوور در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات یخچال هوور در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

4/5 - (1 امتیاز)


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست