تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات مونوتک

هوم خانه نمایندگی تعمیرات مونوتک در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیرات لوازم خانگی مونوتک را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نمایند.

نمایندگی مونوتک به دلیل اینکه با کارشناسان مجرب این حوزه همکاری می‌کنند توانسته بهترین خدمات را ارائه دهد. خدماتی که نمایندگی تعمیرات مونوتک در مرکز تعمیرات لوازم خانگی ارائه می‌دهد تنها به دستگاه خاصی محدود نمی‌شود این نمایندگی تمامی لوازم و تجهیزات مرتبط مانند یخچال، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، آب میوه گیری، پلو پز، چای ساز، همزن، خرد کن، سماور برقی، سرخ کن و غیره را پشتیبانی می‌کند. در تعمیر لوازم خانگی که توسط کارشناسان این نمایندگی تعمیرات انجام می‌گیرد به دلیل اینکه برخی سرویس‌های نهایی و گردگیری‌ های قطعات را پیاده سازی می‌کند باعث می‌شود که دستگاه کیفیت اولیه خود را به دست آورد. هوم خانه به عنوان نمایندگی تعمیرات این شرکت با استفاده از قطعات فابریک کلیه لوازم خانگی شما را تعمیر خواهد کرد. کلیه تعمیرکارهای هوم خانه دوره و آموزش‌های لازم را در زمینه تعمیر لوازم خانگی مونوتک دیده‌اند؛ بنابراین شما می‌توانید در صورت ایجاد هرگونه ایراد و مشکلی در لوازم خانگی مونوتک خود با هوم خانه تماس بگیرید و با خیال آسوده تعمیر لوازم مونوتک خود را به ما بسپارید.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات مونوتک در تهران

نمایندگی تعمیرات مونوتک یکی از مراکز تعمیراتی است که امکان دسترسی و تماس را از هر لحاظ در اختیار مشتریانش قرار داده است و آن ها می توانند به انتخاب خود یکی از دو راه حضوری و غیر حضوری را انتخاب کرده و دستگاه خود را تعمیر کنند. در روش حضوری خود مشتری به صورت رو در رو و حضوری به نمایندگی مونوتک مراجعه کرده و وسایل تعمیراتی خود را به این مرکز تحویل می دهد و در خواست خود را ثبت می کند. روش دوم به صورت غیر حضوری می باشد در این روش مشتری با شماره تلفن های این نمایندگی تماس می گیرد و آدرس و نام و نشانی خود به صورت کامل ثبت می نماید. با این کار تعمیرکاران ما در کمترین زمان به محل شما اعزام خواهند شد و دستگاه معیوب را از شما تحویل خواهند گرفت. با انتقال دستگاه به محل نمایندگی، دستگاه به صورت تخصصی مورد بررسی قرار گرفته و بعد از تشخیص نوع و محل خرابی اقدام به تعمیر آن خواهد شد. برای تحویل دستگاه تعمیر شده نیز نمایندگی تعمیرات مونوتک می تواند آن را به آدرس ثبت شده توسط شما مراجعه کرده و دستگاه را تحویل دهد. همچنین خودتان نیز به صورت شخصی می توانید به محل نمایندگی مراجعه کنید و دستگاه خود را تحویل بگیرید.

هزینه تعمیر لوازم خانگی مونوتک در محل

در نمایندگی تعمیرات مونوتک نرخ تعمیر متناسب با نرخ های تعیین شده از سوی اتحادیه مشخص می شود و به همین علت کاملاً منصفانه است و هیچ هزینه ی اضافی نیز دریافت نمی گردد. یکی از بهترین سرویس هایی که این نمایندگی برای مراجعه کنندگان در نظر گرفته است، این است که در هنگام مراجعه ی متقاضی برای دریافت سرویس، تمامی هزینه ها برای وی شفاف سازی می شود تا بعد از اتمام کار تعمیر از صاحب کالا دریافت گردد. در صورت رضایت مشتری از این هزینه ها تکنسین ها به محل اعزام شده و دستگاه را دریافت کرده و اقدام به تعمیر دستگاه معیوب می کنند. به هنگام تحویل کالا به صاحب آن یک فاکتور از طرف این شرکت داده می شود که تمام هزینه های تعمیر در آن با دقت لحاظ شده است.

چرا برای تعمیرات لوازم خانگی مونوتک هوم خانه را انتخاب کنیم؟

یکی از ویزگی های بارز این نمایندگی متخصص و کاربلد بودن این تعمیرکاران و تکنسین ها می باشد. اعضای تیم ما در نمایندگی تعمیرات مونوتک همگی از کارشناسان خبره هستند که دارای تجربه ی کاری زیادی می باشند. ما با برخورداری از سرویس کاران و تکنسین های مجرب و متعهد در طی سال ها فعالیت حرفه ای خود در تمامی نقاط استان تهران توانسته ایم رضایت اکثریت مشتریان خود را جلب نماییم. این تعمیرکاران بعد از گذراندن یک دوره ی آموزشی و تخصصی در همین زمینه و بعد از به دست آوردن تجربه ی لازم، وارد این حرفه شده اند و آماده ی خدمت گذاری به شما عزیزان خواند بود. در این دوره آموزشی که کاملا به صورت عملی برگزار می شود از اساتید مجرب و صاحب نام و تجهیزات کارگاهی بروز استفاده شده تا کارآموزان مراحل تعمیرات را به صورت کامل و حرفه ای انجام دهند و پس از آموزش بتوانند وارد بازار کار تعمیرات شوند.

تعمیرات لازم در کمترین زمان یکی از مشخصه هایی است که هر نمایندگی آن را ندارد و به واقع یک مزیت محسوب می شود. این موضوع برای همه مشتریان از اهمیت بالایی برخوردار بوده چون بدون هدر رفتن زمان در سریعترین زمان ممکن عیب یابی و رفع عیب می گردد. از طریق  تماس شما با نزدیک ترین مرکز نمایندگی تعمیرات مونوتک، زمان سرویس شما رزرو گردیده و تعمیرکاران ما در سریع ترین زمان ممکن به محل اعزام شده و مشکل لوازم خانگی معیوب شما را بر طرف می نمایند.

تعمیر لوازم خانگی مونوتک در تهران

مرکز خدمات مشتریان نمایندگی تعمیرات مونوتک  برای اطمینان و آرامش خاطر مشتریان، ضمن تاکید بر کیفیت بالای خدمات ارائه شده توسط تکنسین های فنی نمایندگی، دارای ضمانت نامه معتبری هستند که در صورت به وجود آمدن مشکل مجدد در همان ناحیه ی قبلی، تعمیرات دوباره ی آن را بر عهده خواهند گرفت و بدون پرداخت هیچ گونه هزینه ی اضافی از مشتری آن را تعمیر می کنند. تکنسین های ما در نمایندگی تعمیرات مونوتک پس از تعمیر نمودن لوازم خانگی شما تست های اولیه برای اطمینان از این که تعمیرات به صورت درست و صحیح صورت گرفته است را انجام می دهند. بعد ازاینکه آن ها از کارکرد درست و سالم دستگاه مونوتک شما مطمئن شدند و خیالشان از این بابت آسوده شد ان را به مشتری تحویل می دهند. در صورتی که هنوز دستگاه شما دچار عیب و ایرادی بود آن را به هیج وجه به مشتری تحویل نخواهند داد و تا زمان درستی کامل وسیله شما، آن را طور مکرر تست خواهند نمود.

معرفی محصولات مونوتک

نمایندگی تعمیرات مونوتک تمامی محصولات این برند را تعمیر کرده و خدماتش را در اختیار تمامی مشتریانش قرار می دهد. این خدمات شامل تعمیر جاروبرقی مونوتک ، تعمیر یخچال مونوتک، تعمیر ظرف شویی مونوتک، تعمیر کتری برقی مونوتک، تعمیر چرخ گوشت مونوتک، تعمیر اتو بخار مونوتک، تعمیر توستر مونوتک، تعمیر آب میوه گیری مونوتک، تعمیر غذاساز مونوتک و تعمیر مخلوط کن مونوتک می باشد.

هوم خانه نمایندگی تعمیرات مونوتک

هوم خانه نمایندگی تعمیرات مونوتک یکی از مراکزیست که می توانید برای تعمیرات لوازم خانگی آن به این مرکز مراجعه کنید و وسیله تان را صحیح و سالم تحویل بگیرید. در صورتی که برای تعمیر هر کدام از لوازم خانگی خود از برند مونوتک به دنبال یک نمایندگی مجاز در تهران می گردید، پیشنهاد ما به شما مراجعه به هوم خانه نمایندگی تعمیرات مونوتک است. این مرکز با بهره گیری از کادری مجرب و تعمیر دستگاه های معیوب در کمترین زمان و با مناسب ترین قیمت ها به صورت 24 ساعته آماده ارائه ی خدمات به متقاضیان در سطح شهر تهران می باشد. شما می توانید با مراجعه به این مرکز از نحوه و نوع تعمیر دستگاه های خود مطمئن باشید.

نمایندگی تعمیرات مونوتک در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات مونوتک در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات مونوتک در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات مونوتک در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات مونوتک در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

8 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
avatar
رضوانی 11 دی 1399

سلام.خسته نباشد.پارچ مخلوط کن منو تک رو میخام.شکسته

پاسخ دادن
avatar
مریم 29 بهمن 1400

سلام درب آبمیوه گیری مونوتک رو میخواستم شکست الان خیلی ناراحتم

پاسخ دادن
    avatar
    تیم هوم خانه 01 اسفند 1400

    سلام. می تونید با شماره 02158941 تماس بگیرید.

    پاسخ دادن
avatar
محمد 25 اردیبهشت 1401

سماور برقی مشکی دارم دو تا پیچ پلاستیکی داخل که قاب اندازه آب را نشان میده شکسته از کجا تهیه کنم.

پاسخ دادن
    avatar
    تیم هوم خانه 28 اردیبهشت 1401

    سلام. برای خرید قطعات سماور برقی، به سایت آی پی یدک مراجعه کنید.

    پاسخ دادن
    avatar
    ابول 06 مهر 1401

    سلام ، قاب دور سماور مونوتک میخواستم که در روش میافته

    پاسخ دادن
      avatar
      homekhane3 30 مهر 1401

      سلام. برای اطلاع از موجودی این قطعه با کارشناسان سایت آی پی یدک تماس حاصل نمایید.

      پاسخ دادن
avatar
سهیلا 30 مهر 1402

سلام نمایندگی اصفهان هم دارید ؟

پاسخ دادن