تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی پاکشوما

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی پاکشوما در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب و با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید.

ماشین لباسشویی پاکشوما از کیفیت ساخت بالا و تنوع مدل برخوردار بوده و انواع آپشن ها و برنامه ها بر روی آن طراحی و نصب شده است. شما می توانید علاوه بر لباس ‌های ابریشمی و پلاستیکی، حتی عروسک و کتانی فرزند خود را نیز با آن شسته و تمیز تحویل بگیرید. صفحه ال ایی دی پر نور، صدای کم و خشک کن 100 درصد، از جمله ویژگی های این محصول می باشد. قطعاً زمانی که یک محصول مورد استقبال مردم قرار می‌گیرد باید خدمات پس از فروش از جمله نصب و راه اندازی، تعمیر و سرویس آن نیز ارائه شود. تعمیرگاه مجاز مرکزی تعمیرات ماشین لباسشویی پاکشوما تمام خدمات مورد نیاز ماشین لباسشویی را در اسرع وقت ارائه می دهد.

هوم خانه تعمیرگاه مجاز تعمیر لباسشویی پاکشوما تا 75 درصد در هزینه تعمیرات صرفه جویی می کند.

مشتریان گرامی توجه داشته باشید که هوم خانه نمایندگی رسمی پاکشوما نمی باشد. بلکه تعمیرگاه مجاز مرکزی لوازم خانگی است. برای ارتباط با دفتر اصلی پاکشوما به سایت مربوطه مراجعه کنید.

آنچه شما در این مطلب می خوانید:

  1. نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی پاکشوما در تهران
  2. تعمیر لباسشویی پاکشوما در تهران
  3. تعمیرگاه تعمیرات لباسشویی پاکشوما در محل و منزل
  4. تعمیر لباسشویی پاکشوما در تهران
  5. هزینه تعمیر لباسشویی پاکشوما در تعمیرگاه مجاز و مرکزی
  6. مشکلات و ایرادات متداول لباسشویی پاکشوما
  7. عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار لباسشویی پاکشوما
  8. هوم خانه تعمیرگاه مجاز تعمیرات لباسشویی پاکشوما

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی پاکشوما در تهران

گاهی اوقات عدم دسترسی به ابزارآلات مورد نیاز در تعمیرات لوازم خانگی و نیز عدم وجود آشنایی کافی با تکنولوژی‌های روز دنیا در زمینه لوازم خانگی مصرف‌کنندگان را مجاب می‌سازد تا در جهت تعمیر ایراد ماشین لباسشویی با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی خود تماس حاصل نموده و از سرویس‌کاران مجرب و متعهد درخواست کمک کنند. در زیر راه‌های تماس با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی پاکشوما در تهران آورده شده است.

  • سریعترین راه برقراری تماس جهت رفع مشکل فنی ماشین لباسشویی شماره تلفن 02158941 است.
  • همچنین متقاضیان می‌توانند از طریق ثبت‌نام در سایت و یا تماس با نزدیک‌ترین شعبه خدمات تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما و اعلام اطلاعات خود از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی پاکشوما به بهترین نحو استفاده کنند.
  • کارشناسان با بررسی مشکل به وجود آمده برای ماشین لباسشویی شما، پیامی حاوی کد اشتراک و نام سرویس کار برای مشترکین ارسال می‌کنند.
  • زمان تقریبی مراجعه سرویس‌کار حداکثر یک ساعت جهت رفع نقص ماشین لباسشویی شما در آدرسی که اعلام نموده‌اید است.
  • در پایان کار نیز برگه گارانتی معتبر به همراه فاکتور تحویل مشترکین می‌شود.متقاضیان با تکمیل فرم نظرسنجی، نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی پاکشوما را جهت ارائه خدمات بهتر به هموطنان یاری می‌کنند.

تعمیر لباسشویی پاکشوما در تهران

خدمات تعمیر لباسشویی پاکشوما در تهران به شرح زیر می باشد:

دیگر فرقی نمی کند که در کدام منطقه از تهران ساکن هستید، با یک تماس ساده با این نمایندگی می توانید نزدیک ترین تعمیرکار را به محل خود بیاورید. این مجموعه با ایجاد یک شبکه تعمیراتی گسترده در سطح شهر تهران، بیشتر مناطق را تحت پوشش خود قرار داده و خدمات خود را با سرعت بالایی ارائه می دهد. تعمیرکار با در اختیار داشتن تجهیزات کامل و قطعات مصرفی، در زمان کوتاهی در محل حضور پیدا کرده و ایرادات ماشین لباسشویی را برطرف می کند. اگر همین امروز وقت دارید می‌توانید از خدمات نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی پاکشومااستفاده کنید یا می توانید در هر ساعت و هر روزی که بخواهید از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی پاکشوما بهرمند شوید. در این مرکز با استفاده از قطعات اصل، قطعات معیوب تعویض می شوند. این موضوع باعث می شود عملکرد دستگاه بهتر شده و کارایی بیشتری داشته باشد.

آنچه که باید برای شما کاربران گرامی یادآور شویم این نکته است که نمایندگی لوازم خانگی پاکشوما در ایران مشغول به فعالیت است و هوم خانه تنها تعمیرگاه مجاز و مرکزی برای تعمیر لباسشویی پاکشوما می باشد. در ادامه خدمات هوم خانه به عنوان مرکز تعمیر لباسشویی پاکشوما را برای شما شرح می دهیم.

خدمات رسمی پس از فروش ماشین لباسشویی پاکشوما

گاهی اوقات مصرف‌کنندگان ماشین لباسشویی پاکشوما با مشکلاتی در دستگاه خود رو به رو می‌شوند که لازم است برای تعمیر آن را به نمایندگی رسمی این برند بسپارند و ازخدمات پس از فروش و گارانتی آن استفاده نمایند؛ که در این صورت می‌توانند با شماره‌های مندرج بر روی برگه گارانتی تماس حاصل نمایند؛ اما در صورتی که افراد تمایل به استفاده از خدمات پس از فروش و کارت گارنتی نداشته باشند؛ می‌توانند از طریق هوم خانه برای تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما اقدام نمایند.

هوم خانه نمایندگی رسمی تعمیرات ماشین لباسشویی پاکشوما نیست. در حقیقت هوم خانه تعمیرگاه مجاز برای تعمیر لوازم خانگی است. تعمیرکار هوم خانه به نحو احسنت با استفاده از قطعات فابریک که دارای ضمانت‌نامه رسمی هستند؛ کار تعمیر ماشین لباسشویی شما را طبق استانداردهای لازم انجام می‌دهد و در اسرع وقت پاسخگو همه سوال‌هایی که در قسمت دیدگاه مطرح می‌کنید؛ است.

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی پاکشوما در محل و منزل

خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی پاکشوما در محل و منزل در زیر شرح داده شده است:

اگر شاغل هستید و در طول هفته خانه نیستید، می توانید از خدمات در محل هوم خانه، حتی در روزهای تعطیل نیز استفاده کنید. در تمام شعبات فعال این نمایندگی در تهران، روزهای تعطیل نیز خدمات ارائه می شوند. شما می توانید طبق برنامه ریزی روزانه خود، ساعت حضور تعمیرکار را تعیین کنید. با توجه به عدم جا به جایی ماشین لباسشویی به تعمیرگاه، هزینه ایاب و ذهاب حذف شده و این یعنی صرفه جویی در هزینه ها. علاوه بر این، جابجایی وسیله ممکن است به آن صدماتی را نیز وارد کند. تعمیرکار حرفه ای نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما به کار خود وارد بوده و مسئولیت تمام کاری که انجام داده است را برعهده می ‌گیرد. وی با ارائه ضمانت 3 الی 12 ماهه خدمات، خدمات خود را ضمانت می کند تا اگر قطعه تعمیر شده یا تعویض شده در مدت زمان تعیین شده دچار آسیب شود به صورت رایگان یا با هزینه کمتری آن را مجدداً تعمیر کند.

ارائه خدمات نمایندگی تعمیرات لباسشویی پاکشوما در هفت روز هفته و در 24 ساعت شبانه روز در تعمیرگاه هوم خانه سبب افزایش رفاه کاربران شده است.

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما در تعمیرگاه مجاز مرکزی هوم خانه

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما در تعمیرگاه مجاز و مرکزی در زیر شرح داده شده است:

یک تعمیرکار خوب هرگز قبل از بررسی ماشین لباسشویی، هزینه ها را تعیین نمی کند. تعمیرکار باید دستگاه را بررسی کرده، قطعات معیوب را شناسایی کند؛ سپس هزینه را تخمین بزند. اگر قطعه معیوب با تعمیر کردن درست شود هزینه شما افزایش نخواهد یافت؛ اما در صورتی که قطعه مورد نظر، عمر مفید خود را کرده باشد و حالا با تعمیر، دیگر کارایی سابق را نداشته باشد باید تعویض شود. تعمیرکار با استفاده از قطعات اورجینال، قطعه معیوب را تعویض و در یک فاکتور رسمی آن را ضمانت می کند. هزینه پرداختی شما در نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی پاکشوما نسبت به سایر تعمیرگاه ها، کمتر خواهد بود؛ چرا که تعرفه تمام خدمات زیر نظر اتحادیه و نمایندگی می باشد. تعمیرکار متناسب با خدماتی که ارائه داده است هزینه را دریافت می کند. بعد از پایان کار تعمیرکار، می توانید ماشین لباسشویی را تست کرده و بعد از تأیید نهایی، مبلغ را پرداخت کنید.

ارائه گارانتی 3 الی 12 ماهه خدمات نمیاندگی تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما سبب افزایش اعتماد مشتریان شده است.

تعرفه خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی پاکشوما

مبالغ درج شده در جدول زیر به شما کمک خواهد کرد تا هزینه تعمیر لباسشویی پاکشوما را برآورد کنید:

خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی پاکشوما هزینه تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما
هزینه نصب ماشین لباسشویی پاکشوما 370.000 تومان الی 400.000 تومان
هزینه سرویس ماشین لباسشویی پاکشوما 300.000 تومان الی 350.000 تومان
هزینه تعویض پمپ تخلیه ماشین لباسشویی پاکشوما 400.000 تومان الی 700.000 تومان
هزینه تعمیر تایمر ماشین لباسشویی پاکشوما 350.000 تومان الی 800.000 تومان
هزینه تعمیر صفحه دیجیتالی ماشین لباسشویی پاکشوما بستگی به ارور لباسشویی دارد.
هزینه تعویض لاستیک درب ماشین لباسشویی پاکشوما 350.000 تومان الی 1.300.000 تومان
هزینه تعویض کمک فنر ماشین لباسشویی پاکشوما 350.000 تومان الی 600.000 تومان
هزینه تعویض هیدرواستارت ماشین لباسشویی پاکشوما 350.000 تومان الی 850.000 تومان
هزینه تعویض شیر برقی ماشین لباسشویی پاکشوما 300.000 تومان الی 850.000 تومان
هزینه تعویض میکروسوییچ ماشین لباسشویی پاکشوما 350.000 تومان الی 850.000 تومان
هزینه تعویض کاسه نمد و بلبرینگ ماشین لباسشویی پاکشوما 950.000 تومان الی 1.500.000 تومان
هزینه تعویض موتور ماشین لباسشویی پاکشوما 400.000 تومان الی 1.800.000 تومان
هزینه تعویض دیگ و آبکش ماشین لباسشویی پاکشوما 750.000 تومان الی 1.350.000 تومان
هزینه تعویض پانل ماشین لباسشویی پاکشوما بستگی به مدل و نوع لباسشویی دارد.
هزینه تعویض خرطومی دیگ ماشین لباسشویی پاکشوما 130.000 تومان الی 260.000 تومان

عیب یابی لباسشویی پاکشوما

عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما در زیر ذکر شده است:

یکی از دلایلی که باعث می ‌شود شما با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی پاکشوما تماس برقرار کنید، ارائه خدمات تخصصی است. تعمیرکار این مجموعه با قطعات، نحوه کارکرد آنها و ایرادات احتمالی در ماشین لباسشویی کاملاً آشنا می باشد. او بعد از گذراندن دوره های پیشرفته، حرفه ای تر شده و تعمیرات را در زمان کوتاهی انجام می دهد. تعمیرکاران زیادی در این حوزه در حال فعالیت می باشند؛ اما اینکه کدام تعمیرکار دارای تبحر و مهارت است فقط از نحوه عملکرد او می توان فهمید. تعمیرکار حرفه ای، عیب یابی را در زمان کوتاهی انجام داده و روش مناسبی را برای تعمیر انتخاب می کند. شما می توانید پس از کار تعمیرکار از او بخواهید ماشین لباسشویی را سرویس کامل بکند. انجام سرویس سالیانه می ‌تواند هزینه‌ های تعمیر شما را در آینده کاهش دهد. تعمیرکار قطعات اصلی را مورد بررسی قرار می ‌دهد و اگر نیاز به تعمیر داشته باشند آنها را تعمیر می کند.

بررسی مشکلات و ایرادات متداول ماشین لباسشویی پاکشوما توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیرات هوم خانه

مشکلات و ایرادات متداول ماشین لباسشویی پاکشوما عبارتند از:

علت سوختن برد ماشین لباسشویی پاکشوما چیست، برای تعمیرات و رفع عیب چه باید کرد؟

در صورت سوختن برد دستگاه، موارد زیر را برای تعمیرات و عیب یابی ماشین لباسشویی پاکشوما باید در نظر بگیرید:

  • بر اثر نوسانات برق یا رسیدن جریان آب به بدنه ماشین لباسشویی، ممکن است برد بسوزد و تنها راه تعمیر آن، تعویض می باشد.
  • تعمیرکار تعمیرگاه مجاز مرکزی هوم خانه با بررسی دقیق و تأیید سوختن برد، آن را با قطعات اصل تعویض می کند.

اگر برد دستگاه شما سوخته است، جهت عیب یابی و رفع مشکل از خدمات نمایندگی تعمیر لباسشویی پاکشوما در تهران بهره مند شوید.

چرا لباسشویی پاکشوما در زمان روشن بودن حرکت می کند؟ برای تعمیر چه کاری انجام دهیم؟

در صورت حرکت کردن دستگاه در حین کار کردن، موارد زیر را برای تعمیرات و رفع عیب ماشین لباسشویی پاکشوما انجام دهید:

  • پس از جاگذاری ماشین لباسشویی در محل خود، با یک تراز آن را صاف کنید.
  • اگر ماشین لباسشویی در حالت شیب قرار بگیرد هنگام استفاده، ماشین لباسشویی دچار لرزش و تکان شده و از جای خود حرکت می کند.
  • خرابی کمک فنر ماشین لباسشویی و تسمه نیز ممکن است باعث حرکت کردن ماشین لباسشویی شود.
  • در صورت حل نشدن مشکل، با استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی پاکشوما می توانید این ایراد ماشین لباسشویی را رفع کنید.

البسه در لباسشویی پاکشوما خشک نمی شود، برای عیب یابی و تعمیر چه اقداماتی لازم می باشد؟

در صورتی که لباس ها در دستگاه خشک نمی شود، برای تعمیرات و رفع عیب ماشین لباسشویی پاکشوما موارد زیر را به کار گیرید:

  • اگر ماشین لباسشویی را در حالت خشک کن قرار داده اید اما دیگ با سرعت کمتری می چرخد و لباس ها کاملاً خیس هستند، یک ایراد فنی رخ داده است.
  • ایراد در المنت و تسمه می تواند علت بروز این مشکل باشد.
  • گاهی ممکن است تخلیه آب با مشکل مواجه شده و آب از داخل دیگ خارج نشده و لباس ها همچنان آب داشته باشند.بهتر است متناسب با ظرفیت ماشین لباسشویی در آن لباس قرار دهید.
  • در صورت رفع نشدن مشکل، با نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما در تهران تماس بگیرید.

تعمیرکار هوم خانه چه راهکاری را برای رفع مشکل نشت آب از لباسشویی پاکشوما ارائه می دهد؟

در صورت نشت آب از دستگاه حین کار کردن، می توانید برای تعمیرات و عیب یابی ماشین لباسشویی پاکشوما موارد زیر را به کار ببرید:

  • ممکن است بر اثر ترک در قسمت جاپودری و واتر پمپ، آب نشت پیدا کند.
  • همچنین ممکن است لاستیک دور درب یخچال بر اثر فرسودگی کهنه شده و درب به خوبی بسته نشده و آب نشت پیدا می کند.
  • در صورت رفع نشدن مشکل می توانید با خدمات نمایندگی مجاز مرکزی تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما در تهران تماس بگیرید.

چرا لباس ها پس از شستشو در ماشین لباسشویی پاکشوما تمیز نمی شوند؟

در صورت تمیز نشستن لباس ها در ماشین لباسشویی پاکشوما موارد زیر را برای تعمیر و عیب یابی به کار ببرید:

  • در صورتی که بعد از اتمام کار ماشین لباسشویی، متوجه شوید که لباس ها هنوز تمیز نشده اند، باید به دنبال رفع مشکل باشید.
  • وجود مشکل در المنت، هیدورستات، شیر برقی دستگاه و مواد شوینده مصرفی ممکن است سبب بروز این مشکل شود.
  • همچنین باید شیر برقی و هیدرواستات را کاملا مورد ارزیابی قرار دهید.
  • در صورتی که کیفیت مواد شوینده خوب نباشد، قادر به از بین بردن لکه های لباس ها نیست.
  • در این خصوص تعمیرکار نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما می توانند کمک شایانی به شما کنند.

دیگ ماشین لباسشویی پاکشوما نمی چرخد؟ برای تعمیرات و رفع عیب چه کنیم؟

در صورت نچرخیدن دیگ، راهکارهای زیر را برای تعمیرات و رفع ایراد ماشین لباسشویی پاکشوما به کار گیرید:

  • اگر دیگ دستگاه نمی چرخد، باید قطعاتی مانند دینام، تسمه، بلبرینگ، موتور و کاسه نمد ماشین لباسشویی چک شود.
  • از آن جایی که ظرافت و حساسیت بالایی در تعمیر قطعات وجود دارد، از این رو هوم خانه به عنوان تعمیرگاه مجاز مرکزی می تواند تعمیرات اصولی را برای شما انجام دهد.
  • شما می توانید با خدمات نمایندگی تعمیر لباسشویی پاکشوما، تماس گرفته تا در اسرع وقت تعمیرکار خود را به محل اعزام کند.

برای برطرف کردن مشکل لرزش و صدای زیاد لباسشویی پاکشوما چه کاری انجام دهیم؟

در صورت لرزش صدای دستگاه، موارد زیر را برای تعمیرات و رفع ایراد ماشین لباسشویی پاکشوما انجام دهید:

  • در صورت تراز نبودن ماشین لباسشویی و یا خراب شدن کمک فنر های آن، کار کردن دستگاه با سروصدا انجام می شود.
  • همچنین اگر بلبرینگ، تسمه و شفت و وزنه بتنی روی دیگ لباسشویی نیز اگر خراب شوند، سبب لرزش دستگاه می شوند.
  • بنابراین لازم است در کنار نمایندگی مجاز تعمیرات ماشین لباسشویی پاکشوما به بررسی و تعمیر این قطعات بپردازید.

چرا ماشین لباسشویی پاکشوما آبگیری نمی کند؟ برای تعمیرات و رفع عیب چه باید کرد؟

در صورت آبگیری نکردن لباسشویی پاکشوما می توان برای تعمیر و عیب یابی موارد زیر را به کار ببرد:

  • اگر شیر آب بسته باشد یا اگر شیلنگ ورودی آب مسدود شده باشد، سبب آبگیری نکردن ماشین لباسشویی می شود.
  • همچنین در صورت خراب بودن سیم کشی ها و یا شیر برقی نیز دستگاه، آبگیری نمی کند.
  • برای رفع مشکل ماشین لباسشویی پاکشوما می توانید با نمایندگی مجاز مرکزی تعمیر لباسشویی پاکشوما در تهران تماس بگیرید.

نتیجه گیری استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی پاکشوما در هوم خانه

نتیجه گیری از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی پاکشوما در هوم خانه به شرح زیر است:

هوم خانه توانسته است با استخدام متخصصان مجرب، خدمات تعمیر ماشین لباسشویی را در محل و منزل در زمان کوتاهی ارائه دهد. آنچه باعث می شود شما به تعمیرگاه تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما اعتماد کرده و تعمیر ماشین لباسشویی خراب خود را به این واحد تعمیراتی بسپارید دانش و مهارت بالای تعمیرکاران می باشد. تعمیر قطعه خراب به جای تعویض قطعه معیوب به منظور کاهش هزینه ها و استفاده از قطعات اورجینال به منظور افزایش کارایی دستگاه، دو تصمیم مهم در این مرکز می باشد. هوم خانه با سال‌ ها فعالیت بدون دریافت نارضایتی و شکایت، همچنان با موفقیت رو به جلو می رود.

مزایای بهره مندی از خدمات تعمیرات و عیب یابی لباسشویی پاکشوما در هوم خانه می توان موارد زیر را اشاره کرد:

  1. ارائه گارانتی معتبر با مدت زمان 3 الی 12 ماهه
  2. اعزام تعمیرکار لباسشویی پاکشوما به محل جهت ارائه خدمات تعمیرات
  3. ارائه فاکتور جهت روشن سازی هزینه های انجام شده
  4. استفاده از قطعات اورجینال و اصل

برای تماس با تیم هوم خانه از شماره های مندرج در زیر استفاده کنید.

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی پاکشوما در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی پاکشوما در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی پاکشوما در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی پاکشوما در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی پاکشوما در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

4/5 - (1 امتیاز)

بدون برچسب

در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست