تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات فیلکو

هوم خانه نمایندگی تعمیرات فیلکو در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیرات لوازم خانگی فیلکو را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نمایند.

نمایندگی فیلکو در سال 1971 توسط نامتونی ساکا تاسیس شده است و یک برند آمریکایی می باشد. کیفیت محصولات این شرکت بسیار عالی بوده و طرفداران زیادی در جهان دارد. واردات محصولات برندهای آمریکایی در بازار لوازم خانگی نیز از طریق امیرنشین دبی صورت می‌گیرد. واردکنندگان ایرانی کالا های فیلکو را به واسطه سفارش از طریق شرکت‌ هایی که در امارات وجود دارند از شرکت تولیدکننده در ایالات متحده خریداری می کنند و این محموله‌ های وارداتی که از آمریکا برای امارات بارگیری می کنند سپس از تخلیه در کشور امارات به مقصد بنادر جنوبی ایران بارگیری مجدد می‌شوند. امروزه اکثر افراد خرید از این نمایندگی را به خرید از سایر نمایندگی ها ترجیح می دهند. نمایندگی تعمیرات فیلکو با ارائه ی بهترین خدمات در خدمت مشتریان عزیز می باشد.

محصولات فیلکو با توجه به اینکه با استاندارد های روز دنیا ساخته شده اند ساختار بسیار پیچیده ای دارند و برای تعمیر آن ها باید تعمیرکاران مجرب و دوره دیده ی این برند وجود داشته باشد. هوم خانه یکی از شرکت های تحت پوشش نمایندگی فیلکو می باشد اگر چنانچه لوازم خانگی شما به هر دلیلی دچار نقص فنی شد اصلا نگران تعمیر آن ها نباشید از آنجایی که قطعات ساخته شده ی این برند در بازار ایران به سختی پیدا می شوند هوم خانه با تمام امکانات و تکنسین کاربلد خود می تواند مشکل دستگاه شما را بدون هیچ نگرانی حل کند.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات فیلکو در تهران

لوازم خانگی امروزه جزء ضروریات هر خانه و خانواده ای است. خرید و تعمیر لوازم خانگی یکی از مهم ترین نکاتی است که هر خریدار باید بدان توجه کند. اگر جزء مصرف کنندگان لوازم خانگی فیلکو هستید به هنگام خرابی هر یک از محصولات فیلکو می توانید با نمایندگی تعمیرات فیلکو در تهران تماس بگیرید تا در اولین زمان ممکن کادر خود را به محل تعیین شده از طرف شما بفرستد. اگر تمایل داشتید دستگاه مورد نظر را تا تعمیرگاه حمل کنید با مراجعه حضوری می توانید دستگاه خود را در اختیار نمایندگی تعمیرات فیلکو قرار دهید و تکنیسین های نمایندگی آن را بررسی کرده و عیب یابی نمایند بعد از اینکه عیب دستگاه را یافتند کادر دوره دیده همان قسمت خراب شده اقدام به درست کردن آن نماید.

هزینه تعمیر لوازم خانگی فیلکو در محل

امروزه مشکل حمل و نقل لوازم خانگی بسیار مشکل می باشد و هزینه های زیادی را در بر می گیرد برای رهایی از این مشکل حمل و نقل و هزینه های اضافی آن نمایندگی تعمیرات فیلکو خدماتی را ارائه کرده که تنها با یک تماس تعمیرکار را به منزل شما می آورد. هزینه ی انجام تعمیرات در محل مورد نظر بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد. همچنین اگر دستگاهتان در مدت 6 ماه اول خرید دچار اختلالاتی شده است نمایندگی فیلکو با ضمانت نامه ی دستگاه همه ی اقدامات خود را رایگان حساب می کند. نمایندگی فیلکو تمامی هزینه های مربوط به تعمیرات لوازم خانگی را بر حسب نرخ تعیین شده از سوی اتحادیه حساب می کند و هیچ گونه هزینه ی اضافی از صاحب کالا نمی گیرد. به محض اینکه تکنیسین در محل مورد نظر شما حاضر شدند هنگامی که دستگاهتان را عیب یابی کردند قبل از اقدام به تعمیر تمامی هزینه های مربوطه را به صاحب کالا اعلام می کنند و در صورت رضایت مشتری اقدام به تعمیر دستگاه می کنند. در ضمن این بخش از تعمیرات به هنگام تحویل کالای تعمیر شده به صاحب کالا یک فاکتور از تمام هزینه های مصرفی برای تعمیر دستگاه معیوب به وی می دهند تا از همه ی هزینه ها آگاهی داشته باشد.

چرا برای تعمیرات لوازم خانگی فیلکو از هوم خانه انتخاب کنیم؟

هوم خانه به عنوان نمایندگی تعمیرات فیلکو در تهران دارای نمایندگی هایی می باشد. بنابراین اگر کسانی که ساکنان شهر تهران می باشند برای اینکه لوازم خانگی فیلکو خود را تعمیر کنند و به دنبال یک نمایندگی باکیفیت و پیشرفته هستند به آن ها این مرکز بنا یه دلایل زیر پیشنهاد می شود:

  • استفاده از کارکنان مجرب و دوره دیده: نمایندگی تعمیرات فیلکو دارای تکنسین های تحصیل کرده و با مهارت و با تجربه می باشند. کارکنان این شرکت در مورد تمامی قطعات فیلکو دوره دیده اند و با قطعات به کار رفته در آنها آشنایی کامل دارند و توانایی تعمیر دستگاه های معیوب شما را به صورت مطمئن دارا می باشند.
  • هزینه تعمیر با نرخ اتحادیه: نرخ تعمیر در نمایندگی تعمیرات فیلکو با نرخ تعیین شده از سوی اتحادیه یکسان می باشد و هیچ هزینه ی اضافی دیگری از مشتری دریافت نمی گردد.
  • حضور در محل در کمترین زمان: تکنسین ها با حضور به موقع در کمترین زمان و وقت تعیین شده توسط شما در منزل و یا مکان مورد نظر حاضر می شوند و دستگاه معیوب را در اسرع وقت بررسی کرده و عیب آن را پیدا می کنند سپس اقدام به تعمیر آن می نمایند.
  • اجتناب از تعویض قطعات: پس از اینکه کار تعمیر دستگاه را شروع کردند تعمیرکاران سعی می کنند قطعه ی معیوب را تا حد امکان و توان خودشان تعمیر کنند و تا حد ممکن از تعویض آن پرهیز کنند. زیرا ممکن است با تعمیر یک قطعه، دستگاه تعمیر شده بتواند تا مدت ها به صورت درست و دقیق کار کند و دیگر نیازی برای تعویض قطعه ی گران قیمت باشد.
  • عدم نیاز به انتقال دستگاه به محل نمایندگی: اگر برای تعمیر دستگاه معیوب به نمایندگی هوم خانه در تهران مراجعه کنید دیگر نیازی وجود ندارد تا خود دستگاه را تا این مرکز انتقال دهید. به جای انتقال دستگاه به محل نمایندگی، هوم خانه تکنسین های خود را به منزل و یا محل مورد نظر اعزام می کند.
  • استفاده از قطعات اورجینال جهت تعویض قطعه ی معیوب: هنگامی که تعمیرکاران نتوانستند قطعه ی معیوب را تعمیر کنند در این حالت مجبور می شوند اقدام به تعویض آن کنند. اما نکته ای که در تعویض قطعات معیوب در نمایندگی تعمیرات فیلکو در تهران وجود دارد این است که در آن بر خلاف تعمیرگاه های دیگر از قطعات اصل و اورجینال استفاده می کنند.
  • ایاب ذهاب رایگان: هزینه ی ایاب و ذهاب تکنسین ها به محل در شرکت هوم خانه رایگان می باشد.
  • ارائه ی خدمات به صورت 24 ساعته: این مرکز در هر ساعتی از شبانه روز که با آن تماس گرفته شود در اختیار عموم مردم قرار می گیرد  تا از خدمات آن بهرمند شوید.

معرفی محصولات نمایندگی تعمیرات فیلکو

لوازم خانگی فیلکو بسیار با دوام و باکیفیت هستند، که یا به ندرت خراب می شوند و یا آن‌ قدر دیر خراب می شوند که خرابی آن ها ناشی از پایان عمر دستگاه می باشد. در بازار گران لوازم خانگی که این روز ها سبب مشکلات فراوانی برای خریداران شده است، آن ها ترجیح می دهند که هزینه بیشتر بپردازند تا محصولی را انتخاب نمایند که خراب نشود. لوازم خانگی فیلکو از جمله لوازمی هستند که مورد تایید مردم ایران قرار گرفته است. در اینجا به انواع لوازم خانگی فیلکو اشاره می کنیم تا با آن ها بیشتر آشنا شوید. از جمله این لوازم می توان به ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، یخچال فریزر، یخچال سای بای ساید، کولر گازی، اجاق گاز، گاز صفحه، فر آشپزی، ماکروویو، ماکروفر، قهوه ساز، اسپرسو ساز، جارو برقی، جارو شارژی و هود آشپزخانه ای اشاره کرد. اگر احساس کردید که یکی از لوازم خانگی فیلکو شما دچار مشکل شده است به هیچ وجه خودتان  به تعمیر آن اقدام نکنید زیرا قطعات این برند بسیار پیچیده طراحی شده اند و باید توسط کارشناسان مخصوص برند فیلکو تعمیرشوند. شرکت هوم خانه یکی از این نمایندگی هایی است که برند فیلکو را به خود اختصاص داده و با کادر دوره دیده ی خود مشکل شما را حل می کند.

تعمیرکار نمایندگی تعمیرات فیلکو در تهران

اگر بدنبال نمایندگی تعمیرات یا تعمیر لوازم خانگی همچون یخچال، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، کولرگازی و … در تهران هستید ما هوم خانه را به شما معرفی می کنیم. تعمیر لوازم خانگی یکی از ضروریات زندگی روزمره افراد می باشد زیرا که اکثر لوازم خانگی دارای قیمت بالای بوده و علاوه بر این در صورت بروز اشکال و تعمیر لوازم خانگی ضروری مانند یخچال که باعث خرابی مواد غذایی می شود و بدنبال آن سلامت افراد بدون یخچال به خطر می افتد. برای همین داشتن نمایندگی هایی که بتوانند در تعمیر لوازم خانگی به افراد کمک کنند بسیار اهمیت دارد. در ایران به دلیل گران بودن لوازم خانگی مردم مجبورند به جای تعویض لوازم کارکرده خود به تعمیر لوازم کارکرده خود اقدام کنند. هوم خانه یکی از نمایندگی تعمیرات فیلکو در تهران می باشد این تعمیرگاه در سراسر بخش های استان تهران از جمله شمال تهران، شرق، غرب و جنوب تهران نیز برای راحتی و رفاه مردم وجود دارد. کافیست به هنگام ایجاد نقص فنی در لوازم خانگی با شماره تلفن های شرکت هوم خانه تماس گرفته شود تا در اسرع وقت  کادر مجرب و دوره دیده ی برند فیلکو را به محل تعیین شده اعزام کنند.

هوم خانه نمایندگی تعمیرات فیلکو

شرکت هوم خانه به عنوان نمایندگی تعمیرات فیلکو در تهران با بهترین خدمات و سرویس ها در زمینه ی تعمیرات انواع لوازم خانگی در اختیار کاربران قرار می دهد. این شرکت با فراهم آوردن زمینه ای جهت دسترسی آسان به آن در هر نقطه از شهر تهران موجب رفاه حال مراجعه کنندگان محترم را به وجود آورده است.

نمایندگی تعمیرات فیلکو در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات فیلکو در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات فیلکو در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات فیلکو در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات فیلکو در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست