تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات جیپاس

هوم خانه نمایندگی تعمیرات جیپاس در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیرات لوازم خانگی جی پاس را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نمایند.

این مقاله در رابطه با نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی جیپاس اطلاعاتی را در اختیار شما قرار خواهد داد. اگر از کاربران لوازم خانگی تولید این برند هستید، با استفاده از این مقاله می‌توانید با نمایندگی تعمیرات جیپاس هزینه تعمیرات و نحوه ارائه خدمات در آن مطلع شده و با آگهی کامل دستگاه خود را برای تعمیرات به تعمیرگاه مورد نظر خود بسپارید. جیپاس (GEEPAS) تولید کننده لوازمی همچون، زودپز های برقی، غذا ساز، جاروبرقی، سینمای خانگی، همزن برقی، کتری برقی، اسپرسوساز، آبمیوه گیری، مخلوط کن، چرخ گوشت و بسیاری از لوازم این‌چنینی دیگر است. جیپاس حتی در تولید دریل، پاپ‌کورن ساز، ریش‌تراش و … نیز فعالیت دارد. کاربران این برند نیز متناسب با نیاز خود ممکن است هر یک از این لوازم را خریداری کنند؛ اما تمام لوازم برقی ممکن است روزی دچار مشکل شوند و نیاز به تعمیر داشته باشد. اینجاست که ترجیح ما مراجعه به نمایندگی مجاز تعمیرات جیپاس خواهد بود؛ زیرا چنین مجموعه‌ ای به صورت تخصصی در زمینه خدمات پس از فروش این برند فعال است و بهتر می‌تواند نیاز ما را برآورده سازد.

ما مجموعه هوم خانه را به عنوان نمایندگی تعمیرات جیپاس در تهران به شما معرفی می‌کنیم. این مجموعه به صورت تخصصی در زمینه خدمات پس از فروش جیپاس مشغول فعالیت است. برای ارائه این خدمات نیز از تعمیرکاران بسیار باتجربه و متخصص استفاده می‌کند. در کنار مهارت تعمیرکار استفاده از قطعات اصلی نیز به عنوان مکمل موجب افزایش کیفیت خدمات خواهند شد.

برای استفاده از خدمات این مجموعه می‌توانید با شماره تلفن‌های هوم خانه تماس بگیرید و در مورد تعمیرات لوازم خانگی جیپاس از آن‌‌‌‌‌‌‌‌ها راهنمایی تلفنی دریافت کنید.

چرا برای تعمیرات لوازم خانگی جیپاس هوم خانه را انتخاب کنیم؟

مسلماً مجموعه هوم خانه باید دارای ویژگی‌هایی باشد که بتواند نظر ما را برای انتخاب و مراجعه به آن جلب کند. این ویژگی‌ها باید در راستای نیاز و توقع ما از نمایندگی تعمیرات جیپاس باشد. مجموعه هوم خانه، برای کمک به مشتریان خود در ابتدای کار به آن‌‌‌‌‌‌‌‌ها مشاوره تلفنی رایگان می‌دهد. با این مشاوره‌ها ایرادات کوچک دستگاه بدون نیاز به حضور تعمیرکار و توسط خود فرد برطرف خواهند شد. همچنین کاربر می‌تواند با تماس با تعمیرکار جیپاس از هزینه تعمیرات و علت ایجاد مشکل در دستگاه خود مطلع شود.

علاوه بر مشاوره تلفنی مجموعه هوم خانه ارائه‌ دهنده خدمات تعمیر جیپاس در محل و منزل است. بدون نیاز به مراجعه حضوری شما به تعمیرگاه، تکنسین مربوط دستگاه شما را درب منزل با ارائه رسید تحویل می‌گیرد و در عرض یک روز آن را تعمیر شده در محل تحویل می‌دهد. البته امکان ارائه حضوری دستگاه به تعمیرگاه مجهز هوم خانه نیز وجود دارد. خدمات تعمیر جیپاس GEEPAS در هوم خانه در کوتاه‌ ترین زمان و به همراه گارانتی کتبی به مشتریان ارائه می‌شود که نشان از کیفیت خدمات ارائه‌ شده در این مجموعه دارد.

هزینه تعمیر در نمایندگی تعمیرات جیپاس

یکی دیگر از توقعات بسیار مهمی که مشتری از یک تعمیرگاه مجاز دارد، مقرون به‌ صرفه بودن هزینه تعمیرات در آن است. در چنین مواردی انتخاب یک نمایندگی مجاز تعمیرات جیپاس بسیار کمک‌ کننده است؛ زیرا هزینه تعمیرات در تعمیرگاه‌ های مجازی که خدمات پس از فروش ارائه می‌دهند، دارای یک تعرفه مشخص است. دستمزد تعمیرکار جیپاس در این تعمیرگاه‌ ها با توجه به نوع دستگاه و مشکل ایجاد شده در آن متغیر است. هزینه قطعات تعویضی نیز بسته به کیفیت مشخص است.

شما می‌توانید برای اطلاع از هزینه تعمیرات دستگاه خود با هر یک از شماره تلفن‌ های این مجموعه تماس گرفته و با شرح ایراد دستگاه از هزینه آن مطلع شوید.

نحوه ارائه خدمات در هوم خانه، نمایندگی تعمیرات جیپاس در تهران

پس از تماس با کارشناسان تعمیرات لوازم خانگی جیپاس و شرح مشکل، در صورتی که کارشناسان مربوط تشخیص دهند که مشکل دستگاه شما جزئی و قابل‌حل است، با ارائه توصیه‌ ها و راهنمایی‌ هایی به شما کمک می‌کنند تا مشکلات کوچک و جزئی دستگاه را برطرف کنید. در غیر این صورت کارشناسان و تعمیرکاران مجموعه هوم خانه در اسرع وقت و در کمترین فاصله زمانی از نزدیک‌ ترین نمایندگی جیپاس به محل اعزام می‌شوند. سپس با ارائه رسید کتبی دستگاه شما را تحویل گرفته و پس از حل مشکل دستگاه، آن را در روز بعد به همراه فاکتور و ضمانت‌ نامه درب منزل به شما تحویل خواهند داد.

همشهریان عزیز تهرانی می‌توانند برای تعمیرات لوازم خانگی کوچک مانند آب‌ میوه‌ گیری، چرخ‌ گوشت، چای‌ ساز، بخار شو، جارو شارژی، جاروبرقی، ماکروفر، سرخ‌کن و … یا مشاهده تعمیرات هر یک از این وسایل به صورت حضوری به آدرس کارگاه مجهز هوم خانه نمایندگی Geepas واقع در میدان فاطمی، خیابان چهلستون، بین چهارم و ششم پلاک 46 مراجعه نمایند.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیر جیپاس

برای تماس با هوم خانه، نمایندگی تعمیرات جیپاس در تهران می‌توانید از طریق دو روش تماس تلفنی و یا گذاشتن نظر در قسمت دیدگاه اقدام کنید. در هر دو این روش‌ها می‌توانید به صورت تلفنی یا به صورت آنلاین، با کارشناسان تعمیر جیپاس صحبت کنید و با شرح مشکل دستگاه، از آن‌‌‌‌‌‌‌‌ها مشاوره دریافت کنید.

تاریخچه نمایندگی تعمیرات جیپاس

شرکت چندملیتی جیپاس دارای، 1500 محصول متنوع است. این برند از لوازم کوچک و بزرگ آشپزخانه گرفته تا وسایل سرمایش و گرمایشی، آرایشی و بهداشتی، ابزار و … محصول دارد. زودپزهای برقی این برند نیز در بین مردم از محبوبیت بسیاری برخوردارند.

تاریخچه خدمات پس از فروش نیز به آغاز تولید این وسایل باز می‌گردد؛ زیرا با افزایش عرضه محصولات یک برند، احتمال خرابی هر یک از آن‌‌‌‌‌‌‌‌ها به دلایل مختلف نیز افزایش می‌یابد. مجموعه هوم خانه نمایندگی تعمیرات جیپاس در تهران است. همشهریان تهرانی می‌توانند برای تعمیرات هر یک از محصولات این برند با هوم خانه تماس بگیرند.

نمایندگی تعمیرات جیپاس در تهران

نمایندگی تعمیرات جیپاس در تهران باید بتواند خدمات بهتر و سریع‌ تری را به مشتریان خود ارائه دهد. به دلیل اینکه در شهر تهران اغلب افراد با کمبود وقت و مشکلات ترافیکی دست و بنچه نرم می‌کنند؛ بنابراین یک تعمیرگاه باید تدابیری را برای ارائه خدمات به آن دسته از افرادی که وقت کمی برای مراجعه حضوری به تعمیرگاه دارند اندیشیده باشد.

به منظور راحتی مشتریان، مجموعه هوم خانه تکنسین را برای دریافت و تحویل کالا درب منزل اعزام می‌کند؛ بنابراین می‌توانید بدون نیاز به مراجعه حضوری، دستگاه را برای تعمیرات بفرستید. البته امکان مراجعه حضوری به کارگاه مجهز هوم خانه، برای تحویل دستگاه یا مشاهده روند تعمیرات نیز میسر است.

معرفی لوازم خانگی جیپاس

این شرکت بیش از 1500 نوع محصول در زمینه‌ های مختلف نظیر، لوازم برقی آرایشی، ابزار، لوازم خانه و آشپزخانه و … تولید می‌کند. تعمیرات لوازم کوچک برقی به ویژه لوازم آشپزخانه همچون تعمیر غذا ساز جیپاس، تعمیرات اتو بخار چیپاس، تعمیر زودپز برقی چیپاس، تعمیرات آون توستر جیپاس، تعمیر یخ ساز جیپاس، تعمیرات پنکه جیپاس، تعمیر کتری برقی و چای ساز جیپاس، تعمیر آب‌سردکن جیپاس، تعمیر اسپرسو ساز جیپاس ، تعمیر جاروبرقی جیپاس ، تعمیر مایکروفر جیپاس و به‌ طور کلی تمام محصولات تولید این برند، توسط کارشناسان و متخصصان هوم خانه قابل‌ ارائه است.

تعمیر جیپاس با قطعات اصلی و اورجینال

قطعاتی که برای تعمیر لوازم منزل به کار برده می‌شوند. در امر تعمیرات بسیار مهم و حیاتی هستند. هرقدر این قطعات مرغوب‌ تر و باکیفیت‌ تر باشند، دستگاه پس از تعمیر ماندگاری بیشتر و عملکرد بهتری خواهد داشت. نمایندگی تعمیر جیپاس در تلاش است با تهیه عمده قطعات از تولیدکنندگان اصلی، قطعات مرغوب و باکیفیت را در دستگاه شما جایگزین کند.

هوم خانه نمایندگی تعمیرات جیپاس

در مجموع توصیه می‌شود برای تعمیرات لوازم خانگی جیپاس به نمایندگی مجاز آن هوم خانه مراجعه کنید. ب این کار نه‌ تنها می‌توانید از مزایای نمایندگی تعمیرات نظیر خدمات در محل و مشاوره‌ های تلفنی استفاده کنید، بلکه می‌توانید پس از تعمیر نیز تا مدت‌ها از دستگاه خود، بدون اینکه مشکل جدیدی پیدا کند، بهره ببرید.

نمایندگی تعمیرات جیپاس در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات جیپاس در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات جیپاس در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات جیپاس در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات جیپاس در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

8 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
avatar
مژگان 03 آذر 1399

سلام من زودپز برقی جیپاس دارم ، الان کار نمیکنه بردم تعمیر میگه المنتش سوخته و ماهم المنتش رو نداریم، چیکار کنم ، من ساکن خرم آباد هستم

پاسخ دادن
avatar
عادل 11 فروردین 1400

سلام وقت بخیر.خدا قوت من یک پنکه دیواری جیپاس گرفتم.پره اش شکسته متاسفانه هر جا رفتم گیرم نیامده.راهنمایی کنید کجا پیدا میشه.ممنونم

پاسخ دادن
avatar
امیر دلاویز 07 خرداد 1400

سلام اب میوه گیری جیپاس مدل ۲۰۲۵-Gje دارم کاسه توری اش شکسته است . هرجا میرم نمونه اش پیدا نمیکنم . راهنمایی کنید ؟ تشکر

پاسخ دادن
avatar
داوود 03 تیر 1400

سلام آبمیوه گیری با مارک جیپاس دارم پروانه تیغه گردانش خراب شده، ای قطعه رو دارید؟

پاسخ دادن
    avatar
    تیم هوم خانه 05 تیر 1400

    سلام؛ به سایت آی پی یدک مراجعه کنید.

    پاسخ دادن
avatar
نرگس 14 مرداد 1400

سلام جی پاس ما پیچ بالاش گم شده، آیا این پیچ وجود داره بخریم؟

پاسخ دادن
    avatar
    تیم هوم خانه 17 مرداد 1400

    سلام، به وبسایت آی پی یدک مراجعه کنید.

    پاسخ دادن
avatar
فاطیما 14 دی 1400

سلام مادستگاه اب مرکبات گیری جی پاس داریم بااولین پرتقال دیگه حرکت نکردهرجامیبرم میگن تعمیرش نمیکنن چیکارکنم لطفانمایندگی دربندرعباس بهم معرفی کنید

پاسخ دادن