تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات امرسان

هوم خانه نمایندگی تعمیرات امرسان در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیرات لوازم خانگی امرسان را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید.

امروزه تحریم‌ کالاهای خارجی و کمبود قطعات یدکی و خدمات پس از فروش کالاهای خارجی سیل عظیمی از مشتریان را به ‌سوی خرید کالاهای ایرانی مشتاق کرده است. برند لوازم خانگی امرسان با تولید محصولات با کیفیت و بکارگیری به روزترین تکنولوژی های روز دنیا توانسته درصد بالایی از نیازهای خانواده‌های ایرانی را تامین نماید. شرکت لوازم خانگی امرسان در کنار کیفیت بالا در راستای رضایت مشتریان با شعار امرسان زیبا پیشرو و مطمئن، از نمایندگی های تعمیرات بسیاری در سطح کشور برخوردار است. هوم خانه یکی از نمایندگی‌ های تعمیرات امرسان در سطح شهر تهران است که بهترین و تخصصی‌ترین خدمات تعمیرات را به مشتریان خود ارائه می‌کند. این نمایندگی تعمیرات امرسان با در اختیار داشتن تعمیرکارانی مجرب و با تجربه در راستای آسایش مشتریان خود و صرفه‌جویی در وقت مشتریان با توجه به شلوغی و تراف سطح شهر تهران، خدمات خود را در محل و منزل به مشتریان خود ارائه می‌نماید.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات امرسان

برقراری ارتباط با نمایندگی‌های تعمیرات امرسان به طرق گوناگون حضوری و غیر حضوری صورت می‌گیرد و مشتریان به راحتی می‌توانند با این نمایندگی‌ها ارتباط برقرار کنند. چنانچه برای مشتریان مقدور باشد که مراجعه حضوری به نمایندگی داشته باشند، تعمیرات در نمایندگی برای آنها صورت می گیرد در غیر این صورت از طریق تماس غیر حضوری با نمایندگی ارتباط برقرار کرده و نسبت به تعمیر دستگاه خود اقدام می نمایند. تماس تلفنی از طریق خطوط ثابت یکی از راه‌های تماس غیر حضوری با این نمایندگی‌ها است که مشتریان می‌توانند با متخصصین و تعمیرکاران مرتبط شده و مشکلات خود را مطرح کرده و سوالات خود را بپرسند. درگاه‌های اینترنتی مانند واتساپ، تلگرام و اینستاگرام از دیگر راه‌های تماس غیر حضوری با نمایندگی‌ امرسان است. با توجه به طرق مختلفی که گفته شد مشتریان می‌توانند به صورت شبانه روزی سوالات خود را با متخصصین مطرح نمایند. متخصصین تعمیرات هوم خانه تا حد امکان مشتریان را در راستای برطرف شدن مشکلات مشتریان راهنمایی کرده و چنانچه نیاز باشد برای تعمیرات به محل و منزل شما مراجعه می‌نماید.

معرفی لوازم خانگی امرسان

برند امرسان یکی از معتبر ترین و پر طرفدار ترین برندهای لوازم خانگی در بازار ایران به حساب می‌آید. این برند با دارا بودن محصولات با کیفیتی مانند انواع مختلف یخچال و فریزر، ماشین لباسشویی، انواع گوناگون هود، تعمیر اجاق گاز امرسان و جاروبرقی توانسته نیاز بسیاری از ایرانیان را با اجناس با کیفیت ایرانی برطرف نماید. خدمات با کیفیت تعمیرات هوم خانه در سطح شهر تهران باعث بالا رفتن میزان رضایت مشتریان در پایتخت شده است و دارندگان لوازم خانگی امرسان با اطمینان از سطح کیفیت خدمات تعمیرات به سمت خرید محصولات امرسان پیش می روند.

هزینه تعمیر لوازم خانگی امرسان در محل و منزل

نمایندگی تعمیرات امرسان از لحاظ اقتصادی به ‌صرفه ترین انتخاب برای تعمیر لوازم خانگی امرسان است. تمامی هزینه های دریافتی از مشتریان با احتساب نرخ اتحادیه و دولتی صورت گرفته و کاملا منصفانه و تحت نظارت مجموعه است. هزینه تعمیرات پیش از انجام کار پیشبینی شده و به مشتری اعلام می شود و در صورت رضایت مشتری از میزان هزینه ها تعمیرات صورت میگیرد. در برخی موارد مشتریان می توانند به صورت تلفنی خرابی دستگاه خود را به متخصصان توضیح داده و از میزان هزینه تعمیرات مطلع شوند. تمامی هزینه ها، پس از پایان کار از مشتری دریافت می‌شود.

با توجه به مشکلات اقتصادی کشور و بالا بودن هزینه تعویض قطعات یدکی تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات امرسان اولویت کار خود را بر تعمیر قطعات دستگاه قرار می دهند تا تعویض قطعه. تنها در شرایطی که امکان تعمیر قطعه وجود نداشته باشد، اقدام به تعویض و استفاده از قطعات اورجینال می‌کنند. در این راستا نیز سعی بر این دارند قطعه اصلی و اورجینال را با قیمت کارخانه ای و پایین تر از قیمت موجود در بازار تهیه نمایند.

نمایندگی تعمیرات امرسان در تهران

نمایندگی تعمیرات امرسان در تهران، یک مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی است که با تربیت نیروهای متخصص در زمینه اپراتوری و جوابگویی مشتریان و همچنین راهنمایی تلفنی مشتریان و مشترکین محترم و دارا بودن کادر فنی جهت تعمیر لوازم خانگی امرسان توانسته است در طول سالیان متمادی، جوابگوی نیازهای مشتریان محترم لوازم خانگی امرسان باشد و این خدمات در رضایت مشتریان امرسان تأثیر بسزایی گذاشته است.

متخصصین تعمیرات امرسان در هوم خانه با دارا بودن سالها تجربه و بالاترین سطح دانش فنی در تعمیر موفق انواع محصولات امرسان و تسلط بر جدیدترین مدل های محصولات امرسان بهترین انتخاب برای انجام تعمیر یخچال امرسان شما در سطح شهر تهران باشند. این تعمیرکاران به‌صورت شبانه روزی و در 7 روز هفته آماده جوابگویی به مشتریان خود هستند و با توجه به شعب گوناگونی که در سطح شهر دارند در کوتاه ترین زمان به محل شما اعزام شده و در اسرع وقت نسبت به عیب یابی و رفع عیوب دستگاه امرسان شما اقدام می‌نمایند.

تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات امرسان با در اختیار داشتن کلیه ابزار مورد نیاز برای انجام تعمیرات لوازم خانگی به محل مراجعه کرده و دیگر نیازی به پرداخت هزینه حمل و نقل و احتمال آسیب دیدن دستگاه حین حمل و نقل نیست.

چرا برای تعمیرات لوازم خانگی امرسان هوم خانه را انتخاب می‌کنیم؟

هر وسیله برقی بعد از گذشت زمان بر اثر استهلاک یا استفاده نادرست ممکن است خراب شده و نیاز به تعمیر داشته باشد. وسایل برقی امرسان نیز با وجود کیفیت بالا از این قائده مستثنی نبوده و ممکن است خراب شود . چنانچه در شهر تهران زندگی می کنید و وسیله خانگی امرسان شما نیاز به تعمیرات دارد در سراسر شهر تعمیرکاران سیار و تعمیرگاه های بسیاری وجود دارند، اما ما به شما پیشنهاد می دهیم برای تعمیرات به نمایندگی های تعمیرات امرسان مراجعه نمایید. هوم خانه به عنوان نمایندگی تعمیرات امرسان مزایایی نسبت به سایر تعمیرگاه ها دارد که در ذیل به شرح آن میپردازیم:

  • راهنمایی دقیق مشترکین توسط پرسنل Call Center جهت برطرف کردن عیوب اولیه دستگاه توسط خود مشتریان
  • با توجه به اینکه شعب گوناگون هوم خانه در سراسر تهران در نزدیکی محل کار یا زندگی شما وجود دارد امکان اعزام سریع و به موقع تعمیرکاران شرکت در اسرع وقت برای تعمیر لوازم برقی امرسان مقدور است.
  • با توجه به سابقه و تخصص تعمیرکاران در تعمیر لوازم خانگی امرسان، تعمیرکاران هوم خانه در کمتر از 2 ساعت عیب دستگاه شما را پیدا کرده و نسبت به تعمیر آن اقدام می نمایند.
  • استفاده از قطعات اصلی و اورجینال در صورت نیاز به تعویض قطعه
  • محاسبه تعرفه تعمیرات بر اساس نرخ مصوب دولتی و اقتصادی بودن و به صرفه بودن نرخ تعمیرات
  • انجام تعمیرات با رضایت مشتری در محل و منزل
  • تحویل قطعات اورجینال به مشتریان در نمایندگی تعمیرات امرسان
  • آموزش دوره ای متخصصان جهت آگاهی از تکنولوژی روز محصولات امرسان برای انجام تعمیرات محصولات امرسان با بالاترین کیفیت
  • اخذ رضایت نهایی مشتریان در پایان کار جهت رسیدن به بالاترین میزان مشتری مداری

تعمیرکار امرسان در تهران

هوم خانه به عنوان نمایندگی تعمیرات امرسان سالهاست به صورت تخصصی تعمیرات لوازم خانگی امرسان را انجام می دهد. چنانچه گارانتی دستگاه شما به پایان نرسیده می توانید از خدمات رایگان تعمیرات شرکتی که دستگاه شما را گارانتی کرده بهره مند شوید اما در صورت اتمام زمان گارانتی شرکتی، متخصصان تعمیرات هوم خانه می توانند در سریعترین زمان ممکن و با هزینه ای مقرون به صرفه تر از سایر تعمیرگاه‌ها، عیوب دستگاه امرسان شما را پیدا کرده و برطرف نمایند.

هوم خانه نمایندگی تعمیرات امرسان

هوم خانه نمایندگی تعمیرات امرسان با تخصص و تجارب تعمیرکاران مجرب خود خدمات مفیدی را برای تشخیص سریع و تعمیر لوازم برقی امرسان شما ارائه می دهد. هوم خانه با پشتیبانی محلی بی نظیر در سرتاسر تهران کلیه خدمات مرتبط با تعمیرات را از ارزیابی های تعمیر، جایگزینی و نوسازی دستگاه تا کالیبراسیون و به روزرسانی ها به بهترین شکل ممکن انجام میدهد. مجموعه خدمات گسترده امرسان شامل همه خدمات لازم برای تعمیرات لوازم خانگی امرسان شما برای رسیدن به بهترین عملکرد است.

نمایندگی تعمیرات امرسان در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات امرسان در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات امرسان در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات امرسان در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات امرسان در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست