تعمیرات لوازم خانگی

تعمیرات الکترواستیل

هوم خانه تعمیرات الکترواستیل در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیرات لوازم خانگی الکترواستیل را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید.

الکترواستیل یکی از پر افتخار ترین برندهای ایران در اواخر دهه 40 فعالیت اولیه خود را آغاز نمود اما این فعالیت چشمگیر و جدی این برند، در آغازین سال دهه 60 قوت گرفت. الکترواسیل تمرکز خود را بر روی یخچال و فریزر با برفک گذاشت هر چند به مرور زمان پس از آزمون و خطا و ارتقاء تولیدات، یخچال و فریزر بدون برفک ایرانی نیز وارد بازار شد. با توجه به طراحی زیبا، تنوع در رنگ و کاربرد، تکنولوژی به روز، و همچنین رعایت استاندارد مطابق با کالاهای بین المللی،  می توان گفت این برند ایرانی با سایر کالاهای خارجی قابل رقابت است. در این میان تعمیرات الکترواستیل هوم خانه نیز پا به پای تولیدات این برند در بخش تعمیر دستگاه و یا تعویض یا تعمیر قطعات آن فعالیت می نمایند. این فعالیت با کم ترین هزینه و با بیشترین بازدهی، صورت می گیرد. در ادامه شما را با بخشی از امتیازات این برند معتبر و محبوب ایرانی آشنا می کنیم.

نحوه تماس با تعمیرات الکترواستیل در تهران

اگر یکی از محصولات الکترواستیل را در منزل دارید بدون شک به همکاری تعمیرات این برند نیز نیاز پیدا می کنید. دسترسی به تعمیرات الکترواستیل مشکل نیست. با تماس تلفنی و یا بررسی در موتور های جست و جو، نشانی آن را در نقاط مختلف تهران یافته و تمهیدات لازم برای تحویل کالا و یا حضور نماینده مرتبط، در نظر گرفته می شود. فراموش نکنید این نمایندگی پل های ارتباطی زیادی دارد. تلفن تماس، سایت، ایمیل، شماره پیامک و کانال تلگرام از جمله راه های ارتباطی مشتریان با تعمیرات الکترواستیل می باشد.

هزینه تعمیر لوازم خانگی الکترواستیل در محل

اگر عملکرد نمایندگی تعمیرات الکترواستیل را ببینید متوجه می شوید که هزینه در بخش فرعی کار قرار می گیرد. هر چند در مقابل کارِ حرفه ای و جامعی که به شما تحویل داده می شود، میزان هزینه تعمیر نیز چشمگیر تر به نظر خواهد رسید اما این طور نیست. این  نمایندگی با توجه به استاندارد تعریف شده در بخش نوع کار و حق الزحمه، رضایت کامل مشتری را بدست می آورد. هزینه ها متناسب با نرخ متعارف و تعرفه های مشخص شده از سوی صنف تعمیرات لوازم خانگی از مشتری دریافت می شود.

همان طور که می دانید، انتخاب هر کالایی برای زندگی شخصی و عمومی، نیازمند معیار و ملاک های مد نظر شماست. در زیر به برخی امتیازاتی که شما را به انتخاب تعمیرات الکترواستیل هدایت می کند، اشاره می کنیم.

چرا برای تعمیرات لوازم خانگی الکترواستیل هوم را انتخاب کنیم؟

همه آنچه را در یک نمایندگی تعمیرات ایده آل، انتظار دارید در نمایندگی تعمیرات الکترواستیل خواهید یافت.

  • ارائه مشاوره جامع: مشاوران و متخصصان نمایندگی تعمیرات الکترواستیل شما را از گمراهی تعمیر و یا تعویض دستگاه نجات می دهند. پیش از مراجعه به تعمیرگاه، با این نمایندگی تماس بگیرید. ایرادات مشهود دستگاه را با مشاوران خبره ای که از پشت خط تلفن شما را راهنمایی می کنند، در میان بگذارید و اجازه دهید مشاوره لازم را در اختیارتان قرار دهند. جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد و شاید نیازی به حضور تعمیرکار نیز نباشد.
  • منظم و دقیق: یکی از اولین نگرانی هایی که ممکن است در ابتدای کار ذهن شما را درگیر کند، نظم و وقت شناسی کادر تعمیر می باشد. این موضوع را می توانید با یک بار همکاری تکنسین های نمایندگی تعمیرات الکترواستیل درک کنید. استثنائی وجود ندارد و در هر زمانی که نیاز به تعمیر پیدا کردید و یا شرایط آن برایتان فراهم بود، حضور منظم و دقیق کادر تعمیر را در منزل و یا محل کار خود احساس خواهید کرد.
  • شناسایی دقیق ایرادات: با آموزش های علمی و فنی بی شماری که به صورت مستمر برای پرسنل نمایندگی تعمیرات الکترواستیل در نظر گرفته می شود، محال است ایرادی دور از ذهن باقی بماند. در هنگام تعمیر تعمیرکار اعزامی از سوی نمایندگی با مهارت و دانش لازم ظرف مدت زمان کوتاهی، مشکل دستگاه را شناسایی نموده و آن را رفع می نماید.
  • قطعات اوریجینال: یکی از مهم ترین بخش های تعمیر استفاده از قطعات فابریک و اورجینال می باشد. استفاده از قطعات تقلبی، اشتباهی جبران ناپذیر می باشد، چرا که کارایی دستگاه را تا حد زیادی پایین می آورد ضمن اینکه ظرف مدت کوتاهی نیز خراب می شود و مجدداً نیاز به تعویض قطعه دستگاه پیدا می کنید. البته این موضوع تنها در زمانی مورد توجه قرار می گیرد که قطعه ای از دستگاه شما به طور کامل خراب شده باشد و نیاز به قطعه جایگزین فابریک داشته باشید. برای یاد آوری لازم است این نکته را متذکر شد که در نمایندگی تعمیرات الکترواستیل، تعمیر قطعه در اولویت قرار دارد و تمام تلاش تکنسین در جهت تعمیر قطعه می باشد تا از هزینه اضافی برای مشتری جلوگیری شود در غیر این صورت تعویض قطعه صورت می گیرد.
  • دستمزد متعارف: حق الزحمه کادر تعمیر با توجه به نرخ نامه استاندارد و مصوب از سوی صنف در نظر گرفته می شود. این نرخ نامه در دسترس عموم قرار دارد و شما می توانید، جزئیات نرخ نامه را از طریق سایت نمایندگی تعمیرات الکترواستیل مشاهده کنید.
  • گارانتی تعمیر معتبر: برخورداری مشتری از گارانتی تعمیر از جمله امتیازاتی ست که نمایندگی تعمیرات الکترواستیل می باشد؛ چرا که آن برای مشتری ارزش زیادی قائل است. اگر به شما نیز کارت ضمانت تعمیر داده شده، آن را برای روز مبادای کوتاه مدت بگذارید. اعتبار این کارت به مدت 6 ماه از زمان تعمیر می باشد و چنانچه در این مدت دستگاه شما دچار مشکل شد، کار تعمیر را به این نمایندگی بسپارید بدون اینکه نیاز به پرداخت حق الزحمه جداگانه باشد.

معرفی لوازم خانگی الکترواستیل

تولیدات الکترواستیل بر روی لوازم خانگی سرمایشی و گرمایشی متمرکز شده است که در زیر به معرفی آن می پردازیم.

  • یخچال فریزر: یخچال، فریزر و یخچال فریزر های الکترواستیل به گونه ای طراحی و تولید شده است که جوابگوی مصارف خانگی و صنعتی می باشد. با توجه به تنوع و نوع کاربرد آن، از این محصولات، می توانید در منزل،  هتل و مراکز اداری و تفریحی استفاده نمایید. این محصولات کاربردی که نقش اساسی در نگهداری مواد غذایی دارند، گاهی ممکن است مواد غذایی موجود در یخچال منجمد شوند و یا بالعکس از سرمای کافی برخوردار نباشد و یا بوی نامطبوع یخچال شما را نگران کند. همان طور که می دانید یخچال از قطعات مختلفی تشکیل شده است که مشکلات موجود در هر کدام، بر عملکرد یخچال تاثیر می گذارد. در صورت بروز هر گونه مشکلی با نمایندگی تعمیرات الکترواستیل تماس حاصل نمایید.
  • آبگرمکن گازی: با استفاده از این دستگاه گرمایشی، زمستان های سرد همراه با آرامش را تجربه خواهید کرد. آبگرمکن گازی الکترواستیل کم مصرف بوده و در صرفه جویی در حامل های انرژی آب و گاز نقش بسزایی دارد. چنانچه آب به اندازه کافی گرم نشد و یا دستگاه با سر و صدا همراه بود و یا  متوجه نشتی گاز از دستگاه شدید، در اولین فرصت، نمایندگی تعمیرات الکترواستیل را در جریان بگذارید. این نمایندگی به سرعت مشکل موجود در دستگاه آبگرمکن را بر طرف می نماید.
  • کولر آبی: کولر گازی الکترواستیل یکی از محصولات پر طرفدار در ایران می باشد که به دلیل قیمت مناسب و در آن واحد مصرف انرژی پایین، مورد استفاده بسیاری از پایتخت نشینان قرار می گیرد. ضمن اینکه در هنگام بروز مشکل برای کولر آبی، نمایندگی تعمیرات الکترواستیل به خوبی پاسخگوی مشتری می باشد. این نمایندگی با کادری مجرب در محل حضور خواهند یافت.
  • بخاری: یکی دیگر از تولیدات برند الکترواستیل، در بخش بخاری می باشد. مطمئناً دفترچه راهنمای آن را مطالعه کرده باشید، در جریان قابلیت های تنظیم درجه، و میزان مصرف انرژی آن قرار گرفته اید. روشن نشدن بخاری، گرم نشدن به اندازه کافی، بوی گاز حاصل از نشتی از جمله مشکلاتی ست که ممکن است در هنگام استفاده با آن مواجه شوید. در صورت بروز هر یک از این مسائل، متخصصان حاضر در نمایندگی تعمیرات الکترواستیل با جدید ترین متد، مشکل دستگاه را رفع می کند.

تعمیرکار الکترواستیل در تهران

نمایندگی تعمیرات الکترواستیل از سابقه درخشانی در حوزه تعمیرات  برخوردار است. حال آنکه در هر محل از پایتخت که ساکن باشید، این نمایندگی با دارا بودن تیمی حرفه ای اعم از مشاوران، متخصصان آموزشی  فنی و تکنسین ها در خدمت شهروندان تهران نشین می باشد. این نمایندگی به صورت 24 ساعته فعالیت می نماید، در هنگام تعمیر از قطعات اورجینال استفاده می کند و در راستای رضایتمندی مشتریان، با ارائه کارت ضمانت تعمیر، تعمیرِ بعدیِ ظرف بازه زمانی 6 ماهه را برایتان به صورت رایگان انجام می دهد.

هوم خانه نمایندگی تعمیرات الکترواستیل

هوم خانه به عنوان نمایندگی تعمیرات الکترواستیل در تهران آماده است تا دستگاه های شما عزیزان را در کمترین زمان و با کمترین هزینه تعمیر نماید. تعمیر دستگاه ها به صورت تخصصی و تضمین شده باعث شده این مرکز به عنوان یکی از برترین نمایندگی های تعمیرات در بین مردم شناخته شود. عملکرد بی عیب و نقص و کارنامه ی درخشان این مرکز در طی این سال ها گواه این امر می باشد. رضایت حداکثری مراجعه کنندگان نیز مهر تاییدی بر این گفته ها است.

تعمیرات الکترواستیل در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

تعمیرات الکترواستیل در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

تعمیرات الکترواستیل در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

تعمیرات الکترواستیل در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

تعمیرات الکترواستیل در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست