تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات اخوان

هوم خانه نمایندگی تعمیرات اخوان در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیرات لوازم خانگی اخوان را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید.

کارخانجات لوازم خانگی اخوان جم در سال ۱۳۴۸ با مجوز وزارت صنایع و معادن در تهران تاسیس شد. با گذشت زمان این برند تولید لوازم خانگی به یکی از معروف ترین و محبوب ترین شرکت های تولید لوازم خانگی تبدیل شد. کیفیت بالای محصولات اخوان وجود یک نمایندگی مجاز و معتبر در زمینه خدمات تعمیر را بیش از گذشته نمایان کرد. هوم خانه به عنوان نمایندگی تعمیرات اخوان تمامی خدمات تعمیر، نصب و تعویض را با بالاترین کیفیت خدمت تهرانی های عزیز ارائه می دهد. تمامی خدمات در این مرکز با متد روز دنیا در زمینه تعمیر ارائه می شود. برای تعمیر و نصب و راه اندازی لوازم خانگی اخوان در تهران دیگر نگران نباشید. تمامی خدمات اعم از نصب سرویس و تعمیرات در اسرع وقت خدمت شما ارائه می دهد.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات اخوان در تهران

نمایندگی تعمیرات اخوان برای راحتی شما در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته آماده پاسخگویی به تمامی عزیزان ساکن تهران می باشد تا به محض ایجاد مشکل در دستگاه شما، برای رفع مشکل اقدام نمایند و از بروز مشکلات بعدی جلوگیری شود. نمایندگی مجاز اخوان در تمامی مناطق شهر تهران مراکزی دارد که می توانید ابتدا با شماره نمایندگی تماس بگیرید و نزدیکترین مرکز به محل سکونت شما معرفی می شود. هم به صورت حضوری و هم غیر حضوری می توانید تمامی خدمات عیب یابی و تعمیر را دریافت کنید. بعد از تماس شما ایراد دستگاه توسط اپراتور مرکز پرسیده می شود. در صورتی که مشکل دستگاه قابل حل توسط خود شما بود، مشاور مربوطه توضیحات لازم را به شما ارائه می دهد.

در غیر این صورت شماره تلفن شما در نمایندگی تعمیرات ثبت می شود. نمایندگی تعمیرات اخوان در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس می گیرد و تعمیرکار حرفه ای به محل اعزام می شود. بررسی های لازم در زمینه عیب یابی دستگاه انجام می شود. اگر ایراد دستگاه با تعمیر قابل حل بود تعمیرکار اقدام به تعمیر می کند و در صورت نیاز به تعویض، قطعه اورجینال با قطعه ی معیوب تعویض می شود. تمامی خدمات تعویض و تعمیر دارای گارانتی معتبر نمایندگی می باشند. در صورتی که مرکز تعمیرات در نزدیکی محل زندگی شما بود می توانید برای راحتی خودتان دستگاه را به مرکز انتقال دهید. اقدامات لازم برای تعمیر در مرکز انجام شده و با شما تماس گرفته می شود. می توانید برای تحویل گرفتن دستگاه و برگه گارانتی مراجعه کنید.

هزینه تعمیر لوازم خانگی اخوان در محل

نمایندگی تعمیرات اخوان تمامی خدمات نصب و راه اندازی لوازم خانگی، سرویس، تعویض و دیگر خدمات ارائه شده را با هزینه های مناسب طبق تعرفه دولتی و منصفانه انجام می دهد. بسیاری از مشتریان خدمات پس از فروش از هزینه بالایی که برخی نمایندگی های تعمیرات در قبال خدمات ارائه شده دریافت می کنند گله می کنند. اما خیال شما از بابت هزینه های تعمیر در نمایندگی اخوان راحت باشد. کیفیت استاندارد و بالای خدمات با مناسب ترین قیمت خدمت شما ارائه می شود. اجرت تعمیرات طبق اعلام رسمی اتحادیه تعمیرکاران می باشد. تمامی هزینه ی خدمات کاملا منصفانه و تحت نظارت مجموعه می باشند.

نمایندگی تعمیرات اخوان با توجه به نوع لوازم خانگی، میزان خرابی ایجاد شده در دستگاه و هزینه ی قطعه ای که باید تعویض شود قیمت گذاری انجام می دهد و هزینه ی نهایی تعمیرات و تعویض پس از عیب یابی به صورت حدودی خدمت شما اعلام می شود. شما می توانید قیمت ها را مقایسه کنید و سپس اقدام به تعمیر لوازم خانگی اخوان نمایید. پس از پایان کار مبلغ با توجه به خدمات دریافت می شود. تمامی خدمات دارای هزینه های یکسان در تمامی نقاط تهران می باشند و منطقه محل سکونت تاثیری بر قیمت خدمات این مجموعه ندارد.

چرا برای تعمیرات لوازم خانگی اخوان هوم خانه را انتخاب کنیم؟

در کنار تمامی خدمات با کیفیتی که نمایندگی تعمیرات اخوان نسبت به دیگر نمایندگی ها ارائه می دهد، مزایای ویژه ای دارد که اعتماد شما را برای انتخاب این مجموعه ترغیب می کند. این خدمات نشانگر کیفیت، دقت و احترام رسانی به حقوق مصرف کننده می باشد. در این بخش تعدادی از ویژگی ها و امتیازات نمایندگی تعمیرات هوم خانه نسبت به سایز نمایندگی ها را خدمت شما ارائه می دهیم:

  • به دلیل کیفیت بالای لوازم خانگی اخوان افرادی می توانند اقدام به تعمیر تخصصی نمایند که آشنایی کامل با جزییات این محصول را دارا باشند. تمامی کارشناسان تعمیر و مشاوره در این مجموعه دارای مدارک معتبر در زمینه تعمیر لوازم خانگی اخوان را دارا می باشند و هر ساله با توجه به تنوع محصولات کلاس های تخصصی تعمیر برگزار می شود. به همین خاطر عملیات عیب یابی و تعمیر را تسریع می بخشند.
  • هزینه های تعمیر و تعویض نسبت به کیفیت خدمات مناسب می باشد.
  • تمامی خدمات تعویض و نصب و تعمیر با ارائه برگه گارانتی معتبر انجام می شود که خیال شما را از بابت کیفیت خدمات راحت می کند.
  • نمایندگی تعمیرات اخوان در تمامی مناطق تهران مراکزی دارد که سرعت ارائه خدمات را افزایش می دهد.
  • ابتدا اقدامات لازم برای تعمیر صورت می پذیرد و در نهایت تعمیرکار در صورت نیاز اقدام به تعویض قطعه می نماید.
  • قطعات استفاده شده برای تعویض کاملا اورجینال و اصل می باشند.
  • درخواست نصب و تعمیر هم می تواند به صورت آنلاین و هم به صورت تلفنی انجام شود.
  • در سریع ترین زمان ممکن سرویس کار و تعمیر کار حرفه ای به محل اعزام می شود.
  • تعمیرات لوازم خانگی در محل انجام می شود و در صورت نیاز به تعمیرگاه منتقل می شود.

معرفی لوازم خانگی اخوان

محصولات برند اخوان در میان ایرانیان بسیار شناخته شده است. از این میان هوم خانه نمایندگی تعمیرات اخوان در تهران تمامی فقط خدمات مربوط به تعمیر لوازم خانگی اخوان مانند اجاق گاز، هود و فر را خدمت شما ارائه می دهد. کیفیت بالای محصولات اخوان و استاندارد بالای تولید وجود نمایندگی مجاز خدمات را بشدت نمایان می سازد. برند اخوان محصولاتی نظیر انواع هود آشپزخانه، سینک های ظرف شویی، انواع اجاق گاز، شیر آلات و فر توکار را با بهترین کیفیت تولید می کند. در صورت نیاز به نصب تعمیر و دیگر خدمات پس از فروش هریک لوازم خانگی های اخوان می توانید با نمایندگی تعمیر اخوان تماس بگیرید. تعمیر اجاق گاز اخوان ، تعمیر هود اخوان و فر اخوان از از جمله خدمات این مرکز می باشد.

در صورت بروز خرابی و ایراد در هریک از این محصولات باید با نمایندگی تعمیرات اخوان تماس بگیرید. برخی خود سرانه اقدام به نصب این محصولات می نمایند و آن را کار ساده ای می بینند و با نمایندگی تماس نمی گیرند. در صورتی که باید به متخصص نصب مراجعه نمایند. همچنین ممکن است اجاق گاز ، هود و یا فر اخوان با گذشت زمان نیاز به سرویس داشته باشند و برخی از قطعات آن دچار مشکل شوند. اجاق گاز یا فرگاز اخوان ممکن است با مشکلاتی مانند مسدود شدن سر شعله ها، از کار افتادن فندک، یکنواخت نبود دمای فر، روشن نشدن فر، باز و بسته نشدن درب فر و موارد دیگر رو به رو شود. متخصصان ما در تمامی ساعات شبانه روز آماده پاسخگویی و ثبت در خواست شما برای نصب و سرویس لوازم خانگی اخوان می نمایند.

تعمیرکار لوازم خانگی اخوان در تهران

نمایندگی تعمیرات اخوان با دارا بودن کادری مجرب و تکنولوژی و متد روز دنیا در زمینه تعمیرات لوازم خانگی اخوان تمامی خدمات نصب و راه اندازی، تعمیر و تعویض را با کیفیت عالی در تهران انجام می دهد. تعمیرات لوازم خانگی اخوان در تهران به صورت تخصصی و بدون نیاز به جابجایی دستگاه و با قطعات اصلی انجام می شود. همچنین خدمات تعمیرگاه لوازم خانگی اخوان با قیمت مناسب ارائه می شود. تمامی خدمات نصب و راه اندازی، تعمیر و تعویض لوازم خانگی اخوان را با بالاترین کیفیت برای شما انجام می دهیم. در گذشته تعمیرات لوازم خانگی توسط تعمیرکاران محلی انجام می شد.

بردن لوازم خانگی کوچک برای صاحبان لوازم خانگی مشکلی نداشت. اما تعمیرات لوازم خانگی بزرگ و انتقال آن به تعمیرگاه لوازم خانگی بسیار مشکل بود و خانواده ها در این زمینه دچار مشکل می شدند. امروزه با گسترش ارتباطات و تکنولوژی تمامی خدمات تعمیر و تعویض به صورت آنلاین جایگزین تعمیرکاران محلی شده اند. تعمیرگاه لوازم خانگی اخوان در خانه شما با متخصص ترین افراد در زمینه تعمیر آماده ارائه خدمات به شما می باشند. نمایندگی تعمیرات اخوان این کار را برای شما ساده کرده است. کافیست با شماره نمایندگی تعمیرات تماس بگیرید و خدمات را در اسرع وقت دریافت کنید.

هوم خانه نمایندگی تعمیرات اخوان

هوم خانه به عنوان نمایندگی تعمیرات اخوان در تهران دارای متخصصین با تجربه و کارآمد در زمینه انواع خدمات تعمیر می باشد. تعمیرکاران حرفه ای ما دوره های تخصصی لازم در زمینه تعمیر لوازم خانگی اخوان را گذرانده اند. شما با توجه به مبلغی که پرداخت می کنید کیفیت بالاتری در تعمیر لوازم خانگی اخوان دریافت خواهید کرد و تا چند سال نیاز شما را به تعمیر راحت می کند. هیچ یک از تعمیرکاران محلی تضمینی برای تعمیرات ارائه نمی دهند در حالی که تمامی تعمیرات این مجموعه دارای گارانتی معتبر می باشد. این مجموعه همه روزه حتی ایام تعطیل آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشد. کافیست با ما تماس بگیرید و کیفیت بالای خدمات را از ما بخواهید.

نمایندگی تعمیرات اخوان در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات اخوان در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات اخوان در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات اخوان در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات اخوان در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست