تعمیرات لوازم خانگی

تعمیر یخچال پروفیلو

محصولاتی که توسط کشور ترکیه تولید می شوند، بین ما ایرانیان همیشه محبوب بوده اند. مهمترین دلیلی که باعث به وجود آمدن این محبوبیت می شود، قیمت پایین و کیفیت نسبتا بالای آن ها می باشد. یکی از شرکت های تولیدکننده لوزام خانگی ترک، شرکت پروفیلو می باشد. این شرکت تا به حال محصولات زیادی را به بازار عرضه کرده است. یکی از مهمترین محصولاتی که توسط این شرکت عرضه شده است، انواع یخچال فریزر می باشد. نمایندگی تعمیر یخچال پروفیلو در هوم خانه یکی از صدها نمایندگی این شرکت است که یخچال های تولید شده توسط این شرکت را تعمیر می کند.

کاربران گرامی، با استفاده از خدمات نمایندگی مجاز تعمیرات هوم خانه می توانید تا 75% در هزینه های تعمیر یخچال پروفیلو صرفه جویی نمایید.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات یخچال پروفیلو در تهران

برای استفاده از خدمات تعمیرات این برند ابتدا باید راه های ارتباطی نمایندگی تعمیر یخچال پروفیلو در هوم خانه را بدانیم:

  1. اولین و آسان ترین روش استفاده از شماره تلفن های موجود در سایت می باشد. در این روش کافی است که به وبسایت ما مراجعه کنید و با شماره تلفن های مرکز نمایندگی تماس بگیرید. سپس مشکلات خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید و از آن ها بخواهید که برای شما تعمیرکاری در نظر بگیرند.
  2. روش بعدی استفاده از فرم درخواست تعمیرات یخچال پروفیلو در سایت می باشد. در این روش ابتدا وارد سایت هوم خانه شوید و سپس اطلاعات مورد نیاز فرم را پر نمایید.
  3. زمانی که پر کردن فرم تمام شد، کارشناسان هوم خانه بر اساس اطلاعاتی که در فرم وارد کردید، بهترین تعمیرکار را برای شما انتخاب می کنند.
  4. در مرحله بعد تعمیرکار برای تعمیر یخچال پروفیلو در محل فرستاده می شود و برای اینکه از جزئیات این موضوع مطلع شوید، شماره تلفن همراه او به همراه شناسه اش، به شماره تلفنی که در فرم وارد کردید، فرستاده می شود.
  5. بعد از اتمام فرآیند تعمیرات، تعمیرکار ما به شما ضمانت نامه می دهد و همچنین از شما درباره کیفیت خدمات خود نظرخواهی می کند.

نمایندگی تعمیر یخچال پروفیلو در تهران

هوم خانه به عنوان نمایندگی معتبر برند پروفیلو در تهران، بهترین خدمات تعمیر یخچال را با بالاترین کیفیت و در سریع ترین زمان ممکن به مشتریان خود عرضه می کند. نمایندگی تعمیرات یخچال پروفیلو در شرق، غرب، شمال و جنوب شهر تهران شعبه دارد و به مشتریان خود به بهترین صورت سرویس می دهد. همچنین شما می توانید در هر ساعت از 24 ساعت شبانه، در صورت نیاز به خدمات تعمیرات یخچال با نمایندگی هوم خانه تماس حاصل کنید. همچنین نمایندگی تعمیر یخچال پروفیلو در تمامی روزهای هفته حتی جمعه ها خدمات خود را به مشتریان ارائه می دهد.

خدمات پس از فروش یخچال پروفیلو به چه صورت است؟

با اینکه شرکت پروفیلو یک شرکت ترکیه ای است، ولی استفاده از خدمات پس از فروش آن در ایران ممکن است کمی سخت باشد. دلیل اینکه شرکت پروفیلو به ایران خدمات پس از فروش خوبی ارائه نمی دهد، تحریم های سیاسی و اقتصادی است. اما به هیچ وجه در این باره نگران نباشید؛ چرا که اگر می خواهید از جایگزین خدمات پس از فروش یخچال پروفیلو استفاده کنید، بهترین گزینه استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال پروفیلو می باشد. نمایندگی هوم خانه تمامی خدمات پس از فروش این برند اعم از نصب تا تعمیر یخچال را به مشتریان خود ارائه می کند.

نمایندگی تعمیرات یخچال پروفیلو در محل و منزل

ویژگی مثبتی که نمایندگی تعمیر یخچال پروفیلو نسبت به سایر نمایندگی های تعمیرات دارد، این است که خدمات خود را در محل زندگی مشتریان ارائه می دهد. در واقع به جای اینکه شما دستگاه خود را برای تعمیر به محل نمایندگی ببرید، تعمیرکار به منزل شما می آید تا یخچال شما را تعمیر کند. این ویژگی مزایای بسیار زیادی دارد که مهمترین آن صدمه ندیدن بیشتر یخچال است، زیرا شما دیگر نیازی به جا به جا کردن یخچال ندارید و در نتیجه احتمال اینکه یخچالتان به جایی برخورد کند کمتر می شود. مزیت بعدی کاهش هزینه تعمیرات یخچال پروفیلو می باشد. مزیت آخر نیز این است که با این کار شما می توانید تمامی فرآیند تعمیرات را مشاهده کنید و از کیفیت تعمیرات مطمئن شوید.

هزینه تعمیر در نمایندگی تعمیرات یخچال پروفیلو

مزیت بعدی استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال پروفیلو در این است که نسبت به مشتریان خود مسئولیت پذیر است و مشتری مداری برای این مجموعه اولین و مهمترین اولویت می باشد. به همین منظور هزینه تعمیرات خود را به منصفانه ترین و بهترین صورت ممکن تعیین کرده است. برای اینکه از صحت حرف ما مطمئن گردید، باید به شما بگوییم که هزینه تعمیرات در نمایندگی تعمیر یخچال پروفیلو بر اساس تعرفه اتحادیه تعمیرات لوازم خانگی تنظیم شده است.

مورد بعدی که هزینه تعمیرات یخچال پروفیلو را بسیار کاهش می دهد، این است که اولویت تعمیرکاران بر تعمیر قطعات است و فقط در صورتی نسبت به تعویض آن ها اقدام می کنند که دیگر راه حلی باقی نمانده باشد. این موضوع باعث می شود که هزینه تعمیرات به صورت چشمگیری کاهش یابد.

تعرفه خدمات تعمیرات یخچال پروفیلو

برای برآورد هزینه تعمیر یخچال پروفیلو در محل، می توانید از جدول زیر کمک بگیرید:

خدمات تعمیرات یخچال پروفیلو هزینه تعمیر یخچال پروفیلو
هزینه شارژ گاز یخچال پروفیلو 450.000 تومان الی 950.000 تومان
هزینه رفع نشتی گاز و وکیوم کامل یخچال پروفیلو 100.000 تومان الی 150.000 تومان
هزینه اضافه کردن کندانسور ضمیمه یخچال پروفیلو 150.000 تومان الی 350.000 تومان
هزینه شست و شو کامل مدار یخچال پروفیلو 40.000 تومان الی 45.000 تومان
هزینه تعویض فیلتر درایر یخچال پروفیلو 40.000 تومان الی 50.000 تومان
هزینه تعویض ترموستات یخچال پروفیلو 200.000 تومان الی 400.000 تومان
هزینه تعویض موتور داخل یخچال پروفیلو 170.000 تومان الی 750.000 تومان
هزینه تعویض فن داخل معمولی یخچال پروفیلو 200.000 تومان الی 400.000 تومان
هزینه تعویض فن داخل سرامیکی یخچال پروفیلو 670.000 تومان الی 2.100.000 تومان
هزینه تعمیر برد یخچال پروفیلو بستگی به مدت زمان تعمیر و مدل یخچال دارد.
هزینه تعمیر یخساز ساید بای ساید یخچال پروفیلو 320.000 تومان الی 820.000 تومان
هزینه تعویض تایمر یخچال پروفیلو 270.000 تومان الی 410.000 تومان
هزینه تعمیر آبسرد کن یخچال پروفیلو 170.000 تومان الی 410.000 تومان
هزینه برطرف کردن آبریزی از یخچال پروفیلو 170.000 تومان الی 410.000 تومان
هزینه تعویض لاستیک درب یخچال پروفیلو 370.000 تومان الی 1.100.000 تومان
هزینه رفع مشکل رگلاژ درب یخچال پروفیلو 80.000 تومان الی 90.000 تومان
هزینه جا به جایی درب ساید بای ساید یخچال پروفیلو 270.000 تومان الی 290.000 تومان
هزینه تعویض لولای درب یخچال پروفیلو 120.000 تومان الی 150.000 تومان
هزینه تعویض کمپرسور یخچال پروفیلو 1.600.000 تومان الی 3.700.000 تومان
هزینه تعویض رله و اورلود کمپرسور یخچال پروفیلو 150.000 تومان الی 340.000 تومان
هزینه عیب یابی یخچال پروفیلو 85.000 تومان الی 95.000 تومان

عیب یابی یخچال پروفیلو

دقت داشته باشید که ممکن است به غیر از موارد بالا مشکلات دیگری برای یخچالتان رخ دهد و لیست بالا تنها مشکلات متداولی هستند که برای یخچال رخ می دهند. در صورتی که نمی دانید مشکل یخچالتان چیست، حتماً به نمایندگی تعمیرات یخچال پروفیلو مراجعه کنید و از تعمیرکاران ما بخواهید تا مشکلات یخچال شما را بررسی نمایند.

همچنین خوب است بدانید که تعمیرکاران و کارشناسانی که در نمایندگی تعمیر یخچال پروفیلو فعالیت می کنند، همگی باتجربه و ماهر هستند. این موضوع کیفیت تعمیرات این نمایندگی را تضمین می کند.

بررسی مشکلات و ایرادات متداول یخچال پروفیلو توسط تعمیرکار نمایندگی هوم خانه

پیش از اینکه به نمایندگی تعمیر یخچال پروفیلو مراجعه کنید، باید بدانید که آیا یخچالتان مشکلی دارد یا نه. پیشنهاد ما این است که هرچند وقت یک بار از هوم خانه درخواست سرویس کار دهید تا از عملکرد صحیح تمامی بخش های یخچال خود مطمئن شوید. به هر حال مشکلات زیر رایج ترین مشکلات یخچال است که در این بخش به معرفی آن ها می پردازیم:

علت صدای زیاد یخچال پروفیلو از چیست؟ جهت تعمیر و عیب یابی چه باید کرد؟

باید بدانید که سر و صدایی که توسط یخچال ایجاد می شود، اصلاً طبیعی نیست و باید به سرعت تعمیر گردد. البته دقت داشته باشید که برخی اوقات صدایی شبیه به صدای ترکیدن حباب در یخچال ایجاد می شود که این صدا طبیعی است و جای نگرانی وجود ندارد.

  • اولین موردی که باید به بررسی آن بپردازید این است که یخچالتان تراز است یا خیر. در صورتی که یخچالتان تراز نبود، حتماً آن را تراز نمایید.
  • قطعه دیگری که باعث به وجود آمدن این مشکل می شود، کمپرسور یخچال است. این قطعه باید توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیر یخچال پروفیلو مورد بررسی قرار بگیرد.

یخچال پروفیلو به خوبی خنک نمی کند، برای عیب یابی و تعمیر چه کاری انجام دهیم؟

مشکل بعدی که ممکن است برای یخچال شما رخ دهد، این است که یخچال شما دیگر نمی تواند مواد غذایی را سرد کند. به این منظور:

  • اول از همه باید دقت داشته باشید که یخچالتان بر روی چه دمایی تنظیم شده است. در صورتی که درجه یخچالتان روی عدد درستی تنظیم نشده باشد، یخچال نمی تواند مواد غذایی را سرد کند.
  • دومین قدم این است که یخچالتان را از کنار وسایل گرمایشی دور نگه دارید.
  • قطعه بعدی که باید مورد بررسی قرار بگیرد، لاستیک درب یخچال می باشد. این قطعه باعث می شود که درب یخچال به خوبی بسته شود و سرمای داخل یخچال از دست نرود.
  • گاز خنک کننده وظیفه سرد کردن محیط یخچال را دارد. در صورتی که این گاز تمام شده باشد، پیشنهاد می کنیم که این گاز را توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیرات یخچال پروفیلو پر کنید.

تعمیرکار متخصص یخچال پروفیلو چه راهکاری را برای رفع مشکل نشتی آب یخچال ارائه می دهد؟

نشتی آب مشکل سومی است که به بررسی آن می پردازیم:

  • برخی اوقات کمی آب کف یخچال جمع می شود. این مورد طبیعی است و به این دلیل رخ می دهد که شما مواد غذایی مرطوب را در یخچال قرار داده اید.
  • سیستمی که باید توسط نمایندگی تعمیرات یخچال پروفیلو مورد بررسی قرار بگیرد، برفک زدا است. این سیستم وظیفه دارد، برفک های یخچال را آب کند. در صورتی که این سیستم کارکرد درستی از خود نشان ندهد، آب نشت می کند.
  • ترموستات دیفراست قطعه ای است که باعث به وجود آمدن این مشکل می شود. دقت داشته باشید که این قطعه باید توسط تعمیرکار مورد بررسی قرار بگیرد.
  • یخساز نیز مورد دیگری است که خرابی آن سبب نشتی آب از یخچال می شود.
  • در مرحله نهایی باید لوله های آب را مورد بررسی قرار دهید تا مطمئن شوید مسدود یا خراب نشده اند.

چگونه ایراد برفک زدن دیواره پشت یخچال پروفیلو را رفع کنیم؟

  • در یخچال لوله هایی وجود دارند که برای نگهداری گاز خنک کننده تعبیه شده اند. این لوله ها وظیفه دارند گاز خنک کننده را در خود نگه دارند. در صورتی که این لوله ها خراب شده باشند، از خود گاز نشتی می دهند و انتشار این گاز در محیط یخچال سبب ایجاد برفک می شود. این لوله ها باید توسط تعمیرکار مورد بررسی قرار بگیرند.
  • ترموستات یخچال از جمله قطعاتی است که بر روی این مشکل تاثیر می گذارد. به علت تخصصی بودن این قطعه شما نمی توانید از عملکرد صحیح این قطعه مطمئن شوید و برای عیب یابی و تعمیر آن باید به نمایندگی تعمیر یخچال پروفیلو مراجعه نمایید.

دلیل منجمد شدن مواد غذایی در یخچال پروفیلو چیست؟ برای عیب یابی و تعمیر چه کار انجام دهیم؟

برای حل مشکل یخ زدن مواد غذایی در یخچال:

  • اولین موردی که باید بررسی نمایید درجه یخچال است. باید آن را بررسی کنید تا ببینید روی چه عددی تنظیم شده است.
  • ترمسیور قطعه دیگری است که باعث به وجود آمدن این مشکل می شود. برای اینکه این قطعه را تعمیر نمایید، می توانید کویل های آن را تمیز کنید.
  • همچنین پیشنهاد می شود از قرار دادن مواد غذایی در جلوی فن خروجی خودداری نمایید.
  • آخرین قطعه ای که باید توسط نمایندگی تعمیر یخچال پروفیلو مورد بررسی قرار بگیرد، برد یخچال می باشد. این قطعه به صورت غیرمستقیم دمای یخچال را بررسی می کند.

استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال پروفیلودر هوم خانه چه مزایایی دارد؟

نمایندگی تعمیر یخچال پروفیلو همیشه یکی از بهترین نمایندگی های تعمیر انواع یخچال بوده است و بد نیست بدانید که فعالیت این نمایندگی به بیش از نیم قرن می رسد. با توجه به این موضوع خوب است بدانید که هوم خانه چه خدماتی را به مشتریان خود ارائه می کند.

  • اول از همه باید بدانید که تعمیرکاران ما ترجیح می دهند قطعات را تعمیر کنند و فقط در شرایطی نسبت به تعویض آن ها قطعه اقدام می کنند که دیگر راه حلی باقی نمانده باشد.
  • تمامی پرسنل نمایندگی تعمیرات یخچال پروفیلو مجرب و متخصص و دارای گواهی نامه های معتبر در زمینه تعمیرات هستند. به همین دلیل کیفیت تعمیرات ما نسبت به سایر نمایندگی ها چند پله بالاتر است.
  • همچنین نمایندگی هوم خانه به شما ضمانت نامه یک ساله ارائه می دهد. شما می توانید با استفاده از آن ضمانت نامه در صورتی که از تعمیرات ما رضایت نداشتید، مجددا از خدمات نمایندگی استفاده کنید.

تعمیر یخچال پروفیلو در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

تعمیر یخچال پروفیلو در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

تعمیر یخچال پروفیلو در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

تعمیر یخچال پروفیلو در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

تعمیر یخچال پروفیلو در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

امتیاز


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست