تعمیرات لوازم خانگی

تعمیر یخچال ایران شرق

شرکت های ایرانی همیشه سعی بر این موضوع داشته اند که محصولات باکیفیتی را برای هموطنان خود به بازارهای داخلی عرضه کنند. برخی از این شرکت ها در این امر موفق شده و حتی کیفیت خود را به حدی رسانده اند که در سطح جهانی فعالیت می کنند. یکی از شرکت های قدیمی ایرانی که بیش از نیم قرن در زمینه تولید لوازم خانگی تجربه دارد، شرکت ایران شرق می باشد. همه ما حداقل برای یکبار هم که شده نام محصولات این شرکت را شنیده ایم و یا از یکی از محصولات شرکت ایران شرق استفاده کرده ایم. نمایندگی تعمیر یخچال ایران شرق در هوم خانه در تهران مفتخر است که می تواند انواع یخچال های این برند را با بهترین کیفیت تعمیر نماید و به کاربران خود خدمات ویژه ای ارائه دهد.

کاربران گرامی، با استفاده از خدمات نمایندگی مجاز تعمیرات هوم خانه می توانید تا 75% در هزینه های تعمیر یخچال ایران شرق صرفه جویی نمایید.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات یخچال ایران شرق در تهران

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات یخچال ایران شرق به صورت زیر می باشد:

  1. برای برقراری ارتباط با نمایندگی تعمیر یخچال ایران شرق هوم خانه می توانید با شماره های موجود در سایت هوم خانه تماس بگیرید.
  2. برای این کار به صفحه تماس با ما مراجعه کرده و با شماره نزدیک ترین دفتر نمایندگی به محل زندگی خود تماس حاصل فرمایید.
  3. روش بعدی که شما می توانید از آن طریق با نمایندگی هوم خانه ارتباط برقرار کنید، استفاده از فرم آنلاین درخواست تعمیرات یخچال ایران شرق است که در صفحه اول سایت هوم خانه قرار گرفته است.
  4. برای این کار به صفحه اصلی سایت مراجعه کرده و فرم را پر کنید.
  5. پس از ثبت درخواست، اطلاعات شما در سایت ثبت شده و درخواست شما توسط کارشناسان مورد بررسی قرار می گیرد تا در اسرع وقت به مشکل شما رسیدگی شود.
  6. پس از بررسی، تعمیرکار مربوطه سریعا به محل مورد نظر شما اعزام شده و پس از ارائه خدمات، به شما ضمانت نامه معتبر تقدیم می نماید.

نمایندگی تعمیر یخچال ایران شرق در تهران

اگر در تهران زندگی می کنید و می خواهید که از خدمات نمایندگی تعمیر یخچال ایران شرق استفاده کنید، پیشنهاد می کنیم که حتما این قسمت از مقاله را به خوبی مطالعه نمایید. کاربران تهرانی عزیز می توانند به سادگی از خدمات ویژه نمایندگی هوم خانه استفاده کنند. از مزایای استفاده از خدمات این نمایندگی این است که شما می توانید به صورت شبانه روزی با نمایندگی تعمیرات یخچال ایران شرق ارتباط برقرار کرده و نسبت به تعمیر یخچال خود اقدام نمایید. همچنین هوم خانه در تمامی روزهای هفته خدمات خود را به کاربران ارائه می دهد. همچنین خوب است بدانید که هوم خانه جهت تعمیرات یخچال ایران شرق در تمامی نقط تهران اعم از شرق، غرب، شمال و جنوب شعبه دارد و سعی بر ارائه دسترسی آسان خدمات به کاربران خود دارد.

خدمات پس از فروش یخچال ایران شرق به چه صورت است؟

با اینکه شرکت ایران شرق یک شرکت ایرانی می باشد، ولی در زمینه ارائه خدمات پس از فروش محصولات خود به خوبی عمل نمی کند. باید به این موضوع توجه داشته باشید که مشهورترین محصولاتی که توسط شرکت ایران شرق تولید می شوند، آبگرمکن ها هستند. به همین دلیل سایر محصولات این شرکت به خوبی پشتیبانی نمی شوند. اما جای نگرانی وجود ندارد؛ چرا که شما می توانید از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال ایران شرق در هوم خانه برای تعمیرات یخچال خود استفاده کنید. تمامی خدمات پس از فروش یخچال ایران شرق از نصب تا سرویس دوره ای آن در نمایندگی هوم خانه انجام می شود.

نمایندگی تعمیرات یخچال ایران شرق در محل و منزل

استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال ایران شرق مزایای ویژه ای را برای شما ارمغان می آورد. یکی از این مزایای ویژه، ارائه خدمات تعمیرات در منزل و یا محل مصرف کنندگان می باشد. این موضوع، ویژگی های زیادی را به شما ارائه می کند. اول از همه اینکه ارائه خدمات تعمیر یخچال ایران شرق در محل شما هزینه تعمیرات را به علت عدم جابجایی دستگاه به شدت کاهش می دهد. مورد بعدی، کاهش احتمال صدمه دیدن یخچال در حین جابجایی می باشد. آخرین ویژگی نیز این است که شما می توانید به خوبی تمامی فرآیند تعمیر را مشاهده کنید و ببنید که تعمیرکار ما چگونه یخچال شما را تعمیر می کند.

هزینه تعمیر در نمایندگی تعمیرات یخچال ایران شرق

یکی از مواردی که برای عموم مردم اهمیت دارد، میزان هزینه تعمیرات است. نمایندگی تعمیر یخچال ایران شرق در هوم خانه به خوبی از این موضوع مطلع است و به همین دلیل هزینه خدمات خود را به صورت منصفانه ای تنظیم کرده است. بد نیست بدانید که هزینه تعمیرات یخچال ایران شرق در هوم خانه بر اساس نرخ اتحادیه تعیین شده و این مورد به شما اطمینان می دهد که هزینه های دریافتی بیش از اندازه استاندارد نخواهد بود. همچنین نمایندگی هوم خانه بر این اصل پایبند است که تعمیرکاران ابتدا باید قطعات را تعمیر را کنند و در صورتی که قطعات غیرقابل تعمیر بودند، قطعات را با قطعات سالم تعویض کنند.

تعرفه خدمات تعمیرات یخچال ایران شرق

بر اساس جدول آورده شده در این بخش از مطلب، می توانید هزینه تعمیر یخچال ایران شرق را برآورد کنید:

خدمات تعمیرات یخچال ایران شرق هزینه تعمیر یخچال ایران شرق
هزینه شارژ گاز یخچال ایران شرق 450.000 تومان الی 950.000 تومان
هزینه رفع نشتی گاز و وکیوم کامل یخچال ایران شرق 100.000 تومان الی 150.000 تومان
هزینه اضافه کردن کندانسور ضمیمه یخچال ایران شرق 150.000 تومان الی 350.000 تومان
هزینه شست و شو کامل مدار یخچال ایران شرق 40.000 تومان الی 45.000 تومان
هزینه تعویض فیلتر درایر یخچال ایران شرق 40.000 تومان الی 50.000 تومان
هزینه تعویض ترموستات یخچال ایران شرق 200.000 تومان الی 400.000 تومان
هزینه تعویض موتور داخل یخچال ایران شرق 170.000 تومان الی 750.000 تومان
هزینه تعویض فن داخل معمولی یخچال ایران شرق 200.000 تومان الی 400.000 تومان
هزینه تعویض فن داخل سرامیکی یخچال ایران شرق 670.000 تومان الی 2.100.000 تومان
هزینه تعمیر برد یخچال ایران شرق بستگی به مدت زمان تعمیر و مدل یخچال دارد.
هزینه تعمیر یخساز ساید بای ساید یخچال ایران شرق 320.000 تومان الی 820.000 تومان
هزینه تعویض تایمر یخچال ایران شرق 270.000 تومان الی 410.000 تومان
هزینه تعمیر آبسرد کن یخچال ایران شرق 170.000 تومان الی 410.000 تومان
هزینه برطرف کردن آبریزی از یخچال ایران شرق 170.000 تومان الی 410.000 تومان
هزینه تعویض لاستیک درب یخچال ایران شرق 370.000 تومان الی 1.100.000 تومان
هزینه رفع مشکل رگلاژ درب یخچال ایران شرق 80.000 تومان الی 90.000 تومان
هزینه جا به جایی درب ساید بای ساید یخچال ایران شرق 270.000 تومان الی 290.000 تومان
هزینه تعویض لولای درب یخچال ایران شرق 120.000 تومان الی 150.000 تومان
هزینه تعویض کمپرسور یخچال ایران شرق 1.600.000 تومان الی 3.700.000 تومان
هزینه تعویض رله و اورلود کمپرسور یخچال ایران شرق 150.000 تومان الی 340.000 تومان
هزینه عیب یابی یخچال ایران شرق 85.000 تومان الی 95.000 تومان

عیب یابی یخچال ایران شرق

به این موضوع دقت داشته باشید که مشکلاتی که در بالا به معرفی آن ها پرداخته ایم، جزء مشکلات متداول یخچال به حساب می آیند. به همین خاطر ممکن است که برای یخچال شما مشکلات دیگری خارج از مطالب بالا پیش بیاید. در صورت بروز هرگونه اتفاق توصیه می شود که به نمایندگی تعمیر یخچال ایران شرق مراجعه کنید و از کارشناسان ما بخواهید تا مشکلات یخچال شما را بررسی کنند.

بد نیست بدانید که کسانی که در نمایندگی تعمیرات یخچال ایران شرق فعالیت می کنند، بسیار مجرب و کارآزموده هستند. این موضوع باعث می شود که کیفیت تعمیرات در هوم خانه نسبت به سایر نمایندگی ها بسیار بهتر باشد.

بررسی مشکلات و ایرادات متداول یخچال ایران شرق توسط تعمیرکار نمایندگی هوم خانه

یخچال هایی که توسط این شرکت تولید شده اند، همانند یخچال های سایر برندها در طول زمان و استفاده دائمی دچار مشکلاتی خواهند شد. در ادامه تعمیرکار نمایندگی تعمیرات یخچال ایران شرق در هوم خانه نشانه های رایج مشکلات متداول یخچال را برای شما بررسی کرده و برای هرکدام راه حلی ارائه کرده است.

یخچال ایران شرق صدای زیادی تولید می کند، برای عیب یابی و تعمیر چه کاری لازم است؟

قبل از هرچیز به این موضوع دقت کنید که یخچال وسیله پر سر و صدایی نیست و در صورتی که سر و صدای زیادی از آن به گوش می رسد، خبر از بروز مشکلی در یخچال می دهد. برای حل این مشکل ابتدا باید موارد زیر را بررسی کنید:

  • بررسی کنید که یخچالتان تراز است یا خیر. در صورتی که تراز نبود، حتماً آن را تراز کنید.
  • کمپرسور دستگاه را مورد بررسی قرار دهید تا مطمئن شوید خراب نشده است. درصورت خرابی این قطعه باید توسط تعمیرکار تعمیر شود.

برای عیب یابی و تعمیر دقیق دستگاه خود می توانید از خدمات نمایندگی تعمیر یخچال ایران شرق در تهران استفاده نمایید.

تعمیرکار هوم خانه چه نظری در مورد خوب خنک نشدن یخچال ایران شرق دارد؟

  • اول از همه دمای یخچال خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید بر روی درجه مناسبی تنظیم شده است.
  • یخچال خود را در کنار وسایل گرمایشی مانند اجاق گاز و یا فر قرار ندهید.
  • پس از انجام دو مورد بالا باید لاستیک درب را مورد بررسی قرار دهید تا مطمئن شوید سالم است.
  • در مرحله آخر نیز باید بررسی کنید که گاز خنک کننده یخچال تمام نشده باشد. در صورتی که این گاز تمام شده باشد، باید توسط تعمیرکار دوباره پر شود.

یکی از نکاتی که به جلوگیری از بروز این مشکل کمک می کند، این است که مواد غذایی خیلی گرم را در یخچال قرار ندهید. در صورت عدم رفع مشکل دستگاه خود می توانید با نزدیک ترین شعبه از نمایندگی هوم خانه برای تعمیر یخچال ایران شرق در محل تماس بگیرید.

چگونه مشکل نشتی آب از یخچال ایران شرق را برطرف کنیم؟

پیش از اینکه به بررسی دلایل این مشکل بپردازیم، باید بدانید که نشتی آب امری طبیعی نیست و باید به سرعت برطرف شود. برای برطرف کردن این مشکل ابتدا موارد زیر را بررسی کنید:

  • سیستم دیفراست و برفک زدای خودکار از جمله قطعاتی هستند که بر روی این موضوع تاثیر می گذارند. در صورت خرابی این دو سیستم و نشتی آب از یخچال باید از تعمیرکار کمک بگیرید.
  • ترموستات دیفراست قطعه دیگری در یخچال فریزر است که خرابی آن می تواند علت نشتی آب از یخچال باشد. این قطعه نیز باید توسط تعمیرکار مورد بررسی قرار بگیرد.
  • توجه کنید که اگر لوله های نگهدارنده آب دچار مشکلی شده باشند، باعث نشتی آب می شوند. این لوله ها را بررسی نمایید تا مطمئن شوید مشکلی ندارند.

در صورت مواجهه با این مشکل، بهتر است سریعا با نمایندگی تعمیرات یخچال ایران شرق در هوم خانه تماس حاصل نمایید.

دیواره پشتی یخچال ایران شرق برفک می زند، برای تعمیر یخچال چه اقداماتی را انجام دهیم؟

مشکل برفک زدن یخچال یکی از رایج ترین مشکلاتی است که برای هر برندی از یخچال به وجود می آید و می تواند بر اثر دلایل زیر باشد:

  • اگر گاز خنک کننده در یخچال نشت کند، این مشکل برای شما پیش می آید. پس لوله های نگهدارنده گاز را مورد بررسی قرار دهید تا مطمئن شوید مشکلی برای آن ها پیش نیامده است. هرگونه شکستگی یا ترک خوردگی می تواند باعث نشتی گاز از لوله ها شود.
  • ترموسات یخچال نیز از معدود قطعاتی است که باعث به وجود آمدن این مشکل می شود. دقت داشته باشید که این قطعه باید توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیر یخچال ایران شرق مورد بررسی قرار بگیرد.

دلیل منجمد شدن مواد غذایی ذر یخچال ایران شرق چیست؟ چگونه این مشکل را برطرف کنیم؟

این مشکل می تواند دلایل مختلفی داشته باشد :

  • اول از همه تنظیمات دمای یخچال خود را مورد بررسی قرار دهید تا مطمئن شوید بر روی اندازه درستی تنظیم شده است.
  • کویل های کندانسور ترمیستور را تمیز کنید. در صورتی که این قطعات مسدود باشند یا دچار مشکل شده باشند، دمای داخلی یخچال به شدت کاهش یافته و مواد غذایی منجمد می شوند.
  • برای جلوگیری از این مشکل مواد غذایی خود را جلوی فن خروجی قرار ندهید تا باعث به وجود آمدن این مشکل نشوید.
  • برد یخچال آخرین قطعه ای است که باید حتماً توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیرات یخچال ایران شرق مورد بررسی قرار بگیرد.

استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال ایران شرق در هوم خانه چه مزایایی دارد؟

همانطور که شرکت ایران شرق دارای 50 سال تجربه در زمینه تولید لوازم خانگی است، نمایندگی تعمیر یخچال ایران شرق در هوم خانه نیز تجربه زیادی در زمینه تعمیر یخچال های این شرکت دارد که این تجربه مزایای زیر را برای مشتریان عزیز به ارمغان می آورد:

  • تمامی خدماتی که توسط نمایندگی هوم خانه برای تعمیرات یخچال ایران شرق ارائه می شود، به جهت رفاه حال مشتریان عزیز در محل و یا منزل مشتریان است.
  • در فرآیند تعمیر اگر راه حلی به غیر از تعویض قطعات باقی نماند، تعمیرکاران ما قطعه قدیمی و خراب را با بهترین قطعه موجود در بازار تعویض می کنند.
  • آخرین مزیتی که استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال ایران شرق برای کاربران به ارمغان می آورد، این است که شما می توانید بعداً از ضمانت نامه ای که پس از تعمیرات در اختیار شما قرار گرفته است، استفاده کنید.

تعمیر یخچال ایران شرق در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

تعمیر یخچال ایران شرق در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

تعمیر یخچال ایران شرق در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

تعمیر یخچال ایران شرق در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

تعمیر یخچال ایران شرق در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

1/5 - (2 امتیاز)


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست