تعمیرات لوازم خانگی

تعمیر یخچال اکسپریال

برند اکسپریال یک برند ایتالیایی در زمینه تولید لوازم خانگی است.این شرکت محصولات زیادی تولید می کند که از مهم ترین آن ها می توان به انواع یخچال اشاره کرد.شرکت های زیادی در کشور ما وجود دارند که در زمینه توزیع و خدمات پس از فروش یخچال اکسپریال فعالیت می کنند.نمایندگی تعمیرات یخچال اکسپریال در هوم خانه که در استان تهران قرار دارد یکی از نمایندگی های خدمات و تعمیرات این برند است که کلیه خدمات تعمیر و عیب یابی یخچال اکسپریال را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین هزینه ارائه می کند.

کاربران گرامی؛ با استفاده از از خدمات تعمیرگاه لوازم خانگی هوم خانه برای تعمیرات یخچال اکسپریال تا 75% در هزینه های تعمیرر صرفه جویی کنید.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات یخچال اکسپریال در تهران

اولین موضوعی که در این مقاله به بررسی آن می پردازیم، روش های برقراری ارتباط با نمایندگی تعمیرات یخچال اکسپریال در تهران است. برای درخواست تعمیرکار از نمایندگی هوم خانه می توانید به دو روش زیر عمل کنید:

  1. اولین راه استفاده از شماره های تلفن موجود در سایت است.می توانید با این شماره ها تماس گرفته و مشکل خود را مطرح کنید.کارشناسان ما بعد از بررسی مشکل تعمیرکاری مجرب را به محل شما اعزام خواهند کرد.
  2. دومین راه برقراری ارتباط استفاده از فرم درخواست تعمیرات می باشد. در این روش، ابتدا باید وارد سایت هوم خانه شوید و فرم درخواست تعمیرات پر کنید. مهم ترین اطلاعاتی که باید در این فرم وارد کنید شامل مواردی مانند شماره تلفن، نام و نام خانوادگی، آدرس و شماره تلفن میشود.
  3. پس از ثبت اطلاعات درخواست شما توسط کارشناس ما بررسی می شود. سپس تعمیرکاری را بر اساس نیاز های شما انتخاب می کنند.
  4. در این مرحله تعمیرکار به آدرسی که در فرم نوشته بودید می آید و مشکل شما برطرف می کند.
  5. زمانی که تعمیر یخچال شما به پایان می رسد، تعمیرکار ما در رابطه با کیفیت تعمیر خود نظرسنجی میکند و به شما ضمانت نامه ای میدهد.

نمایندگی تعمیرات یخچال اکسپریال

برند اکسپریال تنها در تهران نمایندگی ندارد. مصرف کنندگان نیز می توانند از طریق سایت “خدمات طلایی نیکان” که نمایندگی اصلی واردات این برند به ایران است نسبت به دریافت خدمات پس از فروش در شهر خود اقدام کنند.اما همشهریان عزیز تهرانی می توانند به راحتی و با استفاده از روش های ارتباطی معرفی شده از نمایندگی تعمیر یخچال اکسپریال درخواست تعمیرکار بدهند.خوب است بدانید که شما می توانید در 7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با نمایندگی تعمیرات یخچال اکسپریال تماس بگیرید و مشکلات خود را با آن ها در میان بگذارید.

خدمات پس از فروش یخچال اکسپریال به چه صورت است؟

همانطور که در بخش قبل اشاره کردیم اگر در شهرستان زندگی می کنید برای یافتن نمایندگی های خرید و خدمات این برند بهتر است به سایت نیکان مراجعه کرده و از شماره نمایندگی شهر خود را پیدا کنید.اگر به هر دلیلی از خدمات پس از فروش این یخچال راضی نبودید و نیاز به سرویس کاران حرفه ای داشتید به هوم خانه مراجعه کنید.نمایندگی تعمیرات یخچال اکسپریال هوم خانه خدمات پس از فروش یخچال اکسپریال را نیز ارائه می کند که تهرانی های عزیز به راحتی می توانند از آن استفاده کنند.

نمایندگی تعمیرات یخچال اکسپریال در محل و منزل

جا به جا کردن یخچال به دلیل بزرگی و آسیب پذیر بودن آن کاری بسیار سخت است. برای انجام این کار باید دقت زیادی داشته باشید، زیرا در صورتی که بخشی از یخچال به جایی برخورد کند ممکن است باعث به وجود آمدن مشکلی بزرگ در یخچال شود. اما اگر از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال اکسپریال در محل استفاده کنید دیگر با این مشکل مواجه نخواهید شد، چرا که نمایندگی هوم خانه تمام مراحل تعمیر را در محل انجام می دهد و شما نیازی به جابه جایی یخچال خود ندارید. به این شکل در هزینه تعمیر نیز بسیار صرفه جویی می کنید.

بررسی مشکلات و ایرادات متداول یخچال اکسپریال توسط تعمیرکار نمایندگی هوم خانه

با اینکه بیشتر مشکلاتی که برای یخچال ها پیش می آید، مشخص هستند و نیازی به بررسی ندارند، ولی برخی اوقات بعضی از مشکلات یخچال نیازمند این هستند که آن ها را بررسی نمایید. برخی از این مشکلات را خودتان میتوانید حل کنید و نیازی ندارید که به تعمیرکار مراجعه کنید. در ادامه برخی از مهم ترین مشکلاتی که ممکن است برای یخچال رخ دهد را بررسی کرده ایم:

از چه طریقی می توانیم مشکل صدای زیاد یخچال اکسپریال را برطرف کنیم؟

اولین مشکلی که به بررسی آن می پردازیم، سر و صدا زیاد یخچال است:

  • قبل از اینکه بخواهیم نشانه های این مشکل را بررسی کنیم، باید بگوییم که سر و صدا زیادی که از یخچال به گوش میرسد اصلاً طبیعی نیست و حتماً باید نسبت به تعمیر آن اقدامی بکنید. بد نیست بدانید که یخچال برخلاف دیگر وسایل آشپزخانه وسیله ای پر سر و صدایی نیست.
  • اولین موضوعی که باید به آن دقت کنید، این است که صدا هایی که از یخچال به گوش می رسد به چه صورت است. برخی اوقات صدا هایی مانند ترکیدن حباب از یخچال به گوش می رساند.اگر به غیر از صدا ترکیدن حباب صدا دیگری شندید، باید نسبت به تعمیر یخچال اقدام نمایید.
  • اول از همه باید ببینید که یخچالتان تراز شده است یا نه. در صورتی که یخچالتان تراز نشده باشد، سر و صدا زیادی تولید میکند.

کمپرسور نیز قطعه ای نیز است که در ایجاد سر و صدا تاثیر بسیار زیادی دارد. برای تعمیر این قطعه حتماً از خدمات تعمیرکار نمایندگی تعمیرات یخچال اکسپریال استفاده کنید تا مشکلی پیش نیاید.

یخچال اکسپریال خنک نمی شود، برای رفع این مشکل چه اقداماتی لازم است؟

برخی اوقات یخچال دیگر عملکرد سابق خود را ندارد و مواد غذایی را به خوبی سرد نمی کند. این مشکل دلایل زیادی دارد که در ادامه همه آن ها را بررسی کرده ایم:

  • اولین قدم این است که دما یخچال خود را بررسی کنید. در صورتی که دما یخچال استاندارد نباشد، این مشکل برای شما رخ میدهد.
  • دومین گام برای حل این مشکل این است که یخچال خود را از وسایل گرم کننده دور نگه دارید تا دمایی که از آن ها خارج میشود دما یخچال را تحت تاثیر قرار ندهد.
  • سومین گام، بررسی لاستیک درب یخچال است. در صورتی که این قطعه دچار مشکل شده باشد، درب یخچال به خوبی بسته نمی شود و دما یخچال ثابت نمی ماند.برای حل این مشکل از خدمات تعمیر یخچال اکسپریال در محل استفاده کنید.
  • چهارمین گام، بررسی گاز خنک کننده یخچال می باشد. در صورتی که این گاز تمام شده باشد، یخچال سرد نمی شود.
  • به نکته تکمیلی به این موضوع دقت داشته باشید که از قرار دادن مواد غذایی خیلی گرم در یخچال خودداری نمایید، زیرا آن ها وقت بیشتری برای سرد شدن نیاز دارند و دما یخچال را افزایش می دهند.

چرا یخچال اکسپریال نشتی آب دارد؟ چگونه این مشکل را برطرف کنیم؟

ممکن است که یخچال شما نشتی آب داشته باشد، در این صورت پیشنهاد میشود که لیست زیر را مطالعه کنید تا با دلایل این مشکل آشنا شوید:

دقت داشته باشید که برخی مواقع ممکن است کف یخچال شما کمی آب جمع شود. جمع شدن این آب به دلیل است که شما مواد مرطوبی مانند ،میوه های تازه شسته شده، را در یخچال قرار داده اید.

  • اولین قدم این است که برفک زدا و قطعات مرتبط به آن را مورد بررسی قرار دهید تا مطمئن شوید تا خراب نشده باشند.
  • زیرا ممکن است که برخی از سیستم برفک زدا خراب شده باشد و به همین دلیل برفک زدا نتواند وظیفه خود را به درستی انجام دهد.
  • ترموستات دیفراست نیز از جمله قطعاتی است که حتماً باید موردبررسی قرار بگیرد. پس آن را نیز حتما بررسی نمایید.
  • یخ ساز نیز گاهی اوقات ممکن است که کار خود را ابه خوبی انجام ندهد و به همین دلیل یخچال شما دچار نشتی آب میشود.
  • آخرین قدم بررسی کردن لوله های خروجی آب است. برای برطرف کردن این مشکل کافی است که این لوله ها را تمیز کنید.

تعمیرکار هوم خانه چه راهکاری را برای رفع مشکل برفک زدن دیواره پشت یخچال اکسپریال ارائه می دهد؟

با اینکه این مشکل نسبت به سایر مشکلات کمتر رخ میدهد، ولی بازهم آشنایی با نشانه های آن خالی از لطف نیست:

  • پخش شدن گاز خنک کننده مهم ترین دلیلی است که باعث به وجود آمدن برفک در یخچال میشود.

گاز خنک کننده زمانی در محیط یخچال پخش میشود که محفظه ها و لوله های نگه دارنده آن خراب شده باشند. احتمالاً زمانی که داشتید یخچال را جا به جا می کردید، لوله ها به جایی برخورد کرده اند و آسیب دیده اند. شما می توانید با تعمیر کردن این دو قطعه مشکل خود را برطرف کنید. پیشنهاد میشود که برای این کار از نمایندگی تعمیرات یخچال اکسپریال استفاده کنید.

  • ترموسات نیز تاثیر زیادی برروی برفک زدن یخچال دارد. این قطعه را نیز بررسی کنید تا از سالم بودن آن مطمئن شوید.

دلیل یخ زدن مواد غذایی در یخچال اکسپریال چیست؟ چگونه باید این مشکل را برطرف کنیم؟

آخرین مشکلی که به بررسی آن میپردازیم، منجمد شدن غذا در یخچال می باشد:

  • اولین گام بررسی دما یخچال می باشد، مطمئن شوید که دما یخچال به اندازه مناسبی تنظیم شده است.
  • ترمیستور قطعه کاربردی در یخچال است و در صورتی که خراب شود، مواد غذایی در یخچال منجمد میشوند. برای اینکه این مشکل را برطرف کنید، باید کویل های کندانسور را تمیز کنید و انسداد آن ها را برطرف سازید.
  • مواد غذایی خود را جلو فن جلویی قرار ندهید.

در صورت خرابی برد نیز این مشکل برای شما رخ می دهد. دقت داشته باشید که برد یکی از مهمترین قطعات موجود در یخچال است و باید توسط نمایندگی تعمیرات یخچال اکسپریال بررسی شود.

هزینه تعمیر در نمایندگی تعمیرات یخچال اکسپریال

در کنار مزایایی که در بالا به بررسی آن ها پرداختیم، نمایندگی تعمیرات یخچال هوم خانه یک مزیت دیگر نیز دارد.هزینه تمام شده در این نمایندگی بسیار کم است و به صورت منصفانه ای در نظر گرفته شده است. همچنین قیمت خدمات ما بر اساس اتحادیه تصویب شده است، پس نگران هزینه تعمیرات نباشید!

همچنین تعمیرکاران نمایندگی تعمیر یخچال اکسپریال بسیار ماهر و با تجربه هستند و به جای تعویض قطعات و گذاشتن هزینه روی دست شما آن ها را تعمیر می کنند.دقت داشته باشید که خدمات ما به صورت حضوری ارائه میشود و بر اساس این موضوع، شما دیگر نیازی به جابه جایی یخچال خود ندارید. این موضوع از صرف هزینه های اضافی جهت جا به جایی یخچال می کاهد.

تعرفه خدمات تعمیرات یخچال اکسپریال

بر اساس مبالغ درج شده در جدول این بخش از مطلب، می توانید به راحتی هزینه تعمیر یخچال اکسپریال را برآورد کنید:

خدمات تعمیرات یخچال اکسپریال هزینه تعمیر یخچال اکسپریال
هزینه شارژ گاز یخچال اکسپریال 450.000 تومان الی 950.000 تومان
هزینه رفع نشتی گاز و وکیوم کامل یخچال اکسپریال 100.000 تومان الی 150.000 تومان
هزینه اضافه کردن کندانسور ضمیمه یخچال اکسپریال 150.000 تومان الی 350.000 تومان
هزینه شست و شو کامل مدار یخچال اکسپریال 40.000 تومان الی 45.000 تومان
هزینه تعویض فیلتر درایر یخچال اکسپریال 40.000 تومان الی 50.000 تومان
هزینه تعویض ترموستات یخچال اکسپریال 200.000 تومان الی 400.000 تومان
هزینه تعویض موتور داخل یخچال اکسپریال 170.000 تومان الی 750.000 تومان
هزینه تعویض فن داخل معمولی یخچال اکسپریال 200.000 تومان الی 400.000 تومان
هزینه تعویض فن داخل سرامیکی یخچال اکسپریال 670.000 تومان الی 2.100.000 تومان
هزینه تعمیر برد یخچال اکسپریال بستگی به مدت زمان تعمیر و مدل یخچال دارد.
هزینه تعمیر یخساز ساید بای ساید یخچال اکسپریال 320.000 تومان الی 820.000 تومان
هزینه تعویض تایمر یخچال اکسپریال 270.000 تومان الی 410.000 تومان
هزینه تعمیر آبسرد کن یخچال اکسپریال 170.000 تومان الی 410.000 تومان
هزینه برطرف کردن آبریزی از یخچال اکسپریال 170.000 تومان الی 410.000 تومان
هزینه تعویض لاستیک درب یخچال اکسپریال 370.000 تومان الی 1.100.000 تومان
هزینه رفع مشکل رگلاژ درب یخچال اکسپریال 80.000 تومان الی 90.000 تومان
هزینه جا به جایی درب ساید بای ساید یخچال اکسپریال 270.000 تومان الی 290.000 تومان
هزینه تعویض لولای درب یخچال اکسپریال 120.000 تومان الی 150.000 تومان
هزینه تعویض کمپرسور یخچال اکسپریال 1.600.000 تومان الی 3.700.000 تومان
هزینه تعویض رله و اورلود کمپرسور یخچال اکسپریال 150.000 تومان الی 340.000 تومان
هزینه عیب یابی یخچال اکسپریال 85.000 تومان الی 95.000 تومان

استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال اکسپریال در هوم خانه چه مزایایی برای شما به ارمغان می آورد؟

اولین مزیتی که نمایندگی تعمیرات یخچال اکسپریال هوم خانه نسبت به سایر نمایندگی ها دارد، این است که شما نیازی به جابه جایی یخچال ندارید و برای تعمیرات نیازی نیست که یخچال را به محل نمایندگی بفرستید. بلکه کافی است که درخواست بدهید و منتظر باشید که تعمیرکار به محل شما فرستاده شود.

  • مزیت بعدی در این است که تعمیرکاران هوم خانه ترجیح می دهند که قطعات را تعمیر کنند و فقط در صورت نیاز قطعه را عوض می کنند.همین موضوع سبب کاهش هزینه تعمیرات تا مقدار زیادی می شود.
  • تعمیرکاران و کارشناسانی که در نمایندگی تعمیرات یخچال اکسپریال کار می کنند، بسیار مجرب و کار آزموده هستند. این موضوع باعث میشود که شما مطمئن شوید که کیفیت تعمیر در سطح عالی قرار دارد.
  • و در آخر زمانی که تعمیرات یخچال تمام شد، به شما ضمانت نامه ای داده میشود که کیفیت خدمات را برای شما گارانتی می کند و به شما اطمینان خاطر می دهد.

تعمیر یخچال اکسپریال در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

تعمیر یخچال اکسپریال در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

تعمیر یخچال اکسپریال در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

تعمیر یخچال اکسپریال در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

تعمیر یخچال اکسپریال در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

امتیاز


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست