تعمیرات لوازم خانگی

تعمیر آبمیوه گیری مگامکس

یکی از برندهای نام آشنا در زمینه تولید لوازم خانگی، برند مگامکس است. این برند ایرانی با ارائه محصولات متنوع در دسته یکی از ده ها تولیدکنندگان برتر لوازم خانگی در ایران قرار گرفته است. آبمیوه گیری مگامکس از محصولات پرفروش این برند است که به راحتی در بازار قابل دسترسی و خرید قرار گرفته است. این برند علاوه بر کیفیت، به رضایت مشتریان نیز اهمیت زیادی می دهد و دارای 150 نمایندگی فعال در سراسر ایران می باشد. یکی از بهترین شعب نمایندگی تعمیر آبمیوه گیری مگامکس در تهران نمایندگی مجاز هوم خانه است که در ادامه به شرح خدمات این نمایندگی می پردازیم.

کاربران گرامی، با استفاده از خدمات نمایندگی مجاز تعمیرات هوم خانه می توانید تا 75% در هزینه های تعمیر آبمیوه گیری مگامکس صرفه جویی نمایید.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری مگامکس در تهران

در اولین بخش از این مقاله قصد داریم که روش های ارتباطی با نمایندگی تعمیر آبمیوه گیری مگامکس را مورد بررسی قرار دهیم:

  1. راه حل اول استفاده از شماره تلفن های موجود در سایت هوم خانه می باشد. در این روش ابتدا وارد سایت هوم خانه شوید. سپس با یکی از شماره تلفن های موجود در سایت تماس بگیرید.
  2. راه حل بعدی، استفاده از فرم درخواست تعمیر آبمیوه گیری مگامکس در محل می باشد. در این روش مانند روش قبلی ابتدا وارد سایت شوید. سپس اطلاعات مورد نیاز فرم را پر کنید.
  3. بعد از اینکه اطلاعات فرم را پر کردید، اطلاعات شما در سیستم ثبت می شود و کارشناسان ما بهترین تعمیرکار را برای مشکل شما انتخاب می کنند.
  4. زمانی که از یکی از دو روش بالا استفاده کردید، باید منتظر بمانید تا تعمیرکار مربوطه به محل شما فرستاده شود و تعمیرات آبمیوه گیری مگامکس را شروع نماید.
  5. بعد از اینکه تعمیرات تمام می شود، تعمیرکار به شما ضمانت نامه ای می دهد و از شما درباره کیفیت خدمات نظرسنجی می کند.

نمایندگی تعمیر آبمیوه گیری مگامکس در تهران

مشتریان عزیزی که در تهران زندگی می کنند، می توانند از خدمات نمایندگی تعمیر آبمیوه گیری مگامکس در هوم خانه بهره مند شوند. نمایندگی هوم خانه به عنوان یکی از معتبرترین نمایندگی های تعمیر لوازم خانگی، به صورت 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته آماده ارائه انواع خدمات به مشتریان عزیز است. همچنین کسانی که از خدمات هوم خانه استفاده می کنند، باید زمان کمتری را منتظر آمدن تعمیرکار باشند؛چراکه نمایندگی هوم خانه در سراسر نقاط تهران اعم از جنوب، شمال، شرق و غرب شعبه دارد و سعی می کند که خدمات تعمیرات آبمیوه گیری مگامکس خود را در سریع ترین زمان ممکن به کاربران ارائه دهد.

خدمات پس از فروش آبمیوه گیری مگامکس به چه صورت است؟

شایان ذکر است که خدمات پس از فروش آبمیوه گیری مگامکس به بهترین صورت ممکن ارائه شده است. شاید بد نباشد بدانید که این شرکت بیش از 150 نمایندگی فعال دارد و به خوبی تمامی مصرف کنندگان خود را در سراسر ایران ساپورت می کند. همچنین کیفیت خدمات این برند نیز خوب است و می تواند بیشتر نیازهای کاربران را برطرف سازد. اما در صورتی که از خدمات پس از فروش شرکت مگامکس راضی نبودید و یا خدمات آن ها در دسترس شما نبود، می توانید از خدمات نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری مگامکس در هوم خانه استفاده کنید و مشکلات آبمیوه گیری خود را برطرف سازید.

نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری مگامکس در محل و منزل

یکی از مزیت های ویژه ای که مصرف کنندگان تهرانی در نمایندگی تعمیر آبمیوه گیری مگامکس از آن بهره مند می باشند، ارائه خدمات تعمیرات در محل و منزل مشتریان است. این ویژگی مزایای زیادی را برای مصرف کنندگان به ارمغان می آورد. کمتر شدن زمان ارائه خدمات، کمتر شدن هزینه کلی تعمیرات و از همه مهم تر صدمه ندیدن دستگاه آبمیوه گیری طی فرآیند جابه جایی از جمله مزایای استفاده از خدمات تعمیر آبمیوه گیری مگامکس در محل است. علاوه بر این موضوع، شما می توانید تمامی فرآنید تعمیرات آبمیوه گیری مگامکس را مشاهده کرده و از کیفیت خدمات مطمئن شوید.

هزینه تعمیر در نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری مگامکس

2 دلیل مهم برای استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری مگامکس در هوم خانه وجود دارد: اول کیفیت و دوم هزینه خدمات. از آنجایی که مجموعه هوم خانه نسبت به کاربران خود احساس مسئولیت می کند، هزینه خدمات خود را به صورت منصفانه ای طراحی کرده است. همچنین هزینه خدمات ما بر اساس اتحادیه می باشد.

موضوع بعدی که باعث می شود هزینه خدمات نمایندگی تعمیر آبمیوه گیری مگامکس به طزر چشمگیری کاهش پیدا کند، سیاست تعمیر قطعات می باشد. بر اساس این قانون، تعمیرکاران موظف هستند که ابتدا قطعات خراب را تعمیر کنند و در صورتی که دیگر راهی به غیر از تعویض باقی نمانده بود، قطعات را تعویض نمایند.

تعرفه خدمات تعمیرات آبمیوه گیری مگامکس

هوم خانه برای سهولت شما در امر برآورد هزینه تعمیر آبمیوه گیری مگامکس، جدول زیر را درج کرده است:

خدمات تعمیرات آبمیوه گیری مگامکس هزینه تعمیر آبمیوه گیری مگامکس
هزینه تعویض موتور آبمیوه گیری مگامکس 500.000 تومان الی 800.000 تومان
هزینه تعویض میکروسوییچ آبمیوه گیری مگامکس 70.000 تومان الی 140.000 تومان
هزینه تعویض تیغه آبمیوه گیری مگامکس 100.000 تومان الی 500.000 تومان
هزینه تعویض صافی یا فیلتر آبمیوه گیری مگامکس 200.000 تومان الی 700.000 تومان
هزینه تعویض کوبل آبمیوه گیری مگامکس 100.000 تومان الی 350.000 تومان
هزینه تعویض پارچ آبمیوه گیری مگامکس 100.000 تومان الی 500.000 تومان

عیب یابی آبمیوه گیری مگامکس

به این نکته بسیار مهم دقت داشته باشید که مشکلاتی که در بالا به معرفی آن ها پرداختم، فقط بخش کوچکی از مشکلاتی هستند که ممکن است برای آبمیوه گیری شما به وجود بیایند. ممکن است که مشکلات دیگری به دلایل مختلفی که اصلا شما متوجه آن ها نشده اید، رخ دهند. به همین منظور پیشنهاد می شود که در صورت بروز هر مشکل و خرابی، از نمایندگی هوم خانه درخواست تعمیرکار دهید و از تعمیرکار نمایندگی تعمیر آبمیوه گیری مگامکس بخواهید تا تمامی بخش های آبمیوه گیری شما را مورد بررسی قرار دهد. این موضوع مشکلات احتمالی آبمیوه گیری شما را نیز رفع می کند.

بررسی مشکلات و ایرادات متداول آبمیوه گیری مگامکس توسط تعمیرکار نمایندگی هوم خانه

در ادامه مطلب مشکلات رایج و متداول آبمیوه گیری مگامکس را بررسی می کنیم. دقت داشته باشید که تمامی این مشکلات توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیر آبمیوه گیری مگامکس بررسی شده اند. پیشنهاد می کنیم که تمامی موارد زیر را مطالعه کنید تا مطمئن شوید مشکلی برای آبمیوه گیری شما پیش نیامده است.

موتور آبمیوه گیری مگامکس داغ می کند، برای تعمیر و عیب یابی آن چه کاری انجام دهیم؟

  • دقت داشته باشید که هر آبمیوه گیری می تواند حجم مشخصی از میوه ها را در خود قرار دهد. در صورتی که بیش از اندازه استاندارد در آبمیوه گیری میوه قرار دهید، به موتور فشار می آید و داغ می کند.
  • اولین قطعه و یا بخشی که به بررسی آن می پردازیم، محور شفت اصلی موتور می باشد. در صورتی که این قطعه از خود عملکرد درستی نشان نداده است، باید تعمیر گردد. تعمیرکاران نمایندگی تعمیر آبمیوه گیری مگامکس می توانند این کار را در سریع ترین زمان ممکن انجام دهند.
  • در صورتی که از موتور بوی سوختگی به مشام می رسد و یا از آن دود بلند می شود، خبر از نیم سوز شدن موتور می دهد. در این صورت هرچه زودتر با یک تعمیرکار متخصص تماس گرفته و کار تعمیر قطعه را به او بسپارید.
  • میوه های سخت مانند آناناس و کیوی را در آبمیوه گیری قرار ندهید؛ چرا که هم آب آن ها به خوبی گرفته نمی شود و هم به موتور دستگاه فشار مضاعف وارد می کنید.

چرا آبمیوه گیری به خوبی نمی‌ چرخد؟ برای تعمیرات آبمیوه گیری مگامکس چه کنیم؟

از آنجایی که این مشکل نشانه های زیادی دارد، پیشنهاد می شود که با مراجعه به تعمیرکار، کار خود را ساده تر کنید. اما برای عیب یابی اولیه دستگاه خودتان می توانید موارد زیر را بررسی کنید:

  • اولین قطعاتی که باید مورد بررسی قرار دهید، کلیدها و سیم های دستگاه می باشد. باید مطمئن شوید که برق به آن ها می رسد و جریان در آن ها وجود دارد.
  • در مرحله بعدی پایانه های کلید را نیز مورد بررسی قرار دهید تا مطمئن شوید برق کافی به آن ها می رسد.

در صورت عدم رفع مشکل دستگاه، شما می توانید با نزدیک ترین شعبه از نمایندگی تعمیر آبمیوه گیری مگامکس  در محل تماس بگیرید.

علت صدا و لرزش آبمیوه گیری در حین کار چیست؟ نحوه تعمیر و رفع عیب آبمیوه گیری مگامکس به چه صورت است؟

  • قبل از اینکه بخواهید کار خاصی انجام دهید، دو قطعه بلبرینگ و بویین را گریس کاری کنید تا این مشکل را برطرف کنید.
  • اگر با گریس کاری لرزش دستگاه حین کار قطع نشد، نشان می دهد که این 2 قطعه خراب شده اند، پس باید توسط تعمیرکار عوض شوند.
  • در مرحله بعد باید بویین و تیغه را مورد بررسی قرار دهید و مطمئن شوید که قطعه ای بین آن ها وجود ندارد.
  • همچنین مطمئن شوید که تیغه به درستی می چرخد و وزن خود را به یک سمت نمی اندازد.

در صورت مواجهه با این مشکل، بهتر است سریعا با نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری مگامکس در هوم خانه تماس حاصل نمایید.

چگونه بوی بد آبمیوه گیری مگامکس را از بین ببریم؟

  • دقت داشته باشید که منظور از بوی نامطبوع، بویی شبیه سوختگی می باشد.
  • در صورتی که موتورتان داغ کند، این مشکل به وجود می آید.
  • در صورتی که مایعات از دستگاه نشت کنند نیز این مشکل رخ می دهد.
  • به این موضوع دقت داشته باشید که مایعات نباید به بخش های داخلی موتور نفوذ کنند.
  • اگر موتورتان رطوبت جذب کرده باشد نیز می تواند عامل بوی بد دستگاه باشد. برای رفع این مشکل کافی است که موتور را خارج کنید و با استفاده از دستمال آن را خشک نمایید.

در صورتی که خودتان نتوانستید این مشکل را برطرف کنید، پیشنهاد می شود که از تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری مگامکس بخواهید تا مشکل شما را حل کنند.

تعمیرکار هوم خانه چه راهکاری را برای رفع مشکل روشن نشدن آبمیوه گیری مگامکس ارائه می دهد؟

  • یکی از قطعات مهمی که در آبمیوه گیری وجود دارد، اورلود یا محافظ الکتریکی می باشد. این قطعه وظیفه دارد در مواقع ضروری جریان برق را قطع و دستگاه را خاموش سازد.
  • اگر یاتاق ها خراب شده باشند، این قطعه عملکرد درستی از خود نشان نمی دهد. به همین منظور در مرحله اول این قطعه را مورد بررسی قرار دهید.
  • قطعه بعدی که باید مورد بررسی قرار بگیرد، پروانه های خنک کننده آبمیوه گیری می باشد. این قطعه نیز برروی عملکرد اورلود تاثیر می گذارد.

برای عیب یابی این قطعه باید به نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری مگامکس مراجعه کنید تا مشکل خود را برطرف کنید.

آبمیوه گیری مگامکس در حین کار خاموش می شود، چه اقداماتی برای تعمیر آن انجام دهیم؟

  • این مشکل مانند مشکل قبلی با قطعه اورلود سروکار دارد.
  • اگر پروانه های خنک کننده کار خود را به درستی انجام ندهند، اورلود به دلیل دمای زیاد دستگاه را خاموش می کند.
  • در صورتی که فشار بیش از اندازه به موتور وارد شود، دما بیشتر می شود و در نتیجه اورلود جریان ورودی را قطع می کند.
  • همچنین سوییچ محافظتی نیز تاثیر زیادی در این مشکل دارد.
  • اگر به هر دلیلی دستگاه داغ شود، اورلود آن را خاموش می کند.
  • همچنین اگر خود اورلود خراب شده باشد، این مشکل رخ می دهد. این قطعه باید توسط تعمیرکار مورد بررسی قرار بگیرد.

پیشنهاد می کنیم که از خدمات نمایندگی تعمیر آبمیوه گیری مگامکس در هوم خانه استفاده کنید تا این مشکل را برطرف سازید.

استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری مگامکس  در هوم خانه چه مزایایی دارد؟

شاید بد نباشد بدانید که نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری مگامکس در هوم خانه بیش از نیم قرن است که در زمینه تعمیرات انواع لوازم خانگی به ویژه آبمیوه گیری فعالیت دارد و همیشه سعی کرده است که بهترین خدمات را به کاربران خود ارائه دهد. لیست زیر از جمله مزایایی هستند که با استفاده از خدمات هوم خانه از آن ها بهره مند خواهید شد:

  • ارائه خدمات تعمیر آبمیوه گیری لومکس در محل جهت آسایش و رفاه بیشتر مشتریان
  • قیمت های منصفانه و قانونی
  • تعمیر قطعات خراب به جای تعویض آن ها و کم کردن هزینه تعمیرات
  • پرسنل مجرب و کارآزموده و دلسوز
  • ارائه ضمانت نامه یک ساله تعمیرات آبمیوه گیری

تعمیر آبمیوه گیری مگامکس در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

تعمیر آبمیوه گیری مگامکس در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

تعمیر آبمیوه گیری مگامکس در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

تعمیر آبمیوه گیری مگامکس در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

تعمیر آبمیوه گیری مگامکس در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

امتیاز


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست