تعمیرات لوازم خانگی

تعمیر آبمیوه گیری ماهسونیک

یکی برندهای تازه تاسیس ایرانی که در زمینه تولید لوازم خانگی فعالیت می کند، برند ماهسونیک می باشد. این برند نسبت به سایر برندهای تولیدکننده لوازم خانگی در ایران قدمت کمتری دارد و در سال 1394 تاسیس شده است. با این وجود، کیفیت محصولات این برند در مقایسه با برندهای قدیمی قابل قبول است و از این نظر توانسته کاربران را راضی نگه دارد. ماهسونیک دارای نمایندگی های تعمیرات و خدمات پس از فروش بسیاری در سراسر ایران است که یکی از بهترین نمایندگی های این برند، نمایندگی تعمیر آبمیوه گیری ماهسونیک مجموعه هوم خانه در استان تهران می باشد.

کاربران گرامی، با استفاده از تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی هوم خانه برای تعمیرات آبمیوه گیری ماهسونیک می توانید در هزینه های تعمیر خود صرفه جویی نمایید.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری ماهسونیک در تهران

در صورت نیاز به خدمات نمایندگی هوم خانه، چگونه می توانیم با نمایندگی تعمیر آبمیوه گیری ماهسونیک ارتباط برقرار کنیم؟

  1. در ابتدا می توانید از شماره تلفن هایی که در سایت قرار گرفته اند، استفاده کنید. برای این کار کافی است که وارد سایت هوم خانه شده و از شماره تلفن های موجود در آن استفاده کنید تا با مرکز ارتباط برقرار کنید.
  2. فرم درخواست تعمیرات آبمیوه گیری ماهسونیک، روش دیگر برقراری ارتباط با نمایندگی هوم خانه می باشد. در این روش کافی است که وارد سایت شده و اطلاعات مورد نیاز فرم تعمیرات را پر کنید.
  3. بعد از ارائه درخواست تعمیرات به نمایندگی، باید کمی صبر کنید تا بهترین تعمیرکار متخصص در مشکل شما به محل شما اعزام شود. توجه کنید که قبل از آمدن تعمیرکار شناسه و زمان آمدن او برای شما پیامک می شود که در آن ساعت شما در منزل حضور داشته باشید.
  4. در پایان کار تعمیر آبمیوه گیری ماهسونیک در محل نیز تعمیرکار مربوطه به شما ضمانت نامه و فاکنور معتبر نمایندگی را تقدیم خواهد کرد.

نمایندگی تعمیر آبمیوه گیری ماهسونیک در تهران

اگر به دنبال بهترین نمایندگی تعمیر آبمیوه گیری ماهسونیک در تهران هستید، اگر برای بردن دستگاه خود تا محل نمایندگی با مشکل نداشتن وسیله نقلیه یا کمبود زمان مواجه هستید، به هیچ وجه نگران نباشید. چرا که نمایندگی هوم خانه همه این موانع را برطرف کرده است و همشهریان عزیز تهرانی به راحتی می توانند از خدمات ارائه شده توسط این مجموعه بهره مند شوند. یکی از ویژگی های منحصربفردی که نمایندگی هوم خانه برای کاربران خود فراهم کرده است، ارائه خدمات تعمیرات آبمیوه گیری ماهسونیک به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته می باشد. همچنین مشتریان تهرانی می توانند در سریع ترین زمان ممکن به خدمات این نمایندگی دسترسی داشته باشند؛ زیرا نمایندگی هوم خانه در تمامی نقاط تهران از شمال، جنوب، تا شرق و غرب شعبه دارد.

خدمات پس از فروش آبمیوه گیری ماهسونیک به چه صورت است؟

خدمات پس از فروش آبمیوه گیری ماهسونیک به صورتی ارائه شده است که مشکلات مصرف کنندگان را در سریع ترین زمان ممکن برطرف سازد و به این شکل مشتریان را از خود راضی نگه می دارد. در کنار نمایندگی اصلی خدمات پس از فروش برند ماهسونیک، نمایندگی های معتبر دیگری نیز وجود دارند که به صورت قانونی در زمانی که خود شرکت قادر به پاسخگویی نیازهای مشتریان نباشد، فعالیت می کنند. یکی از این نمایندگی های فعال و پرآوازه نمایندگی تعمیر آبمیوه گیری ماهسونیک در هوم خانه است که بهترین گزینه برای مراجعه مشتریان می باشد. شما می توانید در صورت نیاز به خدمات تعمیرات آبمیوه گیری خود با این نمایندگی ارتباط برقرار کنید.

نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری ماهسونیک در محل و منزل

اگر می خواهید بدون صرف هزینه های بسیار زیاد و اتلاف وقت آبمیوه گیری خود را تعمیر کنید، توصیه می شود از خدمات تعمیر آبمیوه گیری ماهسونیک در محل استفاده نمایید. نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری ماهسونیک در هوم خانه این مزایا را برای کاربران تهرانی خود به ارمغان آورده است که از خدمات این نمایندگی در محل و یا منزل خود استفاده نمایند. برای استفاده از این خدمات کافی است با دفتر نمایندگی ارتباط برقرار کرده و درخواست تعمیرکار دهید. با آمدن تعمیرکار نمایندگی هوم خانه به محل و منزل شما، هزینه تمام شده تعمیرات به علت عدم جابجایی دستگاه تا حد زیادی کاهش می یابد. به علاوه در زمان صرفه جویی می شود و همه مراحل تعمیرات نیز قابل مشاهده و بررسی می باشند.

هزینه تعمیر در نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری ماهسونیک

ویژگی مثبت دیگری که نمایندگی تعمیر آبمیوه گیری ماهسونیک برای کاربران خود در نظر گرفته است، این است که هزینه خدمات خود را به صورتی تنظیم کرده است که به کاربران فشار اقتصادی وارد نشود. از آنجایی که هزینه خدمات ما بر اساس اتحادیه تعمیرات تعیین شده است، هزینه ها بسیار منصفانه و استاندارد هستند. همچنین تعمیرکاران ما فقط زمانی اجاره دارند قطعات مورد تعمیر را با قطعات جدید تعویض نمایند که دیگر راهی برای تعمیر قطعه باقی نمانده باشد. این مورد سبب می شود که کاربران مجبور نشوند برای خرید قطعه جدید هزینه اضافی بپردازند؛ از این رو هزینه تعمیرات کمتر می شود.

تعرفه خدمات تعمیرات آبمیوه گیری ماهسونیک

به منظور محاسبه هزینه تعمیر آبمیوه گیری ماهسونیک، به شما توصیه می کنیم که از جدول زیر استفاده کنید:

خدمات تعمیرات آبمیوه گیری ماهسونیک هزینه تعمیر آبمیوه گیری ماهسونیک
هزینه تعویض موتور آبمیوه گیری ماهسونیک 500.000 تومان الی 800.000 تومان
هزینه تعویض میکروسوییچ آبمیوه گیری ماهسونیک 70.000 تومان الی 140.000 تومان
هزینه تعویض تیغه آبمیوه گیری ماهسونیک 100.000 تومان الی 500.000 تومان
هزینه تعویض صافی یا فیلتر آبمیوه گیری ماهسونیک 200.000 تومان الی 700.000 تومان
هزینه تعویض کوبل آبمیوه گیری ماهسونیک 100.000 تومان الی 350.000 تومان
هزینه تعویض پارچ آبمیوه گیری ماهسونیک 100.000 تومان الی 500.000 تومان

عیب یابی آبمیوه گیری ماهسونیک

به این موضوع توجه کنید که مشکلات دیگری نیز وجود دارند که ممکن است علت خرابی دستگاه شما باشند. شما به عنوان یک فرد غیرمتخصص بدون شک این این مشکلات را نمی شناسید و روند عیب یابی و تعمیر دستگاه در این صورت بروز این مشکلات را هم نمی دانید. از این رو پیشنهاد می شود که برای اطمینان از تعمیر صحیح دستگاه از خدمات عیب یابی و تعمیر آبمیوه گیری ماهسونیک در هوم خانه استفاده نمایید. چرا که تمامی تعمیرکاران فعال در این نمایندگی دارای گواهی نامه های معتبر در زمینه تعمیرات لوازم خانگی هستند و می توانند با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت انواع آبمیوه گیری های تک یا چندکاره را تعمیر کنند.

بررسی مشکلات و ایرادات متداول آبمیوه گیری ماهسونیک توسط تعمیرکار نمایندگی هوم خانه

برای اینکه کاربران با مشکلات متداول دستگاه های آبمیوه گیری آشنا شوند، نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری ماهسونیک لیستی از رایج ترین مشکلات را تهیه کرده است تا کاربران با مطالعه این موارد مطمئن شوند مشکلی برای دستگاهشان پیش آمده است یا خیر.

تعمیرکار هوم خانه چه نظری در مورد داغ کردن موتور آبمیوه گیری ماهسونیک دارد؟

  • بیشتر از حجم معین دستگاه در آن میوه نریزید؛ زیرا فشار بیش از اندازه به آن وارد می شود.
  • محور شفت اصلی را مورد بررسی قرار دهید و مطمئن شوید که این قطعه سالم است.
  • نیم سوز شدن موتور باعث داغ شدن آن می شود. اولین نشانه ای که به شما خبر می دهد موتورتان نیم سوز شده است یا خیر، دود بلند شدن از موتور می باشد.
  • از ریختن میوه های سخت مثل آناناس یا کیوی در آبمیوه گیری خودداری کنید؛ چرا که به دستگاه فشار وارد می کنند.

برای عیب یابی و تعمیر دقیق دستگاه خود می توانید از خدمات نمایندگی تعمیر آبمیوه گیری ماهسونیک در تهران استفاده نمایید.

چرا آبمیوه گیری ماهسونیک در جین کار لرزش و صدای زیادی از خود تولید می کند؟

  • در اولین گام دو قطعه بویین و بلبرینگ را گریس کاری کنید. به احتمال زیاد این مشکل برطرف شود.
  • در صورتی مشاهده خرابی در این دو قطعه، باید آن ها را تعمیر کنید تا شاید این مشکل برطرف شود.
  • فضای بین بویین و تیغه باید خالی باشد و هیچ جسم خارجی در آنجا قرار نگرفته باشد.
  • وزن تیغه خردکننده باید به صورت یکسان در دستگاه پخش شود. در صورت خرابی این قطعه باید توسط تعمیرکار مورد بررسی قرار بگیرد.

اگر خودتان نتوانستید مشکل لرزش و یا سر و صدای دستگاه را برطرف کنید بهتر است با نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری ماهسونیک در هوم خانه تماس حاصل نمایید.

آبمیوه گیری ماهسونیک، بوی نامطبوعی می دهد، برای تعمیر آن چه اقداماتی انجام دهیم؟

زمانی که بویی شبیه سوختن از آبمیوه گیری به مشامتان رسید، باید موارد زیر را بررسی کنید:

  • اول از همه بررسی کنید که موتور دستگاه نسوخته باشد.
  • قسمت های الکتریکی آبمیوه گیری نباید با آبمیوه و یا آب ارتباط داشته باشند، در غیر این صورت می سوزند و باعث ایجاد بوی سوختگی در دستگاه می شوند.
  • در صورتی که موتور آبمیوه گری رطوبت گرفته باشد، این مشکل رخ می دهد. برای رفع این مشکل می توانید موتور را خارج کنید و رطوبت آن را بگیرید.

پیشنهاد می شود که برای رفع این مشکل از تعمیرکار نمایندگی تعمیر آبمیوه گیری ماهسونیک بخواهید تا مشکل شما را حل کند.

برای برطرف کردن مشکل خاموش شدن ناگهانی آبمیوه گیری ماهسونیک چه اقداماتی انجام دهیم؟

برای رفع مشکل روشن نشدن آبمیوه گیری یا خاموش شدن آن در حین کار باید قطعه ای به نام اورلود را مورد بررسی قرار دهید. اورلود یا محافظ الکتریکی قطعه ای است که در صورت بروز مشکلات ناگهانی در دستگاه، آن را خاموش کرده و از روشن شدن آن جلوگیری می کند. بعد از بررسی اورلود موارد زیر را چک کنید:

  • در اولین قدم پروانه های خنک کننده را چک کنید و مطمئن شوید سالم هستند و به درستی کار می کنند.
  • یاتاقان های دستگاه قطعات دیگری هستند که سلامت آن ها باید مورد بررسی قرار بگیرد.
  • سوییچ دستگاه را نیز باید مورد بررسی قرار دهید.
  • برای جلوگیری از بروز این مشکل بیش از اندازه به موتور فشار وارد نکنید.

به طور کلی بد نیست که تمامی قطعات الکتریکی دستگاه را یک دور بررسی کنید. برای این کار پیشنهاد می کنیم که از خدمات نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری ماهسونیک استفاده کنید.

استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری ماهسونیک هوم خانه چه مزایایی دارد؟

نمایندگی تعمیرات هوم خانه با بیش از نیم قرن تجربه در زمینه لوازم خانگی بهترین خدمات را به کاربران ارائه می دهد. همچنین استفاده از خدمات این نمایندگی مزایای ویژه ای را برای شما به ارمغان می آورد. برخی از مزایای ویژه استفاده از نمایندگی تعمیر آبمیوه گیری ماهسونیک در لیست زیر قرار گرفته اند:

  • نمایندگی هوم خانه بهترین تعمیرکاران و کارشناسان را در اختیار دارد در صورت درخواست شما، آنها را برای تعمیر آبمیوه گیری ماهسونیک در محل و یا منزل شما اعزام می کند.
  • نمایندگی هوم خانه باکیفیت ترین قطعات را جهت تعویض به کاربران ارائه می دهد.
  • ضمانت نامه ای که توسط تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری ماهسونیک پس از اتمام کار ارائه می شود، می تواند کیفیت تعمیرات را تضمین نماید. چرا که شما می توانید با استفاده از آن در صورتی که از کیفیت تعمیرات راضی نبودید، مجددا از خدمات این نمایندگی بهره مند شوید.

تعمیر آبمیوه گیری ماهسونیک در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

تعمیر آبمیوه گیری ماهسونیک در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

تعمیر آبمیوه گیری ماهسونیک در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

تعمیر آبمیوه گیری ماهسونیک در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

تعمیر آبمیوه گیری ماهسونیک در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

5/5 - (1 امتیاز)


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست