تعمیرات لوازم خانگی

تعمیر آبمیوه گیری لتو

برندهای کشور ترکیه بعد از برندهای اروپایی و آمریکایی سهم زیادی از بازار لوازم خانگی را در ایران در اختیار خود دارند. این موضوع به این دلیل است که هر ساله محصولات زیادی از برندهای مختلف ترک به بازار لوزام خانگی کشور وارد می شوند و افراد زیادی به دلیل قیمت و کیفیت مناسب این وسایل را خریداری می کنند. یکی از برندهای مشهور ترکیه که در زمینه های زیادی از جمله تولید و توزیع آبمیوه گیری فعالیت می کند، برند لتو است. این برند در سال 1993 در ترکیه تاسیس شد و تا امروز به فعالیت خود را ادامه داده است. نمایندگی تعمیر آبمیوه گیری لتو در هوم خانه یکی از بهترین نمایندگی های تعمیرات در تهران است که در ادامه بیشتر با آن آشنا می شویم.

کاربران گرامی، با استفاده از خدمات مرکز مجاز تعمیرات هوم خانه می توانید تا 75% در هزینه های تعمیر آبمیوه گیری لتو صرفه جویی نمایید.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری لتو در تهران

در قسمت ابتدایی مقاله به بررسی روش های ارتباطی با نمایندگی تعمیر آبمیوه گیری لتو می پردازیم:

  1. اولین راه برقراری ارتباط با نمایندگی هوم خانه استفاده از شماره تلفن های موجود در سایت است. کافی است که وارد سایت شوید و با شماره های نمایندگی تماس بگیرید.
  2. روش دوم استفاده از فرم درخواست تعمیرات آبمیوه گیری لتو می باشد. در این روش ابتدا وارد صفحه اصلی سایت شوید و فرم درخواست تعمیر را پر کنید. سپس منتظر بمانید که اطلاعات شما به دست کارشناسان ما برسد و آن ها تعمیرکاری مجرب را برای شما انتخاب نمایند.
  3. فرقی که نمیکند که از کدام روش استفاده کنید؛ زیرا زمانی که تعمیرکار مورد نظر انتخاب شد، نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری لتو تعمیرکار را به محل شما می فرستد تا نسبت به تعمیر دستگاه اقدام کند.
  4. در پایان نیز تعمیرکار مربوطه به شما ضمانت نامه معتبر برای تعمیرات ارائه خواهد کرد.

نمایندگی تعمیر آبمیوه گیری لتو در تهران

یکی از ویژگی های منحصر به فردی که باعث می شود کاربران زیادی از خدمات نمایندگی تعمیر آبمیوه گیری لتو استفاده کنند، سیاست های کاری این مجموعه می باشد. از آنجا که نمایندگی هوم خانه خود را موظف می داند که خدمات خود را در هر زمانی به مشتریان خود عرضه کند، به صورت 24 ساعته فعالیت می کند و پاسخگوی نیازهای مشتریان می باشد. همچنین شما می توانید تمامی روزهای هفته از نمایندگی ما برای تعمیرات آبمیوه گیری تعمیرکار درخواست کنید. به عنوان نکته باید از این موضوع مطلع شوید که نمایندگی هوم خانه در تمامی نقاط تهران از جمله شرق، غرب، شمال و جنوب شعبه دارد.

خدمات پس از فروش آبمیوه گیری لتو به چه صورت است؟

برند لتو مشتریان خود را به خوبی ساپورت می کند و خدمات زیادی را به آن ها ارائه می دهد. گارانتی، امکان تعویض کالا در صورت خرابی و همچنین نصب رایگان از جمله مزایای خدمات برند لتو هستند. اما مشکل بسیار بزرگی که وجود دارد، این است که متاسفانه این خدمات شامل دستگاه آبمیوه گیری نمی شوند! البته شما می توانید از نصب رایگان بهره مند شوید، اما مشکل این است که آبمیوه گیری نیاز به نصب کردن ندارد! شما می توانید از خدماتی که توسط نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری لتو در هوم خانه ارائه می شود، استفاده کنید و آبمیوه گیری خود را تعمیر نمایید.

نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری لتو در محل و منزل

یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فردی که نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری لتو را از باقی نمایندگی های تعمیرات لوازم خانگی متمایز می کند، ارائه خدمات تعمیر آبمیوه گیری لتو در محل مشتریان است. با استفاده از این قابلیت دیگر نیازی به جابجایی دستگاه تا محل نمایندگی نیست و همین موضوع مزایای زیادی دارد. از جمله مزیت هایی که با این ویژگی همراه شده اند، می توان به حذف هزینه حمل و نقل، کمتر شدن احتمال آسیب دیدن دستگاه و کمتر شدن زمان انتظار برای تعمیر دستگاه اشاره کرد. به عنوان یک مورد مثبت دیگر، شما می توانید تمامی فرآیند تعمیرات آبمیوه گیری لتو را نیز مشاهده کنید.

هزینه تعمیر در نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری لتو

یکی از مهمترین فاکتور هایی که باعث می شود مشتریان نمایندگی تعمیر آبمیوه گیری لتو در هوم خانه نسبت به سایر نمایندگی ها بیشتر باشد، هزینه خدمات نمایندگی است. هزینه خدمات در نمایندگی ما بر اساس قیمت اتحادیه تنظیم شده است و همچنین بسیار منصفانه و عادلانه است. نکته دیگری که هزینه تعمیرات را در هوم خانه نسبت به سایر نمایندگی ها کاهش می دهد، قانونی است که این نمایندگی جهت خدمات تعمیرات آبمیوه گیری لتو برای کاربران خود در نظر گرفته است. بر اساس این قانون تعمیرکاران فقط زمانی اجازه دارند قطعات قدیمی را تعویض کنند که دیگر راهی برای تعمیر آن ها باقی نمانده باشد که این خود موجب کاهش هزینه خواهد شد.

تعرفه خدمات تعمیرات آبمیوه گیری لتو

با کمک مبالغ درج شده در جدول زیر می توانید هزینه تعمیر آبمیوه گیری لتو را برآورد کنید:

خدمات تعمیرات آبمیوه گیری لتو هزینه تعمیر آبمیوه گیری لتو
هزینه تعویض موتور آبمیوه گیری لتو 500.000 تومان الی 800.000 تومان
هزینه تعویض میکروسوییچ آبمیوه گیری لتو 70.000 تومان الی 140.000 تومان
هزینه تعویض تیغه آبمیوه گیری لتو 100.000 تومان الی 500.000 تومان
هزینه تعویض صافی یا فیلتر آبمیوه گیری لتو 200.000 تومان الی 700.000 تومان
هزینه تعویض کوبل آبمیوه گیری لتو 100.000 تومان الی 350.000 تومان
هزینه تعویض پارچ آبمیوه گیری لتو 100.000 تومان الی 500.000 تومان

عیب یابی آبمیوه گیری لتو

دقت داشته باشید که موارد بالا، تنها مشکلات متداولی هستند که برای آبمیوه گیری های برند لتو رخ می دهند. البته این مشکلات کلی هستند و برای تمامی برندها ممکن است که رخ دهند. به هرحال، شما می توانید از خدمات نمایندگی تعمیر آبمیوه گیری لتو استفاده کنید و تعمیرکاران ما بخواهید که آبمیوه گیری شما را بررسی و مشکلات آن را برطرف نمایند. به شما اطمینان می دهیم مشکلاتی که توسط تعمیرکاران ما برطرف می شوند، دیگر برای آبمیوه گیری شما رخ نمی دهند. البته اگر شما از آن به درستی استفاده کنید! چرا که تعمیرکاران ما از مهارت و تجربه بسیار زیادی در زمینه تعمیرات آبمیوه گیری لتو برخوردار می باشند.

بررسی مشکلات و ایرادات متداول آبمیوه گیری لتو توسط تعمیرکار نمایندگی هوم خانه

برای اینکه متوجه شوید آبمیوه گیری شما مشکلی دارد یا خیر، کافی است که لیست مشکلاتی که در ادامه ارائه شده است را مطالعه نمایید. این مشکلات توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیر آبمیوه گیری لتو بررسی شده اند و بسیار دقیق و کاربردی هستند. در صورتی که یکی از مشکلات زیر برای دستگاه شما ایجاد شده است، هرچه زودتر نسبت به تعمیر آبمیوه گیری خود اقدام نمایید.

به چه دلیل موتور آبمیوه گیری لتو داغ می کند؟

  • برای جلوگیری از این مشکل در مرحله ابتدایی باید مقدار میوه هایی که می خواهید در دستگاه بریزید را کاهش دهید تا فشار کمتری به موتور وارد شود.
  • محور شفت اصلی آبمیوه گیری قطعه مهمی است که باید مورد بررسی قرار بگیرد. در صورتی که این قطعه خراب شده باشد، باید به سرعت تعمیر گردد.
  • نیم سوز شدن موتور که معمولاً با بلند شدن دود از موتور همراه است، باعث به وجود آمدن این مشکل می شود.
  • دقت داشته باشید که از میوه های سخت مانند آناناس نمی توان آبمیوه خوبی گرفت. همچنین آن ها به موتور دستگاه فشار زیادی وارد می کنند. پس این میوه ها را در آبمیوه گیری قرار ندهید.

برای عیب یابی و تعمیر دقیق دستگاه خود می توانید از خدمات نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری لتو در تهران استفاده نمایید.

برای رفع مشکل عدم چرخش مطلوب آبمیوه گیری لتو چه کاری انجام دهیم؟

  • این مشکل بیشتر به کلیدها و سیم های دستگاه ارتباط دارد. پس در مرحله اول سیم و کلیدها را مورد بررسی قرار دهید و مطمئن شوید که جریان برق به آن ها می رسد.
  • در مرحله بعدی نیز کافی است که پایانه های کلید را مورد بررسی قرار دهید و مطمئن شوید که جریان برق در آن ها وجود دارد و آن ها سالم هستند یا خیر.

در صورتی که مشکل از سیم ها و پایانه ها نبود، پیشنهاد می شود با نزدیک ترین شعبه از نمایندگی تعمیر آبمیوه گیری لتو  در محل تماس بگیرید.

از چه روشی صدا و لرزش آبمیوه گیری لتو را رفع کنیم؟

  • این مشکل به احتمال زیاد با گریس کاری بلبرینگ و بویین از بین می رود. پس در قدم اول این کار را انجام دهید.
  • اگر این قطعات خراب شده باشند، باید توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری لتو تعمیر شوند.
  • در مرحله بعدی مطمئن شوید که بین دو قطعه بویین و تیغه جسمی قرار نگرفته است. در صورتی که چنین مشکلی وجود داشت، آن جسم را خارج نمایید.
  • در آخرین گام نیز بررسی کنید که وزن تیغه خردکننده به چه صورت توزیع می شود. در صورتی که برای این قطعه مشکلی پیش آمده باشد و نتواند به صورت مساوی وزن خود را پخش کند، این مشکل رخ می دهد.

تعمیرکار هوم خانه چه نظری در مورد بوی سوختگی آبمیوه گیری لتو دارد؟

  • اول از همه مطمئن شوید که موتور دستگاه نسوخته باشد؛ زیرا ممکن است بوی سوختگی از موتور دستگاه باشد.
  • نشتی مایعات به درون دستگاه دلیل دومی است که باعث به وجود آمدن این مشکل می شود؛ زیرا در صورتی که مایعات به قسمت های الکتریکی آبمیوه گیری برخورد کنند، باعث سوختن آن ها می شوند.
  • اگر موتور آبمیوه گیری رطوبت گرفته باشد نیز این مشکل رخ می دهد. برای رفع بوی بد دستگاه باید موتور را از جای خود خارج کنید و آن را با استفاده از پارچه خشک کنید.

پیشنهاد می شود که برای رفع این مشکل با تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری لتو مشورت نمایید.

چرا آبمیوه گیری لتو در حین کار خاموش می شود؟ برای تعمیر چه کاری انجام دهیم؟

اورلود که نام دیگر آن محافظ الکتریکی است، قطعه ای است که در شرایط اضطراری از روشن شدن آبمیوه گیری جلوگیری می کند و یا آن را در حین کار خاموش می کند.

  • ابتدا یاتاقان ها را مورد بررسی قرار دهید؛ زیرا در صورتی که این قطعات خراب شده باشند، اورلود آبمیوه گیری را به محض روشن شدن، خاموش می کند.
  • در مرحله بعدی به بررسی پروانه های خنک کننده بپردازید و مطمئن شوید که مشکلی برای آن ها پیش نیامده باشد.
  • اگر فشار وارده به موتور بیش از اندازه باشد، اورلود قطعه را خاموش می کند. پس بیش از اندازه به موتور خود فشار وارد نکنید.
  • آخرین قطعه ای که باید توسط نمایندگی تعمیر آبمیوه گیری لتو مورد بررسی قرار بگیرد، سوییچ است.
  • در مرحله آخر نیز باید به این نکته مهم اشاره کنیم که اگر دمای آبمیوه گیری بیش از اندازه زیاد شود، این مشکل به وجود می آید.

استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری لتو هوم خانه چه مزایایی دارد؟

نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری لتو  سال های زیادی است که در زمینه تعمیر آبمیوه گیری فعالیت می کند و مشتریان بسیاری دارد. در صورتی که هنوز در انتخاب هوم خانه برای تعمیرات لوازم خود شک دارید، موارد زیر را مطالعه نمایید:

  • تمامی خدمات نمایندگی تعمیر آبمیوه گیری لتو با هدف آسایش بیشتر مشتری در منزل و یا محل کاربران ارائه خواهد شد.
  • قطعات جایگزینی که به جای قطعات قدیمی استفاده می شوند، از کیفیت بالایی برخوردار هستند.
  • تمامی کسانی که در نمایندگی مجاز هوم خانه فعالیت می کنند، اعم از تعمیرکار و کارشناسان، بسیار ماهر و کارآزموده هستند.
  • در آخر ارائه ضمانت نامه یک ساله تعمیرات آبمیوه گیری لتو دلیلی بر کیفیت کار و مشتری مداری این مجموعه است.

تعمیر آبمیوه گیری لتو در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

تعمیر آبمیوه گیری لتو در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

تعمیر آبمیوه گیری لتو در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

تعمیر آبمیوه گیری لتو در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

تعمیر آبمیوه گیری لتو در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

امتیاز


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست