تعمیرات لوازم خانگی

تعمیر آبمیوه گیری سینبو

در میان هزاران برند تولید کننده لوازم خانگی امروز تصمیم به صحبت درباره برند سینبو و نمایندگی خدمات آن گرفته ایم.برند سینبو یکی از برند های ایرانی تولیدکننده لوزام آرایشی-بهداشتی و لوازم آشپزخانه می باشد. این برند از سال 1387 محصولات خود را در بازار های ایرانی عرضه کرده است. از محصولاتی که توسط این شرکت به بازار عرضه میشوند، انواع آبمیوه گیری ها هستند. نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری سینبو هوم خانه یکی از نمایندگی های خدمات پس از فروش این برند در تهران است که تمامی آبمیوه گیری های تولید شده توسط این برند را با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت تعمیر می کند.

کاربران گرامی، با استفاده از سایت تعمیرات لوازم خانگی هوم خانه برای تعمیرات آبمیوه گیری سینبو می توانید در هزینه های تعمیر خود صرفه جویی نمایید.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری سینبو در تهران

روش های برقراری ارتباط با نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری سینبو در زیر لیست شده اند:

  1. استفاده از شماره تلفن های موجود در سایت، راه حل اول می باشد. در این روش ابتدا باید وارد سایت هوم خانه شوید و سپس از شماره تلفن های موجود در آن استفاده کنید و با کارشناسان مجموعه ارتباط برقرار کنید و مشکلات خود را به گوش آن ها برسانید.
  2. راه حل بعدی استفاده از فرم درخواست تعمیرات آبمیوه گیری سینبو می باشد. در این روش نیز وارد سایت باید هوم خانه شوید. سپس اطلاعات موردنیاز فرم را وارد کنید. سپس صبر کنید تا اطلاعات شما در سایت ثبت شوند و کارشناسان مشکلات شما را بررسی کنند.
  3. بعد از اینکه کارشناسان تعمیرکاری مناسب را برای حل مشکلات شما انتخاب کردند، آن را به محل شما می فرستند. توجه کنید که قبل از اعزام تعمیرکار مشخصات و زمان حضور او برای شما پیامک خواهد شد.
  4. در مرحله آخر، بعد از اینکه تعمیر آبمیوه گیری سینبو در محل تمام می شود، تعمیرکار به شما ضمانت نامه ای می دهد و از شما می خواهد که در نظرسنجی شرکت کنید.

نمایندگی تعمیر آبمیوه گیری سینبو در تهران

یکی از ویژگی های قابل توجه نمایندگی تعمیر آبمیوه گیری سینبو در هوم خانه که فقط در تهران فعالیت دارد، این است که خدمات خود را به همشهریان عزیز تهرانی به صورت تمام وقت ارائه می کند. مشتریان تهرانی که دارای محصولات سینبو هستند، می توانند به صورت شبانه روزی از خدماتی که توسط نمایندگی هوم خانه عرضه می شود، استفاده کنند. همچنین می توانند در 7 روز هفته حتی روزهای تعطیل درخواست خدمات تعمیرات آبمیوه گیری خود را به نمایندگی ارسال نمایند. علاوه بر این دو موضوع، به دلیل وجود شعب مختلف این نمایندگی در سراسر تهران ارائه خدمات با سرعت بیشتری صورت می گیرد. برای بهره مندی از این مزایا کافی است با نزدیک ترین شعبه به محل خود تماس بگیرید.

خدمات پس از فروش آبمیوه گیری سینبو به چه صورت است؟

برند سینبو خدمات پس از فروش را به صورتی تعیین کرده است که بتواند بیشتر مشکلات کاربران خود را برطرف نماید. در صورتی که برای دستگاه شما مشکلی پیش آمده است، می توانید از خدمات پس از فروش آبمیوه گیری سینبو استفاده کنید که به احتمال زیاد شماره آن روی کارتن دستگاه شما وجود دارد. در صورتی که نتوانستید از خدمات مستقیم این شرکت بهره مند شوید و یا از خدمات پس از فروش این برند به هر دلیلی رضایت ندارید، می توانید با استفاده از روش های معرفی شده در ابتدای مطلب با نمایندگی تعمیر آبمیوه گیری سینبو هوم خانه ارتباط برقرار کرده و از خدمات پس از فروش این برند با کیفیت بالا بهره مند گردید.

نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری سینبو در محل و منزل

برای اینکه ساعات زیادی را برای بردن آبمیوه گیری تا محل نمایندگی در ترافیک تلف نکنید و همچنین هزینه های جابجایی روی دوش شما نیفتد، پیشنهاد می شود از خدمات تعمیر آبمیوه گیری سینبو در محل و یا منزل خود استفاده نمایید. این موضوع باعث می شود که مزایای ویژه ای برای کاربران به ارمغان بیاید. برخی از مزیت های این ویژگی شامل کاهش هزینه تمام شده تعمیر، کاهش زمان تعمیرات و سریع تر شدن فرآیند تعمیرات می باشد. همچنین شما می توانید تمامی مراحل تعمیرات را مشاهده نمایید و به این شکل از کیفیت خدمات ارائه شده مطمئن شوید.

هزینه تعمیر در نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری سینبو

شایان ذکر است که هزینه خدمات در نمایندگی هوم خانه بر اساس نرخ اتحادیه تعیین شده است و به همین دلیل این قیمت ها بسیار منصفانه هستند. در نتیجه شما می توانید از خدمات این نمایندگی استفاده کنید و نگران قیمت و هزینه های آن نباشید. همچنین موضوع دیگری نیز وجود دارد که باعث می شود هزینه خدمات در نمایندگی تعمیر آبمیوه گیری سینبو نسبت به سایر نمایندگی های تعمیر کاهش یابد و آن ویژگی این است که تعمیرکاران ما فقط زمانی اجازه دارند قطعات را عوض کنند که دیگر راه حلی برای تعمیر آن ها باقی نمانده باشد. این موضوع باعث می شود که هزینه خدمات به صورت چشمگیری کاهش یابد.

تعرفه خدمات تعمیرات آبمیوه گیری سینبو

تعرفه خدمات تعمیر آبمیوه گیری سینبو در محل به شرح جدول زیر می باشد:

خدمات تعمیرات آبمیوه گیری سینبو هزینه تعمیر آبمیوه گیری سینبو
هزینه تعویض موتور آبمیوه گیری سینبو 500.000 تومان الی 800.000 تومان
هزینه تعویض میکروسوییچ آبمیوه گیری سینبو 70.000 تومان الی 140.000 تومان
هزینه تعویض تیغه آبمیوه گیری سینبو 100.000 تومان الی 500.000 تومان
هزینه تعویض صافی یا فیلتر آبمیوه گیری سینبو 200.000 تومان الی 700.000 تومان
هزینه تعویض کوبل آبمیوه گیری سینبو 100.000 تومان الی 350.000 تومان
هزینه تعویض پارچ آبمیوه گیری سینبو 100.000 تومان الی 500.000 تومان

عیب یابی آبمیوه گیری سینبو

ممکن است که به غیر از مشکلات بالا، مشکلات دیگری نیز برای دستگاه شما رخ دهد. به به همین دلیل پیشنهاد ما این است که برای جلوگیری از خرابی کامل دستگاه و یا بروز خطرات احتمالی با نمایندگی تعمیر آبمیوه گیری سینبو تماس گرفته و از تعمیرکاران ما بخواهید تا مشکلات دستگاه شما را بررسی کنند و در صورت نیاز قطعات خراب را تعمیر و یا تعویض نمایند. بد نیست بدانید که این مجموعه برای تعمیرات آبمیوه گیری سینبو از بهترین کارشناسان و تعمیرکاران دستگاه های آبمیوه گیری استفاده می کند. به همین خاطر فرآیند تعمیرات توسط این نمایندگی به بهترین شکل ممکن انجام می شود.

بررسی مشکلات و ایرادات متداول آبمیوه گیری سینبو توسط تعمیرکار نمایندگی هوم خانه

در ادامه تعمیرکار هوم خانه لیستی از مشکلات متداول دستگاه آبمیوه گیری سینبو را تهیه کرده است. شما می توانید لیست زیر را مطالعه نمایید و خودتان آبمیوه گیریتان را بررسی نمایید. همچنین می توانید از اطلاعات ارائه شده در این بخش برای عیب یابی و تعمیر آبمیوه گیری سینبو نیز استفاده نمایید.

علت داغ کردن موتور آبمیوه گیری سینبو از چیست؟

  • اول از هر چیز بیش از اندازه استاندارد دستگاهتان در آن میوه قرار ندهید.
  • محور شفت اصلی را حتماً مورد بررسی قرار دهید.
  • بلند شدن دود از دستگاه خبر از نیم سوز شدن موتور آن می دهد و نیم سوز شدن موتور باعث داغ کردن آن می شود.
  • میوه هایی سخت مانند آناناس را در آبمیوه گیری نریزید؛ زیرا به موتور فشار زیادی وارد می کند.

اگر نمی دانید که محور شفت اصلی کدام قسمت از دستگاه می باشد یا در صورت نیم سوز شدن موتور نمی دانید که چگونه آن را تعمیر کنید، پیشنهاد ما این است که از خدمات نمایندگی تعمیر آبمیوه گیری سینبو در تهران استفاده نمایید.

چرا آبمیوه گیری سینبو به خوبی نمی‌ چرخد؟

یکی از مشکلاتی که برای آبمیوه گیری های سینبو رخ می دهد، این است که آبمیوه گیری به خوبی نمی چرخد. برای حل این مشکل باید موارد زیر را بررسی و در صورت نیاز تعمیر نمایید:

  • اول از همه باید سیم ها و کلیدهای دستگاه را مورد بررسی قرار دهید که آیا برق در آن ها وجود دارد یا خیر.
  • در مرحله دوم پایانه های کلید دستگاه را نیز باید مورد بررسی قرار داده تا از وجود جریان برق در آن ها مطمئن شوید.

اگر خودتان نمی توانید از وجود جریان برق در این قطعات دستگاه اطمینان حاصل کنید، توصیه می شود با نزدیک ترین شعبه از نمایندگی تعمیر آبمیوه گیری سینبو در محل تماس بگیرید.

برای رفع مشکل سر و صدا و لرزش بیش از اندازه آبمیوه گیری سینبو چه کاری انجام دهیم؟

  • برای رفع این مشکل در مرحله اول بویین و بلبرینگ را باید گریس کاری کنید. به احتمال زیاد این مشکل برطرف خواهد شد.
  • در صورتی که با گریس کاری این مشکل برطرف نشد، باید که این دو قطعه تعمیر شوند.
  • فضای بین بویین و تیغه خردکننده باید خالی باشد. در نتیجه اگر جسمی خارجی در این فضا قرار گرفت، آن را خارج نمایید.
  • توجه کنید که وزن تیغه خردکننده در دستگاه باید به به صورت مساوی تقسیم شود.

قطعات بویین و بلبرینگ قطعاتی مهم و تخصصی در آبمیوه گیری هستند، در صورتی که خودتان توانایی و تخصص بررسی این قطعات را  ندارید، با نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری سینبو در هوم خانه تماس حاصل نمایید.

تعمیرکار هوم خانه چه راهکاری برای بوی بد در آبمیوه گیری سینبو ارائه می دهد؟

اینکه بوی نامطبوعی از دستگاه به مشام برسد، دلیل بر خرابی قطعه ای از دستگاه می باشد. در کل بوی نامطبوع بویی شبیه به سوختن است که در ادامه دلایل این مشکل را شرح می دهیم:

  • در گام اول موتور آبمیوه گیری سینبو را بررسی کنید و مطمئن شوید که سالم است و به درستی کار می کند.
  • بخش های الکتریکی دستگاه نباید با مایعات برخورد داشته باشند، در غیر این صورت خراب شده و سبب بوی سوختگی در آبمیوه گیری می شوند.
  • رطوبت گرفتن موتور دلیل دیگری برای به وجود آمدن این مشکل می باشد. در این حالت موتور را خارج کنید و آن را با دستمال خشک کنید.

در صورت خرابی موتور پیشنهاد می شود که از تعمیرکار نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری سینبو بخواهید تا مشکل شما را حل کنند.

چرا آبمیوه گیری سینبو در حین کار خاموش می شود؟ برای تعمیر آن چه کار کنیم؟

چرا آبمیوه گیری روشن نمی شود؟ و یا چرا آبمیوه گیری در حین کار خاموش می شود؟ برای پاسخ به این سوال موارد زیر را مطالعه کنید:

  • اورلود یا محافظ الکتریکی یکی از مهمترین قطعات موجود در لوازم الکتریکی می باشد. این قطعه وظیفه دارد در صورتی که اتفاق خارج از برنامه ای برای دستگاه رخ دهد، دستگاه را خاموش کند. به همین منظور در ابتدا باید این قطعه را بررسی کنید.
  • یاتاق های دستگاه قطعات بعدی می باشند که باید مورد بررسی قرار بگیرند.
  • قطعه بعدی که باید بررسی کنید، پروانه های خنک کننده می باشند.
  • همچنین این نکته را رعایت کنید که فشار بیش از اندازه به موتور می تواند یکی از علت های این مشکل باشد.
  • قطعه بعدی که باید مورد بررسی قرار گیرد، سوییچ دستگاه می باشد.

برای بررسی هریک از این قطعات مهم و عیب یابی آن ها می توانید با نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری سینبو ارتباط برقرار کنید.

استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری سینبو هوم خانه چه مزایایی دارد؟

بیش از نیم قرن است که نمایندگی تعمیر آبمیوه گیری سینبو در زمینه تعمیرات لوازم خانگی فعالیت می کند. همین موضوع سبب تجربه بالای این نمایندگی در زمینه تعمیرات می باشد. در این بخش بصورت خلاصه مهمترین ویژگی های این نمایندگی ذکر شده است:

  • کیفیت تعمیرات در نمایندگی هوم خانه نسبت به سایر نمایندگی ها بالاتر است؛ زیرا تعمیرکاران این مجموعه بسیار مجرب و متخصص تر از سایر نمایندگی ها هستند.
  • در صورتی که در تعمیرات به قطعه جدیدی نیاز باشد، نمایندگی ما بهترین قطعات را ارائه می دهد.
  • پس از تعمیر دستگاه ضمانت نامه ای یک ساله توسط تعمیر کار نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری سینبو به کاربران ارائه می شود که در صورت نیاز می توانند از آن استفاده کنند.

تعمیر آبمیوه گیری سینبو در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

تعمیر آبمیوه گیری سینبو در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

تعمیر آبمیوه گیری سینبو در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

تعمیر آبمیوه گیری سینبو در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

تعمیر آبمیوه گیری سینبو در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

امتیاز


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست