تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آبسال

هوم خانه تعمیرگاه تعمیرات ماشین لباسشویی آبسال در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیر لباسشویی آبسال را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید.

در بین بعضی از خانواده های ایرانی، شیوه استفاده نادرست از لوازم خانگی مثل ماشین لباسشویی، باعث شده است تا این دستگاه بسیار آسیب پذیر باشد. روش های استفاده غیراصولی باعث می شوند تا دستگاه بعد از مدتی، عملکرد سابق خود را نداشته باشد. در این زمان باید مشکل دستگاه خود را تشخیص داده و برای برطرف کردن آن تلاش کنید. اگر از ماشین لباسشویی آبسال استفاده می کنید حتماً با تعمیرگاه تعمیرات ماشین لباسشویی آبسال تماس بگیرید تا از راهنمایی های آن ها بهره مند شوید.

هوم خانه تعمیرگاه مجاز مرکزی تعمیرات ماشین لباسشویی آبسال را تا 75 درصد صرفه جویی در هزینه ها انجام می دهد.

مشتریان گرامی توجه داشته باشید که هوم خانه تعمیرگاه لوازم خانگی است و نمایندگی رسمی آبسال نیست. برای ارتباط با نمایندگی رسمی آبسال به سایت مربوطه مراجعه کنید.

آنچه شما در این مطلب می خوانید:

  1. نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آبسال در تهران
  2. تعمیر لباسشویی آبسال در تهران
  3. خدمات رسمی پس از فروش ماشین لباسشویی آبسال
  4. نمایندگی تعمیرات لباسشویی آبسال در محل و منزل
  5. تعمیر لباسشویی آبسال در تهران
  6. هزینه تعمیر لباسشویی آبسال در تعمیرگاه مجاز و مرکزی
  7. مشکلات و ایرادات متداول لباسشویی آبسال
  8. عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار لباسشویی آبسال
  9. هوم خانه نمایندگی مجاز تعمیرات لباسشویی آبسال

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آبسال در تهران

از کار افتادن و خراب شدن وسایل برقی امری طبیعی است. افراد بسیاری در هنگام خرابی وسایل خود برای درست کردن آنها دست به کار می‌شوند؛ ولی برخی برای رفع مشکل از کارشناسان ماهر درخواست کمک می‌نمایند. ماشین لباسشویی آبسال از جمله لوازمیست که ممکن است با مشکل مواجه شود. در زیر به راه‌های تماس با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آبسال در تهران پرداخته‌ایم.

  • یکی از راه‌های آسان برای تماس با این کارشناسان تماس با شماره 02158941 است.
  • راه دیگر تماس با نزدیکترین شعبه خدمات تعمیر ماشین لباسشویی آبسال بوده و همچنین ثبت‌نام در سایت می‌تواند به شما برای ارتباط با این کارشناسان کمک نماید.
  • بعد از اینکه اطلاعات شما در نمایندگی ثبت گردید؛ پیامکی حاوی نام تعمیرکار و کد اشتراک برای شما ارسال می‌گردد.
  • سپس تعمیرکار ماشین لباسشویی آبسال به آدرسی که اعلام نموده‌اید؛ مراجعه می‌کند. حداکثر زمانی که شما منتظر این کارشناسان می‌مانید یک ساعت است.
  • کارشناسان با استفاده از قطعات فابریک که دارای ضمانت‌نامه رسمی هستند؛ کار تعمیر ماشین لباسشویی شما را انجام می‌دهند.
    پس از پایان کار برگه فاکتور و کارت گارانتی قطعه استفاده شده به شما تقدیم می‌گردد.
  • همچنین از شما در رابطه با میزان رضایت از خدمات دریافتی؛ سوالاتی پرسیده می‌شود که این سوالات می‌تواند در کیفیت خدمات‌رسانی نمایندگی بسیار تاثیرگذار باشد.

تعمیر لباسشویی آبسال در تهران

خدمات تعمیر لباسشویی آبسال در تهران به شرح زیر است:

تعمیر لوازمی مثل ماشین لباسشویی، غالباً باید در منزل مشتری صورت بگیرد. البته در مواردی هم ممکن است که قطعاتی از دستگاه برای تعمیر به تعمیرگاه نمایندگی برده شوند. تعمیر ماشین لباسشویی آبسال در تهران زیر نظر متخصصان مجرب تعمیرکار نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آبسال انجام می شود. این افراد قطعات و عملکرد ماشین لباسشویی آبسال را به خوبی می شناسند و در کمترین زمان، قادر به حل مشکل دستگاه شما خواهند بود. دقت و عملکرد مناسب این متخصصان در تشخیص و تعمیر لوازم آشپزخانه، کیفیت مطلوب از تعمیرات را در اختیار مشتریان قرار می دهد. تعمیر ماشین لباسشویی در شهر تهران توسط تعمیرکاران دیگر هم انجام می شود؛ اما برای اطمینان داشتن به استفاده از قطعات اورجینال، باید کار تعمیر توسط نمایندگی تعمیرات آبسال معتبر انجام شود. تعمیر قطعات خراب به جای تعویض آن، یکی از چالش هایی است که تکنسین های مجرب باید تصمیم درستی را اتخاذ کنند.

خدمات رسمی پس از فروش ماشین لباسشویی آبسال

کارت گارانتی و خدمات پس از فروش از جمله موارد مهم در خرید لوازم برقی هستند. در صورتی که دستگاه شما با مشکل رو به رو شود؛ می‌توانید به راحتی از طریق نمایندگی این مشکل را پیگیری نمایید. برای پیگیری مشکل از طریق نمایندگی رسمی ماشین لباسشویی آبسال می‌توانید با شماره‌های مندرج بر روی کارت گارانتی تماس حاصل کرده و از خدمات پس از فروش نمایندگی رسمی برای تعمیر ماشین لباسشویی آبسال استفاده نمایید. گاهی قطعه‌ای که در وسیله شما خراب می‌شود شامل گارانتی نبوده و یا اینکه اعتبار برگه گارانتی دستگاه شما به پایان رسیده است. در این صورت افراد می‌توانند از کارشناسان هوم خانه برای تعمیر ماشین لباسشویی آبسال خود درخواست کمک نمایند.

هوم خانه نمایندگی رسمی تعمیرات ماشین لباسشویی آبسال نیست. هوم خانه تعمیرگاه مجاز برای تعمیر لوازم خانگی به حساب می‌آید که به دلیل استفاده از قطعات فابریک بسیار مورد استقبال مصرف‌کنندگان قرار گرفته است. کارشناسان هوم خانه علاوه بر اینکه دستگاه شما را با بهترین قطعات تعمیر می‌کنند؛ همچنین به سوالات شما که در قسمت دیدگاه در پایین صفحه مطرح می‌کنید؛ پاسخگو هستند.

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آبسال در محل، منزل و خانه شما

تعمیرگاه تعمیرات ماشین لباسشویی آبسال در محل و منزل در این بخش ارائه شده است:

استفاده از خدمات نمایندگی معتبر، مزایای زیادی خواهد داشت. حضور به موقع و داشتن برنامه های دقیق در امر تعمیرلوازم آشپزخانه، بسیار حائز اهمیت است. تعمیر در محل و منزل باید توسط افراد متخصصی انجام شود که قطعات داخلی دستگاه های برند آبسال را به خوبی می شناسند. نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آبسال با داشتن متخصصان حرفه ای، به خوبی توانسته است تا رضایت مشتریان خود را جلب کند. تعمیر ماشین لباسشویی در برخی موارد به زمان بیشتری نیاز دارد و باید از تجهیزات بیشتری استفاده شود. بعد از اینکه تکنسین های نمایندگی آبسال در محل حضور پیدا کردند، باید مشکل دستگاه و تمام جزئیات تعمیر را با شما در میان بگذارند. در صورتی که نصب دستگاه توسط نمایندگی همان دستگاه انجام شود، به احتمال کمتری بعداً دچار مشکل خوهد شد.

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی آبسال در تعمیرگاه مجاز مرکزی هوم خانه

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی آبسال در تعمیرگاه مجاز و مرکزی در ادامه این بخش ارائه شده است:

تعمیر لوازم خانگی با توجه به اینکه خرابی مربوط به چه قطعه ای باشد، هزینه های متغیری در پی خواهد داشت. یکی از ویژگی های نمایندگی معتبر این است که قیمت و هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی خود را در اختیار مشتریان قرار دهد تا مشتریان اطلاعات دقیق تری داشته باشند. هزینه دریافتی از مشتریان شامل دستمزد تعمیرکار و تمام قطعاتی است که تعویض می شوند. تعمیر دستگاه در تعمیرگاه نمایندگی، زمان بیشتری می گیرد؛ زیرا باید دستگاه کاملاً مورد بررسی قرار بگیرد. نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی آبسال علاوه بر آموزش متخصصان مجرب در زمینه تعمیر لوازم خانگی آبسال، تجهیزات پیشرفته ای را هم در اختیار دارد. بهره مندی از خدمات ضمانت 3 الی 12 ماهه و پشتیبانی نمایندگی، این امکان را به وجود می آورد که بعد از تعمیر، در مدت گارانتی از خدمات نمایندگی برخوردار شوید.

تعرفه خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی آبسال

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی آبسال بر اساس جدول زیر محاسبه می شود:

خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی آبسال هزینه تعمیر ماشین لباسشویی آبسال
هزینه نصب ماشین لباسشویی آبسال 370.000 تومان الی 400.000 تومان
هزینه سرویس ماشین لباسشویی آبسال 300.000 تومان الی 350.000 تومان
هزینه تعویض پمپ تخلیه ماشین لباسشویی آبسال 400.000 تومان الی 700.000 تومان
هزینه تعمیر تایمر ماشین لباسشویی آبسال 350.000 تومان الی 800.000 تومان
هزینه تعمیر صفحه دیجیتالی ماشین لباسشویی آبسال بستگی به ارور لباسشویی دارد.
هزینه تعویض لاستیک درب ماشین لباسشویی آبسال 350.000 تومان الی 1.300.000 تومان
هزینه تعویض کمک فنر ماشین لباسشویی آبسال 350.000 تومان الی 600.000 تومان
هزینه تعویض هیدرواستارت ماشین لباسشویی آبسال 350.000 تومان الی 850.000 تومان
هزینه تعویض شیر برقی ماشین لباسشویی آبسال 300.000 تومان الی 850.000 تومان
هزینه تعویض میکروسوییچ ماشین لباسشویی آبسال 350.000 تومان الی 850.000 تومان
هزینه تعویض کاسه نمد و بلبرینگ ماشین لباسشویی آبسال 950.000 تومان الی 1.500.000 تومان
هزینه تعویض موتور ماشین لباسشویی آبسال 400.000 تومان الی 1.800.000 تومان
هزینه تعویض دیگ و آبکش ماشین لباسشویی آبسال 750.000 تومان الی 1.350.000 تومان
هزینه تعویض پانل ماشین لباسشویی آبسال بستگی به مدل و نوع لباسشویی دارد.
هزینه تعویض خرطومی دیگ ماشین لباسشویی آبسال 130.000 تومان الی 260.000 تومان

عیب یابی ماشین لباسشویی آبسال

عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار ماشین لباسشویی آبسال در این بخش شرح داده شده است:

تعمیرات ماشین لباسشویی باید با دقت زیادی انجام شود و تکنسین ها باید توانایی تشخیص بالایی داشته باشند تا به راحتی و در مدت زمان کم، تعمیرات را انجام دهند. نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آبسال یکی از معتبرترین نمایندگی های حاضر است که افراد متخصص و مجربی را آموزش داده تا به صورت اصولی اقدام به تعمیر ماشین لباسشویی کنند. استفاده از خدمات ضمانت 3 الی 12 ماهه، اطمینان خاطر بیشتری را برای مشتریان به ارمغان می آورد. تعمیر قطعات خراب تنها زمانی باید انجام شود که کیفیت تعمیرات را پایین نیاورد. در غیر این صورت بهتر است که از قطعات اورجینال استفاده کرده و آن ها را جایگزین کنید. در برخی موارد، تعمیرات دستگاه در محل انجام شده و در مواردی هم نیاز به تعمیرگاه دارد؛ بنابراین باید قطعه خراب، باز شده و برای تعمیر به تعمیرگاه تخصصی ارجاع داده شود.

بررسی مشکلات و ایرادات متداول ماشین لباسشویی آبسال توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیرات هوم خانه

مشکلات و ایرادات متداول ماشین لباسشویی آبسال در ادامه شرح داده شده است:

ماشین لباسشویی مشکلات احتمالی زیادی دارد؛ اما قبل از در میان گذاشتن با نمایندگی، بهتر است خودتان مواردی را مورد بررسی قرار دهید. سر و صدای ماشین لباسشویی به هنگام شستشو، ممکن است به دلیل نصب نادرست و قرار نگرفتن در جای مناسب باشد. به علاوه باید بدانید که قرار دادن هر شیء اضافه بر روی ماشین لباسشویی منجر به کاهش طول عمر دستگاه و خرابی آن خواهد شد. در صورتی که مشکلات دستگاه جدی تر باشد، قطعاً باید از متخصص فنی نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی آبسال برای تعمیر آن کمک بگیرید. برخی از مشکلات متداول ماشین لباسشویی آبسال به شرح زیر است:

چرا ماشین لباسشویی آبسال لباس ها را خراب می کند؟ برای تعمیر و عیب یابی چه کنیم؟

در صورت پاره شدن لباس ها در لباسشویی آبسال موارد زیر را برای تعمیرات به کار گیرید:

  • این مشکل معمولاً به دلیل تنظیمات نامناسب با جنس پارچه اتفاق می افتد.
  • برای برطرف کردن این مشکل باید در وهله اول، دفترچه راهنمای استفاده از ماشین لباسشویی را مطالعه کنید تا تنظیمات را به حالت مناسب خود برگردانید.
  • علاوه بر آن، استفاده از مواد شوینده نا مناسب هم در خرابی لباس ها تأثیرگذار است.
  • برای جلوگیری از این اتفاق باید دقت بیشتری در هنگام استفاده از ماشین لباسشویی به خرج دهید تا متحمل خسارت نشوید.

اگر عملکرد دستگاه شما باعث خرابی لباس ها میشود، کافی است برای رفع مشکل و عیب یابی از خدمات نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال در تهران بهره مند شوید.

ماشین لباسشویی آبسال به هنگام شستشو حرکت می کند، برای عیب یابی و تعمیرات چه باید کرد؟

در صورتی که لباسشویی آبسال در حین شستشو حرکت می کند، موارد زیر را برای تعمیر و رفع عیب انجام دهید:

  • ماشین لباسشویی به هنگام خشک کردن لباس ها، با قدرت زیادی این کار را انجام می دهد.
  • در صورتی که ماشین لباسشویی در فضای مناسب و استانداردی قرار نگرفته باشد، شروع به حرکت خواهد کرد.
  • برای کسب اطلاعات در مورد روش های حل این مشکل، بهتر است با تعمیرکار نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آبسال تماس گرفته و از آنان کمک بگیرید.

ماشین لباسشویی آبسال مواد شوینده را بر روی لباس باقی می گذارد، برای تعمیرات و عیب یابی چه باید کرد؟

در صورت باقی ماندن کف روی لباس ها در دستگاه، موارد زیر را برای تعمیرات ماشین لباسشویی آبسال انجام دهید:

  • در صورتی که از مواد شوینده نامرغوب و یا نامناسب استفاده کنید، خواهید دید که بعد ازاتمام شستشو، لکه هایی بر روی لباس باقی می ماند.
  • البته ممکن است تعداد و حجم لباس هایی که شستشو داده اید، به قدری زیاد است که ماشین لباسشویی قادر به شستشوی مناسب نباشد.

اگر بعد از فرایند شستشو مواد شوینده بر روی البسه شما باقی میماند، کافی است برای عیب یابی و حل این مشکل از خدمات تعمیرکار نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی آبسال در تهران بهره مند شوید.

چرا کف ماشین لباسشویی آبسال به هنگام شستشو بیرون می ریزد؟ برای رفع عیب و تعمیر چه باید کرد؟

در صورت نشتی کف به بیرون از دستگاه موارد زیر را برای تعمیرات ماشین لباسشویی آبسال به کار گیرید:

  • استفاده از مواد شوینده مناسب برای شستشوی مناسب لباس ها، کافی نیست بلکه باید از آن ها به مقدار مناسبی استفاده شود.
  • در صورت عدم رعایت این موارد، ممکن است کف به بیرون ریخته شود

اگر همچنان مشکل دستگاه پابرجاست، برای عیب یابی با خدمات تعمیرکار نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آبسال در تهران تماس حاصل نمایید.

برای رفع مشکل خشک نشدن البسه در لباسشویی آبسال چه اقداماتی لازم است؟

در صورت خشک نشدن لباس ها در ماشین لباسشویی آبسال نکات زیر را برای تعمیرات و عیب یابی به کار گیرید:

  • پس از اتمام کار ماشین لباسشویی، زمانی که لباس ها را خارج می کنید، آب آنها خشک نشده و حجم زیادی از آب در لباس ها باقی مانده است.
  • گرفتگی و پیچ خوردگی شلنگ تخلیه می ‌تواند مانع خروج آب کثیف شود.
  • پمپ تخلیه را نیز چک کنید ممکن است به دلیل مسدود شدن، آب را خارج نکرده و آب در دیگ باقی مانده است.

اگر بعد از شستشو، لباس ها خیس هستند، کافی است جهت عیب یابی از خدمات تعمیرکار نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی آبسال در محل بهره مند شوید.

تعمیرکار هوم خانه چه راهکاری را برای سر و صدای زیاد لباسشویی آبسال ارائه می دهد؟

در صورت صدای زیاد ماشین لباسشویی آبسال موارد زیر را برای تعمیر و رفع عیب باید انجام دهید:

  • تراز نبودن ماشین لباسشویی سبب صدای زیاد می شود.
  • در صورتی که قطعات آسیب ببینند، صدای زیادی ایجاد می شود.
  • در صورت شکستگی بلبرینگ نیز صدای زیادی ایجاد می شود.
  • خرابی تسمه و یا لاستیک دور درب یا هیتر نیز سبب صدای زیاد دستگاه می شود.

اگر صدای دستگاه شما آزاردهنده شده است، کافی است برای حل این مشکل از خدمات تعمیرکار نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال در تهران بهره مند شوید.

کلیدهای ماشین لباسشویی آبسال کار نمی کنند، برای تعمیرات و عیب یابی چه کنیم؟

در صورت کار نکردن کلیدهای ماشین لباسشویی آبسال موارد زیر را برای تعمیرات و رفع عیب به کار گیرید:

  • در صورت خراب شدن دکمه ها یا نرسیدن برق به دکمه ها سبب این مشکل می شود.
  • در صورتی که برد اصلی یا برد کنترل دکمه ها قطع شده باشد، نیز این مشکل رخ می دهد.
  • خراب شدن تایمر نیز علت دیگر است.

اگر کلیدهای دستگاه شما کار نمیکند، برای عیب یابی و رفع مشکل از خدمات نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی آبسال در منزل بهره مند شوید.

چگونه مشکل برق داشتن بدنه لباسشویی آبسال را رفع کنیم؟

در صورت برق داشتن بدنه ماشین لباسشویی آبسال موارد زیر را برای رفع ایراد و تعمیر انجام دهید:

  • ایراد در سیم کشی داخلی
  • ایراد در برق دار بودن بدنه ممکن است به علت اتصال کوتاه قطعات شده باشد.
  • سوخته شدن موتور
  • وصل نبودن سیم ارت به زمین
  • شکسته شدن لولای درب

لباسشویی آبسال تخلیه نمی کند، برای عیب یابی و تعمیر چه کاری انجام دهیم؟

در صورت تخلیه نشدن آب از ماشین لباسشویی آبسال موارد زیر را برای تعمیرات و عیب یابی به کار ببرید:

  • ایراد در پمپ و شلنگ لباسشویی
  • ایراد در پروانه پمپ و الکتروپمپ
  • انسداد پمپ و شلنگ تخلیه

اگر دستگاه شما مشکل تخلیه آب دارد نگران نباشید و جهت عیب یابی با خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آبسال تماس حاصل نمایید.

مزایای استفاده از خدمات نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال در هوم خانه

خدمات هوم خانه تعمیرگاه مجاز تعمیرات ماشین لباسشویی آبسال به شرح زیر است:

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آبسال با در اختیار داشتن امکانات پیشرفته و همچنین متخصصان مجرب، همواره در تلاش است تا بهترین خدمات را در اختیار شما قرار دهد. هوم خانه به عنوان نمایندگی معتبر تعمیرات ماشین لباسشویی، خدمات ارزشمندی را به مشتریان خود عرضه می دهد.

از مزایای بهره مندی از خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی آبسال هوم خانه در زیر اشاره شده است:

  1. ارائه گارانتی اصلی
  2. ارائه قطعات فابریک و اورجینال
  3. ارائه خدمات در هفت روز هفته و در 24 ساعت شبانه روز
  4. اعزام تعمیرکار به محل

برای تماس با تیم هوم خانه با شماره های مندرج در زیر تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آبسال در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آبسال در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آبسال در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آبسال در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آبسال در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

4/5 - (2 امتیاز)


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست