تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات بیم

هوم خانه نمایندگی تعمیرات بیم در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیرات لوازم خانگی بیم را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید.

کارخانه صنعتی بیم کار خود را در سال 1976 در آلمان شروع کرده است. این برند در زمینه ی طراحی و تولید انواع لوازم خانه و آشپزخانه فعالیت دارد و طی این سال ها توانسته است در این عرصه بسیار خوش بدرخشد. به گونه ای که امروز یکی از برترین و باکیفیت ترین لوازم خانگی موجود در بازار مربوط به این برند می باشد. کیفیت ساخت بالا و قابلیت های مدرن در کنار طراحی ظاهری زیبا و چشم نواز از ویژگی هایی است که این محصولات را از دیگر رقبای خود متمایز می سازد. این برند در ایران نیز طرفداران زیادی دارد. اگر شما هم جزء کاربران این محصولات می باشد اما با خرابی در آنها مواجه شده اید بهتر است جهت تعمیر آنها از مراکز معتبر کمک بگیرید. هوم خانه به عنوان نمایندگی تعمیرات بیم در تهران خدمات تعمیرات این محصولات را به متقاضیان ارائه می دهد.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات بیم در تهران

به دلیل وسعت زیاد شهر تهران و همچنین مشکلاتی از قبیل وجود ترافیک سنگین و هوای آلوده و … هوم خانه شعب زیادی در این شهر تاسیس کرده است. وجود این شعب باعث شده تا دسترسی به آن راحت تر باشد و افرادی که خواهان مراجعه به صورت حضوری هستند می‌توانند به سهولت به آنها دسترسی داشته باشند. در این روش مراجعه افراد می توانند دستگاه معیوب را نیز به محل انتقال دهند و یا با پر کردن فرم مخصوص سفارش خود را ثبت نمایند. تکنسین های ما به آدرس یاد شده مراجعه کرده و دستگاه را به محل نمایندگی بیم انتقال می دهند.

اما به منظور تسهیل در مراجعه ی متقاضیان به نمایندگی تعمیرات بیم شماره تلفن هایی از سوی این مرکز اعلام شده است. شما می توانید با این شماره ها تماس گرفته و سفارش خود را ثبت نمایید. کادر ما در مدت زمان یک ساعت به محل مورد نظر اعزام شده و دستگاه معیوب را از شما تحویل گرفته و به محل نمایندگی انتقال می دهند. این سرویس کار شما را در انتقال دستگاه به محل نمایندگی بسیار آسان کرده است. این موضوع مخصوصاً در مواردی که دستگاه معیوب جزء لوازم خانگی بزرگ و سنگین نظیر یخچال و یا ماشین لباسشویی و … باشد می تواند بسیار کارآمد باشد. در ضمن هزینه های ناشی از انتقال دستگاه نیز کاهش پیدا کرده و از نظر اقتصادی نیز مقرون به صرفه خواهد بود.

هزینه تعمیر لوازم خانگی بیم در محل

در نمایندگی تعمیرات بیم هزینه های تعمیر بر اساس نرخ های تعیین شده از سوی اتحادیه و نهادهای نظارتی مشخص می شوند. این امر باعث شده است تا هزینه  تعمیر دستگاه های معیوب در این مرکز بسیار منصفانه باشد. از آن جایی که یکی از سیاست های نمایندگی تعمیرات بیم جلب رضایت مشتریان است، در تعیین هزینه ها نیز به امر توجه شده است. به همین علت بعد از مراجعه ی مشتری، دستگاه معیوب توسط تکنسین های ما بررسی شده و عیب یابی می شوند. بعد از آن با توجه به نوع خرابی و تعداد قطعه و یا قطعات معیوب و همچنین قابل تعمیر و یا تعویضی بودن آنها قیمت تعمیر به صورت تقریبی مشخص می شود. این هزینه به اطلاع مشتری رسیده و در صورتی که وی از این هزینه ها رضایت داشته باشد، تعمیرکاران اقدام به تعمیر دستگاه می کنند. تمامی هزینه های ناشی از تعمیر دستگاه در پایان کار تعمیر در یک فاکتور به صورت شفاف برای مراجعه کنندگان ارائه خواهد شد. این خدمات و سرویس ها باعث شده تا کاربران از نحوه ی عملکرد این نمایندگی و کادر آن نهایت رضایت را داشته باشند.

چرا برای تعمیرات لوازم خانگی بیم هوم خانه را انتخاب کنیم؟

توصیه ی ما به کسانی که از محصولات برند بیم در منزل استفاده می کنند و با خرابی آنها مواجه شده اند، مراجعه به هوم خانه است. شاید بعد با خواندن این جمله این سوال برای شما پیش آید که چرا برای تعمیر لوازم خانگی بیم هوم خانه را انتخاب کنیم؟ پاسخ این سوال شما ویژگی هایی است که این مرکز داشته و آن را از دیگر رقبای خود متمایز می نماید.

  • بهره گیری از کادر حرفه ای و مجرب: استفاده از تکنسین های حرفه ای و دارای تجربه ی کافی باعث شده تا تعمیرات لوازم خانگی در نمایندگی تعمیرات بیم به صورت تخصصی انجام گیرد. این افراد با روش های به روز تعمیر دستگاه ها آشنایی داشته و از قطعات به کار رفته در ساختمان آنها و همچنین عملکرد آنها آگاه هستند. این امر موجب شده تا کیفیت تعمیر این محصولات در این مرکز بسیار بالا باشد.
  • تعمیر قطعات معیوب و پرهیز از تعویض آنها: هنگامی که قطعه ای در دستگاه آسیب ببیند موجب اختلال در عملکرد کل دستگاه می شود. این قطعه در روند تعمیر یا باید تعمیر شود و یا تعویض. به دلیل این که قطعه ی موجود در دستگاه فابریک است، تعمیر آن می تواند کیفیت عملکرد دستگاه را همانند روز اول نماید. این امر در کاهش هزینه های جاری نیز تاثیر گذاشته و آن را کاهش دهد.
  • تعویض قطعات با استفاده از قطعات اورجینال: در برخی موارد قطعه ی معیوب دستگاه به هیچ عنوان قابل تعمیر نیست و تعمیرکار مجبور است آن را تعویض کند. در نمایندگی تعمیرات بیم برای تعویض این قطعات از قطعه هایی اصل و اورجینال استفاده می شود. استفاده از این نوع قطعات باعث می شود کیفیت کار دستگاه افت نکرده و راندمان آن کاهش پیدا نکند.
  • تعمیر در کمترین زمان: بعد از مراجعه ی مشتری به صورت حضوری و یا غیر حضوری، این مرکز کادر خود را در کمتر یک ساعت به محل اعزام می کند. پرسنل ما بعد از حضور در محل دستگاه معیوب را تحویل گرفته و به محل نمایندگی انتقال می دهند. در این مرحله دستگاه در اسرع وقت عیب یابی شده و نسبت به تعمیر آن اقدام می شود. تمامی این موارد باعث می شود تا شما دستگاه معیوب خود را در کمترین زمان ممکن تعمیر شده در اختیار داشته باشید.
  • ارائه ی برگه ی ضمانت نامه: همان گونه که در بالا نیز به آن اشاره شد تعمیر دستگاه های معیوب در هوم خانه به صورت تخصصی و مطمئن انجام می گیرد. ضمات نامه ی شش ماهه ای که در پایان کار به مشتری ارائه می شود گواهی این سخن است. با این ضمانت نامه شما می توانید در طول این شش ماه اگر دستگاه در همان محل تعمیر شده دوباره خراب شد، به این مرکز مراجعه کنید. در این حالت تمامی خدمات حتی ایاب و ذهاب تکنسین ها نیز به صورت رایگان در اختیار شما قرار خواهد گرفت.
  • ارائه ی فاکتور هزینه ها: به هنگام تحویل دستگاه تعمیر شده به مشتری یک فاکتور به وی ارائه می گردد. در این فاکتور تمام هزینه های ناشی از تعمیر دستگاه به صورت جزء به جزء ذکر شده است. با استفاده از این فاکتور مشتری از هزینه های تعمیر به صورت شفاف آگاهی پیدا خواهد کرد.

معرفی لوازم خانگی بیم

این برند به صورت تخصصی در زمینه طراحی و تولید انواع لوازم خانگی فعالیت دارد. از جمله ی این محصولات می توان به آرام پز، بخار پز، فر برقی، چای ساز، قهوه ساز، دستگاه گریل، ساندویچ ساز، پلوپز، آرام پز، سرخ کن، چرخ گوشت، غذاساز، جارو برقی، اتو بخار و اتو پرس اشاره نمود. این محصولات دارای کیفیت ساخت و کارکرد فوق العاده ای هستند و به راحتی می توانند نیاز کاربران را پاسخ دهند. افرادی که از این محصولات استفاده می کنند به خوبی از کارایی بالای آنها باخبر هستند. اما اگر به هنگام کار با هر کدام از این محصولات متوجه شدید که به درستی کار نمی کند می توانید با استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات بیم لوازم خانگی اعم از تعمیر اسپرسو ساز بیم ، تعمیر جاروبرقی بیم ، تعمیر چای ساز بیم ، تعمیر مایکروفر بیم و… را تعمیر نمایید. به دلیل این که تعمیرات در این مرکز با استفاده از کادری حرفه ای و به صورت تخصصی انجام می شود، می توانید از کیفیت تعمیر آنها مطمئن باشید.

تعمیرکار بیم در تهران

تعمیرگاه های هوم خانه یکی از مجهزترین واحدهای فنی در تهران می باشد. تعمیرگاه بیم نیز از این امر مستثنی نبوده و در آن تمام تجهیزاتی که برای تعمیر لوازم خانگی بیم لازم است موجود می‌ باشد. در این نمایندگی برای تعمیر دستگاه ها از قطعات اصل استفاده می شود که به همین دلیل تمامی قطعات به کار رفته در ساختمان آنها به صورت اورجینال را می توان در این تعمیرگاه یافت. در تعمیرگاه بیم در تهران تعمیرکاران به هر چیزی که برای تعمیر دستگاه ها به صورت تخصصی نیاز دارند، دسترسی کامل خواهند داشت. به تاثیر از این امر نیز کار تعمیر در کمترین زمان صورت می گیرد. این مزیت ها باعث شده تا مراجعه کنندگان از کیفیت و سرعت عمل تکنسین های این مرکز رضایت کامل داشته باشند.

هوم خانه نمایندگی تعمیرات بیم

هوم خانه به عنوان نمایندگی تعمیرات بیم در تهران آماده است تا دستگاه های شما عزیزان را در کمترین زمان و با کمترین هزینه تعمیر نماید. تعمیر دستگاه ها به صورت تخصصی و تضمین شده باعث شده این مرکز به عنوان یکی از برترین نمایندگی های تعمیرات در بین مردم شناخته شود. عملکرد بی عیب و نقص و کارنامه ی درخشان این مرکز در طی این سال ها گواه این امر می باشد. رضایت حداکثری مراجعه کنندگان نیز مهر تاییدی بر این گفته ها است.

نمایندگی تعمیرات بیم در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات بیم در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات بیم در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات بیم در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات بیم در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

3.7/5 - (3 امتیاز)


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست