تعمیرات لوازم خانگی

تعمیر آبمیوه گیری مودکس

یکی از برندهای خارجی که در زمینه تولید لوازم آشپزخانه دستی بر آتش دارد، برند مودکس می باشد. این برند به شرکت بزرگ مودکس تعلق دارد. شرکت مودکس فعالیت خود را از شهر لندن در کشور انگلستان شروع نموده و تا به امروز محصولات خود را به تمامی نقاط دنیا صادر کرده است. این برند حتی در ایران نیز دارای نمایندگی های فروش و تعمیرات بسیاری می باشد. نمایندگی تعمیر آبمیوه گیری مودکس در هوم خانه یکی از نمایندگی های معتبر این برند است که تمامی مشکلات آبمیوه گیری این برند را به بهترین شکل ممکن برطرف می کند و سبب رضایت هرچه بیشتر کاربران می شود.

کاربران گرامی، با استفاده از خدمات مجموعه مجاز تعمیرات لوازم خانگی هوم خانه می توانید تا 75% در هزینه های تعمیر آبمیوه گیری صرفه جویی نمایید.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری مودکس در تهران

برای اینکه از خدمات تعمیرات هوم خانه استفاده کنید، باید روش های برقراری ارتباط با نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری مودکس را بدانید. به همین منظور ادامه مطلب را از دست ندهید:

  1. در اولین حالت می توانید از شماره تلفن های موجود در سایت استفاده کنید. کافی است که وارد سایت هوم خانه شوید و با استفاده از شماره تلفن های درج شده به دفتر نمایندگی زنگ بزنید و مشکلات خود را با کارشناسان در میان بگذارید.
  2. روش بعدی استفاده از فرم درخواست تعمیرات آبمیوه گیری مودکس می باشد. برای استفاده از این روش وارد سایت هوم خانه شوید و گزینه درخواست تعمیرات را انتخاب کنید. در فرمی که پیش روی شما باز می شود، اطلاعات خود را وارد کنید و گزینه ثبت را بزنید. سپس صبر کنید تا اطلاعات شما به دست کارشناسان ما برسد.
  3. پس از این مرحله باید صبر کنید تا کارشناسان ما اطلاعات شما را بررسی کنند و تعمیرکاری مناسب را برای مشکل شما انتخاب کرده و او را به آدرس شما بفرستند.
  4. بعد از اتمام خدمات تعمیر آبمیوه گیری مودکس در محل، ضمانت نامه نمایندگی هوم خانه را دریافت کنید. همچنین یادتان نرود که در نظرسنجی نیز شرکت نمایید.

نمایندگی تعمیر آبمیوه گیری مودکس در تهران

یکی از ویژگی های منحصر به فردی که نمایندگی تعمیر آبمیوه گیری مودکس به کاربران خود ارائه داده است، امکان مراجعه و برقراری ارتباط با دفتر نمایندگی به صورت 24 ساعته می باشد. این موضوع باعث می شود که دیگر نیازی به گرفتن مرخصی برای تعمیر آبمیوه گیری نباشد. همچنین شما می توانید در 7 روز هفته از خدمات نمایندگی هوم خانه بهره مند شوید. در هر منطقه ای از تهران بزرگ که ساکن هستید، نگران خراب شدن لوازم خانگی خود نباشید و به جای نگرانی با نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری هوم خانه تماس بگیرید و درخواست تعمیرکار دهید. نزدیک ترین شعبه نمایندگی به محل شما در کمترین زمان ممکن نیازهای شما را پوشش خواهد داد.

خدمات پس از فروش آبمیوه گیری مودکس به چه صورت است؟

برند مودکس برندی انگلیسی است و به خاطر همین موضوع مانند سایر برندهای خارجی خدمات پس از فروش آبمیوه گیری مودکس به صورت مستقیم در ایران ارائه نمی شود. از همین رو نمایندگی های خدمات و تعمیرات بسیاری به وجود آمده اند که نیاز مصرف کنندگان به نصب دستگاه یا تعمیرات آن را پوشش می دهند. در بین هزاران نمایندگی خدمات پس از فروش، نمایندگی هوم خانه را می توان بهترین نمایندگی تعمیر آبمیوه گیری مودکس در تهران دانست که شما می توانید از خدمات این نمایندگی استفاده کنید و مشکلات آبمیوه گیری خود را برطرف سازید.

نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری مودکس در محل و منزل

هوم خانه با هدف افزایش آسایش برای کاربران سال ها در حال فعالیت است. از همین رو ویژگی های کاربردی بسیاری را به مشتریان خود ارائه می دهد. از جمله این ویژگی ها که نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری مودکس در هوم خانه به حهت رفاه حال و آسایش بیشتر در اختیار کابران خود قرار داده است، این است که آن ها می توانند از خدمات تعمیر آبمیوه گیری مودکس در محل و یا منزل خود بهره مند شوند. این ویژگی باعث به وجود آمدن مزیت های زیادی می شود که از جمله آن ها می توان به کاهش هزینه تعمیرات به دلیل حذف جابجایی دستگاه تا محل نمایندگی، کاهش زمان تعمیرات و اطمینان از فرآیند تعمیرات می باشد.

هزینه تعمیر در نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری مودکس

این نکته قابل ذکر است که هزینه خدمات در نمایندگی هوم خانه بر اساس نرخ اتحادیه تعیین شده است و به همین خاطر مشتریان متحمل هزینه های سرسام آور نخواهند شد؛ چرا که قیمت ها در این مجموعه بسیار منصفانه تنظیم شده اند. ازین رو در صورتی که از خدمات نمایندگی تعمیر آبمیوه گیری مودکس استفاده کنید، در هزینه های خود صرفه جویی کرده اید.

دلیل دیگری که باعث می شود هزینه تعمیرات آبمیوه گیری مودکس در نمایندگی هوم خانه نسبت به سایر نمایندگی ها کمتر باشد، اولویت تعمیر قطعات به جای تعویض آن ها می باشد. بر اساس این قانون، تعمیرکاران فقط در صورتی می توانند قطعات را تعویض کنند که راه حلی برای تعمیر قطعه باقی نمانده باشد. این موضوع باعث می شود که کاربر برای خرید قطعه جدید هزینه ای صرف نکند و هزینه تعمیرات کاهش یابد.

تعرفه خدمات تعمیرات آبمیوه گیری مودکس

در صورتی که می خواهید هزینه تعمیر آبمیوه گیری مودکس را محاسبه کنید، می توانید از جدول زیر استفاده نمایید:

خدمات تعمیرات آبمیوه گیری مودکس هزینه تعمیر آبمیوه گیری مودکس
هزینه تعویض موتور آبمیوه گیری مودکس 500.000 تومان الی 800.000 تومان
هزینه تعویض میکروسوییچ آبمیوه گیری مودکس 70.000 تومان الی 140.000 تومان
هزینه تعویض تیغه آبمیوه گیری مودکس 100.000 تومان الی 500.000 تومان
هزینه تعویض صافی یا فیلتر آبمیوه گیری مودکس 200.000 تومان الی 700.000 تومان
هزینه تعویض کوبل آبمیوه گیری مودکس 100.000 تومان الی 350.000 تومان
هزینه تعویض پارچ آبمیوه گیری مودکس 100.000 تومان الی 500.000 تومان

عیب یابی آبمیوه گیری مودکس

به غیر از مشکلاتی که در بالا به آن ها اشاره کردیم، مشکلات دیگری نیز هستند که ممکن است برای آبمیوه گیری شما رخ دهند. به خاطر همین موضوع پیشنهاد ما این است که از تعمیرکاران نمایندگی تعمیر آبمیوه گیری مودکس بخواهید تا دستگاه شما را بررسی کنند و مشکلات آن را پیدا نمایند. همچنین به این نکته بسیار مهم دقت داشته باشید که نمایندگی هوم خانه برای تعمیرات آبمیوه گیری مودکس بهترین تعمیرکاران و کارشناسان را دارا می باشد و به سرعت تمامی مشکلات شما را برطرف می سازند.

بررسی مشکلات و ایرادات متداول آبمیوه گیری مودکس توسط تعمیرکار نمایندگی هوم خانه

مشکلاتی که برای آبمیوه گیری های برند مودکس رخ می دهند را گاهی می توان به آسانی برطرف نمود، به شرط آن که به این مشکل و راه حل آن واقف باشید. البته دقت داشته باشید که این مشکلات برای آبمیوه گیری برندهای دیگر نیز رخ می دهند و به نوعی مشکلات متداول آبمیوه گیری ها هستند. لیست های زیر برخی از این مشکلات را پوشش داده اند. تمامی مشکلات توسط تعمیرکاران متخصص هوم خانه بررسی شده اند.

موتور آبمیوه گیری مودکس داغ می کند، برای تعمیر آن چه اقداماتی انجام دهیم؟

  • هر آبمیوه گیری به اندازه مشخصی می تواند در خود میوه جای دهد. پس بیش از اندازه مشخص در دستگاه میوه قرار ندهید؛ چرا که اولین دلیل داغ کردن دستگاه همین است.
  • اولین قطعه ای که در صورت بروز این مشکل باید مورد بررسی قرار گیرد، محور شفت اصلی است. سلامت این قطعه را بررسی کنید.
  • در صورت نیم سوز شدن موتور، موتور داغ می کند. نشانه اول نیم سوز شدن موتور، بلند شدن دود از آن می باشد.

اگر می خواهید که دستگاهتان به صورت دقیق عیب یابی و تعمیر شود، پیشنهاد ما این است که از خدمات نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری مودکس در تهران استفاده نمایید.

برای رفع مشکل خوب نچرخیدن آبمیوه گیری مودکس، چه کار هایی لازم می باشد؟

رایج ترین مشکلی که برای آبمیوه گیری ها رخ می دهد، این است که آن ها در حین کار به خوبی نمی چرخند. برای رفع این مشکل موارد زیر را بررسی کنید:

  • با استفاده از اهم متر بررسی کنید که ولتاژ موجود در سیم ها و کلیدها به چه اندازه می باشد و یا اینکه اصلاً در آن ولتاژ وجود دارد یا خیر.
  • پایانه های کلید نیز باید با اهم متر مورد بررسی قرار گیرند تا از وجود جریان برق در آن ها مطمئن شوید.

در صورت عدم رفع مشکل دستگاه خود می توانید با نزدیک ترین شعبه از نمایندگی تعمیر آبمیوه گیری مودکس در محل تماس بگیرید.

دلیل لرزش و صدای زیاد آبمیوه گیری مودکس در حین کار چیست؟

  • از جمله قطعاتی که بر روی این مشکل تاثیر دارند، بویین و بلبرینگ می باشد. در ابتدا این دو قطعه را گریس کاری کنید.
  • در صورتی که با گریس کاری این مشکل برطرف نشد، باید این دو قطعه را تعمیر کنید. پیشنهاد ما این است که تعمیر این دو قطعه را به تعمیرکار متخصص نمایندگی تعمیر آبمیوه گیری مودکس در هوم خانه بسپارید.
  • بویین و تیغه به صورتی تعبیه شده اند که میان آن ها فضای خالی وجود دارد. در صورتی که قطعه ای و یا هر چیزی در آن فضا قرار گرفته باشد، این مشکل رخ می دهد.

در صورت مواجهه با این مشکل، بهتر است سریعا با نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری مودکس در هوم خانه تماس حاصل نمایید.

برای رفع مشکل بوی بد در آبمیوه گیری مودکس چه کاری انجام دهیم؟

به طور کلی بوی نامطبوع آبمیوه گیری، بویی شبیه به بوی سوختن است. در این شرایط باید موارد زیر را بررسی کنید:

  • سوختن موتور اولین دلیل برای رخ دادن این مشکل می باشد. این قطعه باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  • در صورتی که آبمیوه و یا هرگونه مایعات به قسمت های داخلی و الکتریکی دستگاه برخورد کند نیز این مشکل رخ می دهد.
  • مرطوب شدن موتور نیز باعث می شود که بویی نامطبوع از موتور به مشام برسد. برای رفع این مشکل کافی است که موتور را خارج کنید و آن را با استفاده از دستمال تمیز کنید.

این مشکل گاهی می تواند بسیار جدی و خطرناک باشد؛ چرا که با موتور دستگاه سروکار دارد.به همین دلیل پیشنهاد می شود که از تعمیرکار نمایندگی تعمیر آبمیوه گیری مودکس بخواهید تا مشکل شما را حل کند.

تعمیرکار هوم خانه چه نظری در مورد خاموش شدن ناگهانی آبمیوه گیری مودکس دارد؟

این مشکل به قطعه ای به نام اورلود بستگی دارد. محافظ الکتریکی یا اورلود قطعه ای است که در تمامی لوازم برقی وجود دارد. این قطعه وظیفه دارد در صورتی که مشکلی برای دستگاه پیش بیاید، از روشن شدن آن جلوگیری کند. پس در مرحله ابتدایی این قطعه را بررسی کنید.

  • قطعه بعدی پروانه های خنک کننده دستگاه می باشد.
  • هیچوقت از دستگاهتان بیش از اندازه استفاده نکنید، زیرا فشار زیادی به آن وارد می شود و باعث می شود که محافظ، دستگاه را خاموش سازد تا از سوختن موتور جلوگیری کند.
  • آخرین قطعه ای که باید مورد بررسی قرار بگیرد، سوییچ است.

پیشنهاد می کنیم که از خدمات نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری مودکس استفاده کنید تا این مشکل را برطرف کنید.

استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری مودکس هوم خانه چه مزایایی دارد؟

نمایندگی تعمیر آبمیوه گیری مودکس سال های زیادی است که در زمینه تعمیر لوازم خانگی فعالیت می کند. به این علت سابقه نمایندگی ما در زمینه تعمیرات بسیار بالا است. در صورتی که از خدمات هوم خانه استفاده کنید، از مزایای ویژه ای بهره مند می شوید:

  • نمایندگی هوم خانه برای تعمیرات آبمیوه گیری مودکس بهترین تعمیرکاران و کارشناسان را به مشتریان ارائه می کند.
  • در صورتی که قطعه خراب شده غیرقابل تعمیر باشد و به قطعه جدیدی برای تعمیر نیاز باشد، نمانیدگی ما بهترین قطعات را در اختیار کاربران خود قرار می دهد.
  • نمایندگی هوم خانه به صورت 24 ساعته در حال خدمت رسانی به مشتریان عزیز است.
  • شما می توانید با استفاده از ضمانت نامه ای که تعمیرکاران مرکز به شما اعطا می کنند، یک سال از خدمات ویژه هوم خانه استفاده کنید.

تعمیر آبمیوه گیری مودکس در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

تعمیر آبمیوه گیری مودکس در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

تعمیر آبمیوه گیری مودکس در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

تعمیر آبمیوه گیری مودکس در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

تعمیر آبمیوه گیری مودکس در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

امتیاز


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست