پرسش و پاسخ

توسط سارا شفیعی مطرح شده

سرد نکردن آبسردکن وگاترونیکس

آبسردکن وگاترونیکس رو بعد از 10 روز زدم تو برق صدا میده ولی چراغ پاور و کول روشن نمیشه و آب رو سرد نمیکنه چرا؟

پرسیده شده در تاریخ 3 خرداد 1404 در بخش
5/5 - (1 امتیاز)

در بحث و گفتگوی این پرسش شرکت کنید!

1 پاسخ به این سوال داده شده

avatar
تیم هوم خانه 03 خرداد 1404

درود سارا خانم ? اگه آبسردکن وگاترونیکس رو بعد از ۱۰ روز به برق زدی و فقط صدا (احتمالا صدای فن یا ویبره ضعیف) داره ولی چراغ‌های پاور و کول روشن نمیشن و آب هم سرد نمیشه، این موارد رو بررسی کن: _ خرابی برد اصلی یا پاور داخلی ممکنه رله‌ها یا مدار تغذیه برد آسیب دیده باشه، مخصوصا اگه دستگاه مدت طولانی خاموش بوده. _ خرابی کلید پاور یا کلیدهای کنترلی پشت دستگاه گاهی کلید پشت آبسردکن روی حالت خاموش باقی میمونه یا گیر میکنه. _ سوختن کمپرسور یا رله استارت کمپرسور اگر کمپرسور اصلا روشن نمیشه، باید رله، اورلود یا خود کمپرسور بررسی بشه. _ ورود نوسان برق موقع اتصال به برق اگه مستقیم بدون محافظ وصل شده باشه، احتمال آسیب دیدن برد هست ⚡️ ? راه حل: – دستگاه رو برای چند دقیقه از برق بکش و مجدد تست کن – دکمه‌ های پشت یا کنار دستگاه رو بررسی کن (روی Cold باشه) – اگه همچنان چراغ‌ها روشن نمیشن، برد و تغذیه باید بررسی بشن ✅ میتونی برای تعمیر آبسردکن وگاترونیکس از خدمات هوم خانه استفاده کنی تا تکنسین، دستگاه رو بررسی و عیب‌ یابی کنه ?‍?

پاسخ شما به این سوال

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست