راهنمای استفاده از لوازم خانگی

آخرین بروزرسانی
1 سال پیش

طرز تهیه اسنک در ساندویچ ساز

اسنک یکی از خوشمزه ترین ساندویچ ها برای یک میان وعده به شمار می آید که اگر دستگاه ساندویچ ساز هم در خانه داشته باشید، پس از آشنایی با طرز تهیه اسنک در ساندویچ ساز، می توانید به راحتی این میان وعده خوشمزه را در منزل تهیه نمایید. شما می توانید با دنبال کردن این مطلب که توسط نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی هوم خانه به نگارش درآمده است، با نحوه پخت اسنک در ساندویچ ساز آشنا شوید.

کاربر گرامی، چنانچه سوالی در مورد طرز تهیه اسنک در ساندویچ ساز دارید، می توانید آن را در انتهای این مطلب با تعمیرکار مرکز تعمیرات لوازم خانگی هوم خانه به اشتراک بگذارید.

چگونه با ساندویچ ساز اسنک درست کنیم؟

دستگاه ساندویچ ساز در واقع دستگاهی به منظور درست کردن اسنک ها و ساندویچ ها به شمار می آید که امروزه مورد استقبال بسیاری از مصرف کنندگان قرار گرفته است. ساندویچ ساز در مدل های مختلف و توسط برند های گوناگون تولید شده است که با داشتن قابلیت ها و ویژگی های متفاوت، در بازار موجود هستند.

اسنک ها یکی از خوشمزه ترین میان وعده ها هستند که امکان پخت آن ها با دستگاه ساندویچ ساز میسر شده است. اگر به خوبی با نحوه پخت اسنک در ساندویچ ساز آشنا باشید، می توانید مدل های مخلتفی از آن را با کمک این دستگاه طبخ نمایید.

مواد اولیه آماده سازی اسنک با ساندویچ ساز

به منظور آماده سازی اسنک ها، مجبور نیستید که مواد مشخصی را تهیه نمایید. تنها کافی است که خود نان تست را داشته باشید، سپس می توانید از مواد غذایی مختلفی مانند سس، رب، گوجه فرنگی، قارچ، گوشت چرخ شده، پنیز پیتزا، سوسیس، کالباس و… را داخل نان های تست بریزید و سپس با قرار دادن آن ها بر روی کفه های ساندویچ ساز و بستن قفل درب دستگاه، منتظر آماده شدن بمانید.

طرز تهیه اسنک تخم مرغ در ساندویچ ساز 

از ساده ترین انواع اسنک ها که می توانید آن را با ساندویچ ساز تهیه کنید، اسنک تخم مرغ می باشد. در ادامه نحوه پخت اسنک تخم مرغ در ساندویچ ساز را درج نموده ایم:

مواد لازم:

  • نان تست
  • مارمالاد
  • کره
  • خامه

مراحل آماده سازی:

  • دستگاه ساندویچ ساز را روشن کنید.
  • نان های تست را در جای خود قرار دهید.
  • کمی کره بر روی نان ها بزنید.
  • بر روی سطح نان های دیگر خامه بمالید.
  • به مقدار دلخواه مارمالاد را بر روی نان ها بمالید و آن به خوبی پخش کنید.
  • درب دستگاه ساندویچ ساز را بسته و قفل درب را محکم کنید.
  • اجازه دهید تا نان ها برشته و ترد شوند.

روش تهیه اسنک پنیری در ساندویچ ساز 

برای تهیه اسنک پنیری در ساندویچ ساز، نیازی به مواد غذایی خاص ندارید. تنها کافی است که از پنیر های مختلف مانند پنیر پیتزا، پنیر کودا، پنیر چدار و یا حتی پنیر خامه ای صبحانه، برای میان نان های تست استفاده کنید. توصیه می کنیم سه ورق پنیر پیتزا را داخل نان های تست قرار دهید و سپس درب دستگاه را ببنید تا اسنک پنیری شما آماده شود.

توجه داشته باشید که باید برای تهیه اسنک پنیری در ساندویچ ساز، حتما کفه ها را به خوبی چرب کنید. هم چنین می توانید برای این که اسنک ها ترد و حالت کش داری داشته باشند، آن ها را داغ سرو نمایید.

طرز تهیه اسنک پیتزایی در ساندویچ ساز 

مواد لازم برای تهیه اسنک پیتزایی در ساندویچ ساز، تفاوتی با مواد لازم یک پیتزا ندارد. فقط باید نان تست ها را بر روی کفه های دستگاه قرار دهید و این مواد را با حجم و اندازه های کوچک تر بر روی نان های تست قرار دهید. سپس پنیز پیتزا ریخته و نان دیگری را بر روی مواد قرار دهید و در نهایت درب ساندویچ ساز را ببندید تا اسنک پیتزایی شما آماده شود.

نحوه تهیه اسنک با نان لواش در ساندویچ ساز 

برای تهیه اسنک های گفته شده، استفاده از نان تست گزینه بهتری به شمار می آید. اما لزوما به این معنا نیست که حتما باید برای تهیه اسنک در ساندویچ ساز از نان تست استفاده کنید. شما می توانید برای تهیه این میان وعده محبوب، از نان لواش نیز استفاده نمایید. اما نکاتی در مورد استفاده از نان لواش برای تهیه اسنک در ساندویچ ساز وجود دارد که در ادامه آن ها را برای شما آورده ایم:

  • نان لواش ضخامت کم تری نسبت به نان تست دارد.
  • توصیه می کنیم حتما از دو نان لواش برای تهیه اسنک در ساندویچ ساز استفاده کنید.
  • نباید مواد داخلی اسنک، از نان های لواش بیرون بزند.
  • استفاده از دو نان لواش به ترد و برشته شدن اسنک ها نیز کمک می کند.
  • مدت زمان پخت اسنک در ساندویچ ساز با نان لواش، بیش تر از نان تست می باشد.

مدت زمان پخت اسنک در ساندویچ ساز

به طور معمول مدت زمان پخت اسنک در ساندویچ ساز به میزان برشتگی و نرم شدن نان های تست بستگی دارد. در صورتی که دستگاه را از قبل روشن کرده باشید، بین 3 تا 5 دقیقه زمان نیاز است. اما اگر بخواهید اسنک ها را با حالت ترد تری میل کنید، باید مدت زمان بیش تری را صبر نمایید.

نتیجه گیری از نحوه پخت اسنک در ساندویچ ساز

دستگاه ساندویچ ساز با داشتن ظاهری جمع و جور و ساده، اما ویژگی های مختلف، یک دستگاه پر استفاده به شمار می آید که می توان از آن برای پخت انواع اسنک ها استفاده نمود. نحوه پخت اسنک در ساندویچ ساز به قدری ساده است که بدون تردید استفاده از این دستگاه را برای شما دو چندان خواهد کرد. شما این امکان را دارید با با استفاده از ساندویچ ساز اسنک های مختلفی ماندن اسنک پنیری، اسنک پیتزایی، اسنک تخم مرغ و حتی اسنک با نان لواش را تهیه نمایید.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست