تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات یخساران

هوم خانه نمایندگی تعمیرات یخساران در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیرات لوازم خانگی یخساران را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید.

برند یخساران یکی از شناخته شده ترین، معروف ترین و باکیفیت ترین برند هایی است که امروزه در تولید انواع لوازم خانگی به فعالیت پرداخته است و مصرف کنندگان زیادی را به سمت خود جلب کرده است. برند یخساران نامی آشنا برای ما می باشد که اکثرا نام آن نیز به گوش تک تک مارسیده است. این برند پس از سالها تجربه ظرفیت تولیدات خود را در محصولات خود افزایش داده است. نمایندگی یخساران درسال 1340 شمسی با تولید اولین آبسردکن که ساخت ایران نیز می باشد فعالیت خود را آغاز کرد. از محصولات این نمایندگی می توان به  انواع آبسردکن، فریزرهای صندوقی و یخچال فریزرهای خانگی در ابعاد و اندازه‌های گوناگون، فریزر و یخچال فریزر بدون برفک و دوقلو اشاره کرد. یخچال فریزرهای تولیدی نمایندگی یخساران درطرح‌ها و رنگ‌های بی‌نظیر براساس جدیدترین استانداردهای بین‌المللی تولید و ارائه می‌گردد. در ادامه ما را در هوم خانه به عنوان نمایندگی تعمیرات یخساران در تهران همراهی کنید.

محصولات یخساران با رنگ پودری به شیوه الکترواستاتیک ورق گالوانیزه روکش‌دار و با طرح چرم در رنگ‌های متنوع عرضه می‌گردد. این برند مطلوب، با کیفیت مناسب و بالایی که دارد عمر طولانی داشته و کم تر دچار خرابی می شود. اما هر محصول با کیفیتی به دلیل گذر زمان و استفاده مکرر از آن می تواند روزی به مشکل بر خورده و دچار ایراداتی شود که در این صورت باید به محض پیدایش مشکل در این لوازم آن ها را به جهت تعمیر به یک مرکز نمایندگی برد. محصولات لوازم خانگی تولید شده این برند همانند لوازم خانگی دیگر ممکن است به مرور زمان دچار ایرادات و مشکلاتی شود و شما را با دردسر هایی مواجه کند که در این صورت شما به یک تعمیر کار و یا  تکنسین حرفه ای و کارآزموده نیاز پیدا خواهید کرد که علاوه بر تعمیر لوازم خانگی شما آن را در اسرع وقت به شما تحویل دهد. نمایندگی تعمیرات یخساران در هوم خانه این امکان را برای شما فراهم کرده و لوازم خانگی شما را به بهترین شکل ممکن تعمیر خواهد کرد.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات یخساران

هوم خانه به عنوان نمایندگی تعمیرات یخساران در تهران داری تعمیرکاران متخصص و حرفه ای می باشد که در کار خود بسیار حرفه ای عمل کرده و دستگاه شما را در کوتاه ترین زمان ممکن به دست شما برمی گردانند. شما می توانید به دو روش حضوری و غیر حضوری به این مرکز مراجعه کرده و در صدد رفع مشکل پیش آمده در دستگاهتان باشید. در روش حضوری شما می توانید در محل حاضر شده و وسایل خانگی یخسارتان را به این مرکز تحویل دهید . در روش دوم که روش بسیار راحت تری است و کار شما را از هر نظر آسوده کرده، روش غیر حضوری می باشد .

در این روش با شماره تلفن های این نمایندگی تماس می گیرید و آدرس و نام و نشانی خود به صورت کامل ثبت می نمایید، با این کار تعمیرکاران متخصص ما در کمترین زمان به محل شما اعزام خواهند شد و دستگاه معیوب را تعمیر خواهند کرد. به عبارتی این نمایندگی اختیار حضور و یا عدم حضور شما در تعمیرگاه را به شما واگذار می کند. شما می توانید خودتان دستگاه تان را به تعمیرگاه ببرید و یا اینکه طی تماس تلفنی، منتظر حضور تعمیرکار در منزل خود باشید. پس از ثبت درخواست تعمیر خود به صورت غیر حضوری، تکنسین های زبده نمایندگی تعمیرات یخساران ظرف مدت کوتاهی از زمان ثبت درخواست شما در محل مورد نظر حضور پیدا می کنند و تعمیرات را انجام می دهند.

هزینه تعمیر لوازم خانگی یخساران در محل

صرفه جویی در هزینه یکی از امتیازاتی ست که نمایندگی تعمیرات یخساران برایتان به ارمغان می آورد.  هزینه های نمایندگی تعمیرات یخساران در هوم خانه بسیار منصفانه، اقتصادی و به صرفه می باشد. بنابراین عمل تعمیرات با کمترین مبلغ انجام می شود و همین امر یک امتیاز برای این بخش به حساب می آید. کلیه هزینه های تعمیراتی این نمایندگی بر اساس نرخ نامه مصوب اتحادیه تعیین خواهد شد به همین علت کاملاً منصفانه است و هیچ هزینه ی اضافی نیز دریافت نمی گردد. یکی از بهترین سرویس هایی که این نمایندگی برای مراجعه کنندگان در نظر گرفته است، این است که در هنگام مراجعه ی متقاضی برای دریافت سرویس، تمامی هزینه ها برای وی شفاف سازی می شود تا بعد از اتمام کار تعمیر از صاحب کالا دریافت گردد. در صورت رضایت مشتری از این هزینه ها تکنسین ها به محل اعزام شده و دستگاه را دریافت کرده و اقدام به تعمیر دستگاه معیوب می کنند.

به هنگام تحویل کالا به صاحب آن یک فاکتور از طرف این شرکت به وی داده می شود که تمام هزینه های تعمیر در آن با دقت لحاظ شده است. با نمایندگی تعمیرات یخساران می توان بدون صرف هزینه  های مالی و زمانی برای جا به جایی وسایل، خطاها و مشکلات موجود در دستگاه های مورد نظر را رفع کرد و دوباره مانند روز اول از آن ها استفاده کرد. تکنسین هایی که در این نمایندگی مشغول به کار تعمیرات هستند به قدری حرفه ایی و کار آزموده شده اند که این توان را دارند تا تعمیرات لوازم خانگی شما را در برند یخساران در زمان کوتاهی به انجام برسانند.

چرا برای تعمیرات لوازم خانگی یخساران هوم خانه را انتخاب کنیم؟

  • نمایندگی تعمیرات یخساران در هوم خانه تمامی تکنسین ها و تعمیرکاران خود را از میان افراد خلاق و دارای استعداد و ماهر انتخاب کرده است. بنابراین در صورتی که به تعمیر نیاز پیدا کردید، مطمئن باشید که دستگاه معیوب خود را به افراد ماهر و متخصص می سپارید. این افراد آموزش های لازم را فرا گرفته اند و از تجربه کافی برخوردارند. بدون نگرانی کار تعمیر را به آن ها بسپارید. تکنسین ها و متخصصان فعال در نمایندگی تعمیرات یخساران، به راحتی مشکل را بررسی نموده و رفع عیب می کنند به صورتی که دستگاه مثل روز اولش برایتان کار می کند.
  • اگر از مشتریان نمایندگی تعمیرات یخساران هستید، به صورت حضوری و غیر حضوری، گارانتی تعمیرات به شما تعلق می گیرد. این گارانتی یا برگه ضمانت، زمانی قابل استفاده می باشد که حداکثر پس از 6 ماه از تعمیر، چنانچه مشکلی در دستگاهتان بوجود آمد. تعمیرکار مجدداً کار تعمیر را برایتان به صورت رایگان انجام دهد. پس از این گارانتی و برگ ضمانت به خوبی نگهداری کنید.
  • متخصصین حاضر در نمایندگی تعمیرات یخساران ابتدا دستگاه و قطعات داخلی آن را بررسی می کنند و در صورتی که قطعات، ایرادی جزئی داشته باشد، تمام تلاش شان را در راستای تعمیر قطعات انجام می دهند. در صورتیکه امکان تعمیر قطعه وجود داشته باشد، به هیچ عنوان هزینه اضافی را برای خرید قطعه جدید به مشتری تحمیل نمی کنند و تعویض قطعه را آخرین مرحله واگذار می کنند که حتی در صورت انجام این کار نیز به شما نفع خواهد رسید چرا که معاوضه ی قطعات خراب شده و از کار افتاده با قطعات اصل و فابریک یکی از ویژگی های بارز نمایندگی تعمیرات یخساران می باشد. در صورتی که تکنسین های متخصص پس از بررسی دستگاه متوجه شوند که دستگاه یخساران شما نیاز به تعویض قطعه دارد از قطعات اورجینال در اینکار بهره می برند. این مسئله باعث می شود که عمر دستگاه خانگی شما افزایش یابد و شما کمتر درگیر نواقص و تعمیرات آن شوید.
  • حمل و نقل وسایل بزرگ یکی از مشکلاتی است که اغلب افراد با آن مواجه اند. وزن زیاد لوازم خانگی، نداشتن زمان کافی برای مراجعه ی حضوری به تعمیرگاه و یا نبود نمایندگی مجاز در نزدیکی منزل و محل مورد نظراز دلایل چنین مشکلاتی است. نمایندگی تعمیرات یخساران یکی از نمایندگی های برجسته در کشور و به خصوص در تهران می باشد که تکنسین ها و تعمیرکاران را به محل درخواستی مشتری می فرستد، بنابراین دیگر نگران چنین مشکلاتی نباشد چون این نمایندگی مشکل حمل و نقل را برایتان حل نموده است.
  • در صورتی که لوازم برقی شما خراب شده باشد، شما می توانید در هر ساعتی از شبانه روز با این مرکز تماس گرفته و از خدمات آن بهرمند گردید. همچنین شما می توانید با برقراری تماس تلفنی با این مرکز، از خدمات مشاوره ی تلفنی آن هم بهرمند شوید و به این وسیله از بزرگتر شدن خرابی و ایراد در دستگاه پیش گیری کرده و یا شخصاً دستگاه را تعمیر نمایید.
  • یکی دیگر از مزایایی که نمایندگی تعمیرات یخساران از آن برخوردار می باشد این است که این نمایندگی دارای مشاورانی است که در زمینه ی مشکلات به وجود امده در لوازم خانگی یخساران، به شما مشاوره ی رایگانی می دهند. در واقع تیم مشاروه رایگان نمایندگی تعمیرات یخساران در این مرکز موظف است که طی تماس مشتری با این مرکز و اعلام خرابی لوازم برقی شما، ابتدا به مشتری کمک نموده تا علت عیب رخ داده را یافته و در صورتی که خود مشتری بتواند، مشاورین به او کمک خواهند نمود تا بدون نیاز به تعمیرکار، خرابی را رفع نمایند.
  • تکنسین های ما در نمایندگی تعمیرات یخساران پس از تعمیر نمودن لوازم خانگی شما، تست های اولیه برای اطمینان از این که تعمیرات به صورت درست و صحیح صورت گرفته است را انجام می دهند. بعد از اینکه آن ها از کارکرد درست و سالم وسیله شما مطمئن شدند و خیالشان از این بابت آسوده شد آن را به مشتری تحویل می دهند. در صورتی که هنوز دستگاه شما دچار عیب و ایرادی بود آن را به هیج وجه به مشتری تحویل نخواهند داد و تا زمان درستی کامل وسیله شما، آن را طور مکرر تست خواهند نمود.

محصولات نمایندگی تعمیرات یخساران

نمایندگی تعمیرات یخساران تمامی محصولات این برند را تعمیر کرده و خدماتش را در اختیار تمامی مشتریانش قرار می دهد. این خدمات شامل تعمیرات انواع آبسردکن یخساران، تعمیرات فریزرهای صندوقی یخساران، تعمیرات یخچال فریزرهای خانگی یخساران، تعمیرات فریزر و یخچال فریزر بدون برفک و دوقلو یخساران اشاره کرد.

هوم خانه نمایندگی تعمیرات یخساران

هوم خانه یکی از مراکز معتبر در زمینه ی تعمیر لوازم خانگی یخساران می باشد که سال هاست در این کار دارای تجربه ی فراوانی می باشد. در صورت خرابی و یا ایجاد مشکل در هر یک از وسایل لوازم خانگیتان می توانید با نمایندگی تعمیرات یخساران در هوم خانه تماس گرفته و از این طریق دستگاهتان را تعمیر کنید.

نمایندگی تعمیرات یخساران در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات یخساران در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات یخساران در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات یخساران در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات یخساران در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست