تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات ویداس

هوم خانه نمایندگی تعمیرات ویداس در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیرات لوازم خانگی ویداس را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نمایند.

محتوا این مقاله شما را با چگونگی انتخاب یک نمایندگی تعمیرات ویداس خوب و مطمئن آشنا می‌کند. اگر از کاربران این برند هستید، در این مقاله با نمایندگی تعمیرات ویداس در تهران، آدرس و نحوه ارائه خدمات و سایر ویژگی‌ های آن آشنا خواهید شد. تا در صورت نیاز بتوانید به‌ سادگی و با آگاهی کامل از این خدمات استفاده کنید. ویداس تولید کننده لوازم خانگی کوچک اعم از قهوه ساز، آب‌ میوه‌ گیری، پنکه، پلوپز، خردکن، میوه خشک کن، چای ساز، جاروبرقی، مخلوط‌ کن، سرخ‌کن و حتی تخم مرغ پز و فلفل ساب برقی است. تنوع محصولات این برند، در کنار قیمت مناسب باعث شده تا ویداس انتخاب بسیاری از افراد باشد. البته نمی‌توان کیفیت را نیز نادیده گرفت؛ اما عدم آشنایی با طرز استفاده صحیح از این وسایل، اتفاقات ناگهانی مانند سقوط وسیله از بلندی و … ممکن است سبب خرابی آن شود.

در این صورت، باید دستگاه تعمیر شود تا بتوانید مجدداً از آن استفاده کنید؛ اما نمایندگی تعمیرات ویداس کجاست؟ ما برای تعمیر لوازم خانگی ویداس، هوم خانه را به شما معرفی می‌کنیم. این مجموعه نمایندگی ویداس در تهران است. همچنین خدمات خود را به همراه ضمانت‌ نامه کتبی کیفیت خدمات به مشتری ارائه می‌دهد؛ یعنی در صورتی که پس از تعمیر ایرادی در دستگاه شما به وجود بیاید، هوم خانه به صورت رایگان ایراد به وجود آمده را برطرف می‌سازد.

مجموعه هوم خانه به منظور ارتقا کیفیت خدمات خود و کمک به مشتریان، در هر تماس تلفنی مشاوره تلفنی رایگان به مشتریان خود ارائه می‌دهد؛ یعنی در صورتی که مشکل دستگاه شما ساده و قابل‌حل باشد، از طریق تماس با این مرکز و استفاده از توصیه‌های تعمیرکار ویداس، می‌توانید ایراد به وجود آمده در دستگاه خود را برطرف سازید.

چرا برای تعمیرات لوازم خانگی ویداس هوم خانه را انتخاب کنیم؟

مجموعه هوم خانه مدت زیادی است که به عنوان نمایندگی تعمیرات ویداس در تهران و در زمینه تعمیرات وسایل کوچک آشپزخانه مشغول فعالیت است. این مجموعه در حال همکاری با تعمیرکارانی بسیار باتجربه است. همچنین قطعاتی که در تعمیرات به کار می‌برد، همگی از تولید کننده اصلی تهیه‌ شده‌اند. به عبارتی هوم خانه برای تعمیر لوازم خانگی ویداس از قطعات اصلی و مرغوب استفاده می‌کند. تمامی عوامل این مجموعه با ارائه خدمات صحیح و اصولی به مشتریان سبب می شود تا دستگاه آن‌‌‌‌‌‌‌‌ ها تا مدت‌ها پس از تعمیر نیز بدون نقص کار کند. این مجموعه به دلیل اطمینان از کیفیت خدمات خود، کلیه این خدمات را همراه با ضمانت‌نامه کتبی به مشتری ارائه می‌دهد.

این مجموعه با کسب تمامی مجوزهای لازم در حال فعالیت در زمینه تعمیرات لوازم خانگی ویداس است. به همین علت هزینه تعمیرات یعنی دستمزد تعمیرکار و قیمت قطعات تعویضی را بر حسب تعرفه مشخص دریافت می‌کند. علاوه بر این موارد هوم خانه ارائه‌ دهنده خدمات تعمیر ویداس در محل و منزل است. این مجموعه تکنسین مربوط را برای تحویل دستگاه خراب شما به محل اعزام می‌کند و پس از ارائه رسید و تحویل دستگاه، در روز بعد آن را تعمیر شده و صحیح و سالم تحویل مشتری می‌دهد. همشهریان تهرانی می‌توانند برای نظارت بر روند تعمیرات دستگاهشان به آدرس کارگاه هوم خانه مراجعه کنند یا دستگاه را حضوری برای تعمیر تحویل دهند.

برای استفاده از خدمات این مجموعه می‌توانید با شماره تلفن‌های هوم خانه تماس گرفته و از مشاوره‌های تلفنی تعمیرکاران ویداس نیز استفاده کنید.

هزینه تعمیر در نمایندگی تعمیرات ویداس

هزینه تعمیرات لوازم خانگی ویداس، شامل دستمزد تعمیرکار است؛ یعنی تعمیرکار ویداس در ازای کاری که روی دستگاه شما انجام می‌دهد. هزینه‌ ای را به عنوان دستمزد دریافت می‌کند. در حین تعمیرات نیز همواره برخی از قطعات، باید تعویض شوند. هزینه قطعات تعویضی نیز از مشتری دریافت می‌شود. هر دوی این هزینه‌ ها مبالغ مشخصی هستند. قیمت قطعه تعویضی در بازار مشخص است و دستمزد تعمیرکار نیز بر اساس تعرفه نهادهای نظارتی از نرخ مصوبی پیروی می‌کند. تفاوت هزینه تعمیرات ویداس فقط در نوع وسیله و ایراد به وجود آمده در آن است.

شما می‌توانید با تماس با مجموعه هوم خانه و شرح ایراد دستگاه خود، از هزینه تعمیرات آن و همچنین ایراد به وجود آمده در دستگاه و راه‌ کارهایی برای رفع آن نیز مطلع شوید. هزینه تعمیر در مجموعه هوم خانه بسیار مناسب و مقرون به‌ صرفه است.

نحوه ارائه خدمات در هوم خانه، نمایندگی تعمیرات ویداس در تهران

پس از تماس با کارشناسان تعمیرات لوازم خانگی ویداس و شرح مشکل، در صورتی که کارشناسان مربوط تشخیص دهند که مشکل دستگاه شما جزئی و قابل‌حل است، با ارائه توصیه‌ ها و راهنمایی‌ هایی به شما کمک می‌کنند تا مشکلات کوچک و جزئی دستگاه را برطرف کنید. در غیر این صورت کارشناسان و تعمیرکاران مجموعه هوم خانه در اسرع وقت و در کمترین فاصله زمانی از نزدیک‌ ترین نمایندگی به محل اعزام می‌شوند. سپس با ارائه رسید کتبی دستگاه شما را تحویل گرفته و پس از حل مشکل دستگاه، آن را در روز بعد به همراه فاکتور و ضمانت‌ نامه درب منزل به شما تحویل خواهند داد.

همشهریان عزیز تهرانی می‌توانند برای تعمیرات لوازم خانگی کوچک مانند آب‌ میوه‌ گیری، چرخ‌ گوشت، چای‌ ساز، بخار شو، جارو شارژی، جاروبرقی، ماکروفر، سرخ‌ کن و … یا مشاهده تعمیرات هر یک از این وسایل به صورت حضوری به آدرس کارگاه مجهز هوم خانه (نمایندگی تعمیرات ویداس)، واقع در میدان فاطمی، خیابان چهلستون، بین چهارم و ششم پلاک 46 مراجعه نمایند.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیر ویداس

برای تماس با هوم خانه نمایندگی تعمیرات ویداس در تهران می‌توانید از طریق هر یک از شماره تلفن‌ های مندرج در پایین صفحه اقدام کنید. با تماس با این مجموعه در ابتدای کار از طریق صحبت با تعمیرکار ویداس، در زمینه تعمیرات دستگاه خود مشاوره دریافت می‌کنید. در صورتی که مشکل دستگاه شما قابل‌ حل نباشد، تکنسین مربوط برای تحویل دستگاه به محل اعزام خواهد شد.

همچنین می‌توانید برای تماس و استفاده از خدمات نمایندگی تعمیر لوازم خانگی ویداس، در قسمت دیدگاه واقع در قسمت انتهایی صفحه مشکل دستگاه خود را بنویسید تا کارشناسان هوم خانه به صورت آنلاین و در همان لحظه به سؤالات شما پاسخ دهند.

تاریخچه نمایندگی تعمیرات ویداس

ویداس یک شرکت ایرانی تولید کننده لوازم خانگی است. تنوع محصولات تولیدی توسط این برند بسیار زیاد است. علاوه بر تنوع تولید، دستگاه‌ های این برند از زیبایی ظاهری و قیمت بسیار مناسبی نیز برخوردارند. به همین دلایل تقاضا برای خرید محصولات این برند زیاد است. با زیاد بودن تقاضا نمایندگی تعمیرات ویداس نیز برای ارائه سرویس و خدمات پس از فروش به وجود آمده است. هوم خانه سابقه بسیار زیادی در زمینه تعمیرات ویداس دارد. به همین علت تعمیرکاران این مجموعه به‌ طور کامل بر مشکلات و معایب دستگاه واقف هستند و می‌توانند حتی به صورت تلفنی نیز ایراد دستگاه را حدس بزنند و برای رفع آن‌‌‌‌‌‌‌‌ها راه‌کار ارائه دهند.

نمایندگی تعمیرات ویداس در تهران

کلان‌ شهر تهران به دلیل وسعت و جمعیتی که دارد مراکز خدماتی بسیاری را در خود جای داده است؛ اما برای تعمیرات هر وسیله‌ای باید به مرکز تخصصی آن مراجعه شود. برای تعمیر لوازم خانگی ویداس نیز بهتر است به تعمیرگاه مجاز آن مراجعه کنید تا با تعمیرات صحیح و اصولی، صحت عملکرد دستگاه شما پس از تعمیر تضمین شود. مجموعه هوم خانه، نمایندگی تعمیرات ویداس در تهران است. این مجموعه خدمات خود را همراه با ضمانت‌ نامه کتبی به مشتری ارائه می‌دهد. همچنین امکانی را فراهم کرده تا مشتری بتواند مراحل تعمیر را در کارگاه مجهز این مجموعه ببیند. این تعهدات و پایبندی به آن‌‌‌‌‌‌‌‌ ها نشان از اطمینان این مجموعه به کیفیت عملکرد خود دارد. برای استفاده از خدمات تلفنی و حضوری هوم خانه کافیست تماس بگیرید.

معرفی لوازم خانگی ویداس

یکی از دلایلی که ویداس را جزء گزینه‌ های خرید قرار می‌دهد، تنوع محصولات این برند و قیمت مناسب آن‌‌‌‌‌‌‌‌ ها است. همچنین آنچه هوم خانه را به گزینه‌ای برای تعمیر لوازم خانگی ویداس بدل می‌کند، کیفیت در ارائه خدمات در عین به‌ صرفه بودن است. مجموعه هوم خانه ارائه‌ دهنده کلیه خدمات مربوط به تمامی لوازم تولید این برند اعم از تعمیر بخارشو ویداس و آب مرکبات گیری آن، تعمیر مخلوط کن، تعمیرات غذا ساز و خردکن ویداس، تعمیر جاروبرقی ویداس، تعمیر جاروشارژی ویداس، تعمیرات سرخ کن ویداس، تعمیر مایکروفر ویداس، تعمیر قهوه ساز ویداس و حتی تعمیرات تخم مرغ پز ویداس و … است. برای استفاده از این خدمات کافیست تماس بگیرید یا در قسمت دیدگاه سؤال خود را مطرح کنید.

سرویس و تعمیر لوازم خانگی ویداس با قطعات فابریک و اورجینال

در کنار مهارت و تجربه تعمیرکار، جنس قطعات تعویضی که به عنوان جایگزین در هنگام تعمیر لوازم خانگی ویداس، استفاده می‌شوند نیز حائز اهمیت است؛ زیرا این قطعات هستند که کیفیت عملکرد دستگاه را پس از تعمیر مشخص می‌کنند. مجموعه هوم خانه نیز به منظور ارتقا سطح کیفیت خدمات خود و جلب رضایت مشتریان با تهیه قطعات این دستگاه‌ها از تولیدکننده اصلی، تمام قطعات تعویضی را با قطعه اصلی و اورجینال جایگزین می‌کند. در نهایت بهتر است برای انجام تعمیرات هر یک از لوازم خانگی ویداس به تعمیرگاه مجاز آن مراجعه کنید. یک تعمیرگاه مجاز با تسلط بر ایراد دستگاه و استفاده از قطعات مناسب برای تعمیر می‌تواند مطلوب‌ ترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد.

هوم خانه نمایندگی تعمیرات ویداس

مجموعه هوم خانه برای کمک به مشتریان خود ابتدا آن‌‌‌‌‌‌‌‌ ها را برای رفع مشکلات کوچک دستگاه راهنمایی می‌کند و در صورت لزوم تکنسین مربوط را برای تعمیرات به محل اعزام می‌کند. این مجموعه نمایندگی تعمیرات ویداس در تهران است و خدمات خود را در کوتاه‌ ترین زمان ارائه می‌دهد. برای استفاده از خدمات این مجموعه شامل مشاوره‌ های تلفنی رایگان و خدمات حضوری کافیست، تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیرات ویداس در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات ویداس در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات ویداس در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات ویداس در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات ویداس در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

3.8/5 - (13 امتیاز)


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

23 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
avatar
لیلا صادقی 16 آبان 1399

من زود پز ویداس دارم متاسفانه ده دقیقه بعد از روشن شدن روی مانیتورش پیام دوتا ایی انگلیسی بصورت برعکس و میرنه و صدای بوق دستگاه بلند میشه سریع خاموشش میکنم

پاسخ دادن
avatar
فولادوند 29 آبان 1399

سلام وقتتون بخیر من یک کتری مدل 9210 خریدم شیر کتری خراب شده اما هیچ نمایندگی قطعه شیر این کتری قوری رو نداره. ..لطفا راهنمایی بفرمایید

پاسخ دادن
avatar
محمد 12 بهمن 1399

سلام من درب پارچ غذا سازم خراب شده و نیاز به درب غذا ساز دارم چطور می تونی به من کمک کنید مدلشم Vi-3759هستش

پاسخ دادن
avatar
زهرا 26 بهمن 1399

با سلام و خسته نباشید یه مدل غذاساز ویداس دارم که تسمه کاملا از بین رفته. هر جا هم دنبالشم گشتم میگن نیست. خواستم از شما بپرسم ببینم قابل درست کردن هست یا نیست model no : VI-3745

پاسخ دادن
avatar
سعید محمدی 24 فروردین 1400

با سلام و اخترام چرخ دنده سر موتور ( دنده خروجی) دستگاه آب گیری مدل 3106 شکسته در صورت موجود بودن لطفآ اعلام فرمائید . با تشکر سعید محمدی

پاسخ دادن
avatar
نوبهاد 10 اردیبهشت 1400

سلاپ من آبمیوه گیری ویداس مدل 650 دارم‌پارچش شکسته هیچ جا ندارن.چطور میتونم تهیه کنم

پاسخ دادن
avatar
تقدمی 27 اردیبهشت 1400

با سلام و خسته نباشید یه مدل غذاساز ویداس دارم که تسمه کاملا از بین رفته. هر جا هم دنبالشم گشتم میگن نیست. خواستم از شما بپرسم ببینم قابل درست کردن هست یا نیست model no : VI-7070

پاسخ دادن
avatar
Mahsa 28 اردیبهشت 1400

سلام وقت بخیر،من غذاساز ویداس دارم،حدودا ۱۰سال پیش خریدم.کاسه و درب قسمت خرد کن شکسته.آیا این لوازم رو موجود دارید؟

پاسخ دادن
avatar
زهرا 13 تیر 1400

سلام قطعات تعمیر پنکه را از کجا تهیه کنیم کل مازندران را زیر رو کردیم پیدا نیست لطفا راهنمایی کنید بدنه پنکه شکسته است

پاسخ دادن
    avatar
    تیم هوم خانه 16 تیر 1400

    سلام، به وبسایت آی پی یدک مراجعه کنید.

    پاسخ دادن
avatar
لاچیانی 09 دی 1400

سلام خسته نباشید ممنونم جواب بنده رو بدین من چایی ساز ویداس مدل ۲۱۲۹ خریدم بعداز مصرف یکسال از زیر کتری اب میده چکار کنم میشه راهنمایی کنید

پاسخ دادن
    avatar
    تیم هوم خانه 11 دی 1400

    سلام، کتری چایساز اگه آبریزی داشته باشه باید تعویض شه

    پاسخ دادن
avatar
شراره قنبری 26 دی 1400

سلام وقت بخیر .ظرف مخزن خردکن ۱_۲_۳ مدل 3332 شکسته آیا امکان خرید این قطعه از شما وجود داره ؟

پاسخ دادن
    avatar
    تیم هوم خانه 21 بهمن 1400

    سلام. برای کسب اطلاعات بیش تر با شماره 02158941 تماس بگیرید تا تکنسین های هوم خانه به شما کمک کنند.

    پاسخ دادن
avatar
آزاده رحیمی 09 خرداد 1402

سلام من پنکه ویداس خریدم موتورش سوخته و هر جا میبرم موتورش گیر نمیاد چجوری سفارش بدم

پاسخ دادن
    avatar
    homekhane3 10 خرداد 1402

    درود، با شماره 02158941 تماس بگیرید.

    پاسخ دادن
avatar
زع 23 شهریور 1402

سلام آرام پز پیداست گرم نمی‌کرد تعمیرکار اعتقاد داره المنت سوخته المنت کمربندی داره آیا امکان تعمیرش هست المنت در شهر ما اصلا پیدا نمیشه و گفتند باید بندازم دور

پاسخ دادن
    avatar
    homekhane3 25 شهریور 1402

    درود، باید اقدام به تعویض المنت آن نمایید.

    پاسخ دادن
avatar
جبروتی 30 مهر 1402

سلام وقت بخیر همزن برقی ویداس دارم جای یکی از شاخکهاش خراب شده فنرش دراومده شاخکشونمیتونم استفاده کنم میخواستم بدونم چطورمیتونم بیارمش برای تعمیر

پاسخ دادن
    avatar
    homekhane3 01 آبان 1402

    درود، می توانید با شماره 02158941 تماس بگیرید و به صورت حضوری به آدرس درج شده در بخش تماس با ما سایت آی پی امداد مراجعه نمایید

    پاسخ دادن
avatar
خسرو 15 آبان 1402

سلام.وقت بخیر من یک غذا ساز مدل vI.7070 دارم تسمش کنده شده و کلا نابود شد ایا شما تسمه این مدل رو دارین؟باتشکر

پاسخ دادن
    avatar
    homekhane3 15 آبان 1402

    درود، تصویر و مدل تسمه غذاساز خود را به شماره 09333336936 ارسال نمایید تا در صورت موجود بودن برای شما ارسال شود.

    پاسخ دادن
avatar
مشاک 02 بهمن 1402

سلام وقت بخیر لطفا آدرس نمایندگی تعمیر گاه در اهواز بفرمایید. اگر بتونیم خودمون دستگاه را تعمیر کنیم و اگرقطعه خواستیم می‌فرستید.

پاسخ دادن