تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات وست پوینت

هوم خانه نمایندگی تعمیرات وست پوینت در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیرات لوازم خانگی وست پوینت را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید.

کارخانه ی وست پوینت که در زمینه ی طراحی و اتولید انواع لوازم خانگی بزرگ و کوچک فعالیت دارد، یک برند آمریکایی می باشد. این برند در اصل آمریکایی می باشد اما در بیشتر کشورهای دنیا دارای نمایندگی هایی است که تحت لیسانس این شرکت لوازم خانگی تولید می کنند. محصولات این برند در ایران نیز دارای طرفداران زیادی می باشد. به همین علت هوم خانه نمایندگی تعمیرات وست پوینت در تهران نمایندگی های متعددی در سطح شهر دایر کرده است. شما می توانید به این نمایندگی مراجعه کرده و در صورت خراب شدن لوازم خانگی خود از برند وست پوینت آن را تعمیر کنید. این نمایندگی به صورت 24 ساعته آماده است تا خدمات خود را در اختیار شما عزیزان قرار داده و دستگاه های شما را به صورت تخصصی تعمیر نماید. برای آگاهی از مزیت های این نمایندگی و نحوه تماس با آن با ما تا انتهای این متن همراه باشید.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات وست پوینت در تهران

هوم خانه در اکثر نقاط شهر دارای نمایندگی هایی می باشد که این امر امکان دسترسی به آن را سهولت داده است. شما می توانید به صورت حضوری به این مرکز مراجعه کرده و از تکنسین های آن برای تعمیر لوازم خانگی خود کمک بخواهید. در این صورت یک فرم در اختیار شما قرار می گیرد. با پر کردن این فرم شما مشخصات و آدرس خود را به صورت کامل در اختیار کادر این نمایندگی قرار می دهید. با این کا آنها می توانند برای انتقال و تعمیر دستگاه به آدرس شما مراجعه نمایند. یکی دیگر از روش های ارتباط با این نمایندگی استفاده از خطوط تلفن آن می باشد. در این روش شما با شناره تلفن های نمایندگی تعمیرات وست پوینت تماس گرفته و سفارش تعمیر خود را ثبت می کنید. نمایندگی پرسنل خود را در مدت زمانی کمتر از یک ساعت به آدرس ذکر شده اعزام خواهد کرد. آنها دستگاه را از شما تحویل گرفته و برای تعمیر به محل نمایندگی انتقال می‌دهند.

هزینه تعمیرات لوازم خانگی وست پوینت در محل

هزینه های تعمیر در نمایندگی تعمیرات وست پوینت در تهران بسیار منصفانه می باشد. یکی از سیاست های این مرکز فراهم آوردن زمینه ی مناسب برای تعمیر لوازم خانگی می باشد. مناسب بودن هزینه های تعمیر لوازم خانگی نیز می تواند زمینه را برای تعمیر این دستگاه ها مناسب تر نماید. مراجعه کنندگان به هوم خانه به خوبی می دانند که در این مرکز هزینه های تعمیر بر اساس نرخ تعیین شده از سوی اتحادیه مشخص می شود. یکی دیگر از اهداف نمایندگی وست پوینت شفاف سازی فعالیت های این مرکز برای مشتریان می باشد. در همین راستا هم در ابتدای کار این هزینه ها به اطلاع مشتریان می رسد و هم در انتهای کار. به این صورت که قبل از شروع به تعمیر دستگاه، تکنسین های ما لوازم خانگی معیوب را عیب یابی کرده و میزان خرابی آنها را تعیین می کنند. بر همین اساس نیز میزان تقریبی هزینه ها محاسبه شده و به صاحب کالا ارائه می شود. در مواردی که وی از این هزینه ها رضایت داشته باشد کار تعمیرات دستگاه انجام می شود. در پایان کار نیز این هزینه ها رد یک فاکتور نوشته شده و به وی ارائه می شود و طبق آن نیز هزینه ها دریافت می شود.

چرا برای تعمیر لوازم خانگی وست پوینت هوم خانه را انتخاب کنیم؟

ویژگی های هوم خانه و خدماتی که در آن به مراجعه کنندگان ارائه می شود دلیل انتخاب این مرکز برای تعمیر لوازم خانگی می باشد. شاید شما با سرویس های نمایندگی تعمیرات وست پوینت آشنایی نداشته باشید. برای این که به هنگام مواجهه با خرابی در لوازم خانگی خود از برند وست پوینت بتوانید بهترین انتخاب را برای تعمیر آنها داشته باشید در ادامه درباره ی ویژگی‌ های این نمایندگی توضیحاتی را ارائه خواهیم داد.

  • ارائه خدمات به صورت 24 ساعته: این مرکز خدمات خود را به صورت 24 ساعته ارائه می کند. به همین علت شما می توانید در هر ساعتی از شبانه روز که یکی از لوازم خانگیتان خراب شد به این مرکز مراجعه کنید. این مزیت در مورد خرابی دستگاه هایی نظیر یخچال که به صورت 24 ساعته کار می کند می تواند کارآمد باشد.
  • استفاده از تعمیرکاران مجرب: مهارت و تجربه ی تکنسین های نمایندگی تعمیرات وست پوینت سبب شده تا کار تعمیر لوازم خانگی با دقت بالایی انجام شود. این افراد با قطعاتی که رد این لوازم به کار رفته اند آشنایی دارند و وظیفه ی هر کدام از آنها را به خوبی می دانند. این امر موجب می گردد تا دستگاه ها را در کمترین زمان عیب یابی کنند. تسلط آنها بر روش های جدید تعمیر نیز کیفیت کار آنها را تضمین می کند.
  • تعمیر در کمترین زمان ممکن: تعمیر در این مرکز به دلیل سرعت عمل تعمیرکاران آن و همچنین در دسترس بودن تجهیزات لازم، در کمترین زمان ممکن انجام می شود. ویژگی های این نمایندگی باعث می گردد افراد به لوازم خانگی خود در مدت زمان کمی دسترسی داشته باشند و نیازهای خود را رفع نمایند. از آن جایی که استفاده از لوازم خانگی در منزل برای انجام کارهای خانه و آشپزخانه بسیار ضروری هستند این مرکز می تواند بهترین انتخاب افراد باشد.
  • ارائه کارت گارانتی: یکی دیگر از خدمات منحصر به فردی که نمایندگی تعمیرات وست پوینت به مراجعه کنندگان خود ارائه می کند، ارائه کارت گارانتی است. این کارت در پایان کار و به هنگام تحویل آن به مشتری داده می شود. مهلت گارانتی این دستگاه ها شش ماهه است. به این معنا که در طول شش ماه بعد از تعمیر دستگاه اگر دوباره دستگاه خراب شد می توانید از خدمات این مرکز استفاده کنید. البته این در مواردی شامل حال دستگاه می شود که خرابی در همان قسمت اولیه رخ دهد. تمامی خدمات در این مدت زمان و حتی ایایب و ذهاب نیز به صورت رایگان به متقاضیان ارائه می گردد.
  • انتقال لوازم خانگی معیوب به محل نمایندگی توسط کادر این مرکز: بزرگترین مشکلی که شهروندان تهرانی برای تعمیر لوازم خانگی خود با ان مواجه هستند، انتقال دستگاه به محل نمایندگی می باشد. اما نگران نباشید هوم خانه این مشکل را برای همیشه برطرف کرده است. به این صورت که بعد از مراجعه ی مشتری برای تعمیر دستگاه آدرس وی دریافت شده و ثبت می گردد. کادر نمایندگی تعمیرات وست پوینت در مدت زمانی کمی با در دست داشتن یک برگه به این آدرس مراجعه کرده و دستگاه را از شما تحویل می گیرند. بعد از دریافت دستگاه آن را به محل نمایندگی انتقال می دهند.
  • استفاده زا قطعات اصل و اورجینال: در این مرکز اولویت در تعمیر لوازم خانگی با تعمیر قطعات معیوب است. اما رد برخی موارد قطعه و یا قطعات معیوب چنان آسیب دیده اند که به هیچ عنوان قابل تعمیر نیستند. در این موارد تعمیرکاران مجبور به تعویض این قطعات می شوند. اما نکته ای که در این مورد وجود دارد استفاده از قطعات اصل برای تعویض آنها می باشد. این مرکز با این نوع سرویس دهی مانع از افت کیفیت و راندمان کار دستگاه می شود.

معرفی لوازم خانگی وست پوینت

محصولات این برند طیف وسیعی از دستگاه های و لوازم خانگی و صنعتی را شامل می شود. اما نمایندگی تعمیرات وست پوینت خدمات خود را فقط به لوازم خانگی این برند اختصاص داده است. از جمله ی لوازم خانگی آن می توان به انواع ماشین لباسشویی، ساید بای ساید، یخچال و ماشین ظرفشویی اشاره نمود. تمامی این محصولات دارای کیفیت بی‌ نظیری هستند اما ممکن است تحت تاثیر عوامل مختلفی خراب شوند. اما آن چه اهمیت دارد، تعمیر آنها با استفاده از روش های صحیح و همچنین به کار بردن قطعات اورجینال برای تعویض قطعات آن می باشد. در این موارد نیز هوم خانه می تواند با تعمیر آنها به صورت تخصصی شما را یاری کند تا کارکرد آنها را به روال سابق برگردانید. با استفاده از خدمات این نمایندگی شما قادر خواهید بود بدون ایجاد تاثیر منفی در کیفیت عملکرد دستگاه، آنها را به درستی تعمیر نمایید.

تعمیرکار وست پوینت در تهران

هوم خانه که نمایندگی تعمیرات این برند در تهران را دارد، واحدهای فنی خود را به برترین ابزارآلات و فناوری ها تجهیز کرده است. این تجهیزات زمینه را برای تعمیر لوازم خانگی وست پوینت با استفاده از تازه ترین روش های تعمیر و بر اساس استاندرادهای جهانی فراهم آورده است. به همین علت نیز تعمیرگاه وست پوینت یکی از مجهزترین و به روزترین تعمیرگاه های تهران می باشد. تعمیرکارانی که در نمایندگی تعمیرات وست پوینت کار می کنند به تمامی قطعاتی که در ساختمان لوازم خانگی این برند به کار رفته است دسترسی دارند و در صورت نیاز می توانند برای تعویض قطعات از آنها استفاده نمایند. تمامی این خصوصیات بر سرعت عمل تکنسین ها و نحوه ی تعمیر دستگاه ها تاثیر مثبت خواهد داشت.

هوم خانه نمایندگی تعمیرات وست پوینت

هوم خانه با داشتن سابقه ای درخشان و کارنامه ای موفق در زمینه تعمیرات لوازم خانگی می تواند بهترین گزینه برای تعمیرات لوازم خانگی شما باشد. این مرکز بهترین خدمات و سرویس ها را در طول فعالیت چند ساله ی خود در اختیار متقاضیان قرار داده است. همین خدمات نیز باعث شده تا نام این نمایندگی به نامی آشنا و خوش در عرصه ی تعمیرات لوازم خانگی تبدیل شود.

نمایندگی تعمیرات وست پوینت در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات وست پوینت در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات وست پوینت در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات وست پوینت در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات وست پوینت در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست