تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات وستل

هوم خانه نمایندگی تعمیرات وستل در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیرات لوازم خانگی وستل را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید.

وستل یکی از برندهای ترکیه ای است که در زمینه ی طراحی و تولید انواع لوازم خانگی فعالیت دارد. این شرکت در تولید محصولات خود از به روزترین تکنولوژی ها استفاده می کند. همین امر هم سبب شده تا کیفیت ساخت آنها بسیار عالی باشد. عملکرد فوق العاده ای که این لوازم خانگی دارند باعث شده تا کاربران از آنها استقبال بی نظیری نمایند. اما یکی از مشکلاتی که این افراد دارند تعمیر این محصولات به هنگام خرابی است. اما نگران نباشید هوم خانه به عنوان نمایندگی تعمیرات وستل به صورت 24 ساعته آماده است تا دستگاه های شما را به صورت تخصصی تعمیر نمایند. این محصولات دارای کیفیت بی نظیری هستند و به همین دلیل هم نیاز است تا تعمیر آنها هم به صورت باکیفیت انجام شود. این کار باعث می شود تا خللی در کارکرد دقیق پیش نیاید. با مراجعه به این مرکز دستگاه های خود را به صورت مطمئن تعمیر نمایید.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات وستل در تهران

اگر شما هم جزء افرادی هستید که به دنبال یک نمایندگی معتبر برای تعمیر لوازم خانگی وستل هستید می توانید با هوم خانه در تماس بگیرید. این مرکز شرایطی را فراهم کرده تا مشتریان بتوانند هم به صورت حضوری و غیر حضوری و آنلاین بتوانند سفارشات تعمیر خود را ثبت کنند. این مرکز در بیشتر منطقه های تهران دارای نمایندگی است. به همین سبب افراد می توانند به راحتی به آنها مراجعه نمایند. کسانی که تمایل به مراجعه ی حضوری دارند می توانند دستگاه های معیوب را به صورت شخصی به محل نمایندگی انتقال کنند. البته این در مواردی که دستگاه معیوب جزو لوازم خانگی بزرگ باشد احتمالاً کار بسیار دشواری خواهد بود.

در این موارد نیز می توانند به صورت حضوری سفارش تعمیر را داده و فرم را پر کنند. بعد از آن تکنسین های ما در کمترین زمان به آدرس یاد شده اعزام شده و دستگاه را به محل نمایندگی انتقال می دهند. یکی دیگر از راه های ارتباطی نمایندگی تعمیرات وستل شماره تلفن های آن است. شما می توانند با شماره تلفن های این مرکز تماس حاصل کرده و سفارش خود را ثبت کنید. در این مورد نیز پرسنل ما در کمتر از یک ساعت در محل حاضر شده و دستگاه را از شما تحویل می گیرند.

هزینه تعمیر لوازم خانگی وستل در محل

هزینه های تعیر لوازم خانگی در این مرکز بر اساس نرخ هایی که از سوی اتحادیه و نهادهای نظارتی اعلام می شود، تعیین می گردد. این موضوع باعث می شود هزینه های تعمیر در این نمایندگی نسبت به سایر مراکز کمتر بوده و هزینه ها کاملاً منصفانه باشند. هنگامی که مشتری برای تعمیر دستگاه معیوب خود به نمایندگی وستل مراجعه می نماید، تکنسین های ما در کمترین زمان دستگاه را بررسی کرده و کنترل می کنند. در این بررسی ها دستگاه عیب یابی می شود و قطعه و یا قطعات معیوب آن مشخص می گردند. علاوه بر آن در این بررسی ها میزان هزینه های ناشی از تعمیر نیز به صورت تخمینی محاسبه می شود. سپس هزینه های محاسبه شده به اطلاع صاحب کالا رسیده و در صورتی که وی از این هزینه ها رضایت داشته باشد تکنسین ها اقدام به تعمیر دستگاه می کنند.

در ضمن هزینه هایی که این تعمیر در بر دارد طی یک برگه فاکتور به اطلاع مشتری خواهد رسید. این فاکتور در پایان کار و به هنگام تحویل محصول تعمیر شده به مشتری داده می شود و هزینه ی تعمیر بر اساس آن از وی دریافت می شود. سیاستی که این مرکز در مورد شفاف سازی هزینه ها برای مشتریان در نظر گرفته است، باعث شده تا نمایندگی تعمیرات وستل یکی از مورد اعتمادترین مراکز تعمیر در تهران باشد.

چرا برای تعمیرات لوازم خانگی وستل هوم خانه را انتخاب کنیم؟

ویژگی هایی که هوم خانه دارد و خدماتی که به مشتریان خود ارائه می کند یکی از دلایلی است که مشتریان می توانند طبق آن این مرکز را برای تعمیر انتخاب نمایند. این نمایندگی با هدف ارائه ی بهترین خدمات به مشتریان، تکنسین های خود را از بین افرادی دانش آموخته و دارای مهارت انتخاب کرده است. این مرکز برای تعمیرکاران خود دوره ای را تدارک دیده تا طی آنها با تمامی قطعات به کار رفته در ساختمان دستگاه ها آشنا شوند و وظیفه ی آنها را بدانند. علاوه بر آن این افراد در این دوره ها با جدیدترین روش های تعمیر نیز آشنا می گردند.

مهارت این تکنسین ها و همچنین دقت بالای آنها سبب شده تا کار تعمیرات لوازم خانگی وستل در این مرکز به صورت تخصصی انجام شود. یکی دیگر از خدماتی که در نمایندگی تعمیرات وستل ارائه می شود، انتقال دستگاه به محل نمایندگی توسط کادر آن می باشد. این موضوع هم سبب راحتی مراجعه کنندگان شده و هم هزینه های تعمیر را برای آنها کاهش داده است. زیرا کار انتقال دستگاه ها در شهر تهران مخصوصاً اگر از لوازم خانگی بزرگ نظیر یخچال، اجاق گاز و … باشد بسیار دشوار و هزینه بر است.

در این نمایندگی اولویت کار تعمیرکاران برای تعمیر لوازم خانگی تعمیر قطعات معیوب است. زیرا با این کار فقط با تعمیر یک قطعه عملکرد دستگاه اصلاح می شود. همچنین مشکلی که در دستگاه به وجود آمده است به راحتی برطرف می شود. این امر باعث می شود هزینه های ناشی از تعمیر نیز به حداقل برسد. تعمیرکارانی که در نمایندگی تعمیرات وستل فعالیت دارند فقط در صورتی قطعه به هیچ عنوان قابل تعمیر نباشد اقدام به تعویض قطعه ی معیوب می کنند. اما لازم به ذکر است که در این مرکز برای تعویض قطعات معیوب از قطعات اورجینال و اصل استفاده می گردد. استفاده از این قطعات باعث شده تا راندمان دستگاه افت پیدا نکرده و همچنین عملکرد دستگاه همانند سابق باشد. از دیگر خدماتی که این مرکز در اختیار  مراجعه کنندگان قرار می دهد، ارائه کارت ضمانت نامه برای دستگاه تعمیر شده است. زمانی که کار تعمیر لوازم خانگی معیوب تمام شد و موقع تحویل آن به مشتری رسید یک کارت ضمانت نامه نیز به صاحب کالا داده می شود. بر اساس این کارت ضمانت نامه تعمیر دستگاه و عملکرد آن به مدت شش ماه گارانتی شده است.

با استفاده از این کارت در طول این شش ماه اگر دستگاه در همان قطعه ی تعمیر شده دوباره خراب شد، شما می توانید دوباره به این مرکز مراجعه کنید. طبق این کارت گارانتی نمایندگی وظیفه دارد دستگاه را دوباره بررسی و تعمیر کند. البته تمامی هزینه ها اعم از هزینه ی تعمیر و ایاب و ذهاب نیز در این مرحله به صورت رایگان می باشد. با استفاده از این خدمات دستگاه معیوب شما در کمترین زمان و با بالاترین دقت و همچنین کمترین هزینه به صورت تخصصی تعمیر می گردد.

معرفی لوازم خانگی وستل

این برند ترکیه ای طیف وسیعی از لوازم خانگی و صوتی و تصویری را طراحی و تولید می کند که از بین آنها هوم خانه فقط تعمیرات لوازم خانگی را بر عهده دارد. از جمله ی این محصولات می توان به لوازمی چون یخچال فریزر، تعمیر ماشین لباسشویی وستل ، ماشین ظرفشویی، اجاق گاز اشاره نمود. تمامی این محصولات دارای کیفیت ساخت بی نظیری بوده و عملکرد فوق العاده ای دارند. تمامی قابلیت هایی که این دستگاه ها دارند باعث شده تا در بازار جزو لوازم خانگی پر فروش باشند. اما این محصولات نیز همانند دیگر لوازم خانگی تحت تاثیر عوامل مختلفی ممکن است خراب شده یا ایراد پیدا کنند. این محصولات جزو آن دسته از لوازم خانگی هستند که دارای کاربرد زیادی بوده و وجود آنها در منزل ضروری می باشد.

با توجه به این گفته ها تعمیر دقیق و صحیح آنها و همچنین تعمیر آنها در کمترین زمان اهمیت زیادی دارد. شما می توانید با تعمیر دستگاه های خود در نمایندگی تعمیرات وستل این لوازم را به صورت صحیح و سریع تعمیر نمایید. علاوه بر این تخصصی بودن تعمیرات در این مرکز باعث می گردد تا دستگاه های تعمیر شده سال های سال به خوبی کار کنند.

تعمیرکار وستل در تهران

تعمیرگاه وستل در هوم خانه همانند دیگر واحدهای فنی آن جزو مجهزترین تعمیرگاه ها در تهران می باشد. این تعمیرگاه به برترین ابزارآلات و فناوری ها تجهیز شده که این تجهیزات شرایطی را باعث می شود تا تعمیر لوازم خانگی با استفاده از تازه ترین روش های تعمیر و بر اساس استانداردهای جهانی انجام گیرد. به دلیل خصوصیاتی که تعمیرگاه وستل در تهران دارد تعمیرکاران در آن می توانند با سرعت عمل بالایی کار تعمیر این محصولات را انجام دهند. دسترسی سریع و آسان تکنسین های نمایندگی تعمیرات وستل به تمامی قطعات به کار رفته رد ساختمان این دستگاه ها باعث شده تا کار تعمیر به صورت دقیق انجام شود. تمامی این قطعات به صورت اورجینال بوده و تعمیرکاران می توانند در صورت نیاز برای تعویض قطعات آنها را مورد استفاده قرار دهند.

هوم خانه نمایندگی تعمیرات وستل

هوم خانه به صورت 24 ساعته آماده است تا به عنوان نمایندگی تعمیرات، لوازم خانگی شما را به صورت تخصصی تعمیر نماید. این مرکز بهترین خدمات و سرویس ها را در زمینه ی تعمیر انواع لوازم خانگی در طول فعالیت چند ساله ی خود در اختیار مشتریان قرار داده است. نمایندگی تعمیرات وستل تمام سعی خود را بر این گذاشته تا مشکلی بر سر راه تعمیر لوازم خانگی معیوب وجود نداشته باشد. خدمات و سرویس هایی که در این مرکز به مشتریان ارائه شده و رضایتی که مراجعه کنندگان از این مرکز دارند باعث شده تا این نمایندگی اولین گزینه برای تعمیر لوازم خانگی باشد.

نمایندگی تعمیرات وستل در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات وستل در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات وستل در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات وستل در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات وستل در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

5/5 - (1 امتیاز)


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست